Презентация Буллинг туралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сынып сағаты
Тақырыбы: “Буллинг
дегеніміз не?”
Сынып сағатының
мақсаты:
- “Буллинг” ұғымымен танысу;
- “Буллинг” феноменнің туындау
себептерін анықтау және оның
алдын алу жолдарын өз
жұмысымызда қарастыру.
1 слайд
Сынып сағаты Тақырыбы: “Буллинг дегеніміз не?” Сынып сағатының мақсаты: - “Буллинг” ұғымымен танысу; - “Буллинг” феноменнің туындау себептерін анықтау және оның алдын алу жолдарын өз жұмысымызда қарастыру.
2 слайд
Глоссарий
Буллинг- «bully» ағылшын
тілінен аударғанда қорқыту деген
мағынаны білдіреді. Буллинг дегеніміз –
«күштінің» «әлсізге» қорлық көрсетуден
(материалды немесе рухани түрде) «ләззат»
алуы.
2 слайд
Глоссарий Буллинг- «bully» ағылшын тілінен аударғанда қорқыту деген мағынаны білдіреді. Буллинг дегеніміз – «күштінің» «әлсізге» қорлық көрсетуден (материалды немесе рухани түрде) «ләззат» алуы.
3 слайд
Дене зорлық-зомбылығы . 0 ден 18 дейінгі жаста балаға келтірілген кез-келген кездейсоқ емес
зақым келтіру.
Эмоционалдық/психологиялық зорлық-зомбылық -ауызша немесе күш көрсету арқылы
баланың абыройын түсіру, намысына тию, жақтырмау, үнемі сынға алу, баланың денсаулығына
немесе физиологиялық, ментальдық, рухани, моральды немесе әлеуметтік дамуына зиян
келтіретін тәуекелдің жоғары деңгейін иеленетін немесе зиян келтіретін әрекеттер.
Психологиялық қатыгездік - жүріс-тұрыстың созылмалы патерндері, яғни, баланы кемсіту, қорлау,
балағаттау, тәлкек ету және әжуалау.
Эмоционалды/психикалық зорлық-зомбылық . Зорлық-зомбылық түрлері:
Баланы кінәлау (айқайлау, балағаттау);
Оның жетістігін төмендету, ар-ожданын қорлау;
Баланы шеттету;
Балаларды қорқыту мақсатында үй жануарларына қысым көрсету;
Оқшаулау, яғни балаларды дұрыс әлеуметтік қарым-қатынастан айыру;
Баланы жәбірлеу;
Террор жасау, яғни бірнеше мәрте баланы сөзбен жәбірлеу және тұрақты қорқыныш сезімін
қалыптастыру;
үнемі қорқытуда ұстау, қысым көрсету, үрейлендіру;
Жазалаймын деп қорқыту («мысалы ақша әкелмесен деп»);
Моральды азғындаушылық (сыбайластық), қоғамдық нормаларға қайшы келетін әрекетке баланы
тарту және мәжбүрлеу балағы зақым алып келеді (ұрлық жасауға, ішімдік пен наркотик
пайдалануға мәжбүрлеу немесе тарту).
3 слайд
Дене зорлық-зомбылығы . 0 ден 18 дейінгі жаста балаға келтірілген кез-келген кездейсоқ емес зақым келтіру. Эмоционалдық/психологиялық зорлық-зомбылық -ауызша немесе күш көрсету арқылы баланың абыройын түсіру, намысына тию, жақтырмау, үнемі сынға алу, баланың денсаулығына немесе физиологиялық, ментальдық, рухани, моральды немесе әлеуметтік дамуына зиян келтіретін тәуекелдің жоғары деңгейін иеленетін немесе зиян келтіретін әрекеттер. Психологиялық қатыгездік - жүріс-тұрыстың созылмалы патерндері, яғни, баланы кемсіту, қорлау, балағаттау, тәлкек ету және әжуалау. Эмоционалды/психикалық зорлық-зомбылық . Зорлық-зомбылық түрлері: Баланы кінәлау (айқайлау, балағаттау); Оның жетістігін төмендету, ар-ожданын қорлау; Баланы шеттету; Балаларды қорқыту мақсатында үй жануарларына қысым көрсету; Оқшаулау, яғни балаларды дұрыс әлеуметтік қарым-қатынастан айыру; Баланы жәбірлеу; Террор жасау, яғни бірнеше мәрте баланы сөзбен жәбірлеу және тұрақты қорқыныш сезімін қалыптастыру; үнемі қорқытуда ұстау, қысым көрсету, үрейлендіру; Жазалаймын деп қорқыту («мысалы ақша әкелмесен деп»); Моральды азғындаушылық (сыбайластық), қоғамдық нормаларға қайшы келетін әрекетке баланы тарту және мәжбүрлеу балағы зақым алып келеді (ұрлық жасауға, ішімдік пен наркотик пайдалануға мәжбүрлеу немесе тарту).
4 слайд
Балаға әсер ету
Физиологиялық зорлық-зомбылық болғанынан сезіктену жағдайындағы
баланың жасына тәуелді оның жүріс тұрысы және жүйке жағдайының
ерекшеліктері:
Кіші мектеп жасы:
- зақым алу және зиян келу себептерін жасыруға ұмтылысы;
- жалғыздық, достарының болмауы;
- мектепке бару қорқынышы;
Жасөспірім шағы:
- суицидалды ұмтылыс;
- делинквентті жүріс- тұрыс;
- дағдарыс, қайғы, үмітсіздік, шарасыздық, тежеушілік.
4 слайд
Балаға әсер ету Физиологиялық зорлық-зомбылық болғанынан сезіктену жағдайындағы баланың жасына тәуелді оның жүріс тұрысы және жүйке жағдайының ерекшеліктері: Кіші мектеп жасы: - зақым алу және зиян келу себептерін жасыруға ұмтылысы; - жалғыздық, достарының болмауы; - мектепке бару қорқынышы; Жасөспірім шағы: - суицидалды ұмтылыс; - делинквентті жүріс- тұрыс; - дағдарыс, қайғы, үмітсіздік, шарасыздық, тежеушілік.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Агрессивті мінез-құлықты азайту үшін балалар мен жасөспірімдердің
өмірлік дағдыларын жақсарту болып келеді. Балаларға көрсетілетін
қатыгездіктің себептерін былайша бөлуге болады: біріншіден, бұл ең
жақсы тәрбиелеуші құрал ретінде «белбеуді» насихаттаған
патриархалды тәрбиенің көп ғасырлық дәстүрі. Бүгінгі күнге дейін
кейбір ата-аналар балаға осылайша тәрбиелеуші әсер ету әдісін тиімді
деп есептейді, екіншіден, біздің қоғамда үгіттелетін қатыгездік көрінісі.
Көбіне ата-ананың стрестік жағдайда жүруі олардан әлсіздерге –
балаларына деген өшпенділік көріністерін тудырады, үшіншіден, біздің
қоғамның қоғамдық және құқықтық мәдениет деңгейінің төмендігі.
Бұндай қоғамда бала өзара әсер етудің субьектісі ретінде емес обьектісі
ретінде болады.
Егерде ата-аналар мен мұғалімдер қолдау көрсетсе жақсы дағдылардың
қалыптасуына әсер етеді. Және күштемей тәрбие көрсеткен жағдайда
зорлық-зомбылықтың азаюына үлкен үлес қосамыз.
9 слайд
Агрессивті мінез-құлықты азайту үшін балалар мен жасөспірімдердің өмірлік дағдыларын жақсарту болып келеді. Балаларға көрсетілетін қатыгездіктің себептерін былайша бөлуге болады: біріншіден, бұл ең жақсы тәрбиелеуші құрал ретінде «белбеуді» насихаттаған патриархалды тәрбиенің көп ғасырлық дәстүрі. Бүгінгі күнге дейін кейбір ата-аналар балаға осылайша тәрбиелеуші әсер ету әдісін тиімді деп есептейді, екіншіден, біздің қоғамда үгіттелетін қатыгездік көрінісі. Көбіне ата-ананың стрестік жағдайда жүруі олардан әлсіздерге – балаларына деген өшпенділік көріністерін тудырады, үшіншіден, біздің қоғамның қоғамдық және құқықтық мәдениет деңгейінің төмендігі. Бұндай қоғамда бала өзара әсер етудің субьектісі ретінде емес обьектісі ретінде болады. Егерде ата-аналар мен мұғалімдер қолдау көрсетсе жақсы дағдылардың қалыптасуына әсер етеді. Және күштемей тәрбие көрсеткен жағдайда зорлық-зомбылықтың азаюына үлкен үлес қосамыз.
10 слайд
10 слайд