Материалдар / Презентация Деңгейлеп оқытыу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Деңгейлеп оқытыу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп,соның нәтижесінде еркін,өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін,ынталы,сенімді,сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған,сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы ретінде қалыптасуын қамтиды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
438
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Үшінші деңгей бағдарламасы Күтілетін нәтижелер: Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп,соның нәтижесінде ерк

1 слайд
Үшінші деңгей бағдарламасы Күтілетін нәтижелер: Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп,соның нәтижесінде еркін,өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін,ынталы,сенімді,сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған,сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы ретінде қалыптасуын қамтиды. “Негізгі тұлға - мұғалім” (Strong,2011)

1 слайд

Үшінші деңгей бағдарламасы Күтілетін нәтижелер: Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп,соның нәтижесінде еркін,өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін,ынталы,сенімді,сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған,сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы ретінде қалыптасуын қамтиды. “Негізгі тұлға - мұғалім” (Strong,2011)

Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері Сындарлы оқыту технологиясы (Hattie, 2009) Сындарлылық теориясына негізделге

2 слайд
Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері Сындарлы оқыту технологиясы (Hattie, 2009) Сындарлылық теориясына негізделген оқытудың мақсаты – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету

2 слайд

Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері Сындарлы оқыту технологиясы (Hattie, 2009) Сындарлылық теориясына негізделген оқытудың мақсаты – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету

Оқытудың сындарлы теориясы тұрғысынан мұғалім қызметіндегі маңызды басымдықтар Кейбір оқушылардың тақырыпты өзіне оңтайлы бі

3 слайд
Оқытудың сындарлы теориясы тұрғысынан мұғалім қызметіндегі маңызды басымдықтар Кейбір оқушылардың тақырыпты өзіне оңтайлы бірегей тәсілдермен меңгеретіндігін жете түсінуі Жекелеген оқушылардың сабақ тақырыбын қабылдау ерекшеліктерін түсінуге ұмтылуы Жұмыс жүргізу қажеттілігін ұғынуы

3 слайд

Оқытудың сындарлы теориясы тұрғысынан мұғалім қызметіндегі маңызды басымдықтар Кейбір оқушылардың тақырыпты өзіне оңтайлы бірегей тәсілдермен меңгеретіндігін жете түсінуі Жекелеген оқушылардың сабақ тақырыбын қабылдау ерекшеліктерін түсінуге ұмтылуы Жұмыс жүргізу қажеттілігін ұғынуы

Іс – әрекет Шешім Көзқарас Ұстаным Мұғалім ұстанымы Пажарес 1992ж

4 слайд
Іс – әрекет Шешім Көзқарас Ұстаным Мұғалім ұстанымы Пажарес 1992ж

4 слайд

Іс – әрекет Шешім Көзқарас Ұстаным Мұғалім ұстанымы Пажарес 1992ж

Тиімді оқыту оқыту үдерісі жетістіктері біліктілігі Мұғалім жұмыстарының тиімділігін анықтау өлшемде

5 слайд
Тиімді оқыту оқыту үдерісі жетістіктері біліктілігі Мұғалім жұмыстарының тиімділігін анықтау өлшемдері оқыту нәтижесі оқыту әдістері оқушының білім алуына ықпал етуі

5 слайд

Тиімді оқыту оқыту үдерісі жетістіктері біліктілігі Мұғалім жұмыстарының тиімділігін анықтау өлшемдері оқыту нәтижесі оқыту әдістері оқушының білім алуына ықпал етуі

Оқытудың тиімділігіне қатысты екі көзқарас бар 1.Оқушының жеке тұлға және әлеуметтік нысан ретіндегі келешегі.

6 слайд
Оқытудың тиімділігіне қатысты екі көзқарас бар 1.Оқушының жеке тұлға және әлеуметтік нысан ретіндегі келешегі. 2.Білім берудің оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас нәтижесі ретінде қарастырылуы.

6 слайд

Оқытудың тиімділігіне қатысты екі көзқарас бар 1.Оқушының жеке тұлға және әлеуметтік нысан ретіндегі келешегі. 2.Білім берудің оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас нәтижесі ретінде қарастырылуы.

Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім “Мұғалімнің үш көмекшісі” (Shulman, 2007) Кәсіби түсінік Оқытудың тәжірибелік дағдылары Кәсі

7 слайд
Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім “Мұғалімнің үш көмекшісі” (Shulman, 2007) Кәсіби түсінік Оқытудың тәжірибелік дағдылары Кәсіби – өнегелілік тұтастық

7 слайд

Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім “Мұғалімнің үш көмекшісі” (Shulman, 2007) Кәсіби түсінік Оқытудың тәжірибелік дағдылары Кәсіби – өнегелілік тұтастық

Сапалы және табысты оқыту жайында қорытынды қалыптастыру 1.Бағалау мұғалім жұмысының тиімділігін,оқушылармен өзара байланысыны

8 слайд
Сапалы және табысты оқыту жайында қорытынды қалыптастыру 1.Бағалау мұғалім жұмысының тиімділігін,оқушылармен өзара байланысының сипаты мен жиілігін анықтау мақсатында жүргізіледі. 2.Кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен орындалғаннан гөрі көбірек күш-жігерді талап ететін сапалы әрі табысты оқытуға және білім беруге ерекше көңіл бөледі.

8 слайд

Сапалы және табысты оқыту жайында қорытынды қалыптастыру 1.Бағалау мұғалім жұмысының тиімділігін,оқушылармен өзара байланысының сипаты мен жиілігін анықтау мақсатында жүргізіледі. 2.Кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен орындалғаннан гөрі көбірек күш-жігерді талап ететін сапалы әрі табысты оқытуға және білім беруге ерекше көңіл бөледі.

Тыңдағандарыңызға рахмет

9 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет

9 слайд

Тыңдағандарыңызға рахмет