Презентация Деңгейлеп оқытыу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Үшінші деңгей бағдарламасы
Күтілетін нәтижелер :
Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп,соның
нәтижесінде еркін,өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе
білетін,ынталы,сенімді,сыни пікір-көзқарастары жүйелі
дамыған,сандық технологияларда құзырлылық танытатын
оқушы ретінде қалыптасуын қамтиды.
“ Негізгі тұлға - мұғалім”
( Strong,2011 )
1 слайд
Үшінші деңгей бағдарламасы Күтілетін нәтижелер : Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп,соның нәтижесінде еркін,өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін,ынталы,сенімді,сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған,сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы ретінде қалыптасуын қамтиды. “ Негізгі тұлға - мұғалім” ( Strong,2011 )
2 слайд
Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық
негіздері
Сындарлы оқыту технологиясы
( Hattie, 2009 )
Сындарлылық теориясына негізделген
оқытудың мақсаты – оқушының пәнді терең
түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін
сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда
тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету
2 слайд
Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері Сындарлы оқыту технологиясы ( Hattie, 2009 ) Сындарлылық теориясына негізделген оқытудың мақсаты – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету
3 слайд
Оқытудың сындарлы теориясы
тұрғысынан мұғалім қызметіндегі
маңызды басымдықтар
Кейбір оқушылардың
тақырыпты өзіне
оңтайлы бірегей
тәсілдермен
меңгеретіндігін жете
түсінуіЖекелеген
оқушылардың сабақ
тақырыбын қабылдау
ерекшеліктерін
түсінуге ұмтылуы
Жұмыс жүргізу
қажеттілігін
ұғынуы
3 слайд
Оқытудың сындарлы теориясы тұрғысынан мұғалім қызметіндегі маңызды басымдықтар Кейбір оқушылардың тақырыпты өзіне оңтайлы бірегей тәсілдермен меңгеретіндігін жете түсінуіЖекелеген оқушылардың сабақ тақырыбын қабылдау ерекшеліктерін түсінуге ұмтылуы Жұмыс жүргізу қажеттілігін ұғынуы
4 слайд
Іс – әрекет
Шешім
Көзқарас
ҰстанымМұғалім ұстанымы
Пажарес 1992ж
4 слайд
Іс – әрекет Шешім Көзқарас ҰстанымМұғалім ұстанымы Пажарес 1992ж
5 слайд
Тиімді оқыту
оқыту үдерісі
жетістіктері біліктілігі
Мұғалім жұмыстарының тиімділігін
анықтау өлшемдері
оқыту нәтижесі оқыту әдістері
оқушының білім алуына ықпал етуі
5 слайд
Тиімді оқыту оқыту үдерісі жетістіктері біліктілігі Мұғалім жұмыстарының тиімділігін анықтау өлшемдері оқыту нәтижесі оқыту әдістері оқушының білім алуына ықпал етуі
6 слайд
Оқытудың тиімділігіне қатысты
екі көзқарас бар
1.Оқушының жеке тұлға және әлеуметтік
нысан ретіндегі келешегі.
2.Білім берудің оқушы мен мұғалім арасындағы
қарым-қатынас нәтижесі ретінде қарастырылуы.
6 слайд
Оқытудың тиімділігіне қатысты екі көзқарас бар 1.Оқушының жеке тұлға және әлеуметтік нысан ретіндегі келешегі. 2.Білім берудің оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас нәтижесі ретінде қарастырылуы.
7 слайд
Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім
“Мұғалімнің үш көмекшісі”
( Shulman, 2007 )
Кәсіби түсінік
Оқытудың тәжірибелік
дағдылары
Кәсіби – өнегелілік тұтастық
7 слайд
Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім “Мұғалімнің үш көмекшісі” ( Shulman, 2007 ) Кәсіби түсінік Оқытудың тәжірибелік дағдылары Кәсіби – өнегелілік тұтастық
8 слайд
Сапалы және табысты оқыту жайында
қорытынды қалыптастыру
1.Бағалау мұғалім жұмысының
тиімділігін,оқушылармен өзара байланысының сипаты
мен жиілігін анықтау мақсатында жүргізіледі.
2.Кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен орындалғаннан
гөрі көбірек күш-жігерді талап ететін сапалы әрі
табысты оқытуға және білім беруге ерекше көңіл
бөледі.
8 слайд
Сапалы және табысты оқыту жайында қорытынды қалыптастыру 1.Бағалау мұғалім жұмысының тиімділігін,оқушылармен өзара байланысының сипаты мен жиілігін анықтау мақсатында жүргізіледі. 2.Кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен орындалғаннан гөрі көбірек күш-жігерді талап ететін сапалы әрі табысты оқытуға және білім беруге ерекше көңіл бөледі.
9 слайд
Тыңдағандарыңызға
рахмет
9 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет