Презентация Деңгейлеп оқытыу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Үшінші деңгей бағдарламасы
Күтілетін нәтижелер:
Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп,соның
нәтижесінде еркін,өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе
білетін,ынталы,сенімді,сыни пікір-көзқарастары жүйелі
дамыған,сандық технологияларда құзырлылық танытатын
оқушы ретінде қалыптасуын қамтиды.
“Негізгі тұлға - мұғалім”
(Strong,2011)
1 слайд
Үшінші деңгей бағдарламасы Күтілетін нәтижелер: Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп,соның нәтижесінде еркін,өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін,ынталы,сенімді,сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған,сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы ретінде қалыптасуын қамтиды. “Негізгі тұлға - мұғалім” (Strong,2011)
2 слайд
Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық
негіздері
Сындарлы оқыту технологиясы
(Hattie, 2009)
Сындарлылық теориясына негізделген
оқытудың мақсаты – оқушының пәнді терең
түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін
сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда
тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету
2 слайд
Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері Сындарлы оқыту технологиясы (Hattie, 2009) Сындарлылық теориясына негізделген оқытудың мақсаты – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету
3 слайд
Оқытудың сындарлы теориясы
тұрғысынан мұғалім қызметіндегі
маңызды басымдықтар
Кейбір оқушылардың
тақырыпты өзіне
оңтайлы бірегей
тәсілдермен
меңгеретіндігін жете
түсінуі
Жекелеген
оқушылардың сабақ
тақырыбын қабылдау
ерекшеліктерін
түсінуге ұмтылуы
Жұмыс жүргізу
қажеттілігін
ұғынуы
3 слайд
Оқытудың сындарлы теориясы тұрғысынан мұғалім қызметіндегі маңызды басымдықтар Кейбір оқушылардың тақырыпты өзіне оңтайлы бірегей тәсілдермен меңгеретіндігін жете түсінуі Жекелеген оқушылардың сабақ тақырыбын қабылдау ерекшеліктерін түсінуге ұмтылуы Жұмыс жүргізу қажеттілігін ұғынуы
4 слайд
Іс – әрекет
Шешім
Көзқарас
Ұстаным
Мұғалім ұстанымы
Пажарес 1992ж
4 слайд
Іс – әрекет Шешім Көзқарас Ұстаным Мұғалім ұстанымы Пажарес 1992ж
5 слайд
Тиімді оқыту
оқыту үдерісі
жетістіктері біліктілігі
Мұғалім жұмыстарының тиімділігін
анықтау өлшемдері
оқыту нәтижесі оқыту әдістері
оқушының білім алуына ықпал етуі
5 слайд
Тиімді оқыту оқыту үдерісі жетістіктері біліктілігі Мұғалім жұмыстарының тиімділігін анықтау өлшемдері оқыту нәтижесі оқыту әдістері оқушының білім алуына ықпал етуі
6 слайд
Оқытудың тиімділігіне қатысты
екі көзқарас бар
1.Оқушының жеке тұлға және әлеуметтік
нысан ретіндегі келешегі.
2.Білім берудің оқушы мен мұғалім арасындағы
қарым-қатынас нәтижесі ретінде қарастырылуы.
6 слайд
Оқытудың тиімділігіне қатысты екі көзқарас бар 1.Оқушының жеке тұлға және әлеуметтік нысан ретіндегі келешегі. 2.Білім берудің оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас нәтижесі ретінде қарастырылуы.
7 слайд
Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім
“Мұғалімнің үш көмекшісі”
(Shulman, 2007)
Кәсіби түсінік
Оқытудың тәжірибелік
дағдылары
Кәсіби – өнегелілік тұтастық
7 слайд
Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім “Мұғалімнің үш көмекшісі” (Shulman, 2007) Кәсіби түсінік Оқытудың тәжірибелік дағдылары Кәсіби – өнегелілік тұтастық
8 слайд
Сапалы және табысты оқыту жайында
қорытынды қалыптастыру
1.Бағалау мұғалім жұмысының
тиімділігін,оқушылармен өзара байланысының сипаты
мен жиілігін анықтау мақсатында жүргізіледі.
2.Кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен орындалғаннан
гөрі көбірек күш-жігерді талап ететін сапалы әрі
табысты оқытуға және білім беруге ерекше көңіл
бөледі.
8 слайд
Сапалы және табысты оқыту жайында қорытынды қалыптастыру 1.Бағалау мұғалім жұмысының тиімділігін,оқушылармен өзара байланысының сипаты мен жиілігін анықтау мақсатында жүргізіледі. 2.Кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен орындалғаннан гөрі көбірек күш-жігерді талап ететін сапалы әрі табысты оқытуға және білім беруге ерекше көңіл бөледі.
9 слайд
Тыңдағандарыңызға
рахмет
9 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет