Презентация "Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігі", 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігі", 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігі" тақырыбына арналған презентация. 8 сынып оқушыларына. "Электростатика" тарауына жатады. сабақ барысында белсенді әдіс тәсілдер қолданылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
КММ “Шал ақын ауданының Кривощеково орта мектебі” Физика пәні мұғалімі Рашева Зарина Алимовна Сабақтың тақырыбы: Электр өрісі

#1 слайд
КММ “Шал ақын ауданының Кривощеково орта мектебі” Физика пәні мұғалімі Рашева Зарина Алимовна Сабақтың тақырыбы: Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігі Оқу мақсаты: 8.4.1.6 – электр өрісі және оның күштік сипаттамасы ұғымдарының физикалық мағынасын түсіндіру; 8.4.1.7 – біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептеу; 8.4.1.8 – электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндеу. Сабақ мақсаты: - Электр өрісі мен кернеуліктің физикалық мағынасын түсіндіре алады; - Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді; - Электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндейді.

1 слайд

КММ “Шал ақын ауданының Кривощеково орта мектебі” Физика пәні мұғалімі Рашева Зарина Алимовна Сабақтың тақырыбы: Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігі Оқу мақсаты: 8.4.1.6 – электр өрісі және оның күштік сипаттамасы ұғымдарының физикалық мағынасын түсіндіру; 8.4.1.7 – біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептеу; 8.4.1.8 – электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндеу. Сабақ мақсаты: - Электр өрісі мен кернеуліктің физикалық мағынасын түсіндіре алады; - Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді; - Электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндейді.

•Білу •Түсіну •Қолдану Ойлау деңгейлері

#2 слайд
•Білу •Түсіну •Қолдану Ойлау деңгейлері

2 слайд

•Білу •Түсіну •Қолдану Ойлау деңгейлері

Тілдік мақсаттар Физикалық терминдер мен сөз тіркестері: Электр өрісі – электрическое поле – electricity Кернеулік – напряжен

#3 слайд
Тілдік мақсаттар Физикалық терминдер мен сөз тіркестері: Электр өрісі – электрическое поле – electricity Кернеулік – напряженность – intensity Заряд – заряд - charge Күш сызығы – силовые линии – lines of force Пәнаралық байланыс Математика (арифметикалық амалдар) Тарих (шамалардың, формулалардың шығу тарихы) Сызу (күш сызықтарын кескіндеу) Алдынғы білім Оқушылар элементар заряд, нуктелік зарядтың және өзара әрекеттесу күштің өлшем бірліктерін, Кулон заңы формуласын біледі Белсенді оқу әдістері Ой қозғау Мен жаттағышпын Диалогтық оқыту Kahoot! Білім ағашы

3 слайд

Тілдік мақсаттар Физикалық терминдер мен сөз тіркестері: Электр өрісі – электрическое поле – electricity Кернеулік – напряженность – intensity Заряд – заряд - charge Күш сызығы – силовые линии – lines of force Пәнаралық байланыс Математика (арифметикалық амалдар) Тарих (шамалардың, формулалардың шығу тарихы) Сызу (күш сызықтарын кескіндеу) Алдынғы білім Оқушылар элементар заряд, нуктелік зарядтың және өзара әрекеттесу күштің өлшем бірліктерін, Кулон заңы формуласын біледі Белсенді оқу әдістері Ой қозғау Мен жаттағышпын Диалогтық оқыту Kahoot! Білім ағашы

Сабақтың басы 7 мин Психологиялық көңіл-күй Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру Топқа бөлу: “Мозайка” әдісі арқылы кесілг

#4 слайд
Сабақтың басы 7 мин Психологиялық көңіл-күй Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру Топқа бөлу: “Мозайка” әдісі арқылы кесілген суреттерді құрастырады Ой қозғау: “ИЯ, ЖОҚ” әдісі – оқушылар өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексереді Бағалау: Өзін-өзі бағалау. Жауаптар интерактивті тақтада беріледі

4 слайд

Сабақтың басы 7 мин Психологиялық көңіл-күй Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру Топқа бөлу: “Мозайка” әдісі арқылы кесілген суреттерді құрастырады Ой қозғау: “ИЯ, ЖОҚ” әдісі – оқушылар өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексереді Бағалау: Өзін-өзі бағалау. Жауаптар интерактивті тақтада беріледі

Сабақтың ортасы 27 мин Мәтінмен жұмыс: “Мен жаттағышпын” әдісі - Ойнау арқылы оқушылар кітаптан 2-минут ішінде 1 беттен не тү

#5 слайд
Сабақтың ортасы 27 мин Мәтінмен жұмыс: “Мен жаттағышпын” әдісі - Ойнау арқылы оқушылар кітаптан 2-минут ішінде 1 беттен не түсінгендерін постерге түсіріп, топ мүшелері бірлесе отырып жана сабақты ашады. Бағалау: “Басбармақ әдісі” Диалогтық оқыту: Семантикалық карта E F k q rQ 1 Заряд тф а э рю 2Өріс кернеулігіл о п йш у 3 Күш ь ем б д ф 4Арақашықтық у с яж к и 5Пропроционалд ық коэффициент ч м т г х а 6 Жылу мөлшері щ ф п а п р Өзін-өзі бағалау

5 слайд

Сабақтың ортасы 27 мин Мәтінмен жұмыс: “Мен жаттағышпын” әдісі - Ойнау арқылы оқушылар кітаптан 2-минут ішінде 1 беттен не түсінгендерін постерге түсіріп, топ мүшелері бірлесе отырып жана сабақты ашады. Бағалау: “Басбармақ әдісі” Диалогтық оқыту: Семантикалық карта E F k q rQ 1 Заряд тф а э рю 2Өріс кернеулігіл о п йш у 3 Күш ь ем б д ф 4Арақашықтық у с яж к и 5Пропроционалд ық коэффициент ч м т г х а 6 Жылу мөлшері щ ф п а п р Өзін-өзі бағалау

Тірек-сызба: Кернеу лік Белгіленуі: Е Формуласы : 0q F Е Өлшем бірлігі: м В Кл Н  Қандай шама: вектор Қалыптастырушы бағалау

#6 слайд
Тірек-сызба: Кернеу лік Белгіленуі: Е Формуласы : 0q F Е Өлшем бірлігі: м В Кл Н  Қандай шама: вектор Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі:Дескриптор: Электр өрістің және электр өрісіндегі кернеуліктің физикалық мағынасын түсінеді 1.Кернеуліктің қандай шама екенін түсінеді. 2.Кернеуліктің белгіленуін біледі; 3.Кернеуліктің формуласын біледі; 4.Кернеуліктің өлшем бірлігін шығарады; 5.Кернеуліктің қандай шамаға тәуелді екенін біледі. Графикалық тапсырма: Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі:Дескриптор: Электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндейді 1.Теріс зарядтың бағытын кескіндейді; 2.Оң зарядтың бағытын кескіндейді; 3.Әр аттас зарядтардың бағытын кескіндейді, қасиетін түсінеді; 4.Аттас зарядтардың бағытын кескіндейді, қасиетін түсінеді; 5.Күш сызықтардың қасиетін біледі және қолданады.

6 слайд

Тірек-сызба: Кернеу лік Белгіленуі: Е Формуласы : 0q F Е Өлшем бірлігі: м В Кл Н  Қандай шама: вектор Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі:Дескриптор: Электр өрістің және электр өрісіндегі кернеуліктің физикалық мағынасын түсінеді 1.Кернеуліктің қандай шама екенін түсінеді. 2.Кернеуліктің белгіленуін біледі; 3.Кернеуліктің формуласын біледі; 4.Кернеуліктің өлшем бірлігін шығарады; 5.Кернеуліктің қандай шамаға тәуелді екенін біледі. Графикалық тапсырма: Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі:Дескриптор: Электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндейді 1.Теріс зарядтың бағытын кескіндейді; 2.Оң зарядтың бағытын кескіндейді; 3.Әр аттас зарядтардың бағытын кескіндейді, қасиетін түсінеді; 4.Аттас зарядтардың бағытын кескіндейді, қасиетін түсінеді; 5.Күш сызықтардың қасиетін біледі және қолданады.

А деңгейі: 0,3 Кл зарядқа әрекет етуші күштің шамасы 30Н. Кернеулігі қандай? Бағалау критерийі: Дескриптор: Элек

#7 слайд
А деңгейі: 0,3 Кл зарядқа әрекет етуші күштің шамасы 30Н. Кернеулігі қандай? Бағалау критерийі: Дескриптор: Электр өрісінің кернеулігінің формуласын есептер шығаруда қолданады 1.Есептердің берілгенін дұрыс жазады; 2.Сұрағын дұрыс анықтайды; 3.Электр өрісінің кернеулігі формуласын жазады; 4.Берілген сан мәндерді формулаға қойып, жауабын дұрыс шығарады. В деңгейі: 10 см қашықтықтағы 2,7*10 -6 Кл нүктелік зарядтың электр өрісінің кернеулігін анықтаңдар. Бағалау критерийі: Дескриптор: Электр өрісінің кернеулігінің формуласын есептер шығаруда қолданады 1.Есептердің берілгенін дұрыс жазады; 2.Сұрағын дұрыс анықтайды; 3.ХБЖ-не дұрыс аударады; 4.Электр өрісінің кернеулігі формуласын жазады; 5.Берілген сан мәндерді формулаға қойып, жауабын дұрыс шығарады. С деңгейі: Бетінің электр өрісінің кернеулігі 4*10 - 6 Н/Кл болса, өріс тарапынан зарядқа әрекет ететін күш 2,5 кН. Өрістегі зарядтың шамасы қандай? С А Р А Л А У Бағалау критерийі: Дескриптор: Электр өрісінің кернеулігінің формуласын есептер шығаруда қолданады 1.Есептердің берілгенін дұрыс жазады; 2.Сұрағын дұрыс анықтайды; 3.ХБЖ-не дұрыс аударады; 4.Электр өрісінің кернеулігі формуласын жазады; 5.Кернеуліктің формуласынан зарядтың формуласын өрнектейді; 6.Берілген сан мәндерді формулаларға қойып, жауабын дұрыс шығарады.

7 слайд

А деңгейі: 0,3 Кл зарядқа әрекет етуші күштің шамасы 30Н. Кернеулігі қандай? Бағалау критерийі: Дескриптор: Электр өрісінің кернеулігінің формуласын есептер шығаруда қолданады 1.Есептердің берілгенін дұрыс жазады; 2.Сұрағын дұрыс анықтайды; 3.Электр өрісінің кернеулігі формуласын жазады; 4.Берілген сан мәндерді формулаға қойып, жауабын дұрыс шығарады. В деңгейі: 10 см қашықтықтағы 2,7*10 -6 Кл нүктелік зарядтың электр өрісінің кернеулігін анықтаңдар. Бағалау критерийі: Дескриптор: Электр өрісінің кернеулігінің формуласын есептер шығаруда қолданады 1.Есептердің берілгенін дұрыс жазады; 2.Сұрағын дұрыс анықтайды; 3.ХБЖ-не дұрыс аударады; 4.Электр өрісінің кернеулігі формуласын жазады; 5.Берілген сан мәндерді формулаға қойып, жауабын дұрыс шығарады. С деңгейі: Бетінің электр өрісінің кернеулігі 4*10 - 6 Н/Кл болса, өріс тарапынан зарядқа әрекет ететін күш 2,5 кН. Өрістегі зарядтың шамасы қандай? С А Р А Л А У Бағалау критерийі: Дескриптор: Электр өрісінің кернеулігінің формуласын есептер шығаруда қолданады 1.Есептердің берілгенін дұрыс жазады; 2.Сұрағын дұрыс анықтайды; 3.ХБЖ-не дұрыс аударады; 4.Электр өрісінің кернеулігі формуласын жазады; 5.Кернеуліктің формуласынан зарядтың формуласын өрнектейді; 6.Берілген сан мәндерді формулаларға қойып, жауабын дұрыс шығарады.

Сабақтың соңы 6 мин Пысықтау “Kahoot!” әдісі •Берілген сұрақтарға белгілі уақыт ішінде ноутбук немесе телефон арқылы жұпт

#8 слайд
Сабақтың соңы 6 мин Пысықтау “Kahoot!” әдісі •Берілген сұрақтарға белгілі уақыт ішінде ноутбук немесе телефон арқылы жұптасып жауап беру Рефлексия “Білім ағашы” •Жасыл түс– түсіндім. •Сары түс – орташа •Қызыл түс – түсінбедім

8 слайд

Сабақтың соңы 6 мин Пысықтау “Kahoot!” әдісі •Берілген сұрақтарға белгілі уақыт ішінде ноутбук немесе телефон арқылы жұптасып жауап беру Рефлексия “Білім ағашы” •Жасыл түс– түсіндім. •Сары түс – орташа •Қызыл түс – түсінбедім

Файл форматы:
pptx
19.03.2018
3814
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі