Материалдар / Презентация "Ең тиімді әдіс-тәсілдер"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация "Ең тиімді әдіс-тәсілдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тиімді әдіс-тәсілдер үйренуге көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2019
3685
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ең тиімді әдіс-тәсілдер! Ынтымақтастық атмосфрасын қалыптастыру 1. Шаттық шеңбері 2. “ Өзіңе тілегенді өзгеге тіле” 3. «Арыста

1 слайд
Ең тиімді әдіс-тәсілдер! Ынтымақтастық атмосфрасын қалыптастыру 1. Шаттық шеңбері 2. “ Өзіңе тілегенді өзгеге тіле” 3. «Арыстан, аңшы, ханша» 4. «Орманда адасу» 5. «Жұбыңды тап» 6. «Менің қасиеттерім қандай?» 7. «Есімдерден сөздер құрау» 8. “ Күн сәулесін төгеді”

2 слайд

Жадыны дамытуға арналған ойын Реттілікті есте сақтаудың жақсы тәсілі – қайталау. Бүгін біз есте сақтайтын топтама/реттілік/серия

3 слайд
Жадыны дамытуға арналған ойын Реттілікті есте сақтаудың жақсы тәсілі – қайталау. Бүгін біз есте сақтайтын топтама/реттілік/серия : _______________________ 1 -оқушы : Алдымен ......................................... 2-оқушы : Алдымен ...................................... одан соң ............................ 3-оқушы : Алдымен ...................................... одан кейін ............................ , сондай- ақ ......................... 4 және т.б. оқушылар : алдымен бастаңыз және келесі тармақты қосу арқылы жалғастырыңыз . Осы топтаманы/рет тілікті/серияны кім аяқтай алады ?Бұл қалай жұмыс істейді :

Тұсаукесер

4 слайд
Тұсаукесер

“ Кубизм” әдісі 1-қадам: тақырыптың қойылуы 2-қадам: 6 топқа бөлу 3-қадам: кубиктің көмегімен төмендегі тапсырмаларды бөлу

5 слайд
“ Кубизм” әдісі 1-қадам: тақырыптың қойылуы 2-қадам: 6 топқа бөлу 3-қадам: кубиктің көмегімен төмендегі тапсырмаларды бөлу 1. Суреттеңіз 2. Салыстырыңыз 3. Байланыстырыңыз 4. Талдаңыз 5. Қолданыңыз 6. Дәлелдеңіз 4-қадам: әр топ кубик бойынша өздеріне берілген тапсырмалармен жеке жұмыс жасайды 5-қадам: Жазған мәліметтерін топта талқылайды, ортақ жауап дайындайды 6-қадам: Орындаған жұмыстарын қорғайды, баға береді

Кластер ҚысТабиғат көріністері Қысқы киім Қысқы аңдарҚысқы еңбек

6 слайд
Кластер ҚысТабиғат көріністері Қысқы киім Қысқы аңдарҚысқы еңбек

Т кестесі Ұқсастықтар ы Ұқсастықта рыере

7 слайд
Т кестесі Ұқсастықтар ы Ұқсастықта рыерекшелікте рі Ұқсастықтар ы Ұқсастықта ры

Негізгі кезең

8 слайд
Негізгі кезең

“ Рафт” әдісі 1-қадам: тақырыптың қойылуы 2-қадам: қолдан келетін рөлдерді анықтау үшін миға шабуыл жасау(журналист, дпректор,

9 слайд
“ Рафт” әдісі 1-қадам: тақырыптың қойылуы 2-қадам: қолдан келетін рөлдерді анықтау үшін миға шабуыл жасау(журналист, дпректор, жұмысшы, президент, сот, оқушы) 3-қадам: ақпарат кім үшін жазылады: (әкімшілік, газет оқырмандары, жастар, зейнеткер) 4-қадам:жазылуы мүмкін хат үлгілерін анықтау үшін миға шабуыл (статья, фельетон, арыз, шағым, жарнама, шығарма) 5-қадам: таңдалған рөл, форма, аудиторияның тақырыбына түзету енгізу 6-қадам: Белгіленген уақыт аралығында оқушылардың хат жазуы 7-қадам:Жазған хаттарын жұпта, бір-біріне, сосын топта, сыныпта оқу немесе мұғаліммен бірге талдау жасау

Фишбоун мәселе Қорытынд ы1-қадам: Мәтінді әр оқушы жеке оқиды 2-қадам: Қаңқаның басына мәтінде қарастырылатын мәселе белгілен

10 слайд
Фишбоун мәселе Қорытынд ы1-қадам: Мәтінді әр оқушы жеке оқиды 2-қадам: Қаңқаның басына мәтінде қарастырылатын мәселе белгіленеді 3-қадам:Жоғарғы “Қосымша бұтақтарында себептері белгіленеді, төменгі “сүйекшелерінде” себепті нақтылайтын дәйектержазылады 4-қадам:Балықтың “құйрына” қорытынды жазылады 5-қадам:Жұпта, топта талқылау 6қадам: Топ жұмысын аудиторияда презентациялау

Алты ойлау қалпағы • «Ақ қалпақ» белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады • «Сары қалпақ» айқындыл

11 слайд
Алты ойлау қалпағы • «Ақ қалпақ» белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады • «Сары қалпақ» айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Бұл қалпақпен сіз идеяның жағымды жақтарын зерделейсіз және өз назарыңызды, күш-жігеріңізді оның жетістіктері мен жақсылықтарын іздеуге жұмсайсыз • «Қара қалпақ» - “әзәзілдің қорғаушысы” немесе неліктен кейбір тетіктер құрыс істемейді • «Қызыл қалпақ” сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді • «Жасыл қалпақ» креативтілікке, мүмкіндіктерге, баламаға және жаңа идеяларға бағытталады • «Көк қалпақ» ойлау үдерісін басқарады. Бұл барлық алты қалпақтың тетіктерін бақылауға кепілдік бередіАлты ойлау қалпағы • «Ақ қалпақ» белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады • «Сары қалпақ» айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Бұл қалпақпен сіз идеяның жағымды жақтарын зерделейсіз және өз назарыңызды, күш-жігеріңізді оның жетістіктері мен жақсылықтарын іздеуге жұмсайсыз • «Қара қалпақ» - “әзәзілдің қорғаушысы” немесе неліктен кейбір тетіктер құрыс істемейді • «Қызыл қалпақ” сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді • «Жасыл қалпақ» креативтілікке, мүмкіндіктерге, баламаға және жаңа идеяларға бағытталады • «Көк қалпақ» ойлау үдерісін басқарады. Бұл барлық алты қалпақтың тетіктерін бақылауға кепілдік береді

Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды ? Оның артықшылығы қандай ? Маған не ұнайды ? Оң тармақтарын жазыңыз. Қара

12 слайд
Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды ? Оның артықшылығы қандай ? Маған не ұнайды ? Оң тармақтарын жазыңыз. Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз ? Қандай проблемалар бар ? Маған не ұнамайды ? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.Де Боно ның қалпақтары : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі. ( қажеті жоғын алып тастаңыз ) Көк қалпақты барлық топтан кейін кері байланысты алу үшін пайдаланыңыз.

Таксономия түсінігі Таксономия (грекше. táxis — орналасу, құрылыс, тәртіп және nómos — заң). Таксономия – олардың

13 слайд
Таксономия түсінігі Таксономия (грекше. táxis — орналасу, құрылыс, тәртіп және nómos — заң). Таксономия – олардың иерархиясын (белгілі бір құрылымдағы бірізділігін, реттілігін) құрастыру мақсатында берілген нысандарды нақты бір өлшемдер мен қағидалар бойынша жіктеу. Таксономия барлық оқу мақсаттары мен нәтижелері бірдей маңызға, құндылыққа ие бола алатындығына негізделген.Бенджамин Блум 1913-1999 Литература: Bloom B.S. (ed.). Taxonomy of EducationEducational Goals. Handbook 1: Cognitive Domain. N.Y.. David McKey Co. al Objectives: The Classification of 1956.

Блум таксономиясы

14 слайд
Блум таксономиясы

Таным деңгейлері Көрсеткіштер Білім Берілген жаңа түсінікті ұғу, еске ұстау , бұрынғы білімді еске түсіру Түсіну Оқу материалын

15 слайд
Таным деңгейлері Көрсеткіштер Білім Берілген жаңа түсінікті ұғу, еске ұстау , бұрынғы білімді еске түсіру Түсіну Оқу материалын бір формадан екінші формаға, бір белгілі жүйесінен басқа жүйеге түрлендіру, ауыстыру, оқу мәліметін өздігінше игеру, салдары мен нәтижелерінің қандай болатындығы туралы алдын ала болжау. Түсінгенін өз сөзімен түсіндіріп беру Қолдану Жаңа білімді жаңа жағдайда пайдалану. Мәселен, ережелерді, формулаларды, түсініктерді, теорияларды, қағидаларды қолдана отырып қандай да мәселені шешу Талдау Оқу материалын құрамдас бөліктерге жіктеп, олардың арасындағы байланыстарды анықтау, бүтіннің қалайша құралатынын түсіну және түсіндіре білу Жинақтау Оқу материалын пайдалана отырып, шығармашылық тұрғыдан жаңа мазмұн құрастыру. Мәселен, эссе жазу, жоспар және схема құрастыру Бағалау Оқу материалының маңызын, құндылығын, керектігін анықтау, пайымдау, бағалау: салыстыру, айырмашылығын айқындау, таңдау, дәлелдеу арқылы шешім қабылдау

4-кесте. ТапсыТТапрмалар Білу Қай жылы болды? Қайда болды? Қ алай бо л ды ? Формуласын жазыңыз. Атап көрсетіңіз. 1-2 ұпа

16 слайд
4-кесте. ТапсыТТапрмалар Білу Қай жылы болды? Қайда болды? Қ алай бо л ды ? Формуласын жазыңыз. Атап көрсетіңіз. 1-2 ұпай Түсіну Сөйлемді аяқтаңыз. Не білдіңіз? Неліктен? Сөйлемді өзгертіңіз. Өзара байланысын түсіндіріңіз. Өз сөзіңізбен айтыңыз. 3-4 ұпай Қолдану Бірнеше тәсілмен шешіңіз. Құбылыстың негізін түсіндіріңіз. Жорамалды тексеріңіз. Қорытынды жасаңыз. 5-6 ұпай Талдау Құрылымы қандай? Топтастырыңыз. Салдары не? Салыстырыңыз. Бөліктерге бөліңіз. Себебін талдаңыз. 7-8 ұпай Топтау Өз шешеміңізді көрсетіңіз. Алгоритм ұсыныңыз. Баламасын табыңыз. Бөліктерден құраңыз. Жүйелеңіз. Зерттеңіз. 9-10 ұпай Білімді бағалау Қосынды ойды бағалаңыз. Жетістіктерін атаңыз. Өлшемдерін көрсетіңіз. Сәйкестігі қандай? Қаншалықты дұрыс? Өз ойыңыз? 11-12 ұпайТапсырмаларТапсырмалар

Жигсо әдісі 1.Тақырып пен мақсатын анықтау 2.Топтарға бөлу(жанұя1,2,3,4) Мәтін қанша бөлікке бөлінсе,топ та сонша бөлікке бөлі

17 слайд
Жигсо әдісі 1.Тақырып пен мақсатын анықтау 2.Топтарға бөлу(жанұя1,2,3,4) Мәтін қанша бөлікке бөлінсе,топ та сонша бөлікке бөлінеді 3.Топ мүшесі өз бөлігін оқиды 4.Сараптау топтарына бөлінеді, күрделі жерлерін мұқият талқылайды 5.”жанұя” тобына барып, сараптау тобында түсініп келгендерін бір-біріне айтады 6.Мәтін бойынша сұрақтар қоюға, басқа тапсырмалар орындауға болады

«v»-білемін, маған таныс ақпарат «+» - мен үшін жаңа ақпарат «--« мен үшін түсі-ніксіз ақпарат “ ?” – мені таңғалдырды “

18 слайд
«v»-білемін, маған таныс ақпарат «+» - мен үшін жаңа ақпарат «--« мен үшін түсі-ніксіз ақпарат “ ?” – мені таңғалдырды “ Түртіп алу” әдісі

Қорытынды бөлім

19 слайд
Қорытынды бөлім

Екеуі деВенн диаграммасы. Тиісті тақырып астына өзіңіз білетіннің барлығын жазыңыз : Венн диаграммасы. Тиісті тақырып ас

20 слайд
Екеуі деВенн диаграммасы. Тиісті тақырып астына өзіңіз білетіннің барлығын жазыңыз : Венн диаграммасы. Тиісті тақырып астына өзіңіз білетіннің барлығын жазыңыз :

“ Синквейн” әдісі 1. Тақырыптың аты (Зат есім) 2. Тақырыпты сипаттайтын екі сөз(сын есім) 3. Тақырып туралы қимылды білдіретін

21 слайд
“ Синквейн” әдісі 1. Тақырыптың аты (Зат есім) 2. Тақырыпты сипаттайтын екі сөз(сын есім) 3. Тақырып туралы қимылды білдіретін үш сөз (етістік) 4. Тақырыпқа қатысты төрт сөз орамы 5. Тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз

“ Синквейн” әдісі Синквейн Келісті, қысқа Ойлайды, қорытады, жинақтайды Ескеріңіз: қысқа сөйлеу де –талант Түйіндеме

22 слайд
“ Синквейн” әдісі Синквейн Келісті, қысқа Ойлайды, қорытады, жинақтайды Ескеріңіз: қысқа сөйлеу де –талант Түйіндеме

Құрастыр, одан кейін Жауап бер Оқушыларға жауап бергенге дейін өз ойларын жинақтауға мүмкіндік беріңіз – · жауап алдындағы 3

23 слайд
Құрастыр, одан кейін Жауап бер Оқушыларға жауап бергенге дейін өз ойларын жинақтауға мүмкіндік беріңіз – · жауап алдындағы 30 секунд тық үнсіз ойлау; · жұптағы 2-3 минут тық миға шабуыл; · жауап бермес бұрын бірнеше ойларыңды жаз; · өз көршіңмен болжамды жауапты талқыла.

Қатысушыларға айтарлықтай маңыздысын анықтап, талқылау үшін тізім беріледі. Тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы торға орнал

24 слайд
Қатысушыларға айтарлықтай маңыздысын анықтап, талқылау үшін тізім беріледі. Тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы торға орналастыру қажет. Маңызды тармақтарды әдетте ромбының жоғарғы жағына, ал оншалықты маңызды еместерін төменгі бөлігіне орналастырады. Әр қатарда орналасқан тармақтардың маңызы бірдей. Кейбір топтар ең маңызды карточкаларын орталықта орналастыра алады ( екі нұсқасы сәйкес келеді, себебі тапсырманың маңызды элементі топтағы талқылау үдерісі болып табылады ). Ромбының нысаны топқа бірқатар басымдықтар мен перспективаларды қамтуға мүмкіндік береді. 9 -ромб Қатысушыларға айтарлықтай маңыздысын анықтап, талқылау үшін тізім беріледі. Тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы торға орналастыру қажет. Маңызды тармақтарды әдетте ромбының жоғарғы жағына, ал оншалықты маңызды еместерін төменгі бөлігіне орналастырады. Әр қатарда орналасқан тармақтардың маңызы бірдей. Кейбір топтар ең маңызды карточкаларын орталықта орналастыра алады ( екі нұсқасы сәйкес келеді, себебі тапсырманың маңызды элементі топтағы талқылау үдерісі болып табылады ). Ромбының нысаны топқа бірқатар басымдықтар мен перспективаларды қамтуға мүмкіндік береді. 9 -ромб

Серпілген сауал Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың

25 слайд
Серпілген сауал Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. Мысалы, “ Әділет Әселдің жауабы туралы сен не ойлайсың? ” “ Санжар Әділеттің жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады ? ” “ Мадина естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады ? ”Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. Мысалы, “ Әділет Әселдің жауабы туралы сен не ойлайсың? ” “ Санжар Әділеттің жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады ? ” “ Мадина естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады ? ”

Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады ( Ойлан ) . Одан кейін олар өз

26 слайд
Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады ( Ойлан ) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді ( Бірік ) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

Рефлексия  Мен не істедім немесе мен не білдім.  Көп білу үшін қажетті көмек.  Эмоциялар: маған не ұнады/ ұнаған жоқ, неме

27 слайд
Рефлексия  Мен не істедім немесе мен не білдім.  Көп білу үшін қажетті көмек.  Эмоциялар: маған не ұнады/ ұнаған жоқ, немесе мен қандай сезімде болдым.  Пайдалы және қызықты заттар.  Не жеңіл болып көрінді, немесе мен оны бұған дейін білгем.  Тікелей оқыту үдерісі (метатану)

Мұғалімдер үшін:  Мұғалімдерді оқушылар туралы диагностикалық және формативтік ақпаратпен қамтамасыз етеді.  Сізге қысқа мер

28 слайд
Мұғалімдер үшін:  Мұғалімдерді оқушылар туралы диагностикалық және формативтік ақпаратпен қамтамасыз етеді.  Сізге қысқа мерзімді, сондай-ақ ұзақ мерзімді перспективаны жоспарлауды және өзіңіздің сабақ беруіңізді бағалауға көмектеседі.Мұғалімдер үшін:  Мұғалімдерді оқушылар туралы диагностикалық және формативтік ақпаратпен қамтамасыз етеді.  Сізге қысқа мерзімді, сондай-ақ ұзақ мерзімді перспективаны жоспарлауды және өзіңіздің сабақ беруіңізді бағалауға көмектеседі.

Оқушылар мен мұғалімдер үшін: Сіз бен оқушы арасында қарым- қатынас, кері байланыс және диалог орнатуға көмектеседі.Оқушылар ме

29 слайд
Оқушылар мен мұғалімдер үшін: Сіз бен оқушы арасында қарым- қатынас, кері байланыс және диалог орнатуға көмектеседі.Оқушылар мен мұғалімдер үшін: Сіз бен оқушы арасында қарым- қатынас, кері байланыс және диалог орнатуға көмектеседі.

Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқ

30 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап

Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұ

31 слайд
Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе басқа оқушылардан сұрау. · Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін білім/түсінбеу саласын көрсету. Қабілеттері шамалы оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері барынша дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру.

Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: · Оқушыларда қызыл,

32 слайд
Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: · Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). · Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. · Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Басбармақ жоғарыға қара

33 слайд
Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

34 слайд

35 слайд

Ушинский «Бала балқытылған алтын» Ж.Аймауытов «Сабақ беру үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер»У

36 слайд
Ушинский «Бала балқытылған алтын» Ж.Аймауытов «Сабақ беру үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер»Ушинский «Бала балқытылған алтын» Ж.Аймауытов «Сабақ беру үйреншікті жай ға...