Материалдар / Презентация "География сабағында логикалық ойлауды дамыту әдістерін қолдану"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "География сабағында логикалық ойлауды дамыту әдістерін қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ізденуші барлық ұстаздар қауымына көмегі тиер деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
411
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
География сабағында логикалық ойлауды дамыту әдістерін қолдану

1 слайд
География сабағында логикалық ойлауды дамыту әдістерін қолдану

1 слайд

География сабағында логикалық ойлауды дамыту әдістерін қолдану

“Жақсы толтырылған мидан көрі, жақсы ойлайтын ми артығырақ” (Монтень)

2 слайд
“Жақсы толтырылған мидан көрі, жақсы ойлайтын ми артығырақ” (Монтень)

2 слайд

“Жақсы толтырылған мидан көрі, жақсы ойлайтын ми артығырақ” (Монтень)

• Логикалық тапсырмаларда сыныпта жаттықтыру тапсырмасы ретінде де, үй тапсырмасы ретіндеде беруге болады. Логикалық тапсырма

3 слайд
• Логикалық тапсырмаларда сыныпта жаттықтыру тапсырмасы ретінде де, үй тапсырмасы ретіндеде беруге болады. Логикалық тапсырмаларды күрделі ету қажет емес. Логикалық тапсырмалар жалпы оқу сағатының 10 минутын алуы тиіс. Логикалық тапсырмалармен жұмысты 8 сыныпта бастаған жөн. Айта кететіні, сыныпта мұғалімнің көмегінсіз логикалық тапсырманы орындай алмайтын оқушылар болады. Бұл логикалық ойлаудың барлық балаларда бірдей емес екенін көрсетеді, алайда логикалық ойлауды дамытуға болады және қажет.

3 слайд

• Логикалық тапсырмаларда сыныпта жаттықтыру тапсырмасы ретінде де, үй тапсырмасы ретіндеде беруге болады. Логикалық тапсырмаларды күрделі ету қажет емес. Логикалық тапсырмалар жалпы оқу сағатының 10 минутын алуы тиіс. Логикалық тапсырмалармен жұмысты 8 сыныпта бастаған жөн. Айта кететіні, сыныпта мұғалімнің көмегінсіз логикалық тапсырманы орындай алмайтын оқушылар болады. Бұл логикалық ойлаудың барлық балаларда бірдей емес екенін көрсетеді, алайда логикалық ойлауды дамытуға болады және қажет.

•«Географиялық пошта» әдісі. • Бұл әдісті барлық сыныпта қолдануға болады. Оқушыға ір түрлі мекенжай жазылған бірнеше хатқалт

4 слайд
•«Географиялық пошта» әдісі. • Бұл әдісті барлық сыныпта қолдануға болады. Оқушыға ір түрлі мекенжай жазылған бірнеше хатқалта және кеспеқағаз жиынтығы беріледі. Сол кеспе қағаздарды хат қағаздарға салып сәйкестендіру қажет. Мысалы, 6 сыныптың "Гидросфера" тақырыбының қорытынды сабағында оқушы 3 хат қалта алады, олардың біреуінде "Теңіз", екіншісінде "Гидросфера", ал соңғысында "Өзен" деп жазылған. Хат қалтаның қасында 12 кеспе қағазы орналасқан. 9 кеспе қағазда келесі сөздер жазылған: •  •1. Амазонка •2. Каспий •3. Жерорта •4. Сел •5. Салқын ағыс •6. Шұңқыр, арық •7. Суы әрдайым тұзды •8. Суы әрдайым тұщы •9. Суы тұщы және тұзды болуы мүмкін •3 кеспе қағазда жануарлардың бейнесі көрсетілген: көк кит, байкал итбалығы және шортан. Оқушы барлық 12 кеспе қағазды 3 хатқалтаға сәйкестендіріп салуы қажет. Бұл әдіс оқушының логикалық топтастыру қасиетін дамытады.

4 слайд

•«Географиялық пошта» әдісі. • Бұл әдісті барлық сыныпта қолдануға болады. Оқушыға ір түрлі мекенжай жазылған бірнеше хатқалта және кеспеқағаз жиынтығы беріледі. Сол кеспе қағаздарды хат қағаздарға салып сәйкестендіру қажет. Мысалы, 6 сыныптың "Гидросфера" тақырыбының қорытынды сабағында оқушы 3 хат қалта алады, олардың біреуінде "Теңіз", екіншісінде "Гидросфера", ал соңғысында "Өзен" деп жазылған. Хат қалтаның қасында 12 кеспе қағазы орналасқан. 9 кеспе қағазда келесі сөздер жазылған: •  •1. Амазонка •2. Каспий •3. Жерорта •4. Сел •5. Салқын ағыс •6. Шұңқыр, арық •7. Суы әрдайым тұзды •8. Суы әрдайым тұщы •9. Суы тұщы және тұзды болуы мүмкін •3 кеспе қағазда жануарлардың бейнесі көрсетілген: көк кит, байкал итбалығы және шортан. Оқушы барлық 12 кеспе қағазды 3 хатқалтаға сәйкестендіріп салуы қажет. Бұл әдіс оқушының логикалық топтастыру қасиетін дамытады.

«Ұқсастығын тап» әдісі. • Мұғалім белгілі бір сөзді айтады, оқушылар сол сөздің кез келген қырынан ұқсас сөздерді анықта

5 слайд
«Ұқсастығын тап» әдісі. •   Мұғалім белгілі бір сөзді айтады, оқушылар сол сөздің кез келген қырынан ұқсас сөздерді анықтау қажет. Мысалы Рио-де-Жанейро қаласын алайық. • Рио-де-Жанейро – Рига (екеуіде «Р» әріпінен басталады) • Рио-де-Жанейро – Стамбул (екеуіде бұрынғы астаналар) • Рио-де-Жанейро – Копенгаген (екеуіде теңіз жағасында орналасқан) • Рио-де-Жанейро – Кейптаун (екеуіде оңтүстік жарты шарда орналасқан) • Рио-де-Жанейро – Гавана (екеуіде тропиктік белдеуде орналасқан) • Рио-де-Жанейро – Нью-Йорк ( екеуіде батыс жарты шарда орналасқан) • Рио-де-Жанейро – Лиссабон ( екі қаланың тұрғандарыда португал тілінде сөйлейді) •  Рио-де-Жанейро – Венеция (екі қалада өзінің жәрмеңкелерімен әйгілі) •  Рио-де-Жанейро – Санкт-Петербург (екі қалада өз мемлекетінде халық саны жөнінен екінші орын алады)

5 слайд

«Ұқсастығын тап» әдісі. •   Мұғалім белгілі бір сөзді айтады, оқушылар сол сөздің кез келген қырынан ұқсас сөздерді анықтау қажет. Мысалы Рио-де-Жанейро қаласын алайық. • Рио-де-Жанейро – Рига (екеуіде «Р» әріпінен басталады) • Рио-де-Жанейро – Стамбул (екеуіде бұрынғы астаналар) • Рио-де-Жанейро – Копенгаген (екеуіде теңіз жағасында орналасқан) • Рио-де-Жанейро – Кейптаун (екеуіде оңтүстік жарты шарда орналасқан) • Рио-де-Жанейро – Гавана (екеуіде тропиктік белдеуде орналасқан) • Рио-де-Жанейро – Нью-Йорк ( екеуіде батыс жарты шарда орналасқан) • Рио-де-Жанейро – Лиссабон ( екі қаланың тұрғандарыда португал тілінде сөйлейді) •  Рио-де-Жанейро – Венеция (екі қалада өзінің жәрмеңкелерімен әйгілі) •  Рио-де-Жанейро – Санкт-Петербург (екі қалада өз мемлекетінде халық саны жөнінен екінші орын алады)