Материалдар / презентация "Гидросфера" 6- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация "Гидросфера" 6- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7-cыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2019
869
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Гидросф ераның құрам дас бөлікт ерін ат ау. О лардың өз ерекш елікт ерін ат ай от ырып, карт адан көрсет у.

1 слайд
Гидросф ераның құрам дас бөлікт ерін ат ау. О лардың өз ерекш елікт ерін ат ай от ырып, карт адан көрсет у. Гидросф ераның бөлікт ерін салыст ыра алу Т абы с крит ериі Сабақт ың м ақсат ы: Т опт ық ж ұм ыс пен бағалау әдіст ерін т иім ді пайдалану арқылы оқуш ылардың гидросф ера ж әне оның құрам дас бөлікт ері т уралы білім дерін кеңейт у

1 слайд

Гидросф ераның құрам дас бөлікт ерін ат ау. О лардың өз ерекш елікт ерін ат ай от ырып, карт адан көрсет у. Гидросф ераның бөлікт ерін салыст ыра алу Т абы с крит ериі Сабақт ың м ақсат ы: Т опт ық ж ұм ыс пен бағалау әдіст ерін т иім ді пайдалану арқылы оқуш ылардың гидросф ера ж әне оның құрам дас бөлікт ері т уралы білім дерін кеңейт у

Сабақтың кезеңдері:  1. Ұйымдастыру кезеңі  2 . Үй тапсырмасын тексеру  3 . Жаңа сабаққа дайындық  4. Жаңа сабақ 

2 слайд
Сабақтың кезеңдері:  1. Ұйымдастыру кезеңі  2 . Үй тапсырмасын тексеру  3 . Жаңа сабаққа дайындық  4. Жаңа сабақ  5.Сергіту сәті  6. Жаңа сабақты бекіту  7. Бағалау  8. Үйге тапсырма беру.

2 слайд

Сабақтың кезеңдері:  1. Ұйымдастыру кезеңі  2 . Үй тапсырмасын тексеру  3 . Жаңа сабаққа дайындық  4. Жаңа сабақ  5.Сергіту сәті  6. Жаңа сабақты бекіту  7. Бағалау  8. Үйге тапсырма беру.

1 . Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық. Жұмбақ жасыру Өзі мөп- мөлдір Тап -таза, Т ұп - тұнық Суп - суық Суға

3 слайд
1 . Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық. Жұмбақ жасыру Өзі мөп- мөлдір Тап -таза, Т ұп - тұнық Суп - суық Суға байланысты өлеңдер, мақал – мәтелдер мен тыйым сөздер айтудан бүгінгі сабағымызды бастайық. Топқа бөліну. 1-топ М ұхиттар, 2-топ Өзендер,3-топ Көлдер, 4-топ Мұздықтар

3 слайд

1 . Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық. Жұмбақ жасыру Өзі мөп- мөлдір Тап -таза, Т ұп - тұнық Суп - суық Суға байланысты өлеңдер, мақал – мәтелдер мен тыйым сөздер айтудан бүгінгі сабағымызды бастайық. Топқа бөліну. 1-топ М ұхиттар, 2-топ Өзендер,3-топ Көлдер, 4-топ Мұздықтар

2 . Үй тапсырмасын тексеру Үйге « Атмосфера және оның қабаттары » тақырыбында тест сұрақтары берілген . Тестті

4 слайд
2 . Үй тапсырмасын тексеру Үйге « Атмосфера және оның қабаттары » тақырыбында тест сұрақтары берілген . Тесттің нәтижесін жариялау. Бағалау парағына енгізу.

4 слайд

2 . Үй тапсырмасын тексеру Үйге « Атмосфера және оның қабаттары » тақырыбында тест сұрақтары берілген . Тесттің нәтижесін жариялау. Бағалау парағына енгізу.

1. Ат мосфера, бұл А ауа қабығы Б су қабығы С топырақ қабығы Д тіршілік қабығы 2. Әр түрлі газдардың қосындысы А

5 слайд
1. Ат мосфера, бұл А ауа қабығы Б су қабығы С топырақ қабығы Д тіршілік қабығы 2. Әр түрлі газдардың қосындысы А топырақ Б су С ауа Д бұлт 3. Біз өмір сүретін атмосфералық қабат А стратосфера Б биосфера С мезосфера Д тропосфера 4. Атмосфераның жоғарғы қабаттарын зерттейтін құрал А радиозонд Б гигрометр С барометр Д нивелир 5. Тропосфераның қалыңдығы А 5км Б 17 км С 11км Д 30км 6.Ауа ә р шаршы см – ге қанша салмақ түсіреді? А 2 кг Б 1кг С 1кг 33г Д 2кг 33г 7. Би ікке көтерілген сайын қысым....... А төмендейді Б артады С бірқалыпты Д жоғарылайды 8. Әр 100 м сайын ауа температурасы А 1 0 С ге т өмендейді Б 2 0 С ге жо ғарылайды С 0,6 0 Сге т ө мендейд і Д 5 0 С ге т өмендейді 9. Тәулік ішіндегі ең төменгі температура А тун ортасында Б таң алдында С кешке Д кундіз 10. Ауа температурасын өлшейтін аспап А синоптика Б гигрометр С радиозонд Д термометр

5 слайд

1. Ат мосфера, бұл А ауа қабығы Б су қабығы С топырақ қабығы Д тіршілік қабығы 2. Әр түрлі газдардың қосындысы А топырақ Б су С ауа Д бұлт 3. Біз өмір сүретін атмосфералық қабат А стратосфера Б биосфера С мезосфера Д тропосфера 4. Атмосфераның жоғарғы қабаттарын зерттейтін құрал А радиозонд Б гигрометр С барометр Д нивелир 5. Тропосфераның қалыңдығы А 5км Б 17 км С 11км Д 30км 6.Ауа ә р шаршы см – ге қанша салмақ түсіреді? А 2 кг Б 1кг С 1кг 33г Д 2кг 33г 7. Би ікке көтерілген сайын қысым....... А төмендейді Б артады С бірқалыпты Д жоғарылайды 8. Әр 100 м сайын ауа температурасы А 1 0 С ге т өмендейді Б 2 0 С ге жо ғарылайды С 0,6 0 Сге т ө мендейд і Д 5 0 С ге т өмендейді 9. Тәулік ішіндегі ең төменгі температура А тун ортасында Б таң алдында С кешке Д кундіз 10. Ауа температурасын өлшейтін аспап А синоптика Б гигрометр С радиозонд Д термометр

3 .Жаңа сабаққа дайындық

6 слайд
3 .Жаңа сабаққа дайындық

6 слайд

3 .Жаңа сабаққа дайындық

Гидросфераның құрамдас бөліктері Су көлемі, шқ 3 Пайыздық үлесі Дүниежүзілік мұхит 1 370 000 000 94,1 Жерасты сулары

7 слайд
Гидросфераның құрамдас бөліктері Су көлемі, шқ 3 Пайыздық үлесі Дүниежүзілік мұхит 1 370 000 000 94,1 Жерасты сулары 60 000 000 4,2 Топырақ ылғалы 82 000 0,006 Мұздықтар 24 000 000 1,6 Көлдер 230 000 0,02 Өзендер 1 200 0,00008 Атмосферадағы су 14 000 0,00009 Барлығы 1 454 327 200 100

7 слайд

Гидросфераның құрамдас бөліктері Су көлемі, шқ 3 Пайыздық үлесі Дүниежүзілік мұхит 1 370 000 000 94,1 Жерасты сулары 60 000 000 4,2 Топырақ ылғалы 82 000 0,006 Мұздықтар 24 000 000 1,6 Көлдер 230 000 0,02 Өзендер 1 200 0,00008 Атмосферадағы су 14 000 0,00009 Барлығы 1 454 327 200 100

4 . Жаңа сабақ

8 слайд
4 . Жаңа сабақ

8 слайд

4 . Жаңа сабақ

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

Джигсо әдісі Әр топ өз атына сәйкес гидросфераның бөлігін басқа топтарға өздері жасаған постерді пайда

11 слайд
Джигсо әдісі Әр топ өз атына сәйкес гидросфераның бөлігін басқа топтарға өздері жасаған постерді пайдаланып, қорғайды. Бір –бірлеріне сұрақтар қояды, бағалайды

11 слайд

Джигсо әдісі Әр топ өз атына сәйкес гидросфераның бөлігін басқа топтарға өздері жасаған постерді пайдаланып, қорғайды. Бір –бірлеріне сұрақтар қояды, бағалайды

5 . Сергіту сәті Көңілсіз адам кейпіндегі адамның басы қай материкті, ал қан тамыры қай өзенді бейнеле

12 слайд
5 . Сергіту сәті Көңілсіз адам кейпіндегі адамның басы қай материкті, ал қан тамыры қай өзенді бейнелейді

12 слайд

5 . Сергіту сәті Көңілсіз адам кейпіндегі адамның басы қай материкті, ал қан тамыры қай өзенді бейнелейді

6 . Жаңа сабақты бекіту  Почта ойыны. Оқушылармен жеке жұмыс. Оқушылар жеке - жеке тақтаға шығып, кеспе қаға

13 слайд
6 . Жаңа сабақты бекіту  Почта ойыны. Оқушылармен жеке жұмыс. Оқушылар жеке - жеке тақтаға шығып, кеспе қағаздарды таңдайды, ал онда мұхиттар, өзендер, көлдер және мұздықтар жазылған. Оқушылар біріншіден, географиялық нысанның гидросфераның қай түрі екенін анықтайды, екіншіден, қай материкте орналасқанын айтуы керек.  Фиш боун әдісі. Оқушылар балық қаңқасын пайдаланып, өздеріне берілген екі гидросфераның бөлігін салыстырады, ұқсастықтарымен айырмашылықтарын табады

13 слайд

6 . Жаңа сабақты бекіту  Почта ойыны. Оқушылармен жеке жұмыс. Оқушылар жеке - жеке тақтаға шығып, кеспе қағаздарды таңдайды, ал онда мұхиттар, өзендер, көлдер және мұздықтар жазылған. Оқушылар біріншіден, географиялық нысанның гидросфераның қай түрі екенін анықтайды, екіншіден, қай материкте орналасқанын айтуы керек.  Фиш боун әдісі. Оқушылар балық қаңқасын пайдаланып, өздеріне берілген екі гидросфераның бөлігін салыстырады, ұқсастықтарымен айырмашылықтарын табады

7 .Оқушыларды бағалау  Топтық баға. Әр топтың сабақ барысында жинаған балықтарының санына байланысты үздік

14 слайд
7 .Оқушыларды бағалау  Топтық баға. Әр топтың сабақ барысында жинаған балықтарының санына байланысты үздік топ анықталады. Оқушылардың жеке бағасы Әр топтың бағалаушысы бағалау парағына енгізіп отырған сандық мәліметтер негізінде қорытынды баға шығару

14 слайд

7 .Оқушыларды бағалау  Топтық баға. Әр топтың сабақ барысында жинаған балықтарының санына байланысты үздік топ анықталады. Оқушылардың жеке бағасы Әр топтың бағалаушысы бағалау парағына енгізіп отырған сандық мәліметтер негізінде қорытынды баға шығару

Бағалау парағы Бағалау шкаласы 18-20 балл - 5 13-17 балл – 4 9-13 балл - 3 оқушы Тест Джиг со Сергіт у Почта Фиш бо

15 слайд
Бағалау парағы Бағалау шкаласы 18-20 балл - 5 13-17 балл – 4 9-13 балл - 3 оқушы Тест Джиг со Сергіт у Почта Фиш боун Жалп ы

15 слайд

Бағалау парағы Бағалау шкаласы 18-20 балл - 5 13-17 балл – 4 9-13 балл - 3 оқушы Тест Джиг со Сергіт у Почта Фиш боун Жалп ы

8 . Үйге тапсырма Гидросфера тақырыбы бойынша әр топ өз атына сәйкес Power Point бағдарламасында танысты

16 слайд
8 . Үйге тапсырма Гидросфера тақырыбы бойынша әр топ өз атына сәйкес Power Point бағдарламасында таныстырылым жасау

16 слайд

8 . Үйге тапсырма Гидросфера тақырыбы бойынша әр топ өз атына сәйкес Power Point бағдарламасында таныстырылым жасау