Материалдар / Презентация "Ғылым таппай мақтанба"

Презентация "Ғылым таппай мақтанба"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал ұстаздарға сабақ барысында өзінің көмегін тигізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2019
5159
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А б а й Қ ұ н а н б а й ұ л ы « Ғ ы л ы м т а п п а й м а қ т а н б а »

1 слайд
А б а й Қ ұ н а н б а й ұ л ы « Ғ ы л ы м т а п п а й м а қ т а н б а »

1 слайд

А б а й Қ ұ н а н б а й ұ л ы « Ғ ы л ы м т а п п а й м а қ т а н б а »

• Сабақтың тақырыбы : Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» • Сабақтың мақсаты: Абай өлеңдерін барынша терең меңгерту,

2 слайд
• Сабақтың тақырыбы : Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» • Сабақтың мақсаты: Абай өлеңдерін барынша терең меңгерту, жатқа айту, өлеңнің мазмұнын ашу, өлеңде айтылмақ ойды жеткізу, басқа ақынның шығармасымен үндестігін табу, құрылымын сақтап шағын эссе жазу. • Бағалау критерийлері : әдеби шығарманы түсінеді; • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

2 слайд

• Сабақтың тақырыбы : Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» • Сабақтың мақсаты: Абай өлеңдерін барынша терең меңгерту, жатқа айту, өлеңнің мазмұнын ашу, өлеңде айтылмақ ойды жеткізу, басқа ақынның шығармасымен үндестігін табу, құрылымын сақтап шағын эссе жазу. • Бағалау критерийлері : әдеби шығарманы түсінеді; • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Құндылықтарды игерту Пәнаралық байланыс: АКТ-ны қолдану дағдылары: Адамның бойындағы асыл қасиеттермен танысады және жаман

3 слайд
Құндылықтарды игерту Пәнаралық байланыс: АКТ-ны қолдану дағдылары: Адамның бойындағы асыл қасиеттермен танысады және жаман әдеттерден аулақ болуды үйренеді Тарих,қазақ тілі, информатика PowerPoint таныстырылымы, аудиожазба

3 слайд

Құндылықтарды игерту Пәнаралық байланыс: АКТ-ны қолдану дағдылары: Адамның бойындағы асыл қасиеттермен танысады және жаман әдеттерден аулақ болуды үйренеді Тарих,қазақ тілі, информатика PowerPoint таныстырылымы, аудиожазба

Психологиялық ахуал

4 слайд
Психологиялық ахуал

4 слайд

Психологиялық ахуал

«Әдемі гүлдер» әдісі арқылы топқа бөліну «Ақыл» «Ғылым» «Еңбек»

5 слайд
«Әдемі гүлдер» әдісі арқылы топқа бөліну «Ақыл» «Ғылым» «Еңбек»

5 слайд

«Әдемі гүлдер» әдісі арқылы топқа бөліну «Ақыл» «Ғылым» «Еңбек»

«Күннің шуағы»

6 слайд
«Күннің шуағы»

6 слайд

«Күннің шуағы»

10 10 20 30 40 50 50 403020 10 50 4030 20

7 слайд
10 10 20 30 40 50 50 403020 10 50 4030 20

7 слайд

10 10 20 30 40 50 50 403020 10 50 4030 20

• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ ШЫН ЕСІМІ КІМ?

8 слайд
• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ ШЫН ЕСІМІ КІМ?

8 слайд

• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ ШЫН ЕСІМІ КІМ?

• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ ӨМІР СҮРГЕН ЖЫЛДАРЫ?

9 слайд
• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ ӨМІР СҮРГЕН ЖЫЛДАРЫ?

9 слайд

• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ ӨМІР СҮРГЕН ЖЫЛДАРЫ?

• АБАЙДЫ ӘКЕСІ СЕМЕЙГЕ НЕШЕ ЖАСЫНДА МЕДРЕСЕГЕ ОҚУҒА ЖІБЕРЕДІ?

10 слайд
• АБАЙДЫ ӘКЕСІ СЕМЕЙГЕ НЕШЕ ЖАСЫНДА МЕДРЕСЕГЕ ОҚУҒА ЖІБЕРЕДІ?

10 слайд

• АБАЙДЫ ӘКЕСІ СЕМЕЙГЕ НЕШЕ ЖАСЫНДА МЕДРЕСЕГЕ ОҚУҒА ЖІБЕРЕДІ?

• АБАЙ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДА ҚАНДАЙ МЕДРЕСЕДЕ ОҚИДЫ?

11 слайд
• АБАЙ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДА ҚАНДАЙ МЕДРЕСЕДЕ ОҚИДЫ?

11 слайд

• АБАЙ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДА ҚАНДАЙ МЕДРЕСЕДЕ ОҚИДЫ?

• АБАЙДЫҢ ТАБИҒАТ ЛИРИКАСЫНА БАЙЛАНЫСТЫ ӨЛЕҢДЕРІ ҚАНДАЙ?

12 слайд
• АБАЙДЫҢ ТАБИҒАТ ЛИРИКАСЫНА БАЙЛАНЫСТЫ ӨЛЕҢДЕРІ ҚАНДАЙ?

12 слайд

• АБАЙДЫҢ ТАБИҒАТ ЛИРИКАСЫНА БАЙЛАНЫСТЫ ӨЛЕҢДЕРІ ҚАНДАЙ?

• АБАЙ ПУШКИННІҢ ҚАНДАЙ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ СЕГІЗ ҮЗІНДІСІНЕ АУДАРМА ЖАСАДЫ?

13 слайд
• АБАЙ ПУШКИННІҢ ҚАНДАЙ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ СЕГІЗ ҮЗІНДІСІНЕ АУДАРМА ЖАСАДЫ?

13 слайд

• АБАЙ ПУШКИННІҢ ҚАНДАЙ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ СЕГІЗ ҮЗІНДІСІНЕ АУДАРМА ЖАСАДЫ?

• АБАЙ «МЕН ЖАЗБАЙМЫН ӨЛЕҢДІ ЕРМЕК ҮШІН» ӨЛЕҢІНДЕ «СӨЗ АЙТТЫМ «ӘЗІРЕТ ӘЛІ», «АЙДАҺАРСЫЗ», - ДЕГЕН ЖОЛДАРЫНДА КІМДІ СЫНАЙДЫ?

14 слайд
• АБАЙ «МЕН ЖАЗБАЙМЫН ӨЛЕҢДІ ЕРМЕК ҮШІН» ӨЛЕҢІНДЕ «СӨЗ АЙТТЫМ «ӘЗІРЕТ ӘЛІ», «АЙДАҺАРСЫЗ», - ДЕГЕН ЖОЛДАРЫНДА КІМДІ СЫНАЙДЫ?

14 слайд

• АБАЙ «МЕН ЖАЗБАЙМЫН ӨЛЕҢДІ ЕРМЕК ҮШІН» ӨЛЕҢІНДЕ «СӨЗ АЙТТЫМ «ӘЗІРЕТ ӘЛІ», «АЙДАҺАРСЫЗ», - ДЕГЕН ЖОЛДАРЫНДА КІМДІ СЫНАЙДЫ?

• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ ҚАРАСӨЗДЕРІНІҢ САНЫ ҚАНША?

15 слайд
• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ ҚАРАСӨЗДЕРІНІҢ САНЫ ҚАНША?

15 слайд

• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ ҚАРАСӨЗДЕРІНІҢ САНЫ ҚАНША?

• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ АЯҚТАЛМАЙ ҚАЛҒАН ПОЭМАСЫ ҚАЛАЙ АТАЛАДЫ?

16 слайд
• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ АЯҚТАЛМАЙ ҚАЛҒАН ПОЭМАСЫ ҚАЛАЙ АТАЛАДЫ?

16 слайд

• АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫНЫҢ АЯҚТАЛМАЙ ҚАЛҒАН ПОЭМАСЫ ҚАЛАЙ АТАЛАДЫ?

• АБАЙ АҚЫН АЛҒАШҚЫДА ӨЗ ӨЛЕҢДЕРІН КІМНІҢ АТЫНАН ШЫҒАРЫП ЖҮРДІ?

17 слайд
• АБАЙ АҚЫН АЛҒАШҚЫДА ӨЗ ӨЛЕҢДЕРІН КІМНІҢ АТЫНАН ШЫҒАРЫП ЖҮРДІ?

17 слайд

• АБАЙ АҚЫН АЛҒАШҚЫДА ӨЗ ӨЛЕҢДЕРІН КІМНІҢ АТЫНАН ШЫҒАРЫП ЖҮРДІ?

• АБАЙ БАТЫС ӘДЕБИЕТІНЕН КІМДЕРДІҢ ШЫҒАРМАЛАРЫМЕН ТАНЫС БОЛДЫ?

18 слайд
• АБАЙ БАТЫС ӘДЕБИЕТІНЕН КІМДЕРДІҢ ШЫҒАРМАЛАРЫМЕН ТАНЫС БОЛДЫ?

18 слайд

• АБАЙ БАТЫС ӘДЕБИЕТІНЕН КІМДЕРДІҢ ШЫҒАРМАЛАРЫМЕН ТАНЫС БОЛДЫ?

• АБАЙ СҮЙІП ОҚЫҒАН ШЫҒЫС АҚЫНДАРЫ?

19 слайд
• АБАЙ СҮЙІП ОҚЫҒАН ШЫҒЫС АҚЫНДАРЫ?

19 слайд

• АБАЙ СҮЙІП ОҚЫҒАН ШЫҒЫС АҚЫНДАРЫ?

• «МЕН ЖАЗБАЙМЫН ӨЛЕҢДІ ЕРМЕК ҮШІН» ӨЛЕҢІНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ ҚАНДАЙ?

20 слайд
• «МЕН ЖАЗБАЙМЫН ӨЛЕҢДІ ЕРМЕК ҮШІН» ӨЛЕҢІНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ ҚАНДАЙ?

20 слайд

• «МЕН ЖАЗБАЙМЫН ӨЛЕҢДІ ЕРМЕК ҮШІН» ӨЛЕҢІНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ ҚАНДАЙ?

• АБАЙ НӘР АЛҒАН РУХАНИ АРНАЛАР?

21 слайд
• АБАЙ НӘР АЛҒАН РУХАНИ АРНАЛАР?

21 слайд

• АБАЙ НӘР АЛҒАН РУХАНИ АРНАЛАР?

• АБАЙДЫҢ ІЗІН ЖАЛҒАУШЫ ШӘКІРТТЕРІНІҢ БІРІ, АБАЙДЫҢ ТУЫСҚАН ІНІСІ КІМ?

22 слайд
• АБАЙДЫҢ ІЗІН ЖАЛҒАУШЫ ШӘКІРТТЕРІНІҢ БІРІ, АБАЙДЫҢ ТУЫСҚАН ІНІСІ КІМ?

22 слайд

• АБАЙДЫҢ ІЗІН ЖАЛҒАУШЫ ШӘКІРТТЕРІНІҢ БІРІ, АБАЙДЫҢ ТУЫСҚАН ІНІСІ КІМ?

• Білім – адам өміріне өте қажет. Тіпті оны ұлылардың өзі де мойындайды. Өлеңнің тақырыбы - «білімсіз, ғылымсыз болады ақы

23 слайд
• Білім – адам өміріне өте қажет. Тіпті оны ұлылардың өзі де мойындайды. Өлеңнің тақырыбы - «білімсіз, ғылымсыз болады ақыл тұл» дегенге саяды. Ақын бұл өлеңі арқылы жас ұрпақты өнерге, білімге, ғылымға шақырады.Білу және түсіну Жаңа сабақ: «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі

23 слайд

• Білім – адам өміріне өте қажет. Тіпті оны ұлылардың өзі де мойындайды. Өлеңнің тақырыбы - «білімсіз, ғылымсыз болады ақыл тұл» дегенге саяды. Ақын бұл өлеңі арқылы жас ұрпақты өнерге, білімге, ғылымға шақырады.Білу және түсіну Жаңа сабақ: «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі

24 слайд

24 слайд

«Фрейер моделі» Нәфрәтлі - жиіркенішті. Ғибрәтлі – үлгілі,өнегелі

25 слайд
«Фрейер моделі» Нәфрәтлі - жиіркенішті. Ғибрәтлі – үлгілі,өнегелі

25 слайд

«Фрейер моделі» Нәфрәтлі - жиіркенішті. Ғибрәтлі – үлгілі,өнегелі

Топтық жұмыс 1 2 3 Өлең мазмұнын постер арқылы жеткізу. «РАФТ» стратегиясы бойынша авторға хат жазу. Білім-ғылымға шақыраты

26 слайд
Топтық жұмыс 1 2 3 Өлең мазмұнын постер арқылы жеткізу. «РАФТ» стратегиясы бойынша авторға хат жазу. Білім-ғылымға шақыратын басқа ақынның өлеңімен салыстыру («Венн диаграммасы»: А.Құнанбайұлының «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі мен Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлеңін салыстыру)

26 слайд

Топтық жұмыс 1 2 3 Өлең мазмұнын постер арқылы жеткізу. «РАФТ» стратегиясы бойынша авторға хат жазу. Білім-ғылымға шақыратын басқа ақынның өлеңімен салыстыру («Венн диаграммасы»: А.Құнанбайұлының «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі мен Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлеңін салыстыру)

Өлеңнің мазмұнын постер арқылы жеткізу

27 слайд
Өлеңнің мазмұнын постер арқылы жеткізу

27 слайд

Өлеңнің мазмұнын постер арқылы жеткізу

«РАФТ стратегиясы » Р- рөл А – аудитория Ф –форма Т - тақырып

28 слайд
«РАФТ стратегиясы » Р- рөл А – аудитория Ф –форма Т - тақырып

28 слайд

«РАФТ стратегиясы » Р- рөл А – аудитория Ф –форма Т - тақырып

«Венн диаграммасы»

29 слайд
«Венн диаграммасы»

29 слайд

«Венн диаграммасы»

Сергіту сәті «Көзімнің қарасы»

30 слайд
Сергіту сәті «Көзімнің қарасы»

30 слайд

Сергіту сәті «Көзімнің қарасы»

Сабақты бекіту «Ғылым- білімнің маңызы» деген тақырыпта эссе жазу

31 слайд
Сабақты бекіту «Ғылым- білімнің маңызы» деген тақырыпта эссе жазу

31 слайд

Сабақты бекіту «Ғылым- білімнің маңызы» деген тақырыпта эссе жазу

Бағалау парағы № 1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма Топ ұйымшылдығ ы және тәртібі Қорытынды балл саны, 12-14 өте жақсы! 10-12

32 слайд
Бағалау парағы № 1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма Топ ұйымшылдығ ы және тәртібі Қорытынды балл саны, 12-14 өте жақсы! 10-12 жақсы! 7-10 талпын! «Ғылым» тобы «Еңбек» тобы «Талап» тобы

32 слайд

Бағалау парағы № 1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма Топ ұйымшылдығ ы және тәртібі Қорытынды балл саны, 12-14 өте жақсы! 10-12 жақсы! 7-10 талпын! «Ғылым» тобы «Еңбек» тобы «Талап» тобы

«Музыкалық өрнек» әдісі Толық жауап, өте жақсы! Әлі де толықтырулар керек, жақсы! Дайындал, талпын! Өз мүмкіндіктеріңді ашу

33 слайд
«Музыкалық өрнек» әдісі Толық жауап, өте жақсы! Әлі де толықтырулар керек, жақсы! Дайындал, талпын! Өз мүмкіндіктеріңді ашуыңа тілектеспін!

33 слайд

«Музыкалық өрнек» әдісі Толық жауап, өте жақсы! Әлі де толықтырулар керек, жақсы! Дайындал, талпын! Өз мүмкіндіктеріңді ашуыңа тілектеспін!

Кері байланыс «Білім ағашы» Қызыл алма – мен бәрін түсіндім, көңіл күйім өте тамаша! Сары алма – мен сабақта көп нәрсені түсі

34 слайд
Кері байланыс «Білім ағашы» Қызыл алма – мен бәрін түсіндім, көңіл күйім өте тамаша! Сары алма – мен сабақта көп нәрсені түсіндім, көңіл күйім жақсы! Жасыл алма – сабақта мақсатыма қол жеткізе алмадым, маған сабақты меңгеру қиын болды.

34 слайд

Кері байланыс «Білім ағашы» Қызыл алма – мен бәрін түсіндім, көңіл күйім өте тамаша! Сары алма – мен сабақта көп нәрсені түсіндім, көңіл күйім жақсы! Жасыл алма – сабақта мақсатыма қол жеткізе алмадым, маған сабақты меңгеру қиын болды.

Назарларыңызға рахмет!

35 слайд
Назарларыңызға рахмет!

35 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ