презентация "Жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері" 4сынып




1 слайд
Математика
Тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері.
Мақсаты: Санды жазбаша көбейту және бөлуді
меңгертуде оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін
дамыту. Деңгейлі тапсырмалар орындата отырып,
білімдерін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар сын
тұрғысынан ойлай отырып, жазбаша
көбейту және бөлудің меңгереді. Берілген
тапсырмалар арқылы білімдерін
толықтырады.
1 слайд
Математика Тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері. Мақсаты: Санды жазбаша көбейту және бөлуді меңгертуде оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін дамыту. Деңгейлі тапсырмалар орындата отырып, білімдерін толықтыру. Күтілетін нәтиже: Оқушылар сын тұрғысынан ойлай отырып, жазбаша көбейту және бөлудің меңгереді. Берілген тапсырмалар арқылы білімдерін толықтырады.

2 слайд
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
•Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен оқу.
•Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою,
Блум таксономиясы, сәйкестендіру, «Аялдама» әдісі,
«Бумеранг» тәсілі, «Үш қадамды сұхбат»
•АКТ-ны қолдану: презентация, кітап.
•Жас ерекшелікке сәйкес оқыту: деңгейлі тапсырмалар.
•Өзара бағалау және өзін өзі бағалау: Кері байланыс,
Критерийлер бойынша бағалау.
2 слайд
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: •Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен оқу. •Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, Блум таксономиясы, сәйкестендіру, «Аялдама» әдісі, «Бумеранг» тәсілі, «Үш қадамды сұхбат» •АКТ-ны қолдану: презентация, кітап. •Жас ерекшелікке сәйкес оқыту: деңгейлі тапсырмалар. •Өзара бағалау және өзін өзі бағалау: Кері байланыс, Критерийлер бойынша бағалау.

3 слайд
Психалогиялық ахуал
3 слайд
Психалогиялық ахуал

4 слайд
Түсті қағаздар арқылы үш топқа бөліну
(қызыл, ,жасыл)
4 слайд
Түсті қағаздар арқылы үш топқа бөліну (қызыл, ,жасыл)

5 слайд
5 слайд

6 слайд
Білу
Өткенді еске түсіру. Үй тапсырмасын талдау. Тексеру.
Сұрақ: Санды жүздіктерге көбейту мен бөлуді жазбаша
қалай орындаймыз?
№1- тапсырма. Оқушылар ауызша талдап айтады.
Көбейту мен бөлудің жолдарын ажыратып айтып
береді. Бірін-бірі толықтырады.
6 слайд
Білу Өткенді еске түсіру. Үй тапсырмасын талдау. Тексеру. Сұрақ: Санды жүздіктерге көбейту мен бөлуді жазбаша қалай орындаймыз? №1- тапсырма. Оқушылар ауызша талдап айтады. Көбейту мен бөлудің жолдарын ажыратып айтып береді. Бірін-бірі толықтырады.

7 слайд
Түсіну.
Оқулықпен жұмыс.
2 минут Есте сақталған мәліметтерді таныс жүйеге түрлендіру. №3
тапсырмаларды жұппен орындату. Жазбаша көбейту мен бөлуді
өздеріне орындайды.
Орындаған мысалды бір-біріне түсіндіреді. Қатемен жұмыс
жасалады. Жақын арада даму аймағы құрылады.
7 слайд
Түсіну. Оқулықпен жұмыс. 2 минут Есте сақталған мәліметтерді таныс жүйеге түрлендіру. №3 тапсырмаларды жұппен орындату. Жазбаша көбейту мен бөлуді өздеріне орындайды. Орындаған мысалды бір-біріне түсіндіреді. Қатемен жұмыс жасалады. Жақын арада даму аймағы құрылады.

8 слайд
\
СЕРГІТУ СӘТІ
Сөз көркі мақал
8 слайд
\ СЕРГІТУ СӘТІ Сөз көркі мақал

9 слайд
Қолдану. Тақтамен жұмыс.
В , С деңгейлі оқушымен жұмыс. 7 минут
87612*3 325318*2 58248*5
15034*3 10262*2 110226*5
81464*4 14624*4 24251*6
Әр топтан бір оқушы шығып тақтада жазбаша көбейту мен бөлуді
орындайды. Қате орындаған оқушыға топтан бір оқушы шығып
түсіндіріп жібереді немесе бірлесіп орындайды. Қатемен жұмыс
жасалады.
9 слайд
Қолдану. Тақтамен жұмыс. В , С деңгейлі оқушымен жұмыс. 7 минут 87612*3 325318*2 58248*5 15034*3 10262*2 110226*5 81464*4 14624*4 24251*6 Әр топтан бір оқушы шығып тақтада жазбаша көбейту мен бөлуді орындайды. Қате орындаған оқушыға топтан бір оқушы шығып түсіндіріп жібереді немесе бірлесіп орындайды. Қатемен жұмыс жасалады.

10 слайд
Талдау.
«Аялдама» әдісі. Есептерді шығарып, әр топтан
топ бір оқушы қалады. Басқа оқушылар сағат тілімен
айналып, басқа топқа барып есептің қалай шығарғаны
туралы түсінік алады. Түсіндірген оқушының
қаншалықты жеткізе алатындығы анықталады. 12
минут.
1-топ. №4
Шарты:
Н –И ауыл309Км
U
1
- 108 км
U
2
- 47 км
S-?км
Шешуі: 309- (108 км + 47
км)=154
Ж: Бір-бірінен 154 км
қашықтықта болады.
2-топ. №4
Шарты:
К –Т ауыл арасы50км
U
1
- 18км
U
2- 17 км
T- 3 сағ.
S- ? Км
Шешуі:
(50км+18км+17км)= 85км
Ж: Екісінің
арақашықтығы 85км
3-топ. №4
Шарты:
А-Н аулы арасы70км
U
1
- 23 км
U
2
- 14 км
S-? км
Шешуі:
70км+23км+14км=107км
Ж: Екісінің
арақашықтығы 107км .
10 слайд
Талдау. «Аялдама» әдісі. Есептерді шығарып, әр топтан топ бір оқушы қалады. Басқа оқушылар сағат тілімен айналып, басқа топқа барып есептің қалай шығарғаны туралы түсінік алады. Түсіндірген оқушының қаншалықты жеткізе алатындығы анықталады. 12 минут. 1-топ. №4 Шарты: Н –И ауыл309Км U 1 - 108 км U 2 - 47 км S-?км Шешуі: 309- (108 км + 47 км)=154 Ж: Бір-бірінен 154 км қашықтықта болады. 2-топ. №4 Шарты: К –Т ауыл арасы50км U 1 - 18км U 2- 17 км T- 3 сағ. S- ? Км Шешуі: (50км+18км+17км)= 85км Ж: Екісінің арақашықтығы 85км 3-топ. №4 Шарты: А-Н аулы арасы70км U 1 - 23 км U 2 - 14 км S-? км Шешуі: 70км+23км+14км=107км Ж: Екісінің арақашықтығы 107км .

11 слайд
Бағалау. «Үш қадамды сұхбат»
2 минут
Оқушылар ондыққа және жүздікке көбейту мен бөлуді
салыстырады.
Есептеуге өз ойларын қосады. Пікір айтады. Бір-біріне сұрақ
қояды, жауап береді, сұрақ қояды, пікір айтады
Ойын: Санның бөлігін тап.
1
24000:400
2
42000:600
3
27000:300
11 слайд
Бағалау. «Үш қадамды сұхбат» 2 минут Оқушылар ондыққа және жүздікке көбейту мен бөлуді салыстырады. Есептеуге өз ойларын қосады. Пікір айтады. Бір-біріне сұрақ қояды, жауап береді, сұрақ қояды, пікір айтады Ойын: Санның бөлігін тап. 1 24000:400 2 42000:600 3 27000:300

12 слайд
Сабақты қорытындылау. Рефлексия бөлімі.
2 минут
Кері байланыс орнату.
Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар?
Бағалау.
2 минут
Өзін-өзі бағалау.
Критерийлер бойынша
бағалау.
Жазбаша көбейте білу.
Жазбаша бөлуді білуі
Есепті шығару.
Талдай білуі.
Сәйкестендіру.
12 слайд
Сабақты қорытындылау. Рефлексия бөлімі. 2 минут Кері байланыс орнату. Бүгінгі алған білімдеріңіз толықты ма? Өздеріңізге не алдыңыздар? Бағалау. 2 минут Өзін-өзі бағалау. Критерийлер бойынша бағалау. Жазбаша көбейте білу. Жазбаша бөлуді білуі Есепті шығару. Талдай білуі. Сәйкестендіру.