Презентация Көп тіл білгім келеді 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты :
7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну,
ақпараттың өзектілігін
анықтау.
7.2.1.1. Мақал-мәтелдерді
орынды қолдана отырып,
мәтін мазмұнын дамыту. № 113 Әл-Фараби атындағы жалпы орта мектептің қазақ тілі және
әдебиеті пәні мұғалімі Эралиева Бахриниса
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі : Қазақстан
Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін
оқып үйренеміз. Үш тілді білу-үпкен өнер
Тақырып: Көп тіл білгім келеді. 7-сынып
7.4.2.1. Эссе құрылымы мен
дамуын сақтап, көтерілген
мәселе бойынша келісу-
келіспеу себептерін айқын
көрсетіп жазу;
7.5.1.1. Мәтіндерден көмекші
есімдерді ажырата білу,
жазбаша, ауызша жұмыстарда
қолдану.
1 слайд
Сабаққа негізделген оқу мақсаты : 7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау. 7.2.1.1. Мақал-мәтелдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту. № 113 Әл-Фараби атындағы жалпы орта мектептің қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Эралиева Бахриниса Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі : Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілін оқып үйренеміз. Үш тілді білу-үпкен өнер Тақырып: Көп тіл білгім келеді. 7-сынып 7.4.2.1. Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу- келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу; 7.5.1.1. Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.
2 слайд
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Тыңдалған мәтіннің негізгі
мазмұнын түсінеді,
ақпараттың өзектілігін
анықтайды; Оқушылардың
басым бөлігі : Мақал-
мәтелдерді орынды
қолдана отырып, мәтін
мазмұнын дамытады Кейбір оқушылар: Эссе құрылымы мен
дамуын сақтап, мәтіндердегі көмекші
есімдерді ажыратады. Көтерілген
мәселе бойынша келісу-келіспеу
себептерін айқын көрсетіп
жазбаша,ауызша жұмыстарда
қолданады
Тілдік
дағдылар
Тыңдалым
Айтылым
Жазылым Терминология Сөз
тіркестері
Көмекші
есімдер Шет тілдері,тіл үйрену
курстары,тілдік
деңгей,белсенді сөздер
Құндылықтарды дарыту: Тарихтың
мәдениет пен тілдің біртұтастығы.
Мемлекеттік тілдің міртебесін арттыруға
баулу.
2 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, ақпараттың өзектілігін анықтайды; Оқушылардың басым бөлігі : Мақал- мәтелдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамытады Кейбір оқушылар: Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәтіндердегі көмекші есімдерді ажыратады. Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазбаша,ауызша жұмыстарда қолданады Тілдік дағдылар Тыңдалым Айтылым Жазылым Терминология Сөз тіркестері Көмекші есімдер Шет тілдері,тіл үйрену курстары,тілдік деңгей,белсенді сөздер Құндылықтарды дарыту: Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Мемлекеттік тілдің міртебесін арттыруға баулу.
3 слайд
Кіріспе
Білу Таныстырылы
м
Түсіну Негізгі бөлім
Қолдану,талдау Қорытынды
Жинақтау,қоры
ту
«Қағаздағы
сұрақтар »
әдісі « Жоғалған
сөздер» әдісі «Дұрыс
емес
ақпарат»
әдісі «Жетістік
баспалдағы»
тәсілі
Топқа бірігеді,
топтасып жұмыс
істеуге үйренеді. Сөйлемдегі
көп нүктенің
орнына тиісті
сөздерді
қойып
жазады. Мәтіндегі
ақпаратты
дұрыс
бұрыстығын
айтады
тексереді. Сабаққа
рефлекция
жасайдыБелсенді оқу әдістеріКіріспе
Білу Таныстырылы
м
Түсіну Негізгі бөлім
Қолдану,талдау Қорытынды
Жинақтау,қоры
ту «Қағаздағы
сұрақтар »
әдісі « Жоғалған
сөздер» әдісі «Дұрыс
емес
ақпарат»
әдісі «Жетістік
баспалдағы»
тәсілі Топқа бірігеді,
топтасып жұмыс
істеуге үйренеді. Сөйлемдегі
көп нүктенің
орнына тиісті
сөздерді
қойып
жазады. Мәтіндегі
ақпаратты
дұрыс
бұрыстығын
айтады
тексереді. Сабаққа
рефлекция
жасайды
3 слайд
Кіріспе Білу Таныстырылы м Түсіну Негізгі бөлім Қолдану,талдау Қорытынды Жинақтау,қоры ту «Қағаздағы сұрақтар » әдісі « Жоғалған сөздер» әдісі «Дұрыс емес ақпарат» әдісі «Жетістік баспалдағы» тәсілі Топқа бірігеді, топтасып жұмыс істеуге үйренеді. Сөйлемдегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазады. Мәтіндегі ақпаратты дұрыс бұрыстығын айтады тексереді. Сабаққа рефлекция жасайдыБелсенді оқу әдістеріКіріспе Білу Таныстырылы м Түсіну Негізгі бөлім Қолдану,талдау Қорытынды Жинақтау,қоры ту «Қағаздағы сұрақтар » әдісі « Жоғалған сөздер» әдісі «Дұрыс емес ақпарат» әдісі «Жетістік баспалдағы» тәсілі Топқа бірігеді, топтасып жұмыс істеуге үйренеді. Сөйлемдегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазады. Мәтіндегі ақпаратты дұрыс бұрыстығын айтады тексереді. Сабаққа рефлекция жасайды
4 слайд
Оқушы тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді,
мәтіндегі негізгі ойды
білдіретін тірек сөздерді табады, қазақ тілінде көп
тілділік жайлы ақпа-
рат береді;
Тақырып бойынша қосымша деректер келтіреді,
мәтінде көтерілген
мәселеге қатысты өз ойын айтады, сыныптастарымен
пікір алмасады; Мәтінні түсініп оқып, мазмұнын өз сөзімен
айтады.Осы жерде тіл үйрену курстарына бара тын
дарынды оқу шылар тіл үй --рену жолдары бойынша
өз ойын сынып -тастарымен бөлі седі.Бағалау
критерийлері Дескриптор
Ауызша кері байла ныс. Жазбаша ке рі байланыс.
Графика лық ресурстар. Ауыз ша кері байланыс сұ рақ
арқылы оқушы ның білімін пысық тап өту. Мақтап,
мадақтау “ Жарай сың”, “Керемет “т.б сөздер арқылы
кері байланыс жасадым.
Жазбаша кері байла ныс дәптерлер ге,сабақ соңын да
таратпа қағаздары, БББ кестесі бойынша жаса дым. Критериалды бағалауСаралау тапсырмалары
Оқушының төменгі жетістігі.
тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсінеді, мәтіндегі ойды
білдіретін тірек сөздерді
табады, қазақ тілінде көп
тілділік жайлы ақпарат бере
алады. Оқушының орташа жетістігі:
қазақ тілінде тірек сөздерді
пайдаланып, мітін мазмұнын
айтады, қазіргі көптілділік
жағдайын сипаттайды Оқушының жоғарғы жетістігі:
тақырып бойынша қосымша
деректер келтіреді, мәтінде
көтерілген мәселеге оз ойын
айтады, сыныптастарымен
пікір алмасады.
4 слайд
Оқушы тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді табады, қазақ тілінде көп тілділік жайлы ақпа- рат береді; Тақырып бойынша қосымша деректер келтіреді, мәтінде көтерілген мәселеге қатысты өз ойын айтады, сыныптастарымен пікір алмасады; Мәтінні түсініп оқып, мазмұнын өз сөзімен айтады.Осы жерде тіл үйрену курстарына бара тын дарынды оқу шылар тіл үй --рену жолдары бойынша өз ойын сынып -тастарымен бөлі седі.Бағалау критерийлері Дескриптор Ауызша кері байла ныс. Жазбаша ке рі байланыс. Графика лық ресурстар. Ауыз ша кері байланыс сұ рақ арқылы оқушы ның білімін пысық тап өту. Мақтап, мадақтау “ Жарай сың”, “Керемет “т.б сөздер арқылы кері байланыс жасадым. Жазбаша кері байла ныс дәптерлер ге,сабақ соңын да таратпа қағаздары, БББ кестесі бойынша жаса дым. Критериалды бағалауСаралау тапсырмалары Оқушының төменгі жетістігі. тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіндегі ойды білдіретін тірек сөздерді табады, қазақ тілінде көп тілділік жайлы ақпарат бере алады. Оқушының орташа жетістігі: қазақ тілінде тірек сөздерді пайдаланып, мітін мазмұнын айтады, қазіргі көптілділік жағдайын сипаттайды Оқушының жоғарғы жетістігі: тақырып бойынша қосымша деректер келтіреді, мәтінде көтерілген мәселеге оз ойын айтады, сыныптастарымен пікір алмасады.
5 слайд
Ықшамсабақ арқылы
болашаққа жоспар
Тренердің кері
байланысы Келешекте
Әріптестердің кері
байланысы
Сабақ жоспарлауда
сараланған
тапсырманы беру
жөнінде бағыт-
бағдар берді. Жаңартылған білім беру
мазмұны бойынша
ұйымдастырылған курс
барысында ҚМЖ ні түсініп
жасауды,оқу мақсаттар ын
дұрыс қоюды, оқу
мақсаттарына сай оңайдан
күрделі тапсырмалар
дайындауды үйрендім.
Болашақта «Әрбір бала-
болашақ данышпан» деген
ойлы қағидаға мән бере
отырып, оқу мақсаттарына
сай белсенді оқу әдістерін
тиімді пайдаланамын. Әріптестермен бірге
тапсырмаға сай
белсенді әдістерді
қолдануды
талқылай отырып
үйрендім.
5 слайд
Ықшамсабақ арқылы болашаққа жоспар Тренердің кері байланысы Келешекте Әріптестердің кері байланысы Сабақ жоспарлауда сараланған тапсырманы беру жөнінде бағыт- бағдар берді. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ұйымдастырылған курс барысында ҚМЖ ні түсініп жасауды,оқу мақсаттар ын дұрыс қоюды, оқу мақсаттарына сай оңайдан күрделі тапсырмалар дайындауды үйрендім. Болашақта «Әрбір бала- болашақ данышпан» деген ойлы қағидаға мән бере отырып, оқу мақсаттарына сай белсенді оқу әдістерін тиімді пайдаланамын. Әріптестермен бірге тапсырмаға сай белсенді әдістерді қолдануды талқылай отырып үйрендім.