презентация. "Квадрат теңдеу"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“
”
Алматы қаласы
Алатау ауданы
№152 мектеп - гимназия
Сабақтың тақырыбы: Квадрат
теңдеу
8 «б» сынып
Тұратбек Меруерт Семетейқызы
1 слайд
“ ” Алматы қаласы Алатау ауданы №152 мектеп - гимназия Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу 8 «б» сынып Тұратбек Меруерт Семетейқызы
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларды квадрат теңдеу анықтамасы,
квадрат теңдеудің түрлерімен таныстыру және квадратт
теңдеулерді шешу жолдарын үйрету.
Дамытушылық: квадрат теңдеулерді шешу
дағдыларын қалыптастыра отырып, есептер шығарғанда
толымсыз және толық квадрат теңдеуді ажырата біліп
есеп шығара білуге үйрету.
Тәрбиелік: оқушыларды бір – бірін тыңдауға,
шапшаңдыққа, жауапкершілікке, ұқыптылыққа,
дәлдікке тәрбиелеу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларды квадрат теңдеу анықтамасы, квадрат теңдеудің түрлерімен таныстыру және квадратт теңдеулерді шешу жолдарын үйрету. Дамытушылық: квадрат теңдеулерді шешу дағдыларын қалыптастыра отырып, есептер шығарғанда толымсыз және толық квадрат теңдеуді ажырата біліп есеп шығара білуге үйрету. Тәрбиелік: оқушыларды бір – бірін тыңдауға, шапшаңдыққа, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
3 слайд
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, деңгейлік есептер
шығару.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, тест тапсырмалары,
жауап парағы, стикер
3 слайд
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, деңгейлік есептер шығару. Сабақтың көрнекілігі: слайд, тест тапсырмалары, жауап парағы, стикер
4 слайд
«Қайталау - білім данасы»(Қайталау сұрақтары):
1.Теңдеу және оның түрлері.
2.Сызықтық теңдеу дегеніміз не?
3.Қысқаша көбейту формулалары
а) Екі өрнектің қосындысының(айырмасының)
квадраты.
ә) Екі өрнектің квадраттарының айырмасы.
4 слайд
«Қайталау - білім данасы»(Қайталау сұрақтары): 1.Теңдеу және оның түрлері. 2.Сызықтық теңдеу дегеніміз не? 3.Қысқаша көбейту формулалары а) Екі өрнектің қосындысының(айырмасының) квадраты. ә) Екі өрнектің квадраттарының айырмасы.
5 слайд
түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.
мұндағы . Тедеудегі
5 слайд
түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. мұндағы . Тедеудегі
6 слайд
0
2
cbxax
Квадрат теңдеулер
Толық квадрат
теңдеу
Толымсыз квадрат
теңдеулер
ax + bx=0
(мұндағы с=0)
ax + c=0
(мұндағы b=0)
ax = 0
(b=0, c=0)
Келтірілген квадрат
теңдеу
0
2
qpxx
2 2
2
6 слайд
0 2 cbxax Квадрат теңдеулер Толық квадрат теңдеу Толымсыз квадрат теңдеулер ax + bx=0 (мұндағы с=0) ax + c=0 (мұндағы b=0) ax = 0 (b=0, c=0) Келтірілген квадрат теңдеу 0 2 qpxx 2 2 2
7 слайд
Квадрат теңдеудің дербес жағдайларында , немесе
екеуі де 0 - ге тең болуы мүмкін. Мұндай теңдеулерді
толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.
1. .
.
Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1 -
ге тең болса , онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп
аталады.
7 слайд
Квадрат теңдеудің дербес жағдайларында , немесе екеуі де 0 - ге тең болуы мүмкін. Мұндай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. 1. . . Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1 - ге тең болса , онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.
8 слайд
0
2
ах
сах
2
а
с
х
2
0
а
с екітүбірі
болады
0
а
с түбірлері
жоқ
0)( baxx
0х немесе
0bах
bах
a
b
х
екітүбіріболады
0
2
ах
0
2
х
0х
бірғанатүбірі
болады
,0
2
сах
0с
мұндағы
,0
2
bxах
0b
мұндағы
8 слайд
0 2 ах сах 2 а с х 2 0 а с екітүбірі болады 0 а с түбірлері жоқ 0)( baxx 0х немесе 0bах bах a b х екітүбіріболады 0 2 ах 0 2 х 0х бірғанатүбірі болады ,0 2 сах 0с мұндағы ,0 2 bxах 0b мұндағы
9 слайд
Жауабы:
2.
Жауабы:
.
9 слайд
Жауабы: 2. Жауабы: .
10 слайд
ІV. Оқулықпен жұмыс.
А деңгей: №230; ауызша. №232 (2;4;6).
№233(2;4;6). №234(2;4;6) №235
В деңгей: №238(1;2;3;4) №240
10 слайд
ІV. Оқулықпен жұмыс. А деңгей: №230; ауызша. №232 (2;4;6). №233(2;4;6). №234(2;4;6) №235 В деңгей: №238(1;2;3;4) №240
11 слайд
№232 Теңдеулерді түрінде жазыңдар:
1. 3.
2. 4.
6.
11 слайд
№232 Теңдеулерді түрінде жазыңдар: 1. 3. 2. 4. 6.
12 слайд
№233 Теңдеуді оған мәндес квадрат теңдеумен алмастырыңдар:
1. 2.
3. 4.
№235. Теңдеудің түбірін анықтаңдар:
1. 4.
2. 5.
3. 6.
12 слайд
№233 Теңдеуді оған мәндес квадрат теңдеумен алмастырыңдар: 1. 2. 3. 4. №235. Теңдеудің түбірін анықтаңдар: 1. 4. 2. 5. 3. 6.
13 слайд
№238 Теңдеулерді түрінде жазыңдар:
1.
2.
3. 4.
№239 Теңдеуді шешіңдер:
1. 3. 1,44 5.
2. 4. 6.
13 слайд
№238 Теңдеулерді түрінде жазыңдар: 1. 2. 3. 4. №239 Теңдеуді шешіңдер: 1. 3. 1,44 5. 2. 4. 6.
14 слайд
Теңдеуді шешіңдер:
1. 2.
3. 4.
№241 Теңдеуді шешіңдер:
1 3.
2. 4.
14 слайд
Теңдеуді шешіңдер: 1. 2. 3. 4. №241 Теңдеуді шешіңдер: 1 3. 2. 4.
15 слайд
Тест тапсырмалары.
1. Толық квадрат теңдеу көрсетіңіз:
А. х-3=0
В. 2х
2
+9х -1=0
С. 4х
2
-2х=0
Д. x
2
+px+q=0
2.Келтірілген квадрат теңдеуді атаңыз:
А. х-3=0
В. 2х
2
+9х -1=0
С. 4х
2
-2х=0
Д. x
2
+px+q=0
3.Толымсыз квадрат теңдеуді атаңыз:
А. х-3=0
В. 2х
2
+9х -1=0
С. 4х
2
-2х=0
Д. x
2
+px+q=0
15 слайд
Тест тапсырмалары. 1. Толық квадрат теңдеу көрсетіңіз: А. х-3=0 В. 2х 2 +9х -1=0 С. 4х 2 -2х=0 Д. x 2 +px+q=0 2.Келтірілген квадрат теңдеуді атаңыз: А. х-3=0 В. 2х 2 +9х -1=0 С. 4х 2 -2х=0 Д. x 2 +px+q=0 3.Толымсыз квадрат теңдеуді атаңыз: А. х-3=0 В. 2х 2 +9х -1=0 С. 4х 2 -2х=0 Д. x 2 +px+q=0
16 слайд
4. Толымсыз квадрат теңдеудің шешімін табыңдар: х
2
— 49 =0
А. 49; -49;
В. -7; 7;
С. 9; -9
Д. 3; -3
5.а-ның қандай мәнінде берілген өрнектің мәні тең болады:
8а
2
-7=9а
2
-8
А. -1; 1; В. -2; 2; С. 3; -3 Д. -4; 4;
6.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңыз: 5х
2
-8х -4=0
А. а=8, b=4, c=5
В. а=4, b=5, c=8
С. а=5, b=-8, c=-4
Д. а=4, b=8, c=5
16 слайд
4. Толымсыз квадрат теңдеудің шешімін табыңдар: х 2 — 49 =0 А. 49; -49; В. -7; 7; С. 9; -9 Д. 3; -3 5.а-ның қандай мәнінде берілген өрнектің мәні тең болады: 8а 2 -7=9а 2 -8 А. -1; 1; В. -2; 2; С. 3; -3 Д. -4; 4; 6.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңыз: 5х 2 -8х -4=0 А. а=8, b=4, c=5 В. а=4, b=5, c=8 С. а=5, b=-8, c=-4 Д. а=4, b=8, c=5
17 слайд
7.Теңдеудің түбірін табыңдар: х
2
-0,64 =0
А. -0,8; 0,8; В. 0,4; -0,4 С. -2; 2; Д. -8; 8;
8.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңыз: 3х
2
+10х +7=0
А. а=3, b=10, c=7
В. а=10, b=7, c=3
С. а=3, b=7, c=10
Д. а=7, b=3, c=10
9.Егер а=5, b=-1,5, c=1,1; болса, онда ах
2
+bх+с=0 теңдеуін жазыңдар:
А. 3х
2
+5х-1= х
2
-4х
В. 5х
2
-1,5х+1,1=0
С. 16 х
2
-2х-5=0
Д. х
2
+9х-3=0
10.Теңдеудің түбірін табыңдар: х
2
-0,81 =0
А. -0,8; 0,8; В. 0,4; -0,4 С. -9; 9; Д. —0,9; 0,9;
17 слайд
7.Теңдеудің түбірін табыңдар: х 2 -0,64 =0 А. -0,8; 0,8; В. 0,4; -0,4 С. -2; 2; Д. -8; 8; 8.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңыз: 3х 2 +10х +7=0 А. а=3, b=10, c=7 В. а=10, b=7, c=3 С. а=3, b=7, c=10 Д. а=7, b=3, c=10 9.Егер а=5, b=-1,5, c=1,1; болса, онда ах 2 +bх+с=0 теңдеуін жазыңдар: А. 3х 2 +5х-1= х 2 -4х В. 5х 2 -1,5х+1,1=0 С. 16 х 2 -2х-5=0 Д. х 2 +9х-3=0 10.Теңдеудің түбірін табыңдар: х 2 -0,81 =0 А. -0,8; 0,8; В. 0,4; -0,4 С. -9; 9; Д. —0,9; 0,9;
18 слайд
Тест жауаптары:
1.В 3. С 5.А 7. А 9.В
2.Д 4. В 6. С 8. А 10. Д
Кері байланыс.
1) Квадрат теңдеу деген не?
2) Қандай түрдері бар?
3) Толымсыз квадрат теңдеу деп нені айтамыз?
4) Теңдеудегі қай коэффициент 0–ге тең бола алмайды, неге?
18 слайд
Тест жауаптары: 1.В 3. С 5.А 7. А 9.В 2.Д 4. В 6. С 8. А 10. Д Кері байланыс. 1) Квадрат теңдеу деген не? 2) Қандай түрдері бар? 3) Толымсыз квадрат теңдеу деп нені айтамыз? 4) Теңдеудегі қай коэффициент 0–ге тең бола алмайды, неге?
19 слайд
Үйге тапсырма.
Оқулық бойынша: №234(1;3;5;7).№238(1;3)
ХІІ ғасырдағы индиялық математик Бхаскард есебін шығару.
а) Маймылдың бір топ баласы,
Тойып алып тамаққа
Секіруін қоймады.
Сегізден бірінің квадраты
Көгалда аунап ойнады.
Он екісі құтырып,
Шырмауыққа асылды.
Барлығы неше хайуан
Санап көрші кәнекей
Болсаң егер ақылды.
19 слайд
Үйге тапсырма. Оқулық бойынша: №234(1;3;5;7).№238(1;3) ХІІ ғасырдағы индиялық математик Бхаскард есебін шығару. а) Маймылдың бір топ баласы, Тойып алып тамаққа Секіруін қоймады. Сегізден бірінің квадраты Көгалда аунап ойнады. Он екісі құтырып, Шырмауыққа асылды. Барлығы неше хайуан Санап көрші кәнекей Болсаң егер ақылды.
20 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
-Балалар, сабақта жаңадан нені үйрендіңдер?
-Сендердің оқу әрекеттеріңдегі өзгерістер туралы не айта
аласыңдар?
-Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің жайлы бөлісіңдер.
20 слайд
РЕФЛЕКСИЯ -Балалар, сабақта жаңадан нені үйрендіңдер? -Сендердің оқу әрекеттеріңдегі өзгерістер туралы не айта аласыңдар? -Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің жайлы бөлісіңдер.