Презентация "Логикалық ойын"
Презентация "Логикалық ойын"

#1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ПАВЛОДАР ИННАВАЦИЯЛЫҚ КӨП ПРОФИЛЬДЫ КОЛЛЕДЖІ
ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫН
Орындаған: Шонбаева Салтанат
ПАВЛОДАР 2016
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ПАВЛОДАР ИННАВАЦИЯЛЫҚ КӨП ПРОФИЛЬДЫ КОЛЛЕДЖІ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫН Орындаған: Шонбаева Салтанат ПАВЛОДАР 2016
#2 слайд
ЛОГИКА ҰҒЫМЫ
Логика гректің logos – « ойлау», «сөз», «ақыл-ой», «заңдылық» деген ұғымдарды
білдіретін кең мазмұнды сөзінен шыққан.
Логика ұғымы объективті дүниенің, шындықтың даму заңдылықтарын бейнелеу
мағынасында да қолданылады. Кең мағынада Логика ойлаудың ғана емес, болмыстың да
байланыстарын көрсетеді, бұл жағынан ол онтологиямен сабақтас. Ойлау мен таным
қатар жүретіндіктен Логика таным теориясымен (гносеологиямен) байланысады. Логика
философияның негізгі бөлігі болып табылады, өйткені философия “оймен басталып,
оймен жалғасады, сондықтан оны кейде “ойлау туралы ойлау” деп анықтайды.
Баланы болашақ өмірге, белсенді еңбекке даярлауда, оның ақыл-ойы, адамгершілік-
эстетикалық сезімдерін, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыруда –балаға құрметпен
қарау қажет.
Бүлдіршіндердің логикалық ойлау қабілетін дамытуда қарапайым
математиканың алғашқы ұғымдарын ойын арқылы үйретудің математикалық диктант
жазудың , заттарды әр-түрлі геометриялық пішіндерден құрастырудың , ауызша есеп
шығарудың ,көру арқылы салыстырудың, қиялдаудың жұмбақтар жаттаудың маңызы өте
зор. Біздің балабақшаның тәрбиешілері логикалық ойлау қабілеттерін жоғарлатуда.
2 слайд
ЛОГИКА ҰҒЫМЫ Логика гректің logos – « ойлау», «сөз», «ақыл-ой», «заңдылық» деген ұғымдарды білдіретін кең мазмұнды сөзінен шыққан. Логика ұғымы объективті дүниенің, шындықтың даму заңдылықтарын бейнелеу мағынасында да қолданылады. Кең мағынада Логика ойлаудың ғана емес, болмыстың да байланыстарын көрсетеді, бұл жағынан ол онтологиямен сабақтас. Ойлау мен таным қатар жүретіндіктен Логика таным теориясымен (гносеологиямен) байланысады. Логика философияның негізгі бөлігі болып табылады, өйткені философия “оймен басталып, оймен жалғасады, сондықтан оны кейде “ойлау туралы ойлау” деп анықтайды. Баланы болашақ өмірге, белсенді еңбекке даярлауда, оның ақыл-ойы, адамгершілік- эстетикалық сезімдерін, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыруда –балаға құрметпен қарау қажет. Бүлдіршіндердің логикалық ойлау қабілетін дамытуда қарапайым математиканың алғашқы ұғымдарын ойын арқылы үйретудің математикалық диктант жазудың , заттарды әр-түрлі геометриялық пішіндерден құрастырудың , ауызша есеп шығарудың ,көру арқылы салыстырудың, қиялдаудың жұмбақтар жаттаудың маңызы өте зор. Біздің балабақшаның тәрбиешілері логикалық ойлау қабілеттерін жоғарлатуда.
#3 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫҢ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҮШ НЕГІЗГІ БАҒЫТТА ІСКЕ АСЫРЫЛАДЫ:
- ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ;
- ОЙЛАУ ЖӘНЕ ҚАБЫЛДАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ;
- ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСІН ДАМЫТУ.
ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫҢ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ МАҚСАТЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН ДӘРІС
МОДЕЛІН ҚҰРАСТЫРУҒА БОЛАДЫ.
3 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҮШ НЕГІЗГІ БАҒЫТТА ІСКЕ АСЫРЫЛАДЫ: - ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ; - ОЙЛАУ ЖӘНЕ ҚАБЫЛДАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ; - ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСІН ДАМЫТУ. ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ МАҚСАТЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН ДӘРІС МОДЕЛІН ҚҰРАСТЫРУҒА БОЛАДЫ.
#4 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫН: «БАСПАЛДАҚ»
Мақсаты: Ұзын-қысқа, 1-ден 8-ге дейін тура санау ұғымдарын бекіту. Логикалық
ойлау қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер: Әр балаға әр түрлі ұзындығы (қысқадан ұзынға дейін), түрлі-түсті
құрастыру ағаштары.
Құрастырады.
- Міне, біз кемеге міндік. Енді кемеміз батпаққа батып қалмау үшін қарап отырмай тезірек
таяқшалардың көмегімен есептер шығаралық.
Есептер шығару.
- Наргизада 5 ойыншық бар, Адияда да сонша. Барлығы қанша? (10)
- Сырғанақта 5 бала сырғанақ теуіп жүр еді, екеуі кетіп қалды. Нешеуі қалды? (3)
- Қобдишада 6 карандаш жатты, оған Азамат тағы 3 карандаш қосты, барлығы нешеу болды?
(9)
- Ол карандаштардың 4-ін Гүлім алды, нешеуі қалды? (5)
4 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫН: «БАСПАЛДАҚ» Мақсаты: Ұзын-қысқа, 1-ден 8-ге дейін тура санау ұғымдарын бекіту. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Көрнекіліктер: Әр балаға әр түрлі ұзындығы (қысқадан ұзынға дейін), түрлі-түсті құрастыру ағаштары. Құрастырады. - Міне, біз кемеге міндік. Енді кемеміз батпаққа батып қалмау үшін қарап отырмай тезірек таяқшалардың көмегімен есептер шығаралық. Есептер шығару. - Наргизада 5 ойыншық бар, Адияда да сонша. Барлығы қанша? (10) - Сырғанақта 5 бала сырғанақ теуіп жүр еді, екеуі кетіп қалды. Нешеуі қалды? (3) - Қобдишада 6 карандаш жатты, оған Азамат тағы 3 карандаш қосты, барлығы нешеу болды? (9) - Ол карандаштардың 4-ін Гүлім алды, нешеуі қалды? (5)
#5 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР
Екі сиырдың мүйізі қанша?
Бір мысықтың аяғы қанша?
Бес қойдың басы нешеу?
Үш адамның қолы нешеу?
Үстел үстінде төрт алма тұр. Бір алманы алып ортасынан
бөліп қайта қойды. Үстел үстінде неше алма болды?
Қоянға, түлкіге, аюға үш түрлі жалауша жасап берді -
қызыл, сары, көк. Қояндағы жалауша қызыл емес, түлкідегі
қызыл да,көк те емес. Кімнің жалаушасы қандай?
5 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР Екі сиырдың мүйізі қанша? Бір мысықтың аяғы қанша? Бес қойдың басы нешеу? Үш адамның қолы нешеу? Үстел үстінде төрт алма тұр. Бір алманы алып ортасынан бөліп қайта қойды. Үстел үстінде неше алма болды? Қоянға, түлкіге, аюға үш түрлі жалауша жасап берді - қызыл, сары, көк. Қояндағы жалауша қызыл емес, түлкідегі қызыл да,көк те емес. Кімнің жалаушасы қандай?
#6 слайд
«СУРЕТТЕРДІ ЕСТЕ САҚТА» ӘДІСТЕМЕСІ
МАҚСАТЫ: БЕЙНЕНІ ЕСТЕ САҚТАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ҮЙРЕНУ ЖӘНЕ ОЛАРҒА
ДИАГНОСТИКА ЖАСАУ.
ТАПСЫРМА: БАЛАҒА БЕТІНЕ 5 ЗАТТЫҢ СУРЕТІ БЕЙНЕЛЕНГЕН КАРТОЧКА
ҰСЫНАЛАДЫ.ОЛ БҰЛ ЗАТТАРДЫ 1 МИНУТ ІШІНДЕ ҚАРАП КӨРУІ ТИІС.ОСЫДАН КЕЙІН
КАРТОЧКАНЫ АЛЫП ҚОЙЫП, БАЛАДАН ӨЗІНІҢ ЕСІНДЕ ҚАЛҒАН СУРЕТТЕРДІ АТАП БЕРУ
ТАЛАП ЕТІЛЕДІ.
ДҰРЫС АТАЛҒАН БЕЙНЕЛЕРДІҢ САНЫНА ҚАРАЙ НӘТИЖЕЛЕРГЕ БАҒА ҚОЙЫЛАДЫ.
«ҚИСЫНСЫЗДЫҚТАР» ӘДІСТЕМЕСІ
МАҚСАТЫ : ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ ТУРАЛЫ , ОЛАРДЫҢ АРАСЫНДАҒЫ ҚИСЫНДЫ
БАЙЛАНЫСТАР ТУРАЛЫ ҚАРАПАЙЫМ БЕЙНЕЛІК ТҮСІНІКТЕРДІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙІН
АНЫҚТАУ . БАЛАНЫҢ ҚИСЫНДЫ ОЙЛАУ ЖӘНЕ ӨЗ ОЙЫН ГРАММАТИКАЛЫҚ ДҰРЫС БІЛІДІРУ
ИКЕМДІЛІКТЕРІН АНЫҚТАУ .
ТАПСЫРМАНЫҢ СИПАТТАМАСЫ: БАЛАҒА ӘРҚАЙСЫСЫНДА ҚИСЫНСЫЗ
ЖАҒДАЙЛАР БЕЙНЕЛЕНГЕН БІР СУРЕТТЕН КӨРСЕТЕДІ.СУРЕТТІ ҚАРАП КӨРУ КЕЗІНДЕ БАЛА,
ШАМАМЕН МЫНАДАЙ МАЗМҰНДАҒЫ НҰСҚАУЛЫҚ АЛАДЫ: «МЫНА СУРЕТКЕ ЗЕР САЛА
ҚАРАП, ОНДА НЕНІҢ ТЕРІС БЕЙНЕЛЕНГЕНІН ЖӘНЕ ОНЫҢ ШЫНДЫҒЫНДА ҚАЛАЙ БОЛУЫ
КЕРЕКТІГІН АЙТ,ӨЗ ЖАУАБЫҢДЫ ТҮСІНДІР»
6 слайд
«СУРЕТТЕРДІ ЕСТЕ САҚТА» ӘДІСТЕМЕСІ МАҚСАТЫ: БЕЙНЕНІ ЕСТЕ САҚТАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ҮЙРЕНУ ЖӘНЕ ОЛАРҒА ДИАГНОСТИКА ЖАСАУ. ТАПСЫРМА: БАЛАҒА БЕТІНЕ 5 ЗАТТЫҢ СУРЕТІ БЕЙНЕЛЕНГЕН КАРТОЧКА ҰСЫНАЛАДЫ.ОЛ БҰЛ ЗАТТАРДЫ 1 МИНУТ ІШІНДЕ ҚАРАП КӨРУІ ТИІС.ОСЫДАН КЕЙІН КАРТОЧКАНЫ АЛЫП ҚОЙЫП, БАЛАДАН ӨЗІНІҢ ЕСІНДЕ ҚАЛҒАН СУРЕТТЕРДІ АТАП БЕРУ ТАЛАП ЕТІЛЕДІ. ДҰРЫС АТАЛҒАН БЕЙНЕЛЕРДІҢ САНЫНА ҚАРАЙ НӘТИЖЕЛЕРГЕ БАҒА ҚОЙЫЛАДЫ. «ҚИСЫНСЫЗДЫҚТАР» ӘДІСТЕМЕСІ МАҚСАТЫ : ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ ТУРАЛЫ , ОЛАРДЫҢ АРАСЫНДАҒЫ ҚИСЫНДЫ БАЙЛАНЫСТАР ТУРАЛЫ ҚАРАПАЙЫМ БЕЙНЕЛІК ТҮСІНІКТЕРДІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙІН АНЫҚТАУ . БАЛАНЫҢ ҚИСЫНДЫ ОЙЛАУ ЖӘНЕ ӨЗ ОЙЫН ГРАММАТИКАЛЫҚ ДҰРЫС БІЛІДІРУ ИКЕМДІЛІКТЕРІН АНЫҚТАУ . ТАПСЫРМАНЫҢ СИПАТТАМАСЫ: БАЛАҒА ӘРҚАЙСЫСЫНДА ҚИСЫНСЫЗ ЖАҒДАЙЛАР БЕЙНЕЛЕНГЕН БІР СУРЕТТЕН КӨРСЕТЕДІ.СУРЕТТІ ҚАРАП КӨРУ КЕЗІНДЕ БАЛА, ШАМАМЕН МЫНАДАЙ МАЗМҰНДАҒЫ НҰСҚАУЛЫҚ АЛАДЫ: «МЫНА СУРЕТКЕ ЗЕР САЛА ҚАРАП, ОНДА НЕНІҢ ТЕРІС БЕЙНЕЛЕНГЕНІН ЖӘНЕ ОНЫҢ ШЫНДЫҒЫНДА ҚАЛАЙ БОЛУЫ КЕРЕКТІГІН АЙТ,ӨЗ ЖАУАБЫҢДЫ ТҮСІНДІР»
#7 слайд
«ЖЫЛ МЕЗГІЛДЕРІ» ӘДІСТЕМЕСІ
МАҚСАТЫ: ҚАРАПАЙЫМ БЕЙНЕЛІК ТҮСІНІКТЕРДІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ.
ТАПСЫРМА: БАЛАҒА СУРЕТТІ КӨРСЕТІП,ОҒАН МҰҚИЯТ ҚАРАУДЫ ЖӘНЕ ОСЫ
СУРЕТТІҢ ӘРБІР БӨЛІГІНДЕ ЖЫЛДЫҢ ҚАЙ МЕЗГІЛІ БЕЙНЕЛЕНГЕНІН АЙТУЫН
СҰРАЙДЫ.ОСЫ ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАУҒА БӨЛІНГЕН 2 МИНУТ УАҚЫТ ІШІНДЕ ОЛ ТИІСТІ
ЖЫЛ МЕЗГІЛІН АТАП ҚАНА ҚОЙМАСТАН,СОНДАЙ-АҚ ӨЗІНІҢ ШЕШІМІН ДӘЛЕЛДЕУГЕ
ТИІС БОЛАДЫ, ЯҒНИ ӨЗІНІҢ НЕГЕ ОСЫЛАЙ ОЙЛАЙТЫНЫН ТҮСІНДІРУІ,ӨЗІНІҢ ОЙЫНША
СУРЕТТІҢ ОСЫ БӨЛІГІНДЕ ЖЫЛДЫҢ БАСҚА БІР МЕЗГІЛІ ЕМЕС , НАҚ ОСЫ МЕЗГІЛІ
БЕЙНЕЛЕНГЕНІН КӨРСЕТУІ ТИІС.
«СУРЕТТЕ ҚАНДАЙ ЗАТТАР ЖАСЫРЫЛҒАН» ӘДІСТЕМЕСІ
МАҚСАТЫ : КЕСКІНІ БОЙЫНША БЕЙНЕНІҢ ТҰТАС ҚАБЫЛДАНУЫН (ҰҒЫНУЫН)
АНЫҚТАУ.
ТАПСЫРМА: БАЛАҒА ЗАТТАРДЫҢ КЕСКІНІ БЕЙНЕЛЕНГЕН СУРЕТ
ҰСЫНЫЛАДЫ.ОНДА ҚАНДАЙ ЗАТТАРДЫҢ (БАРЛЫҒЫ БЕСЕУІ БЕЙНЕЛЕНГЕН)
ЖАСЫРҒАНЫН АНЫҚТАУ КЕРЕК.
«АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫН ТАП» ӘДІСТЕМЕСІ
МАҚСАТЫ : ЗАТТАРДЫ ӨЗАРА САЛЫСТЫРУ ТӘСІЛДЕРІН МЕҢГЕРУ ДЕҢГЕЙІН
АНЫҚТАУ.
ТАПСЫРМА: БАЛА 2 СУРЕТКЕ ЗЕР САЛА ҚАРАП ,ОЛАРДЫҢ ӨЗАРА
АЙЫРМАШЫЛАҚТАРЫН (БАРЛЫҒЫ 5 АЙЫРМАШЫЛЫҚ БАР) АТАП КӨРСЕТУІ ҚАЖЕТ.
7 слайд
«ЖЫЛ МЕЗГІЛДЕРІ» ӘДІСТЕМЕСІ МАҚСАТЫ: ҚАРАПАЙЫМ БЕЙНЕЛІК ТҮСІНІКТЕРДІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙІН БАҒАЛАУ. ТАПСЫРМА: БАЛАҒА СУРЕТТІ КӨРСЕТІП,ОҒАН МҰҚИЯТ ҚАРАУДЫ ЖӘНЕ ОСЫ СУРЕТТІҢ ӘРБІР БӨЛІГІНДЕ ЖЫЛДЫҢ ҚАЙ МЕЗГІЛІ БЕЙНЕЛЕНГЕНІН АЙТУЫН СҰРАЙДЫ.ОСЫ ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАУҒА БӨЛІНГЕН 2 МИНУТ УАҚЫТ ІШІНДЕ ОЛ ТИІСТІ ЖЫЛ МЕЗГІЛІН АТАП ҚАНА ҚОЙМАСТАН,СОНДАЙ-АҚ ӨЗІНІҢ ШЕШІМІН ДӘЛЕЛДЕУГЕ ТИІС БОЛАДЫ, ЯҒНИ ӨЗІНІҢ НЕГЕ ОСЫЛАЙ ОЙЛАЙТЫНЫН ТҮСІНДІРУІ,ӨЗІНІҢ ОЙЫНША СУРЕТТІҢ ОСЫ БӨЛІГІНДЕ ЖЫЛДЫҢ БАСҚА БІР МЕЗГІЛІ ЕМЕС , НАҚ ОСЫ МЕЗГІЛІ БЕЙНЕЛЕНГЕНІН КӨРСЕТУІ ТИІС. «СУРЕТТЕ ҚАНДАЙ ЗАТТАР ЖАСЫРЫЛҒАН» ӘДІСТЕМЕСІ МАҚСАТЫ : КЕСКІНІ БОЙЫНША БЕЙНЕНІҢ ТҰТАС ҚАБЫЛДАНУЫН (ҰҒЫНУЫН) АНЫҚТАУ. ТАПСЫРМА: БАЛАҒА ЗАТТАРДЫҢ КЕСКІНІ БЕЙНЕЛЕНГЕН СУРЕТ ҰСЫНЫЛАДЫ.ОНДА ҚАНДАЙ ЗАТТАРДЫҢ (БАРЛЫҒЫ БЕСЕУІ БЕЙНЕЛЕНГЕН) ЖАСЫРҒАНЫН АНЫҚТАУ КЕРЕК. «АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫН ТАП» ӘДІСТЕМЕСІ МАҚСАТЫ : ЗАТТАРДЫ ӨЗАРА САЛЫСТЫРУ ТӘСІЛДЕРІН МЕҢГЕРУ ДЕҢГЕЙІН АНЫҚТАУ. ТАПСЫРМА: БАЛА 2 СУРЕТКЕ ЗЕР САЛА ҚАРАП ,ОЛАРДЫҢ ӨЗАРА АЙЫРМАШЫЛАҚТАРЫН (БАРЛЫҒЫ 5 АЙЫРМАШЫЛЫҚ БАР) АТАП КӨРСЕТУІ ҚАЖЕТ.
#8 слайд
« МЫНА СУРЕТТЕРДЕ НЕ ЖЕТІСПЕЙДІ?» ӘДІСТЕМЕСІ
МАҚСАТЫ : ҚАБЫЛДАУ (ҰҒЫНУ) ТҰТАСТЫҒЫН АНЫҚТАУ.
ТАПСЫРМАНЫҢ СИПАТТАМАСЫ: БАЛАҒА КЕЙБІР ЗАТТЫҢ БІР БӨЛІГІ
ЖЕТІСПЕЙТІНДЕЙ ЕТІП БЕЙНЕЛЕНГЕН СУРЕТТЕР ТОБЫ ҰСЫНЫЛАДЫ ЖӘНЕ
ЖЕТІСПЕЙТІН БӨЛІКТІ МҮМКІНДІГІНШЕ ТЕЗ АНЫҚТАП, ОНЫ АТАУ ЖӨНІНДЕ
ТАПСЫРМА БЕРІЛЕДІ.ДИАГНОСТИКА ЖҮРГІЗУШІ БАЛАНЫҢ БҮКІЛ ТАПСЫРМАНЫ
ОРЫНДАУҒА ЖҰМСАҒАН УАҚЫТЫН БЕЛГІЛЕЙДІ.
«БЕЛГІЛЕРДІ ҚОЙ» ӘДІСТЕМЕСІ
МАҚСАТЫ : ЗЕЙІННІҢ НӘТИЖЕЛІЛІГІ МЕН ОРНЫҚТЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУ.
ТАПСЫРМАНЫҢ СИПАТТАМАСЫ : БАЛАҒА СУРЕТТІ
КӨРСЕТІП , ОНЫМЕН ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕУ КЕРЕКТІГІН ТҮСІНДІРЕДІ . БҰЛ
ЖҰМЫСТЫҢ РЕТІ МЫНАДАЙ: ӘРБІР ШАРШЫҒА,ҮШБҰРЫШҚА,ШЕҢБЕРГЕ ЖӘНЕ
РОМБЫҒА ҮЛГІНІҢ ЖОҒАРҒЫ ЖАҒЫНДА БЕРІЛГЕН БЕЛГІНІ ҚОЮ КЕРЕК.БАЛА
ТАПСЫРМАНЫ 2 МИНУТ УАҚЫТ ІШІНДЕ ҮЗІЛІССІЗ ОРЫНДАЙДЫ.
8 слайд
« МЫНА СУРЕТТЕРДЕ НЕ ЖЕТІСПЕЙДІ?» ӘДІСТЕМЕСІ МАҚСАТЫ : ҚАБЫЛДАУ (ҰҒЫНУ) ТҰТАСТЫҒЫН АНЫҚТАУ. ТАПСЫРМАНЫҢ СИПАТТАМАСЫ: БАЛАҒА КЕЙБІР ЗАТТЫҢ БІР БӨЛІГІ ЖЕТІСПЕЙТІНДЕЙ ЕТІП БЕЙНЕЛЕНГЕН СУРЕТТЕР ТОБЫ ҰСЫНЫЛАДЫ ЖӘНЕ ЖЕТІСПЕЙТІН БӨЛІКТІ МҮМКІНДІГІНШЕ ТЕЗ АНЫҚТАП, ОНЫ АТАУ ЖӨНІНДЕ ТАПСЫРМА БЕРІЛЕДІ.ДИАГНОСТИКА ЖҮРГІЗУШІ БАЛАНЫҢ БҮКІЛ ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАУҒА ЖҰМСАҒАН УАҚЫТЫН БЕЛГІЛЕЙДІ. «БЕЛГІЛЕРДІ ҚОЙ» ӘДІСТЕМЕСІ МАҚСАТЫ : ЗЕЙІННІҢ НӘТИЖЕЛІЛІГІ МЕН ОРНЫҚТЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУ. ТАПСЫРМАНЫҢ СИПАТТАМАСЫ : БАЛАҒА СУРЕТТІ КӨРСЕТІП , ОНЫМЕН ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕУ КЕРЕКТІГІН ТҮСІНДІРЕДІ . БҰЛ ЖҰМЫСТЫҢ РЕТІ МЫНАДАЙ: ӘРБІР ШАРШЫҒА,ҮШБҰРЫШҚА,ШЕҢБЕРГЕ ЖӘНЕ РОМБЫҒА ҮЛГІНІҢ ЖОҒАРҒЫ ЖАҒЫНДА БЕРІЛГЕН БЕЛГІНІ ҚОЮ КЕРЕК.БАЛА ТАПСЫРМАНЫ 2 МИНУТ УАҚЫТ ІШІНДЕ ҮЗІЛІССІЗ ОРЫНДАЙДЫ.
#9 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР
9 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
ТҮСТЕРДІ ТОПТАСТЫР
13 слайд
ТҮСТЕРДІ ТОПТАСТЫР
#14 слайд
14 слайд
шағым қалдыра аласыз













