Презентация МАҚСАТ ОҚУ НӘТИЖЕСІ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақты
жоспарлау үшін
сіз ең алдымен
не істейсіз???
1 слайд
Сабақты жоспарлау үшін сіз ең алдымен не істейсіз???
2 слайд
Сабақты жоспарлауда
қандай да бір
қағидаттарға
сүйенесіз бе???
Неліктен???
2 слайд
Сабақты жоспарлауда қандай да бір қағидаттарға сүйенесіз бе??? Неліктен???
3 слайд
Сабақты жоспарлауда
не нәрсеге көңіл
бөлген жөн???
Неліктен???
3 слайд
Сабақты жоспарлауда не нәрсеге көңіл бөлген жөн??? Неліктен???
4 слайд
МАҚСАТ
ОҚУ НӘТИЖЕСІ
4 слайд
МАҚСАТ ОҚУ НӘТИЖЕСІ
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Жалпылама;
Нақты емес;
Шындыққа сәйкес емес;
Өте кең ауқымды
6 слайд
Жалпылама; Нақты емес; Шындыққа сәйкес емес; Өте кең ауқымды
7 слайд
7 слайд
8 слайд
S – specific
M – measureable
A – achievable
R – realistic
T – timely
8 слайд
S – specific M – measureable A – achievable R – realistic T – timely
9 слайд
1) ( Specific ) Спецификалық, нақтылы. Яғни не
нәрсеге қол жеткізу қажет.
2) (Measurable) Өлшеуге болатын. Яғни
мақсатқа жеттік деп айта алатындай болу
керек.
3) (Achievable) Қолжетімді. Яғни іс-әрекетке
негізделген. Себебі нақтылы қандай іс-әрекет
өзімізге қажет нәтиже беретінін түсініуіміз
қажет.
4) (Realistic) Шындыққа негізделген. Яғни
қойылған мақсатқа жете алатындай.
5) ( Timely ) Нақтылы мерзімі және мақсатты
жүзеге асыратын орынды құралдары болу
керек.
9 слайд
1) ( Specific ) Спецификалық, нақтылы. Яғни не нәрсеге қол жеткізу қажет. 2) (Measurable) Өлшеуге болатын. Яғни мақсатқа жеттік деп айта алатындай болу керек. 3) (Achievable) Қолжетімді. Яғни іс-әрекетке негізделген. Себебі нақтылы қандай іс-әрекет өзімізге қажет нәтиже беретінін түсініуіміз қажет. 4) (Realistic) Шындыққа негізделген. Яғни қойылған мақсатқа жете алатындай. 5) ( Timely ) Нақтылы мерзімі және мақсатты жүзеге асыратын орынды құралдары болу керек.
10 слайд
10Мақсат:
«математикадан
білімін жақсарту»
Мақсаттың талдауы:
•
Нақтылы емес
•
Өлшеу қиын
•
Мерзімі
көрсетілмеген SMART негізінде
қойылған мақсат:
10 слайд
10Мақсат: «математикадан білімін жақсарту» Мақсаттың талдауы: • Нақтылы емес • Өлшеу қиын • Мерзімі көрсетілмеген SMART негізінде қойылған мақсат:
11 слайд
11Мақсат:
«математикадан
білімін жақсарту»
Мақсаттың талдауы:
•
Нақтылы емес
•
Өлшеу қиын
•
Мерзімі
көрсетілмеген SMART негізінде
қойылған мақсат:
«екі апта ішінде
теңдеулер жүйесін екі
әдіспен шешіп үйрену
(научиться решать
системы уравнений
двумя способами в
течение двух недель)
11 слайд
11Мақсат: «математикадан білімін жақсарту» Мақсаттың талдауы: • Нақтылы емес • Өлшеу қиын • Мерзімі көрсетілмеген SMART негізінде қойылған мақсат: «екі апта ішінде теңдеулер жүйесін екі әдіспен шешіп үйрену (научиться решать системы уравнений двумя способами в течение двух недель)
12 слайд
Мақсат қою – белгілі бір уақыт
аралығында жүзеге асатын үздіксіз
процесс. Әрбір қойылған мақсатты
үнемі талдап, қажет болса қайта
қарастыру керек. Үздіксіз талдау
жасау мұғалімдерге маңызды шешім
қабылдауға көмектеседі. Ең
маңыздысы жүзеге аспай қалған
немесе мерзімі бойынша қалып
отырған мақсаттарға мән беру.
12 слайд
Мақсат қою – белгілі бір уақыт аралығында жүзеге асатын үздіксіз процесс. Әрбір қойылған мақсатты үнемі талдап, қажет болса қайта қарастыру керек. Үздіксіз талдау жасау мұғалімдерге маңызды шешім қабылдауға көмектеседі. Ең маңыздысы жүзеге аспай қалған немесе мерзімі бойынша қалып отырған мақсаттарға мән беру.