Материалдар / Презентация "Математикалық интеллектуалдық ойын"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Математикалық интеллектуалдық ойын"

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні өте маңызды пән. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында, оқушылар арасында түрлі интеллектуалдық ойындар өткізіп тұрамын. Оқушылар ойын ойнау арқылы өз білімдерін жетілдіреді, белсенділігін арттырады, өзін және жолдастарын бағалай алады.Осы мақсатта бірнеше тапсырмалардан құралған, оқушылардың логикалық ойлау жүйесін дамытуға бағытталған презентация құрастырған болатынмын. Өз тәжірибемде бұл презентация жақсы нәтиже бергендіктен, мұғалімдерге көмегі бола деген мақсатпен жариялап отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3118
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
(Интеллектуалдық ойыны)

1 слайд
(Интеллектуалдық ойыны)

1 слайд

(Интеллектуалдық ойыны)

1-бөлім. Сұрақ-жауап 2-бөлім. Есептер эстафетасы 3-бөлім. Кім тапқыр 4-бөлім. Ғажайып квадрат 5-бөлім. Жеті жұмбақ 6-бөлім.

2 слайд
1-бөлім. Сұрақ-жауап 2-бөлім. Есептер эстафетасы 3-бөлім. Кім тапқыр 4-бөлім. Ғажайып квадрат 5-бөлім. Жеті жұмбақ 6-бөлім. Сиқырлы қалам 7-бөлім. Математикалық фокус 8-бөлім. Мақал-мәтелдер

2 слайд

1-бөлім. Сұрақ-жауап 2-бөлім. Есептер эстафетасы 3-бөлім. Кім тапқыр 4-бөлім. Ғажайып квадрат 5-бөлім. Жеті жұмбақ 6-бөлім. Сиқырлы қалам 7-бөлім. Математикалық фокус 8-бөлім. Мақал-мәтелдер

Сұрақ-жауап І-бөлімІ-бөлім Бұл бөлімде топтарға сұрақ қойылады, қойылған сұраққа қай топ жылдам әрі дұрыс жауап берсе со

3 слайд
Сұрақ-жауап І-бөлімІ-бөлім Бұл бөлімде топтарға сұрақ қойылады, қойылған сұраққа қай топ жылдам әрі дұрыс жауап берсе сол топқа 5 ұпай беріледі.

3 слайд

Сұрақ-жауап І-бөлімІ-бөлім Бұл бөлімде топтарға сұрақ қойылады, қойылған сұраққа қай топ жылдам әрі дұрыс жауап берсе сол топқа 5 ұпай беріледі.

1. Геометрия пәнінің негізін салушы кім? 2. Математик, дәрігер, ақын, музыкант, екінші Аристотель атанған шығыстың ғұламас

4 слайд
1. Геометрия пәнінің негізін салушы кім? 2. Математик, дәрігер, ақын, музыкант, екінші Аристотель атанған шығыстың ғұламасы кім? 3. Квадрат теңдеудің жалпы түрін көрсет және оның түбірлерін қалай табамыз? 4. Крамер ережесі және оның формуласын жаз. 5. 50-ді 1/2 –ге бөліп, 3-ті қосқанда нәтижесі қандай болады? 6. 2 23-саны қандай цифрмен аяқталады?

4 слайд

1. Геометрия пәнінің негізін салушы кім? 2. Математик, дәрігер, ақын, музыкант, екінші Аристотель атанған шығыстың ғұламасы кім? 3. Квадрат теңдеудің жалпы түрін көрсет және оның түбірлерін қалай табамыз? 4. Крамер ережесі және оның формуласын жаз. 5. 50-ді 1/2 –ге бөліп, 3-ті қосқанда нәтижесі қандай болады? 6. 2 23-саны қандай цифрмен аяқталады?

7. Қандай теңдеулер жүйелерін Крамер ережесімен шешуге болмайды және оның себебі неде? 8. Пифагор теоремасы туралы не біле

5 слайд
7. Қандай теңдеулер жүйелерін Крамер ережесімен шешуге болмайды және оның себебі неде? 8. Пифагор теоремасы туралы не білесіңдер? 9. “Геометрия” сөзі қандай ұғымды білдіреді? 10. Арифметика жайлы білімдерді кім жүйеледі? 11. Математикадан “Есептеу негізі” деген кітаптың авторы кім? 12. 66 санын ешбір амал қолданбай оны жартысына арттыру керек. Жауабы неше?

5 слайд

7. Қандай теңдеулер жүйелерін Крамер ережесімен шешуге болмайды және оның себебі неде? 8. Пифагор теоремасы туралы не білесіңдер? 9. “Геометрия” сөзі қандай ұғымды білдіреді? 10. Арифметика жайлы білімдерді кім жүйеледі? 11. Математикадан “Есептеу негізі” деген кітаптың авторы кім? 12. 66 санын ешбір амал қолданбай оны жартысына арттыру керек. Жауабы неше?

14. 2cos60 0+√3·cos300 өрнегінің мәні нег тең? 15. log 3 log 4 log 2 16 өрнегінің мәні неге тең? 13. Виет теоремасы тура

6 слайд
14. 2cos60 0+√3·cos300 өрнегінің мәні нег тең? 15. log 3 log 4 log 2 16 өрнегінің мәні неге тең? 13. Виет теоремасы туралы не білесіңдер?

6 слайд

14. 2cos60 0+√3·cos300 өрнегінің мәні нег тең? 15. log 3 log 4 log 2 16 өрнегінің мәні неге тең? 13. Виет теоремасы туралы не білесіңдер?

Евклид

7 слайд
Евклид

7 слайд

Евклид

Әл-Фараби

8 слайд
Әл-Фараби

8 слайд

Әл-Фараби

0 2  cbxax a Db xacbD 2 ,4 2,1 2  

9 слайд
0 2  cbxax a Db xacbD 2 ,4 2,1 2  

9 слайд

0 2  cbxax a Db xacbD 2 ,4 2,1 2  

      y y x x ,

10 слайд
      y y x x ,

10 слайд

      y y x x ,

103

11 слайд
103

11 слайд

103

8

12 слайд
8

12 слайд

8

Бас анықтауышы нолге тең болған жағдайда

13 слайд
Бас анықтауышы нолге тең болған жағдайда

13 слайд

Бас анықтауышы нолге тең болған жағдайда

Тік бұрышты ұшбұрыштың гипотенузасының квадраты, оның катеттерінің квадраттарының қосындысына тең 222 bac 

14 слайд
Тік бұрышты ұшбұрыштың гипотенузасының квадраты, оның катеттерінің квадраттарының қосындысына тең 222 bac 

14 слайд

Тік бұрышты ұшбұрыштың гипотенузасының квадраты, оның катеттерінің квадраттарының қосындысына тең 222 bac 

Жер өлшеу

15 слайд
Жер өлшеу

15 слайд

Жер өлшеу

Мұхаммед Мұса Әл-Хорезм

16 слайд
Мұхаммед Мұса Әл-Хорезм

16 слайд

Мұхаммед Мұса Әл-Хорезм

Әбу Насыр Әл-Фараби

17 слайд
Әбу Насыр Әл-Фараби

17 слайд

Әбу Насыр Әл-Фараби

99

18 слайд
99

18 слайд

99

qxx pxx   21 21

19 слайд
qxx pxx   21 21

19 слайд

qxx pxx   21 21

2,5

20 слайд
2,5

20 слайд

2,5

0

21 слайд
0

21 слайд

0

ІІ-бөлімІІ-бөлім Есептер эстафетасы Бұл бөлімде көрсетілген мәреге жету үшін, әр Команда 4 сатыдан өту керек. Әрбір

22 слайд
ІІ-бөлімІІ-бөлім Есептер эстафетасы Бұл бөлімде көрсетілген мәреге жету үшін, әр Команда 4 сатыдан өту керек. Әрбір сатыда есеп беріледі, сол есептерді шешу арқылы біз мәреге жетеміз. Мәреге бірінші жеткен топқа 40 ұпай беріледі. Есептің жауабын есеп тұсына жазамыз, есептің жауабы болған жағдайда келесі сатыға өтеді.

22 слайд

ІІ-бөлімІІ-бөлім Есептер эстафетасы Бұл бөлімде көрсетілген мәреге жету үшін, әр Команда 4 сатыдан өту керек. Әрбір сатыда есеп беріледі, сол есептерді шешу арқылы біз мәреге жетеміз. Мәреге бірінші жеткен топқа 40 ұпай беріледі. Есептің жауабын есеп тұсына жазамыз, есептің жауабы болған жағдайда келесі сатыға өтеді.

Мәреге жет 40      1223 75 yx yx      122 1832 yx yx      1132 224 yx yx 243 13 333 12  

23 слайд
Мәреге жет 40      1223 75 yx yx      122 1832 yx yx      1132 224 yx yx 243 13 333 12   yyy 4 3 4 4 3 1284484243 12   xxx 3 117333 21   xxx 22516949  2 2 625256100  2 144 121 2 1 0127 2 xx 1 0103 2 xx 1 0156 2 xx

23 слайд

Мәреге жет 40      1223 75 yx yx      122 1832 yx yx      1132 224 yx yx 243 13 333 12   yyy 4 3 4 4 3 1284484243 12   xxx 3 117333 21   xxx 22516949  2 2 625256100  2 144 121 2 1 0127 2 xx 1 0103 2 xx 1 0156 2 xx

ІІІ-бөлімІІІ-бөлім Кім тапқыр 1.Үш әке және алты бала серуенге шықты. Олар 42 алма сатып алды. Бұлардың әрқайсысына 6 да

24 слайд
ІІІ-бөлімІІІ-бөлім Кім тапқыр 1.Үш әке және алты бала серуенге шықты. Олар 42 алма сатып алды. Бұлардың әрқайсысына 6 данадан алма тиді, бұл қалай болғаны? 2. Бір кісіден қанша жаста екенін сұрағанда, ол былай деп жауап берді. Егер мен тағы да қазіргі жасымның жартысын, 1/3 және 1/4 өмір сүрсем 100 жасқа келген болар едім. Адам қаншада?

24 слайд

ІІІ-бөлімІІІ-бөлім Кім тапқыр 1.Үш әке және алты бала серуенге шықты. Олар 42 алма сатып алды. Бұлардың әрқайсысына 6 данадан алма тиді, бұл қалай болғаны? 2. Бір кісіден қанша жаста екенін сұрағанда, ол былай деп жауап берді. Егер мен тағы да қазіргі жасымның жартысын, 1/3 және 1/4 өмір сүрсем 100 жасқа келген болар едім. Адам қаншада?

2. Нұрымбетов Нұрлан бүгін Атап өтпек туған күнін Тойласуға Таңат келді Марат, Манат, Манап келді Жайық, Қанат, Жанат ке

25 слайд
2. Нұрымбетов Нұрлан бүгін Атап өтпек туған күнін Тойласуға Таңат келді Марат, Манат, Манап келді Жайық, Қанат, Жанат келді Барақ, Марат, Бабақ келді Сағат келмей, Самат келді Бірақ Самат қайтып кетті Жай-жапсарын айтып кетті Жайықта енді Саматқа ерді Одан кейін Талап келді Одан кейін Орақ келді Бәрі қанша қонақ келді?

25 слайд

2. Нұрымбетов Нұрлан бүгін Атап өтпек туған күнін Тойласуға Таңат келді Марат, Манат, Манап келді Жайық, Қанат, Жанат келді Барақ, Марат, Бабақ келді Сағат келмей, Самат келді Бірақ Самат қайтып кетті Жай-жапсарын айтып кетті Жайықта енді Саматқа ерді Одан кейін Талап келді Одан кейін Орақ келді Бәрі қанша қонақ келді?

1 ата, 2 әке, 1 немере

26 слайд
1 ата, 2 әке, 1 немере

26 слайд

1 ата, 2 әке, 1 немере

48 жаста

27 слайд
48 жаста

27 слайд

48 жаста

11 қонақ

28 слайд
11 қонақ

28 слайд

11 қонақ

ІІVV-бөлім-бөлім Ғажайып квадрат 5

29 слайд
ІІVV-бөлім-бөлім Ғажайып квадрат 5

29 слайд

ІІVV-бөлім-бөлім Ғажайып квадрат 5

VV-бөлім-бөлім Жеті жұмбақ 10 30 1020 102030

30 слайд
VV-бөлім-бөлім Жеті жұмбақ 10 30 1020 102030

30 слайд

VV-бөлім-бөлім Жеті жұмбақ 10 30 1020 102030

3-ші дәрежелі функцияның графигі. Кубтық парабола

31 слайд
3-ші дәрежелі функцияның графигі. Кубтық парабола

31 слайд

3-ші дәрежелі функцияның графигі. Кубтық парабола

Дәреже таңбасын кім ұсынды? Рене Декарт

32 слайд
Дәреже таңбасын кім ұсынды? Рене Декарт

32 слайд

Дәреже таңбасын кім ұсынды? Рене Декарт

Гаусс «Математика ғылымдардың патшасы, ал арифметика – математика патшасы» сөзінің авторы кім?

33 слайд
Гаусс «Математика ғылымдардың патшасы, ал арифметика – математика патшасы» сөзінің авторы кім?

33 слайд

Гаусс «Математика ғылымдардың патшасы, ал арифметика – математика патшасы» сөзінің авторы кім?

Ата-бабаларымыз ертеден келе жатқан әдет бойынша бір нәрсенің ұзындығын немесе қалыңдығын өлшегенде «шынтақ елі», «бір е

34 слайд
Ата-бабаларымыз ертеден келе жатқан әдет бойынша бір нәрсенің ұзындығын немесе қалыңдығын өлшегенде «шынтақ елі», «бір елі», «сере қарыс», «сынық сүйем» деген қол өлшемдерін пайдаланады. Осы өлшемдердің ішінен біреуі ата бабаларымыздың ерте кезде бөлшек ұғымын көрсететінін білдіреді? Сынық сүйем

34 слайд

Ата-бабаларымыз ертеден келе жатқан әдет бойынша бір нәрсенің ұзындығын немесе қалыңдығын өлшегенде «шынтақ елі», «бір елі», «сере қарыс», «сынық сүйем» деген қол өлшемдерін пайдаланады. Осы өлшемдердің ішінен біреуі ата бабаларымыздың ерте кезде бөлшек ұғымын көрсететінін білдіреді? Сынық сүйем

Глобус қандай фигураны елестетеді? Шар

35 слайд
Глобус қандай фигураны елестетеді? Шар

35 слайд

Глобус қандай фигураны елестетеді? Шар

Теңсіздіктің қазіргі кездегі таңбалары 17-18 ғасырда пайда болған. Үлкен «>» және кіші «<» таңбалраны ағылшын математигі

36 слайд
Теңсіздіктің қазіргі кездегі таңбалары 17-18 ғасырда пайда болған. Үлкен «>» және кіші «<» таңбалраны ағылшын математигі 1631 жылы енгізген. Ол кім? Т.Гарриот

36 слайд

Теңсіздіктің қазіргі кездегі таңбалары 17-18 ғасырда пайда болған. Үлкен «>» және кіші «<» таңбалраны ағылшын математигі 1631 жылы енгізген. Ол кім? Т.Гарриот

Түбірдің қазіргі жазылуы француз математигінің «Алгебрадағы нұсқаулар» атты кітабында жазылды. Ол кітаптың авторы кім?

37 слайд
Түбірдің қазіргі жазылуы француз математигінің «Алгебрадағы нұсқаулар» атты кітабында жазылды. Ол кітаптың авторы кім? М.Ролль

37 слайд

Түбірдің қазіргі жазылуы француз математигінің «Алгебрадағы нұсқаулар» атты кітабында жазылды. Ол кітаптың авторы кім? М.Ролль

VVІ-турІ-тур Сиқырлы қалам

38 слайд
VVІ-турІ-тур Сиқырлы қалам

38 слайд

VVІ-турІ-тур Сиқырлы қалам

VVІІ-бөлімІІ-бөлім Математикалық фокус Әр команда өзінің дайындап келген фокусын көрсетеді. Фокус 30-50 ұпай арасында

39 слайд
VVІІ-бөлімІІ-бөлім Математикалық фокус Әр команда өзінің дайындап келген фокусын көрсетеді. Фокус 30-50 ұпай арасында бағаланады.

39 слайд

VVІІ-бөлімІІ-бөлім Математикалық фокус Әр команда өзінің дайындап келген фокусын көрсетеді. Фокус 30-50 ұпай арасында бағаланады.

VVІІІ-бөлімІІІ-бөлім Мақал-мәтелдер

40 слайд
VVІІІ-бөлімІІІ-бөлім Мақал-мәтелдер

40 слайд

VVІІІ-бөлімІІІ-бөлім Мақал-мәтелдер

77

41 слайд
77

41 слайд

77

1000

42 слайд
1000

42 слайд

1000

5

43 слайд
5

43 слайд

5

2

44 слайд
2

44 слайд

2

10

45 слайд
10

45 слайд

10

1

46 слайд
1

46 слайд

1

47 слайд

47 слайд