Презентация. "Менің атым Қожа" повесі. Лагерьге жолдама




1 слайд
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі.
Лагерьге жолдама.
Оқу мақсаттары:
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің портреті
мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
Сабақ мақсаттары:
Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесіндегі
кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;
Бағалау критерийлері:
Шығармадаға кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне
талдау жасайды.
1 слайд
Б. Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Лагерьге жолдама. Оқу мақсаттары: 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Сабақ мақсаттары: Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесіндегі кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; Бағалау критерийлері: Шығармадаға кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды.

2 слайд
2 слайд

3 слайд
1-тапсырма : «Семантикалық карта»
Кейіпкерлер образын сәйкестендіріңіз
Кейіпкерлер Қожа Жантас Сәбира
Майқанова
Мұғалім,
қатал, әділ,
мейірімді
Қу, өзімшіл,
қызғаншақ,
жігерсіз
Аңғал, адал,
сенгіш
Дескриптор: - Семантикалық картамен жұмыс жасады;
- Кейіпкерлерді сәйкестендірді.
2 ұпай
3 слайд
1-тапсырма : «Семантикалық карта» Кейіпкерлер образын сәйкестендіріңіз Кейіпкерлер Қожа Жантас Сәбира Майқанова Мұғалім, қатал, әділ, мейірімді Қу, өзімшіл, қызғаншақ, жігерсіз Аңғал, адал, сенгіш Дескриптор: - Семантикалық картамен жұмыс жасады; - Кейіпкерлерді сәйкестендірді. 2 ұпай

4 слайд
2-тапсырма: «Сәйкестендіру кестесі»
Кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образды сәйкестендіріңіз
1.Біз лагерьге баратын болдық. Ал сен көшедегі
иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың.
1. Қожа
2.Жантасты мұрынға сырт еткізіп бірді шерттім
де, жүгіре жөнелдім. Сол бойда екпіндеген
қалпыммен мұғалімдер бөлмесіне алқынып
кіріп бардым.
2. Майқанова
3. — Сен немене? Мені тергегелі тұрсың ба?3. Жантас
Дескриптор:
- Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін анықтайды;
- Кейіпкерлердің іс-әрекетін сәйкестендіреді.
2 ұпай
4 слайд
2-тапсырма: «Сәйкестендіру кестесі» Кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образды сәйкестендіріңіз 1.Біз лагерьге баратын болдық. Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың. 1. Қожа 2.Жантасты мұрынға сырт еткізіп бірді шерттім де, жүгіре жөнелдім. Сол бойда екпіндеген қалпыммен мұғалімдер бөлмесіне алқынып кіріп бардым. 2. Майқанова 3. — Сен немене? Мені тергегелі тұрсың ба?3. Жантас Дескриптор: - Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін анықтайды; - Кейіпкерлердің іс-әрекетін сәйкестендіреді. 2 ұпай

5 слайд
3-тапсырма.ТЖ
1-топ. Берілген үзінділер арқылы кейіпкерлерді
анықтаңыз және образын суреттеп сипаттаңыз.
2-топ. Қожаның портретін сипаттайтын сөз
тіркестері мен сөйлемдерді тауып жазыңыз.
Кейіпкердің үш әрекетін анықтаңыз.
3-топ.Қожаның сотқар болу мен әдепті жолға
түсуіне не себептер болды деп ойлайсыңдар?
5 слайд
3-тапсырма.ТЖ 1-топ. Берілген үзінділер арқылы кейіпкерлерді анықтаңыз және образын суреттеп сипаттаңыз. 2-топ. Қожаның портретін сипаттайтын сөз тіркестері мен сөйлемдерді тауып жазыңыз. Кейіпкердің үш әрекетін анықтаңыз. 3-топ.Қожаның сотқар болу мен әдепті жолға түсуіне не себептер болды деп ойлайсыңдар?

6 слайд
4-тапсырма. СЖ «Синквейн» әдісі арқылы
кейіпкерлерге мінездеме беріңдер.
1.Зат есім.
2.Сын есім.
3.Етістік.
4.Сөйлем.
5.Мағыналас сөз.
дескрипторы:
Кейпкерге мінездеме береді;
Іс – әрекетін баяндайды.
ҚБ 2 ұпай
6 слайд
4-тапсырма. СЖ «Синквейн» әдісі арқылы кейіпкерлерге мінездеме беріңдер. 1.Зат есім. 2.Сын есім. 3.Етістік. 4.Сөйлем. 5.Мағыналас сөз. дескрипторы: Кейпкерге мінездеме береді; Іс – әрекетін баяндайды. ҚБ 2 ұпай

7 слайд
Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау
жасадыңыздар;
Талдау негізінде кейіпкерлерді анықтап, образын
сипаттадыңыздар;
Бүгін сабақта
7 слайд
Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасадыңыздар; Талдау негізінде кейіпкерлерді анықтап, образын сипаттадыңыздар; Бүгін сабақта

8 слайд
8 слайд