Презентация "Менің кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю дыбысы және әрпі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектеп: М.В.Ломоносов атындағы жалпы орта мектебі
Аты жөні: Каримова Рита Зайнуловна
Пәні: Сауат ашу Тақырыбы: 6 . 3 . Кейіпкерлерді
сипаттаймын
1.1.9.1. Сөздегі дыбыс
түрлерін (дауысты,дауыссыз,
жуан және жіңішке
дауыстылар)ажырату және
дұрыс дыбыстау.
1.3.8.1.Жазу жолын,
жоларалық кеңістікті,жолдың
жоғарғы және төменгі
сызығын сақтап әріп
элементтерін
каллиграфиялық талаптарға
сай жазу.
1.1.8.1. Берілген сюжет
бойынша әңгіме құрап айту. Осы сабақта қол Осы сабақта қол
жеткізетін оқу жеткізетін оқу
мақсаттарымақсаттары
• Барлық оқушылар:
Сөздегі дыбыс түрлерін,
дауысты,дауыссыз, жуан және
жіңішке дауыстыларды
ажыратады .
Көптеген оқушылар:
Жазу жолын, жоларалық
кеңістікті,жолдың жоғарғы
және төменгі сызығын сақтап
әріп элементтерін
каллиграфиялық талаптарға
сай жазады.
Кейбір оқушылар:
Берілген сюжет бойынша
әңгіме құрап айта алады. Әріпті таниды,
ажыратады,
сәйкестендіреді,
сөйлемді
оқиды,оқудың
түрлерін
қолданып,әріп
каллиграфиясына
сай жазады.Сабақ Сабақ
мақсаттарымақсаттары Бағалау Бағалау
критерийлерікритерийлері
1 слайд
Мектеп: М.В.Ломоносов атындағы жалпы орта мектебі Аты жөні: Каримова Рита Зайнуловна Пәні: Сауат ашу Тақырыбы: 6 . 3 . Кейіпкерлерді сипаттаймын 1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)ажырату және дұрыс дыбыстау. 1.3.8.1.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.1.8.1. Берілген сюжет бойынша әңгіме құрап айту. Осы сабақта қол Осы сабақта қол жеткізетін оқу жеткізетін оқу мақсаттарымақсаттары • Барлық оқушылар: Сөздегі дыбыс түрлерін, дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады . Көптеген оқушылар: Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Кейбір оқушылар: Берілген сюжет бойынша әңгіме құрап айта алады. Әріпті таниды, ажыратады, сәйкестендіреді, сөйлемді оқиды,оқудың түрлерін қолданып,әріп каллиграфиясына сай жазады.Сабақ Сабақ мақсаттарымақсаттары Бағалау Бағалау критерийлерікритерийлері
2 слайд
Шаттық
шеңбері Өлең жолдарындағы аю,
құлпынай, орман сөздері
арқылы топқа бөлу. «Өрмекшінің торы» әдісі
Ашық сұрақтар қою
Аудиожазба арқылы
мәтін тыңдау.
«Ой қозғау» әдісі Тыңдалым
Айтылым
2.Бейнелік
Оқылым
1. Белсенді
Жазылым
3. ТаңбалықСергіту сәті
«Аю әні» Тілдік
мақсат
Аю-
медведь
- bear Ұжымдық жұмыс
Серпілген сауал» әдісі
1.Аю қандай аң?
2. Түсі қандай?
3.Ол қандай аң?
Ю әрпінің элементін ауада
жазып, дәптерге жазу.
Жұптық жұмыс
Суретті диктант
Ою,қоян, бақа. Дескриптор :
1.Суреттің мазмұнын түсінеді.
2.Сурет бойынша айтады.
3.Негізгі ойын
қорытындылайды.
Дескриптор :
1.Мәтінді оқиды.
Сұраққа жауап береді.
3.Түсті ажырата
алады.
Дескриптор:
1.Юәріпінің
таңбасын жазады.
2. Суреттерді
ажыратып,
ламинатқа атын
жазады.
3.Сауатты жазады.
2 слайд
Шаттық шеңбері Өлең жолдарындағы аю, құлпынай, орман сөздері арқылы топқа бөлу. «Өрмекшінің торы» әдісі Ашық сұрақтар қою Аудиожазба арқылы мәтін тыңдау. «Ой қозғау» әдісі Тыңдалым Айтылым 2.Бейнелік Оқылым 1. Белсенді Жазылым 3. ТаңбалықСергіту сәті «Аю әні» Тілдік мақсат Аю- медведь - bear Ұжымдық жұмыс Серпілген сауал» әдісі 1.Аю қандай аң? 2. Түсі қандай? 3.Ол қандай аң? Ю әрпінің элементін ауада жазып, дәптерге жазу. Жұптық жұмыс Суретті диктант Ою,қоян, бақа. Дескриптор : 1.Суреттің мазмұнын түсінеді. 2.Сурет бойынша айтады. 3.Негізгі ойын қорытындылайды. Дескриптор : 1.Мәтінді оқиды. Сұраққа жауап береді. 3.Түсті ажырата алады. Дескриптор: 1.Юәріпінің таңбасын жазады. 2. Суреттерді ажыратып, ламинатқа атын жазады. 3.Сауатты жазады.
3 слайд
Білім алушылардың қажеттілігіне қарай сараланған тапсырмалар
І топ ІІ топ
ІІІ топ
Көп нүктенің орнына
керекті сөздерді
қойып жаз.
Әлия ......ойды?
Фарида қандай
айран ұйытты.
Сүтті ыдысқа не
істеу керек?
Керекті сөздер:
құю,ою,қою .Суретті сәйкестендіру Дыбыстық
талдау жаса.
Түлкі,аю,қасқыр.
Не білемін? Не білдім? Не білгім
келеді?Қорытынды: Insert-әдісі арқылы жүргіземін.
3 слайд
Білім алушылардың қажеттілігіне қарай сараланған тапсырмалар І топ ІІ топ ІІІ топ Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз. Әлия ......ойды? Фарида қандай айран ұйытты. Сүтті ыдысқа не істеу керек? Керекті сөздер: құю,ою,қою .Суретті сәйкестендіру Дыбыстық талдау жаса. Түлкі,аю,қасқыр. Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?Қорытынды: Insert-әдісі арқылы жүргіземін.
4 слайд
Қалыптастырушы бағалауҚорытындылау
« Бес қадам » әдісі
Бүгін қандай әріппен
таныстық?
Нелер жарысты?
Мәреге не бірінші
жетті?
Ю дыбысы қандай
дыбыс?
Ю дыбысы сөздің қай
жерінде естіледі?
4 слайд
Қалыптастырушы бағалауҚорытындылау « Бес қадам » әдісі Бүгін қандай әріппен таныстық? Нелер жарысты? Мәреге не бірінші жетті? Ю дыбысы қандай дыбыс? Ю дыбысы сөздің қай жерінде естіледі?