Презентация "Менің кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю дыбысы және әрпі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Менің кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю дыбысы және әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген сюжет бойынша әңгіме құрап айту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мектеп: М.В.Ломоносов атындағы жалпы орта мектебі Аты жөні: Каримова Рита Зайнуловна Пәні: Сауат ашу Тақырыбы: 6 .

#1 слайд
Мектеп: М.В.Ломоносов атындағы жалпы орта мектебі Аты жөні: Каримова Рита Зайнуловна Пәні: Сауат ашу Тақырыбы: 6 . 3 . Кейіпкерлерді сипаттаймын 1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)ажырату және дұрыс дыбыстау. 1.3.8.1.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.1.8.1. Берілген сюжет бойынша әңгіме құрап айту. Осы сабақта қол Осы сабақта қол жеткізетін оқу жеткізетін оқу мақсаттарымақсаттары • Барлық оқушылар: Сөздегі дыбыс түрлерін, дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады . Көптеген оқушылар: Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Кейбір оқушылар: Берілген сюжет бойынша әңгіме құрап айта алады. Әріпті таниды, ажыратады, сәйкестендіреді, сөйлемді оқиды,оқудың түрлерін қолданып,әріп каллиграфиясына сай жазады.Сабақ Сабақ мақсаттарымақсаттары Бағалау Бағалау критерийлерікритерийлері

1 слайд

Мектеп: М.В.Ломоносов атындағы жалпы орта мектебі Аты жөні: Каримова Рита Зайнуловна Пәні: Сауат ашу Тақырыбы: 6 . 3 . Кейіпкерлерді сипаттаймын 1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)ажырату және дұрыс дыбыстау. 1.3.8.1.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.1.8.1. Берілген сюжет бойынша әңгіме құрап айту. Осы сабақта қол Осы сабақта қол жеткізетін оқу жеткізетін оқу мақсаттарымақсаттары • Барлық оқушылар: Сөздегі дыбыс түрлерін, дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратады . Көптеген оқушылар: Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Кейбір оқушылар: Берілген сюжет бойынша әңгіме құрап айта алады. Әріпті таниды, ажыратады, сәйкестендіреді, сөйлемді оқиды,оқудың түрлерін қолданып,әріп каллиграфиясына сай жазады.Сабақ Сабақ мақсаттарымақсаттары Бағалау Бағалау критерийлерікритерийлері

Шаттық шеңбері Өлең жолдарындағы аю, құлпынай, орман сөздері арқылы топқа бөлу. «Өрмекшінің торы» әдісі Ашық сұрақтар қою А

#2 слайд
Шаттық шеңбері Өлең жолдарындағы аю, құлпынай, орман сөздері арқылы топқа бөлу. «Өрмекшінің торы» әдісі Ашық сұрақтар қою Аудиожазба арқылы мәтін тыңдау. «Ой қозғау» әдісі Тыңдалым Айтылым 2.Бейнелік Оқылым 1. Белсенді Жазылым 3. ТаңбалықСергіту сәті «Аю әні» Тілдік мақсат Аю- медведь - bear Ұжымдық жұмыс Серпілген сауал» әдісі 1.Аю қандай аң? 2. Түсі қандай? 3.Ол қандай аң? Ю әрпінің элементін ауада жазып, дәптерге жазу. Жұптық жұмыс Суретті диктант Ою,қоян, бақа. Дескриптор : 1.Суреттің мазмұнын түсінеді. 2.Сурет бойынша айтады. 3.Негізгі ойын қорытындылайды. Дескриптор : 1.Мәтінді оқиды. Сұраққа жауап береді. 3.Түсті ажырата алады. Дескриптор: 1.Юәріпінің таңбасын жазады. 2. Суреттерді ажыратып, ламинатқа атын жазады. 3.Сауатты жазады.

2 слайд

Шаттық шеңбері Өлең жолдарындағы аю, құлпынай, орман сөздері арқылы топқа бөлу. «Өрмекшінің торы» әдісі Ашық сұрақтар қою Аудиожазба арқылы мәтін тыңдау. «Ой қозғау» әдісі Тыңдалым Айтылым 2.Бейнелік Оқылым 1. Белсенді Жазылым 3. ТаңбалықСергіту сәті «Аю әні» Тілдік мақсат Аю- медведь - bear Ұжымдық жұмыс Серпілген сауал» әдісі 1.Аю қандай аң? 2. Түсі қандай? 3.Ол қандай аң? Ю әрпінің элементін ауада жазып, дәптерге жазу. Жұптық жұмыс Суретті диктант Ою,қоян, бақа. Дескриптор : 1.Суреттің мазмұнын түсінеді. 2.Сурет бойынша айтады. 3.Негізгі ойын қорытындылайды. Дескриптор : 1.Мәтінді оқиды. Сұраққа жауап береді. 3.Түсті ажырата алады. Дескриптор: 1.Юәріпінің таңбасын жазады. 2. Суреттерді ажыратып, ламинатқа атын жазады. 3.Сауатты жазады.

Білім алушылардың қажеттілігіне қарай сараланған тапсырмалар І топ ІІ топ ІІІ топ Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойы

#3 слайд
Білім алушылардың қажеттілігіне қарай сараланған тапсырмалар І топ ІІ топ ІІІ топ Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз. Әлия ......ойды? Фарида қандай айран ұйытты. Сүтті ыдысқа не істеу керек? Керекті сөздер: құю,ою,қою .Суретті сәйкестендіру Дыбыстық талдау жаса. Түлкі,аю,қасқыр. Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?Қорытынды: Insert-әдісі арқылы жүргіземін.

3 слайд

Білім алушылардың қажеттілігіне қарай сараланған тапсырмалар І топ ІІ топ ІІІ топ Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз. Әлия ......ойды? Фарида қандай айран ұйытты. Сүтті ыдысқа не істеу керек? Керекті сөздер: құю,ою,қою .Суретті сәйкестендіру Дыбыстық талдау жаса. Түлкі,аю,қасқыр. Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?Қорытынды: Insert-әдісі арқылы жүргіземін.

Қалыптастырушы бағалауҚорытындылау « Бес қадам » әдісі  Бүгін қандай әріппен таныстық?  Нелер жарысты?  Мәреге не бірінш

#4 слайд
Қалыптастырушы бағалауҚорытындылау « Бес қадам » әдісі  Бүгін қандай әріппен таныстық?  Нелер жарысты?  Мәреге не бірінші жетті?  Ю дыбысы қандай дыбыс?  Ю дыбысы сөздің қай жерінде естіледі?

4 слайд

Қалыптастырушы бағалауҚорытындылау « Бес қадам » әдісі  Бүгін қандай әріппен таныстық?  Нелер жарысты?  Мәреге не бірінші жетті?  Ю дыбысы қандай дыбыс?  Ю дыбысы сөздің қай жерінде естіледі?

Файл форматы:
ppt
01.12.2019
806
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі