Материалдар / Презентация: Менің Отаным
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация: Менің Отаным

Материал туралы қысқаша түсінік
отан туралы ойларын тиянақтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2019
2601
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тренинг тақырыбы: талантты және дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жолдары

1 слайд
Тренинг тақырыбы: талантты және дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жолдары

1 слайд

Тренинг тақырыбы: талантты және дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жолдары

Тренингтің негізгі қағидалары:  Белсенділік қағидасы.  Шығармашылық немесе зерттелетін ұстаным қағидасы.  Мінез-құлықты мойы

2 слайд
Тренингтің негізгі қағидалары:  Белсенділік қағидасы.  Шығармашылық немесе зерттелетін ұстаным қағидасы.  Мінез-құлықты мойындау қағидасы.  Серіктестік қарым-қатынас қағидасы немесе субъект-субъектілік қарым- қатынас қағидасы.

2 слайд

Тренингтің негізгі қағидалары:  Белсенділік қағидасы.  Шығармашылық немесе зерттелетін ұстаным қағидасы.  Мінез-құлықты мойындау қағидасы.  Серіктестік қарым-қатынас қағидасы немесе субъект-субъектілік қарым- қатынас қағидасы.

Тренинг мақсаты:  Стимулдық қатынасты сақтау;  шығармашылыққа бағыттау;  әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қоршаған ортадағы а

3 слайд
Тренинг мақсаты:  Стимулдық қатынасты сақтау;  шығармашылыққа бағыттау;  әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қоршаған ортадағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға бағыттау;  Өз ойларын ашық айта алуға үйрету;  Өз бойларындағы кемшіліктерді жою;  басқа адамдарға деген көзқарасының дұрыс қалыптасуын қадағалау, басқа адамды түсіну;  оқушы белсенділігін арттыру, сол арқылы өзін-өзі, өз әрекеттерін ұйымдастыра білу, білгенін әрі қарай дамыту;  таным процестерін / зейін, ес, ой, қиял,арман,/ қабылдауын, қабілеті мен шығармашылығын дамыту;  шешендік өнерін дамыту;  негізгі мамандықтағы кәсіби қабілеттерін дамыту;

3 слайд

Тренинг мақсаты:  Стимулдық қатынасты сақтау;  шығармашылыққа бағыттау;  әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қоршаған ортадағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға бағыттау;  Өз ойларын ашық айта алуға үйрету;  Өз бойларындағы кемшіліктерді жою;  басқа адамдарға деген көзқарасының дұрыс қалыптасуын қадағалау, басқа адамды түсіну;  оқушы белсенділігін арттыру, сол арқылы өзін-өзі, өз әрекеттерін ұйымдастыра білу, білгенін әрі қарай дамыту;  таным процестерін / зейін, ес, ой, қиял,арман,/ қабылдауын, қабілеті мен шығармашылығын дамыту;  шешендік өнерін дамыту;  негізгі мамандықтағы кәсіби қабілеттерін дамыту;

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу. «Амандасу-сергіту»

4 слайд
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу. «Амандасу-сергіту»

4 слайд

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу. «Амандасу-сергіту»

Топтық жұмыс ережесі:  - «қазір және мұнда» ережесі;  - шынайы болу ережесі;  - сөзді және әрекетті бағалауға болмайды; 

5 слайд
Топтық жұмыс ережесі:  - «қазір және мұнда» ережесі;  - шынайы болу ережесі;  - сөзді және әрекетті бағалауға болмайды;  - жауапкершілік ережесі;  - тыңдап ал, содан кейін айт ережесі;  - белсенді болу ережесі.

5 слайд

Топтық жұмыс ережесі:  - «қазір және мұнда» ережесі;  - шынайы болу ережесі;  - сөзді және әрекетті бағалауға болмайды;  - жауапкершілік ережесі;  - тыңдап ал, содан кейін айт ережесі;  - белсенді болу ережесі.

«Қағазды умаждау»

6 слайд
«Қағазды умаждау»

6 слайд

«Қағазды умаждау»

«Мінсіз оқушы» «Мінсіз оқушы» сипаттамасын топтастырып жазу.

7 слайд
«Мінсіз оқушы» «Мінсіз оқушы» сипаттамасын топтастырып жазу.

7 слайд

«Мінсіз оқушы» «Мінсіз оқушы» сипаттамасын топтастырып жазу.

«Мақалалар тақырыбынан әңгіме» жаттығуы

8 слайд
«Мақалалар тақырыбынан әңгіме» жаттығуы

8 слайд

«Мақалалар тақырыбынан әңгіме» жаттығуы

«3 сөзді сөйлем» жаттығу. Әр топ кез келген үш сөзден тұратын сөйлем құрастырады. Мысалы: «Ажар гүл өсірді», «Анам тамақ пі

9 слайд
«3 сөзді сөйлем» жаттығу. Әр топ кез келген үш сөзден тұратын сөйлем құрастырады. Мысалы: «Ажар гүл өсірді», «Анам тамақ пісірді», «Аружан ойнап отыр» Әр топтың міндеті – алған сөйлемнен, әр түрлі сөздерден тұратын, бірақ мағынасы бір сөйлем құрастыру. (мысалы: «Ажар гүл өсірді» - «Қыз бала гүл екті», «Ажар өсімдік өсірді.» т.с.с.).

9 слайд

«3 сөзді сөйлем» жаттығу. Әр топ кез келген үш сөзден тұратын сөйлем құрастырады. Мысалы: «Ажар гүл өсірді», «Анам тамақ пісірді», «Аружан ойнап отыр» Әр топтың міндеті – алған сөйлемнен, әр түрлі сөздерден тұратын, бірақ мағынасы бір сөйлем құрастыру. (мысалы: «Ажар гүл өсірді» - «Қыз бала гүл екті», «Ажар өсімдік өсірді.» т.с.с.).

Сергіту сәті

10 слайд
Сергіту сәті

10 слайд

Сергіту сәті

Ситуациялық сұрақтар Дарынды және талантты балалар мен жұмыс кезінде кездесетін кедергілер. 1.Дарынды оқушыда «Жұлдыз ауруы»?

11 слайд
Ситуациялық сұрақтар Дарынды және талантты балалар мен жұмыс кезінде кездесетін кедергілер. 1.Дарынды оқушыда «Жұлдыз ауруы»? басталса, кедергіні қалай жоясыз? 2.Дарынды немесе көшбасшы оқушыңыз мұғаліммен ерегісіп қалды делік, сіз бұл жағдаяттан қалай шығасыз? 3.Дарынды оқушы облыс олимпиадасынан 1- орынға лайықты, бірақ бұл орынды басқа оқушыға бұйырды. Оқушының сол пәнге деген қызығушылығы жоғалып қалмау үшін сіз не істер едіңіз?

11 слайд

Ситуациялық сұрақтар Дарынды және талантты балалар мен жұмыс кезінде кездесетін кедергілер. 1.Дарынды оқушыда «Жұлдыз ауруы»? басталса, кедергіні қалай жоясыз? 2.Дарынды немесе көшбасшы оқушыңыз мұғаліммен ерегісіп қалды делік, сіз бұл жағдаяттан қалай шығасыз? 3.Дарынды оқушы облыс олимпиадасынан 1- орынға лайықты, бірақ бұл орынды басқа оқушыға бұйырды. Оқушының сол пәнге деген қызығушылығы жоғалып қалмау үшін сіз не істер едіңіз?

“ Тілек шырағы”

12 слайд
“ Тілек шырағы”

12 слайд

“ Тілек шырағы”