Материалдар / Презентация: Менің Отаным
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация: Менің Отаным

Материал туралы қысқаша түсінік
отан туралы ойларын тиянақтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2019
2381
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тренинг тақырыбы: талантты және дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жолдары

1 слайд
Тренинг тақырыбы: талантты және дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жолдары

Тренингтің негізгі қағидалары:  Белсенділік қағидасы.  Шығармашылық немесе зерттелетін ұстаным қағидасы.  Мінез-құлықты мойы

2 слайд
Тренингтің негізгі қағидалары:  Белсенділік қағидасы.  Шығармашылық немесе зерттелетін ұстаным қағидасы.  Мінез-құлықты мойындау қағидасы.  Серіктестік қарым-қатынас қағидасы немесе субъект-субъектілік қарым- қатынас қағидасы.

Тренинг мақсаты:  Стимулдық қатынасты сақтау;  шығармашылыққа бағыттау;  әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қоршаған ортадағы а

3 слайд
Тренинг мақсаты:  Стимулдық қатынасты сақтау;  шығармашылыққа бағыттау;  әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қоршаған ортадағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға бағыттау;  Өз ойларын ашық айта алуға үйрету;  Өз бойларындағы кемшіліктерді жою;  басқа адамдарға деген көзқарасының дұрыс қалыптасуын қадағалау, басқа адамды түсіну;  оқушы белсенділігін арттыру, сол арқылы өзін-өзі, өз әрекеттерін ұйымдастыра білу, білгенін әрі қарай дамыту;  таным процестерін / зейін, ес, ой, қиял,арман,/ қабылдауын, қабілеті мен шығармашылығын дамыту;  шешендік өнерін дамыту;  негізгі мамандықтағы кәсіби қабілеттерін дамыту;

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу. «Амандасу-сергіту»

4 слайд
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу. «Амандасу-сергіту»

Топтық жұмыс ережесі:  - «қазір және мұнда» ережесі;  - шынайы болу ережесі;  - сөзді және әрекетті бағалауға болмайды; 

5 слайд
Топтық жұмыс ережесі:  - «қазір және мұнда» ережесі;  - шынайы болу ережесі;  - сөзді және әрекетті бағалауға болмайды;  - жауапкершілік ережесі;  - тыңдап ал, содан кейін айт ережесі;  - белсенді болу ережесі.

«Қағазды умаждау»

6 слайд
«Қағазды умаждау»

«Мінсіз оқушы» «Мінсіз оқушы» сипаттамасын топтастырып жазу.

7 слайд
«Мінсіз оқушы» «Мінсіз оқушы» сипаттамасын топтастырып жазу.

«Мақалалар тақырыбынан әңгіме» жаттығуы

8 слайд
«Мақалалар тақырыбынан әңгіме» жаттығуы

«3 сөзді сөйлем» жаттығу. Әр топ кез келген үш сөзден тұратын сөйлем құрастырады. Мысалы: «Ажар гүл өсірді», «Анам тамақ пі

9 слайд
«3 сөзді сөйлем» жаттығу. Әр топ кез келген үш сөзден тұратын сөйлем құрастырады. Мысалы: «Ажар гүл өсірді», «Анам тамақ пісірді», «Аружан ойнап отыр» Әр топтың міндеті – алған сөйлемнен, әр түрлі сөздерден тұратын, бірақ мағынасы бір сөйлем құрастыру. (мысалы: «Ажар гүл өсірді» - «Қыз бала гүл екті», «Ажар өсімдік өсірді.» т.с.с.).

Сергіту сәті

10 слайд
Сергіту сәті

Ситуациялық сұрақтар Дарынды және талантты балалар мен жұмыс кезінде кездесетін кедергілер. 1.Дарынды оқушыда «Жұлдыз ауруы»?

11 слайд
Ситуациялық сұрақтар Дарынды және талантты балалар мен жұмыс кезінде кездесетін кедергілер. 1.Дарынды оқушыда «Жұлдыз ауруы»? басталса, кедергіні қалай жоясыз? 2.Дарынды немесе көшбасшы оқушыңыз мұғаліммен ерегісіп қалды делік, сіз бұл жағдаяттан қалай шығасыз? 3.Дарынды оқушы облыс олимпиадасынан 1- орынға лайықты, бірақ бұл орынды басқа оқушыға бұйырды. Оқушының сол пәнге деген қызығушылығы жоғалып қалмау үшін сіз не істер едіңіз?

“ Тілек шырағы”

12 слайд
“ Тілек шырағы”