Презентация: Менің Отаным
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тренинг тақырыбы:
талантты және дарынды
оқушылармен жұмыс
жүргізу жолдары
1 слайд
Тренинг тақырыбы: талантты және дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жолдары
2 слайд
Тренингтің негізгі қағидалары:
Белсенділік қағидасы.
Шығармашылық немесе зерттелетін
ұстаным қағидасы.
Мінез-құлықты мойындау қағидасы.
Серіктестік қарым-қатынас қағидасы
немесе субъект-субъектілік қарым-
қатынас қағидасы.
2 слайд
Тренингтің негізгі қағидалары: Белсенділік қағидасы. Шығармашылық немесе зерттелетін ұстаным қағидасы. Мінез-құлықты мойындау қағидасы. Серіктестік қарым-қатынас қағидасы немесе субъект-субъектілік қарым- қатынас қағидасы.
3 слайд
Тренинг мақсаты:
Стимулдық қатынасты сақтау;
шығармашылыққа бағыттау;
әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қоршаған ортадағы
адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға бағыттау;
Өз ойларын ашық айта алуға үйрету;
Өз бойларындағы кемшіліктерді жою;
басқа адамдарға деген көзқарасының дұрыс
қалыптасуын қадағалау, басқа адамды түсіну;
оқушы белсенділігін арттыру, сол арқылы өзін-өзі, өз
әрекеттерін ұйымдастыра білу, білгенін әрі қарай
дамыту;
таным процестерін / зейін, ес, ой, қиял,арман,/
қабылдауын, қабілеті мен шығармашылығын дамыту;
шешендік өнерін дамыту;
негізгі мамандықтағы кәсіби қабілеттерін дамыту;
3 слайд
Тренинг мақсаты: Стимулдық қатынасты сақтау; шығармашылыққа бағыттау; әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қоршаған ортадағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға бағыттау; Өз ойларын ашық айта алуға үйрету; Өз бойларындағы кемшіліктерді жою; басқа адамдарға деген көзқарасының дұрыс қалыптасуын қадағалау, басқа адамды түсіну; оқушы белсенділігін арттыру, сол арқылы өзін-өзі, өз әрекеттерін ұйымдастыра білу, білгенін әрі қарай дамыту; таным процестерін / зейін, ес, ой, қиял,арман,/ қабылдауын, қабілеті мен шығармашылығын дамыту; шешендік өнерін дамыту; негізгі мамандықтағы кәсіби қабілеттерін дамыту;
4 слайд
Мұғалімдерге психологиялық
ахуал туғызу.
«Амандасу-сергіту»
4 слайд
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу. «Амандасу-сергіту»
5 слайд
Топтық жұмыс ережесі:
- «қазір және мұнда» ережесі;
- шынайы болу ережесі;
- сөзді және әрекетті бағалауға
болмайды;
- жауапкершілік ережесі;
- тыңдап ал, содан кейін айт ережесі;
- белсенді болу ережесі.
5 слайд
Топтық жұмыс ережесі: - «қазір және мұнда» ережесі; - шынайы болу ережесі; - сөзді және әрекетті бағалауға болмайды; - жауапкершілік ережесі; - тыңдап ал, содан кейін айт ережесі; - белсенді болу ережесі.
6 слайд
«Қағазды умаждау»
6 слайд
«Қағазды умаждау»
7 слайд
«Мінсіз оқушы»
«Мінсіз оқушы» сипаттамасын
топтастырып жазу.
7 слайд
«Мінсіз оқушы» «Мінсіз оқушы» сипаттамасын топтастырып жазу.
8 слайд
«Мақалалар тақырыбынан
әңгіме» жаттығуы
8 слайд
«Мақалалар тақырыбынан әңгіме» жаттығуы
9 слайд
«3 сөзді сөйлем» жаттығу.
Әр топ кез келген үш сөзден тұратын сөйлем
құрастырады. Мысалы: «Ажар гүл өсірді»,
«Анам тамақ пісірді», «Аружан ойнап отыр»
Әр топтың міндеті – алған сөйлемнен, әр
түрлі сөздерден тұратын, бірақ мағынасы бір
сөйлем құрастыру. (мысалы: «Ажар гүл
өсірді» - «Қыз бала гүл екті», «Ажар өсімдік
өсірді.» т.с.с.).
9 слайд
«3 сөзді сөйлем» жаттығу. Әр топ кез келген үш сөзден тұратын сөйлем құрастырады. Мысалы: «Ажар гүл өсірді», «Анам тамақ пісірді», «Аружан ойнап отыр» Әр топтың міндеті – алған сөйлемнен, әр түрлі сөздерден тұратын, бірақ мағынасы бір сөйлем құрастыру. (мысалы: «Ажар гүл өсірді» - «Қыз бала гүл екті», «Ажар өсімдік өсірді.» т.с.с.).
10 слайд
Сергіту сәті
10 слайд
Сергіту сәті
11 слайд
Ситуациялық сұрақтар
Дарынды және талантты балалар мен
жұмыс кезінде кездесетін кедергілер.
1.Дарынды оқушыда «Жұлдыз ауруы»?
басталса, кедергіні қалай жоясыз?
2.Дарынды немесе көшбасшы оқушыңыз
мұғаліммен ерегісіп қалды делік, сіз бұл
жағдаяттан қалай шығасыз?
3.Дарынды оқушы облыс олимпиадасынан 1-
орынға лайықты, бірақ бұл орынды басқа
оқушыға бұйырды. Оқушының сол пәнге деген
қызығушылығы жоғалып қалмау үшін сіз не істер
едіңіз?
11 слайд
Ситуациялық сұрақтар Дарынды және талантты балалар мен жұмыс кезінде кездесетін кедергілер. 1.Дарынды оқушыда «Жұлдыз ауруы»? басталса, кедергіні қалай жоясыз? 2.Дарынды немесе көшбасшы оқушыңыз мұғаліммен ерегісіп қалды делік, сіз бұл жағдаяттан қалай шығасыз? 3.Дарынды оқушы облыс олимпиадасынан 1- орынға лайықты, бірақ бұл орынды басқа оқушыға бұйырды. Оқушының сол пәнге деген қызығушылығы жоғалып қалмау үшін сіз не істер едіңіз?
12 слайд
“ Тілек шырағы”
12 слайд
“ Тілек шырағы”