Презентация "Мониторинг"
Презентация "Мониторинг"

#1 слайд
Хамзаева Бақжанат
Мұхаметжанқызы
28.01.1965 ж
Білімі: Жоғары
Бітірген оқу орны: С.Аманжолов атындағы
ШҚМУ
Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі
Еңбек өтілі: 10 жыл 2 ай
Санаты: І
Ұстанымы:
“Ұрпаққа қалдырар мәңгілік
байлық – білім мен тәрбие.
Ал сол құндылық
мұғалімнің уысында”
1 слайд
Хамзаева Бақжанат Мұхаметжанқызы 28.01.1965 ж Білімі: Жоғары Бітірген оқу орны: С.Аманжолов атындағы ШҚМУ Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі Еңбек өтілі: 10 жыл 2 ай Санаты: І Ұстанымы: “Ұрпаққа қалдырар мәңгілік байлық – білім мен тәрбие. Ал сол құндылық мұғалімнің уысында”
#2 слайд
Ізденіс тақырыбы:
Жеке тұлғаға бағыттай оқыту арқылы оқушыларды шығармашылыққа баули отырып, таным қызығушылығын арттыру.
2 слайд
Ізденіс тақырыбы: Жеке тұлғаға бағыттай оқыту арқылы оқушыларды шығармашылыққа баули отырып, таным қызығушылығын арттыру.
#3 слайд
Мақсаты:
Оқушылардың ой-қиялын дамытуға, таным қызығушылығын
арттыруға, өз ойын еркін айтуға, сөздік қорын молайтуға, өз
ойына қорытынды жасап, жүйелі сөйлеуін үйлестіруге және де
оқушыларды ізденімпаздыққа, тапқырлыққа, сауатты оқу мен
жазуға төселдіруге баулу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушылардың ой-қиялын дамытуға, таным қызығушылығын арттыруға, өз ойын еркін айтуға, сөздік қорын молайтуға, өз ойына қорытынды жасап, жүйелі сөйлеуін үйлестіруге және де оқушыларды ізденімпаздыққа, тапқырлыққа, сауатты оқу мен жазуға төселдіруге баулу.
#4 слайд
Міндеті:
1.Баланы ынталандыру, көкірегіне сенім
ұялата білу.
2.Әрбір оқушының жеке дара ерекшелігін
ескеру.
3.Оқушылардың қабілеттері мен
шығармашылықтарын қалыптастыру.
4.Оқушылардың тілін дамытып, сөздік қорын
молайту.
5.Берілген тапсырманың тәрбиелік мәніне, ол
тапсырманың түсінікті болуын қадағалау.
4 слайд
Міндеті: 1.Баланы ынталандыру, көкірегіне сенім ұялата білу. 2.Әрбір оқушының жеке дара ерекшелігін ескеру. 3.Оқушылардың қабілеттері мен шығармашылықтарын қалыптастыру. 4.Оқушылардың тілін дамытып, сөздік қорын молайту. 5.Берілген тапсырманың тәрбиелік мәніне, ол тапсырманың түсінікті болуын қадағалау.
#5 слайд
7
қ
ы
з
1
5
ұ
л
4
о
қ
у
ү
з
д
і
г
і
8
о
қ
у
е
к
п
і
н
д
і
с
і
1
0
о
р
т
а
д
е
ң
г
е
й
4 “а” сыныбында
22оқушы бар.
Оның 5-еуі жартылай
жетім, қалғандары толық
отбасында тәрбиеленіп
келеді.
Орыс тілді 3 оқушы бар.
Бұл оқушылармен үнемі
жеке жұмыс жүргізіліп
тұрады. Білімі төмен
оқушылармен құрылған
кесте бойынша қосымша
жүргізіледі.
5 слайд
7 қ ы з 1 5 ұ л 4 о қ у ү з д і г і 8 о қ у е к п і н д і с і 1 0 о р т а д е ң г е й 4 “а” сыныбында 22оқушы бар. Оның 5-еуі жартылай жетім, қалғандары толық отбасында тәрбиеленіп келеді. Орыс тілді 3 оқушы бар. Бұл оқушылармен үнемі жеке жұмыс жүргізіліп тұрады. Білімі төмен оқушылармен құрылған кесте бойынша қосымша жүргізіледі.
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Математика пәні бойынша І
, ІІ, ІІІ тоқсандағы білім
сапасының салыстырмалы
көрсеткіші
І т ІІ т ІІІ т
58
60
62
64
66
68
70
72
74
64
67
74
Математика пәні бойынша І,
ІІ, ІІІ тоқсандағы алынған бақылау
жұмыстарының
салыстырмалы көрсеткіші
І тІІ тІІІ т
0
10
20
30
40
50
60
70
48
53
67
Математика пәні бойынша оқушылар амалдардың орындалу ретін біліп,
көбейту кестесін жатқа біліп,есептеу дағдылары жақсарып келеді. Теңдеу
шешуде оқушылардың 60%-ы жақсы шығарады.Қалғандары көбінде қате
жібереді. Мәселе есептен көпшілігі қиналады. Бұл пән бойынша үнемі
қосымша жұмыстар жүргізілуде.
7 слайд
Математика пәні бойынша І , ІІ, ІІІ тоқсандағы білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші І т ІІ т ІІІ т 58 60 62 64 66 68 70 72 74 64 67 74 Математика пәні бойынша І, ІІ, ІІІ тоқсандағы алынған бақылау жұмыстарының салыстырмалы көрсеткіші І тІІ тІІІ т 0 10 20 30 40 50 60 70 48 53 67 Математика пәні бойынша оқушылар амалдардың орындалу ретін біліп, көбейту кестесін жатқа біліп,есептеу дағдылары жақсарып келеді. Теңдеу шешуде оқушылардың 60%-ы жақсы шығарады.Қалғандары көбінде қате жібереді. Мәселе есептен көпшілігі қиналады. Бұл пән бойынша үнемі қосымша жұмыстар жүргізілуде.
#8 слайд
Ана тілі пәні бойынша І , ІІ, ІІІ
тоқсандағы білім
сапасының салыстырмалы
көрсеткіші
І тІІ тІІІ т
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
68
71
74
Ана тілі пәні бойынша І, ІІ, ІІІ
тоқсандағы алынған тест
Жұмыстарының
салыстырмалы көрсеткіші
І тІІ тІІІ т
0
10
20
30
40
50
60
70
80
62 63
76
Оқушылардың ауызекі сөйлеуі,өз ойларын жеткізе білуі жақсы дамып келеді. Өз
бетінше тұжырым жасай біледі.Пікірталас жүргізіп ,өз ойын қорғай алады.
Мазмұндама, шығарма жазуда біршама төселіп қалды. Кейбір оқушылардың
образға еніп мазмұндауы,мәнерлеп оқуы өте жақсы дамыды.
8 слайд
Ана тілі пәні бойынша І , ІІ, ІІІ тоқсандағы білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші І тІІ тІІІ т 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 68 71 74 Ана тілі пәні бойынша І, ІІ, ІІІ тоқсандағы алынған тест Жұмыстарының салыстырмалы көрсеткіші І тІІ тІІІ т 0 10 20 30 40 50 60 70 80 62 63 76 Оқушылардың ауызекі сөйлеуі,өз ойларын жеткізе білуі жақсы дамып келеді. Өз бетінше тұжырым жасай біледі.Пікірталас жүргізіп ,өз ойын қорғай алады. Мазмұндама, шығарма жазуда біршама төселіп қалды. Кейбір оқушылардың образға еніп мазмұндауы,мәнерлеп оқуы өте жақсы дамыды.
#9 слайд
Қазақ тілі пәні бойынша І, ІІ,
ІІІ тоқсандағы білім
сапасының салыстырмалы
көрсеткіші
І т ІІ тІІІ т
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
64
67
69
Қазақ тілі пәні бойынша І, ІІ,
ІІІ тоқсандағы алынған
жатжазу жұмыстарының
салыстырмалы көрсеткіші
І т ІІ т ІІІ т
0
10
20
30
40
50
60
70
80
48
63
67
Оқушылардың сауаттылық деңгейі біршама жақсарды деуге болады.3-4 оқушыға
әлі де болса қосымша керек.Каллиграфиясы нашар оқушылармен үнемі үлгі
бойынша түзету жұмыстары жүргізіледі.Сөз табына, сөз құрамына талдауда біраз
оқушылар қате жібереді.Дыбыстық талдауды жақсы меңгерді.
9 слайд
Қазақ тілі пәні бойынша І, ІІ, ІІІ тоқсандағы білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші І т ІІ тІІІ т 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 64 67 69 Қазақ тілі пәні бойынша І, ІІ, ІІІ тоқсандағы алынған жатжазу жұмыстарының салыстырмалы көрсеткіші І т ІІ т ІІІ т 0 10 20 30 40 50 60 70 80 48 63 67 Оқушылардың сауаттылық деңгейі біршама жақсарды деуге болады.3-4 оқушыға әлі де болса қосымша керек.Каллиграфиясы нашар оқушылармен үнемі үлгі бойынша түзету жұмыстары жүргізіледі.Сөз табына, сөз құрамына талдауда біраз оқушылар қате жібереді.Дыбыстық талдауды жақсы меңгерді.
#10 слайд
Дүниетану пәні бойынша І, ІІ,
ІІІ тоқсандағы білім
сапасының салыстырмалы
көрсеткіші
І тІІ тІІІ т
56
58
60
62
64
66
68
70
72
74
76
68
63
74
Дүниетану пәні бойынша І, ІІ,
ІІІ тоқсандағы алынған тест
Жұмыстарының
салыстырмалы көрсеткіші
І тІІ тІІІ т
0
10
20
30
40
50
60
70
80
57 58
71
Бұл пән бойынша ІІ тоқсанда білім сапасының түсу себебі оқушы санының
өсуіне байланысты.Оқушылар картамен жұмыс жасап,кескін картада
кескіндеуде жақсы нәтиже көрсетеді.
10 слайд
Дүниетану пәні бойынша І, ІІ, ІІІ тоқсандағы білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші І тІІ тІІІ т 56 58 60 62 64 66 68 70 72 74 76 68 63 74 Дүниетану пәні бойынша І, ІІ, ІІІ тоқсандағы алынған тест Жұмыстарының салыстырмалы көрсеткіші І тІІ тІІІ т 0 10 20 30 40 50 60 70 80 57 58 71 Бұл пән бойынша ІІ тоқсанда білім сапасының түсу себебі оқушы санының өсуіне байланысты.Оқушылар картамен жұмыс жасап,кескін картада кескіндеуде жақсы нәтиже көрсетеді.
#11 слайд
Оқу шапшаңдығының І, ІІ, ІІІ тоқсан бойынша салыстырмалы көрсеткіші
І т ІІ т ІІІ т
68
70
72
74
76
78
80
82
84
86
74
78
86
Оқушылардың оқу шапшаңдығы жақсы өсіп келеді.Деңгейінен жоғары
оқитын оқушылар да бар.Деңгейінен төмен 1 оқушы болған, онымен
күнделікті жұмыс жүргізіліп,қазір біршама көтеріліп қалды.
11 слайд
Оқу шапшаңдығының І, ІІ, ІІІ тоқсан бойынша салыстырмалы көрсеткіші І т ІІ т ІІІ т 68 70 72 74 76 78 80 82 84 86 74 78 86 Оқушылардың оқу шапшаңдығы жақсы өсіп келеді.Деңгейінен жоғары оқитын оқушылар да бар.Деңгейінен төмен 1 оқушы болған, онымен күнделікті жұмыс жүргізіліп,қазір біршама көтеріліп қалды.
#12 слайд
І т
ІІ т
ІІІ т
44
46
48
50
52
54
56
58
60 59
50
52
Білім сапасы
12 слайд
І т ІІ т ІІІ т 44 46 48 50 52 54 56 58 60 59 50 52 Білім сапасы
#13 слайд
2012-2013 оқу жылы бойынша
Интеллектуалдық
марафондар
Қатысқан оқушы
саны
Нәтиже
І орын ІІ орын ІІІ орын
Малахит 10 - 3 7
Тұлпар 9
Айналайын 7
Кенгуру 1
Асылтас 1
13 слайд
2012-2013 оқу жылы бойынша Интеллектуалдық марафондар Қатысқан оқушы саны Нәтиже І орын ІІ орын ІІІ орын Малахит 10 - 3 7 Тұлпар 9 Айналайын 7 Кенгуру 1 Асылтас 1
#14 слайд
№ Оқушының аты-жөні Пәндер Қалалық
олимпиада,
орны
1 Аймуханова Назерке
Орыс тілі І
2 Советбеков Талғат Қазақ тілі І
3 Мамкенова Мөлдір математика ІІ
4 Оралгазин Дастан Ана тілі ІІ
5 Сейітмұханбетов Дамир Бейнелеу өнері ІІ
Қалалық олимпиада жетістіктері
14 слайд
№ Оқушының аты-жөні Пәндер Қалалық олимпиада, орны 1 Аймуханова Назерке Орыс тілі І 2 Советбеков Талғат Қазақ тілі І 3 Мамкенова Мөлдір математика ІІ 4 Оралгазин Дастан Ана тілі ІІ 5 Сейітмұханбетов Дамир Бейнелеу өнері ІІ Қалалық олимпиада жетістіктері
#15 слайд
Облыстық «Зерде» зерттеу шығармашылық жоба
сайысы
1 Оралғазин Дастан Тақырыбы: «Күн қайда
қонып шығады»
ІІІ орын
Үйірмелер
1 Би тобы «Өз жұлдызыңды жақ»ІІ орын
2 Би тобы Халық биі, эстрадалық
би
ІІ орын
3 Еркін күрес Қалалық сайыс ІІ, ІІІ орын
4 Бокс Қалалық сайыс ІІ орын
5 Тоғызқұмалақ Қалалық сайыс І орын
6 Футбол Мектепаралық сайыс І орын
7 Қызықты ағылшын тіліОқушылар үйі Гран-при,ІІІ орын
15 слайд
Облыстық «Зерде» зерттеу шығармашылық жоба сайысы 1 Оралғазин Дастан Тақырыбы: «Күн қайда қонып шығады» ІІІ орын Үйірмелер 1 Би тобы «Өз жұлдызыңды жақ»ІІ орын 2 Би тобы Халық биі, эстрадалық би ІІ орын 3 Еркін күрес Қалалық сайыс ІІ, ІІІ орын 4 Бокс Қалалық сайыс ІІ орын 5 Тоғызқұмалақ Қалалық сайыс І орын 6 Футбол Мектепаралық сайыс І орын 7 Қызықты ағылшын тіліОқушылар үйі Гран-при,ІІІ орын
#16 слайд
Басылымға жазылу.
1
“ Ұлан”
5
Басылымға мақала жариялау.(мұғалім,оқушы)
Рет саны
Аты- жөні Тақырыбы Қайда
жарияланды.
1
Хамзаева Б.М.
“Ұша білген қанатқа
дүние кең
Лениногорская
правда
2 Момкенова Мөлдір “Құшағы кең ұстазым” Лениногорская
правда
3 Сетербаев Еламан “Өмірге ризамын” Лениногорская
правда
4 Аймұханова
Назерке
“Мұғалім” Лениногорская
правда.
16 слайд
Басылымға жазылу. 1 “ Ұлан” 5 Басылымға мақала жариялау.(мұғалім,оқушы) Рет саны Аты- жөні Тақырыбы Қайда жарияланды. 1 Хамзаева Б.М. “Ұша білген қанатқа дүние кең Лениногорская правда 2 Момкенова Мөлдір “Құшағы кең ұстазым” Лениногорская правда 3 Сетербаев Еламан “Өмірге ризамын” Лениногорская правда 4 Аймұханова Назерке “Мұғалім” Лениногорская правда.
#17 слайд
Тақырыбы Қайда оқылды
“Құзіретті білім-жаңашыл ұстаздан” Қалалық ғылыми-практикалық
Конференция
«Жеке оқушылармен жүргізілетін жұмыс
түрлері”
Мектепішілік бастауыш сынып бірлестігінде
“Тіл сабақтарында оқушыда өзіндік
пікір ,өзіндік талдау,өзіндік қорытынды
жасау дағдысының қалыптасуы”
Мектепішілік бастауыш сынып бірлестігінде
“4-сынып оқушыларының білім, білік,
дағды деңгейлері”
Мектепішілік бастауыш сынып бірлестігінде
Баяндамалар
17 слайд
Тақырыбы Қайда оқылды “Құзіретті білім-жаңашыл ұстаздан” Қалалық ғылыми-практикалық Конференция «Жеке оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері” Мектепішілік бастауыш сынып бірлестігінде “Тіл сабақтарында оқушыда өзіндік пікір ,өзіндік талдау,өзіндік қорытынды жасау дағдысының қалыптасуы” Мектепішілік бастауыш сынып бірлестігінде “4-сынып оқушыларының білім, білік, дағды деңгейлері” Мектепішілік бастауыш сынып бірлестігінде Баяндамалар
#18 слайд
Тақырыбы Қайда берілді.
“Біріккен сөздер”
(қазақ тілі)
Мектепішілік бастауыш
сыныптар апталығында
“Көрікті көктем”ашық тәрбие сағаты қалалық семинар
Ашық сабақтар
18 слайд
Тақырыбы Қайда берілді. “Біріккен сөздер” (қазақ тілі) Мектепішілік бастауыш сыныптар апталығында “Көрікті көктем”ашық тәрбие сағаты қалалық семинар Ашық сабақтар
#19 слайд
Тақырыбы қайда
Бастауыш сынып оқушыларының
функционалдық
сауаттылығын жетілдіру негізі-
жобалық қызметі
№5 орта мектеп
қалалык семинар
Өздік білім көтеру
19 слайд
Тақырыбы қайда Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын жетілдіру негізі- жобалық қызметі №5 орта мектеп қалалык семинар Өздік білім көтеру
#20 слайд
Тақырыбы Бекітілуі
“Логика” 3-сынып Қалалық оқу бөлімі
Логикалық жинақтар
“Балдәурен” журналы сыныпішілік
Авторлық бағдарламалар
20 слайд
Тақырыбы Бекітілуі “Логика” 3-сынып Қалалық оқу бөлімі Логикалық жинақтар “Балдәурен” журналы сыныпішілік Авторлық бағдарламалар
#21 слайд
Назарларыңызға
рақмет!!!
21 слайд
Назарларыңызға рақмет!!!
шағым қалдыра аласыз













