Презентация на тему "Умножение десятичных дробей" 5 класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация на тему "Умножение десятичных дробей" 5 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация на тему "Умножение десятичных дробей" 5 класс
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Зная , что 113∙25=2825 найдите 282,5 0,2825

#2 слайд
Зная , что 113∙25=2825 найдите 282,5 0,2825

2 слайд

Зная , что 113∙25=2825 найдите 282,5 0,2825

Найди ошибку и объясни её. 386,57 8,52 127,5

#3 слайд
Найди ошибку и объясни её. 386,57 8,52 127,5

3 слайд

Найди ошибку и объясни её. 386,57 8,52 127,5

Вычисли удобным способом. 21,7 2,48 378 0,58

#4 слайд
Вычисли удобным способом. 21,7 2,48 378 0,58

4 слайд

Вычисли удобным способом. 21,7 2,48 378 0,58

Группова я работа

#5 слайд
Группова я работа

5 слайд

Группова я работа

#6 слайд

6 слайд

Для глаз!Для глаз!

#7 слайд
Для глаз!Для глаз!

7 слайд

Для глаз!Для глаз!

#8 слайд

8 слайд

Задача Из двух пунктов одновременно навстречу друг другу вышли два человека. Один двигался со скоростью 2,6 км/ч, а дру

#9 слайд
Задача Из двух пунктов одновременно навстречу друг другу вышли два человека. Один двигался со скоростью 2,6 км/ч, а другой со скоростью 1,3 км/ч. Какое расстояние они прошли вместе, если встретились через 2,1ч?

9 слайд

Задача Из двух пунктов одновременно навстречу друг другу вышли два человека. Один двигался со скоростью 2,6 км/ч, а другой со скоростью 1,3 км/ч. Какое расстояние они прошли вместе, если встретились через 2,1ч?

? 2,6км/ч t встр =2,1ч 1,3 км/ч Задача

#10 слайд
? 2,6км/ч t встр =2,1ч 1,3 км/ч Задача

10 слайд

? 2,6км/ч t встр =2,1ч 1,3 км/ч Задача

•1)2,62,1=5,46(км)прошёл первый ∙ человек •2)1,32,1=2,73(км) прошёл второй ∙

#11 слайд
•1)2,62,1=5,46(км)прошёл первый ∙ человек •2)1,32,1=2,73(км) прошёл второй ∙ человек •3)5,46+2,73=8,19(км) весь путь Ответ: 8,19км

11 слайд

•1)2,62,1=5,46(км)прошёл первый ∙ человек •2)1,32,1=2,73(км) прошёл второй ∙ человек •3)5,46+2,73=8,19(км) весь путь Ответ: 8,19км

2 способ 1)2,6+1,3=3,9(км/ч) скорость сближения 2)3,92,1=8,19(км) ∙ весь путь Ответ: 8,19км

#12 слайд
2 способ 1)2,6+1,3=3,9(км/ч) скорость сближения 2)3,92,1=8,19(км) ∙ весь путь Ответ: 8,19км

12 слайд

2 способ 1)2,6+1,3=3,9(км/ч) скорость сближения 2)3,92,1=8,19(км) ∙ весь путь Ответ: 8,19км

I вариант 1) Произведение чисел 0,9 и 7,6 равно: а) 6,84; б) 68,4; в) 6,084 2) Найдите площадь прямоугольника со сторон

#13 слайд
I вариант 1) Произведение чисел 0,9 и 7,6 равно: а) 6,84; б) 68,4; в) 6,084 2) Найдите площадь прямоугольника со сторонами 6,4 дм и 1,05 дм: а) 67,20; б) 6,72; в) 6720 3) Вычислите 6,9 ∙ 0,01 ∙ 100 ∙ 9: а) 62,1; б) 621; в) 6,21 4) Значение выражения 4,7х + 2,3х + 3,85 при х = 1,3 равно: а) 12,95; б) 10,85; в) 129,5 5) Какое расстояние проедет мотоциклист за 1,2 ч, если он едет со скоростью 65,4 км/ч?: а) 7,848; б) 78,48; в) 78,48.

13 слайд

I вариант 1) Произведение чисел 0,9 и 7,6 равно: а) 6,84; б) 68,4; в) 6,084 2) Найдите площадь прямоугольника со сторонами 6,4 дм и 1,05 дм: а) 67,20; б) 6,72; в) 6720 3) Вычислите 6,9 ∙ 0,01 ∙ 100 ∙ 9: а) 62,1; б) 621; в) 6,21 4) Значение выражения 4,7х + 2,3х + 3,85 при х = 1,3 равно: а) 12,95; б) 10,85; в) 129,5 5) Какое расстояние проедет мотоциклист за 1,2 ч, если он едет со скоростью 65,4 км/ч?: а) 7,848; б) 78,48; в) 78,48.

II вариант 1) Произведение чисел 4,9 и 0,6 равно: а) 29,4; б) 2,94; в) 2,84 2) Найдите площадь прямоугольника со сторон

#14 слайд
II вариант 1) Произведение чисел 4,9 и 0,6 равно: а) 29,4; б) 2,94; в) 2,84 2) Найдите площадь прямоугольника со сторонами 8,4 дм и 20,5 дм: а) 172,2; б) 17,22; в) 1722 3) Вычислите 76,4 ∙ 0,1 ∙ 100 ∙ 2: а) 15,28; б) 152,8; в) 1528 4) Значение выражения 3,6х + 2,4х + 1,75 при х = 1,5 равно: а) 10,75; б) 10,85; в) 1,076 5) Какое расстояние проедет автомобиль за 2,4 ч, если он едет со скоростью 97,5 км/ч?: а) 23,4; б) 234; в) 23400.

14 слайд

II вариант 1) Произведение чисел 4,9 и 0,6 равно: а) 29,4; б) 2,94; в) 2,84 2) Найдите площадь прямоугольника со сторонами 8,4 дм и 20,5 дм: а) 172,2; б) 17,22; в) 1722 3) Вычислите 76,4 ∙ 0,1 ∙ 100 ∙ 2: а) 15,28; б) 152,8; в) 1528 4) Значение выражения 3,6х + 2,4х + 1,75 при х = 1,5 равно: а) 10,75; б) 10,85; в) 1,076 5) Какое расстояние проедет автомобиль за 2,4 ч, если он едет со скоростью 97,5 км/ч?: а) 23,4; б) 234; в) 23400.

№ 1376 (1,2), № 1384 (3,5).

#15 слайд
№ 1376 (1,2), № 1384 (3,5).

15 слайд

№ 1376 (1,2), № 1384 (3,5).

Итоги урока:Итоги урока: 1)Я умею умножать десятичные дроби. 2)Я не совсем умею умножать десятичные дроби. 3)Я не умею умножать

#16 слайд
Итоги урока:Итоги урока: 1)Я умею умножать десятичные дроби. 2)Я не совсем умею умножать десятичные дроби. 3)Я не умею умножать десятичные дроби.

16 слайд

Итоги урока:Итоги урока: 1)Я умею умножать десятичные дроби. 2)Я не совсем умею умножать десятичные дроби. 3)Я не умею умножать десятичные дроби.

СПАСИБО ЗА УРОК.

#17 слайд
СПАСИБО ЗА УРОК.

17 слайд

СПАСИБО ЗА УРОК.

Файл форматы:
ppt
17.12.2017
645
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі