1 слайд
Сабақтың тақырыбы
Өнердің өрен жүйріктері
2 слайд
3 слайд
4 слайд
Ойтүрткі
Бұл сурет туралы не айта аласыздар?
5 слайд
Шәмші Қалдаяқов – композитор, Қазақстанның халық әртісі
6 слайд
Шәмші Қалдаяқов – композитор, Қазақстанның халық әртісі
Шығармалары:
«Менің Қазақстаным»,
«Фосфорлы Жамбыл»,
«Талдықорған – әнім менің»,
«Теріскей»,
«Мойынқұмда»,
«Ақ ерке – Ақ Жайық»,
«Арыс жағасында»,
«Сыр сұлуы»,
«Отырардағы той»,
«Көгілдір Көкше»,
«Өмір өзен»
Марапаттары
Республика жастар сыйлығының иегері болды (1965).
7 слайд
Шымкент қаласындағы Шәмші саябағында орнатылған
Шәмші ескерткіші .
1992 жылдан бастап сазгерлер мен әншілер үшін Қалдаяқов
атындағы халықаралық байқау-фестиваль дәстүрлі түрде
өткізіліп тұрады. Шымкент қаласында облыстық
филармония, бір көше, Алматы қаласында бір көше,
композитор туған өлке – Шәуілдір ауылындағы музыка
мектебі – Қалдаяқов есімімен аталады. Шәмші есімі ел есінде
8 слайд
Бұл сурет туралы не айта аласыздар?
9 слайд
Бибігүл Ахметқызы Төлегенова
( 16 желтоқсан 1929 жылы туған, Семей қаласы ) —
қазақ әншісі (лирикалық-колоратуралық сопрано),
КСРО халық әртісі
10 слайд
Б. Төлегенова ның алуан тақырыпты репертуарында қазақтың
халық әндері ("Гауһар тас", "Жиырма бес"), Қазақстан
композиторларының шығармалары (Хамидидің "Бұлбұлы",
Брусиловскийдің "Қос қарлығашы", Төлебаевтың "Еске
алуы", Рахмадиевтің "Тарантелласы", Мұхамеджановтың
"Көктем вальсі", Тілендиевтің "Кел еркем, Алатауыма"),
сондай-ақ П.П.Чайковский мен С.В.Рахманиновтың
романстары, Н.А.Римский-Корсаковтың операларынан
ариялар және Батыc Еуропа сазгерлерінің (Доницетти, Григ,
Шуберт) шығармалары да бар.
11 слайд
Тапсырмаларды орындау
12 слайд
1-тапсырма.
Мәтінмен жұмыс.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі .
Әр топқа жеке мәтін беріледі. Тапсырма: мәтінді оқып,
талқыла, ақпаратты анықта.
І топ: «Композиторларға» 1-ші абзац.
ІІ топ: «Әншілерге» 2-ші абзац.
Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі.
Қызыл – өте жақсы орындады.
Жасыл – дұрыс орындады, бірақ қатесі бар.
Сары – Орындай алмады, қатесі көп.
13 слайд
1-тапсырма.
Мәтінмен жұмыс.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі .
Әр топқа жеке мәтін беріледі. Тапсырма:
мәтінді оқып, талқыла, ақпаратты анықта.
І топ: «Композиторларға» 1-ші абзац.
ІІ топ: «Әншілерге» 2-ші абзац.
Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі.
Қызыл – өте жақсы орындады.
Жасыл – дұрыс орындады, бірақ қатесі бар.
Сары – Орындай алмады, қатесі көп.
14 слайд
15 слайд
Қызығушылықты ояту
«Қазына іздеу жолында»әдісі
Адасқан буындарды орнына қой.
(- ңа, -гия-, жа-,- ло,- лар, тех-, - но- )
Жаңа технологиялар
16 слайд
2-тапсырма.
М.Әуезов неліктен «Шәмші саздары Ақан,
Біржандардан кейінгі үздік құбылыс»деп баға
берген?
Дескриптор : сұраққа жауап береді.
-негізгі ақпаратты анықтайды.
-сұрақ бойынша өз пікірін білдіреді.деп баға
берген?
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін-
бірі бағалайды.
17 слайд
3-тапсырма.
« Ш.Қалдаяқовтың қандай әндерін білесің? » деген сұраққа
жауап беріңдер.
Әнұран жөнінде өз ойларыңмен бөлісіп,
алған әсерлеріңді жазыңдар.
Дескриптор : сұраққа жауап береді.
Сұрақ бойынша өз пікірін жазбаша білдіреді.
Кері байланыс : «Екі жұлдыз, бір тілек»әдісіӨзара бағалау.
18 слайд
19 слайд
Сергіту сәті. «Қане, бірге шырқайық!»
Құлақтан кіріп,бойды алар
Жақсы ән мен тәтті күй.
Көңілге түрлі ой салар,
Әнді сүйсең,менше сүй.
Б.Төлегенованың орындауындағы «Ана» өлеңін бірге орындау.
Солғанша гүлім күзде тонып
Ана деп ән салам
Жүрейін мейлі жүзге толып
Бөбекпін мен саған
К-сы Ана ана ана
Мәнгі дос сен ғана
Абзал ана ана
Көңілің кең дала
Дарасың сен маған
Данасың сен маған
20 слайд
Сергіту сәті. «Қане, бірге шырқайық!»
Құлақтан кіріп,бойды алар
Жақсы ән мен тәтті күй.
Көңілге түрлі ой салар,
Әнді сүйсең,менше сүй.
Б.Төлегенованың орындауындағы «Ана» өлеңін бірге орындау.
Солғанша гүлім күзде тонып
Ана деп ән салам
Жүрейін мейлі жүзге толып
Бөбекпін мен саған
К-сы Ана ана ана
Мәнгі дос сен ғана
Абзал ана ана
Көңілің кең дала
Дарасың сен маған
Данасың сен маған
21 слайд
Топ басшыларының сайысы
« Мақал-сөздің атасы»
(ана туралы мақалдар, нақыл сөздер айту )
22 слайд
Топ мүшелерінің сайысы
«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін...»
(ана туралы бір өлеңді жатқа айтып беру)
23 слайд
«Артық болмас білгенің » рубрикасы
Тапсырма: «Біздің өңірдің өнер адамдары»
Композиторлар Мұхтар Тұрлыбеков ,Әлжан
Қасымбеков, Қ алдыбек Құрманәлі, Ізбасар Кеңесов
түлкібастық Рысты Шымырбаева, ордабасылық Мұхан
Байбосынов, сайрамдық Белгібай Дәрібаев.
Әншілер Заттыбек Көпбосынұлы,Сәкен Майғазиев,
Бахтияр Ақылбек мен Мақсат Қабай, шымкенттік Айбек
Қанатбек , түлкібастық Әлімбек Бексұлтан.
24 слайд
Кері байланыс
Дескриптор: тақырып бойынша алған ақпарат бойынша
сөйлемдерді толықтырады.
«Аяқталмаған сөйлемдер»
Рефлексия. ( тақтада, стикер арқылы )
1. Бүгін мен .......................... білдім.
2. Маған ............................ қызық болды. Неге?
3. Маған ............................. қиын болды? Неліктен?
4. Мен ............................. тапсырмаларды орындадым.
Өйткені ...
5. Мен .................үйрендім
25 слайд
4-тапсырма . Қосымша ресурс көздерін
пайдаланып,өз өңірлеріңдегі өнер адамдары
туралы таныстырылым жасап келу.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз