презентация "ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ
ЖӘНЕ
ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
1 слайд
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
2 слайд
Сыныптағы бағалау тек техникалық тәсіл ғана
емес. Мұғалімдер жазбаша немесе
ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды.
Олар қолданатын кез келген нысанның
артында тек қана объективті немесе жеткілікті
дәрежеде объективті емес нормалар мен
стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың
дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік,
сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік
және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты
құндылықтар жатады.
2 слайд
Сыныптағы бағалау тек техникалық тәсіл ғана емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады.
3 слайд
«Бағалау» термині «жақын отыру»
дегенді білдіретін латын сөзінен
шыққан.
Бағалау – одан арғы білім алу
туралы шешімді қабылдау
мақсатымен оқытудың нәтижелерін
жүйелі түрде жиынтықтауға
бағытталған қызметті белгілеу
үшін қолданылатын термин.
3 слайд
«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау – одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.
4 слайд
БАҒАЛАУ – ОҚУ
ДӘЛЕЛДЕМЕЛЕРІ ЖОСПАРЛЫ,
ЖҮЙЕЛІ ЖИНАҚТАЛҒАН ІС -
ӘРЕКЕТТІҢ ӘР ТҮРІНЕ
ҚАТЫСТЫ ОҚУ САПАСЫНА
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА БЕРЕТІН
КАТЕГОРИЯ.
4 слайд
БАҒАЛАУ – ОҚУ ДӘЛЕЛДЕМЕЛЕРІ ЖОСПАРЛЫ, ЖҮЙЕЛІ ЖИНАҚТАЛҒАН ІС - ӘРЕКЕТТІҢ ӘР ТҮРІНЕ ҚАТЫСТЫ ОҚУ САПАСЫНА ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА БЕРЕТІН КАТЕГОРИЯ.
5 слайд
Оқытуды, әдістерді
және осы мүмкіндіктерді
іске асыру түрлерін
жақсарту мүмкіндіктерін
анықтауын бағалау
қалыптастырушы
(формативті) немесе
Оқыту үшін Бағалау
(ОүБ) болып табылады.
Егер бағалау мақсаты
жіктеу, сертификациялау
немесе оқытуды жылжыту
үшін оқыту
қорытындысын шығару
болса, онда өзінің
функциясы бойынша
бағалау жиынтық (суммативті)
болып табылады және
оны оқытуды
бағалау деп атайды.
Бағалау
5 слайд
Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауын бағалау қалыптастырушы (формативті) немесе Оқыту үшін Бағалау (ОүБ) болып табылады. Егер бағалау мақсаты жіктеу, сертификациялау немесе оқытуды жылжыту үшін оқыту қорытындысын шығару болса, онда өзінің функциясы бойынша бағалау жиынтық (суммативті) болып табылады және оны оқытуды бағалау деп атайды. Бағалау
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Қалыптастырушы
бағалау
Күнделікті алған білімінің
меңгеру деңгейін
анықтайды.
Негізгі бақылау жұмысына
дейінгі білімін жүйелейді.
Кездескен қиыншылықтарын
қалыпқа келтіруге оқушыға
мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалау
Белгілі бір тақырыпты
қорытындылау мақсатында
орындалады.
Мазмұны оқылған
материалды қамтуы
керек.
Жиынтық бағалаудағы
оқушының алған бағасы
тоқсандық, жылдық баға болып
табылады.
7 слайд
Қалыптастырушы бағалау Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. Негізгі бақылау жұмысына дейінгі білімін жүйелейді. Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді. Жиынтық бағалау Белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады. Мазмұны оқылған материалды қамтуы керек. Жиынтық бағалаудағы оқушының алған бағасы тоқсандық, жылдық баға болып табылады.
8 слайд
Бағалау
функциялары
ЫнЫталанд
ыру
Белсенділік Түзету
Дамытушы Ынталандыру
Принциптері
Нақтылық
Әділдік
Жүйелік
8 слайд
Бағалау функциялары ЫнЫталанд ыру Белсенділік Түзету Дамытушы Ынталандыру Принциптері Нақтылық Әділдік Жүйелік
9 слайд
Бағалау кезеңінен
көріністер
9 слайд
Бағалау кезеңінен көріністер
10 слайд
Мұғалімнің бағалаудағы ролі
Мұғалімнің ролі
Мұғалім тәлімгер
ретінде
Мұғалім жетекші
ретінде
Мұғалім есепке алу
маманы ретінде
Мұғалім
баяндамашы
ретінде
Мақсаттары
Кері байланыс орнату
және әр оқушыға қолдау
көрсету
Жұмыс үрдісіне бағыттау
үшін диагностикалық
ақпарат жинақтау
Оқушылардың білімінің
өсуі мен жетістіктерін
жазу
Оқушы жетістіктерін
ата-анасына, оқушылар
мен мектеп әкімшілігіне
хабарлау
10 слайд
Мұғалімнің бағалаудағы ролі Мұғалімнің ролі Мұғалім тәлімгер ретінде Мұғалім жетекші ретінде Мұғалім есепке алу маманы ретінде Мұғалім баяндамашы ретінде Мақсаттары Кері байланыс орнату және әр оқушыға қолдау көрсету Жұмыс үрдісіне бағыттау үшін диагностикалық ақпарат жинақтау Оқушылардың білімінің өсуі мен жетістіктерін жазу Оқушы жетістіктерін ата-анасына, оқушылар мен мектеп әкімшілігіне хабарлау
11 слайд
•Бағалау критерийлері нақты бір
тақырып бойынша немесе тарау
бойынша ұйымдастырылуы қажет;
•Бағалау парағын мұғалім алдын-ала
немесе қажет жағдайда оқушылармен
бірге дайындауына болады;
•Критерий парағы оқушыларға
анық,түсінікті тілмен жазылуы тиіс;
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ
бағалау
(формативті бағалау)
•Әдетте тақырыптың, бөлімнің
соңында қорытынды тұжырым береді;
•Оқушыларға нені үйренгендігін,
қаншалықты үйренгендігін көрсетуге
мүмкіндік береді;
•Суммативті бағалау орталығы тек
қана мұғалім болып табылады;
ЖИЫНТЫҚ
(суммативті
бағалау)
Бағалау критерийлерінің басты
ерекшеліктері
11 слайд
•Бағалау критерийлері нақты бір тақырып бойынша немесе тарау бойынша ұйымдастырылуы қажет; •Бағалау парағын мұғалім алдын-ала немесе қажет жағдайда оқушылармен бірге дайындауына болады; •Критерий парағы оқушыларға анық,түсінікті тілмен жазылуы тиіс; ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ бағалау (формативті бағалау) •Әдетте тақырыптың, бөлімнің соңында қорытынды тұжырым береді; •Оқушыларға нені үйренгендігін, қаншалықты үйренгендігін көрсетуге мүмкіндік береді; •Суммативті бағалау орталығы тек қана мұғалім болып табылады; ЖИЫНТЫҚ (суммативті бағалау) Бағалау критерийлерінің басты ерекшеліктері
12 слайд
Оқыту үшін бағалау мен
оқытуды бағалаудың
маңыздылығы
Оқу процесінің әр кезеңінде
оқушының дайындық
дәрежесін анықтау
Оқушының жеке даму
барысын түзетіп және оқу
процесін қадағалап отыру
Оқушылардың оқу
бағдарламасын меңгеру
кезінде пайда болған
кемшіліктерін жоюға
тырысу
Оқу бағдарламасының
тиімділігін бақылауды
жүзеге асыру
Мұғалім, оқушы және ата-
ана арасындағы кері
байланысты қамтамасыз
ету
Мұғалім
үшін
Өзінің білім нәтижесін
болжау және жетістіктерді
түсіну үшін бағалау
критерийлерін білу және
түсіну қажет
Өзін және өзінің
құрдастарын әділ бағалай
алу
Нақты мәселелерді шешу
үшін өз позициясын
дұрыс ұстану және сыни
ойлауда білімдерін
қолдану
Оқу нәтижесін дәлелдеу
үшін білім алудың түрлі
жолдарын қолданып, өз
қабілеттілігін қолдану
Оқушы
үшін
12 слайд
Оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалаудың маңыздылығы Оқу процесінің әр кезеңінде оқушының дайындық дәрежесін анықтау Оқушының жеке даму барысын түзетіп және оқу процесін қадағалап отыру Оқушылардың оқу бағдарламасын меңгеру кезінде пайда болған кемшіліктерін жоюға тырысу Оқу бағдарламасының тиімділігін бақылауды жүзеге асыру Мұғалім, оқушы және ата- ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету Мұғалім үшін Өзінің білім нәтижесін болжау және жетістіктерді түсіну үшін бағалау критерийлерін білу және түсіну қажет Өзін және өзінің құрдастарын әділ бағалай алу Нақты мәселелерді шешу үшін өз позициясын дұрыс ұстану және сыни ойлауда білімдерін қолдану Оқу нәтижесін дәлелдеу үшін білім алудың түрлі жолдарын қолданып, өз қабілеттілігін қолдану Оқушы үшін
13 слайд
Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз
етуі;
Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен
өзін- өзі бағалауы;
Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды
түрлендіру;
Бағалаудың оқушы қызығушылығы мен өзін- өзі
бағалауына әсер етіп, білім алуды түбегейлі өзгертуі;
Өзін-өзі бағалау нәтижесінде оқуын қалай жақсарту
қажеттілігін түсініп, сыныптастарымен бірлескен
оқу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту үшін бағалаудың
түпкілікті нәтижесі
13 слайд
Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз етуі; Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен өзін- өзі бағалауы; Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды түрлендіру; Бағалаудың оқушы қызығушылығы мен өзін- өзі бағалауына әсер етіп, білім алуды түбегейлі өзгертуі; Өзін-өзі бағалау нәтижесінде оқуын қалай жақсарту қажеттілігін түсініп, сыныптастарымен бірлескен оқу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
14 слайд
Өз шәкірттеріміз үшін біз
нені қалаймыз?
Бәрінен бұрын БАҒАЛАУ – бұл тек өз
жетістіктерін өлшеу ғана емес, жақсарту
болып табылады.
Біздер, ұстаздар қауымы, өз
шәкірттеріміздің үкілі үмітімізді ақтай
отырып, өздеріне деген сенімдері арта
түсулеріне, сонымен қатар , алдарына үлкен
мақсат қойып, жарқын болашаққа нық
сеніммен қадам басуларына тілектеспіз!
14 слайд
Өз шәкірттеріміз үшін біз нені қалаймыз? Бәрінен бұрын БАҒАЛАУ – бұл тек өз жетістіктерін өлшеу ғана емес, жақсарту болып табылады. Біздер, ұстаздар қауымы, өз шәкірттеріміздің үкілі үмітімізді ақтай отырып, өздеріне деген сенімдері арта түсулеріне, сонымен қатар , алдарына үлкен мақсат қойып, жарқын болашаққа нық сеніммен қадам басуларына тілектеспіз!
15 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
15 слайд
Назарларыңызға рахмет!