Презентация: Оқытудың әдістері, тәсілдері және құралдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
““
Оқытудың Оқытудың
әдістері, әдістері,
тәсілдері және тәсілдері және
құралдары”құралдары”
1 слайд
““ Оқытудың Оқытудың әдістері, әдістері, тәсілдері және тәсілдері және құралдары”құралдары”
2 слайд
Жоспар:Жоспар:
1.1.
Оқытудың әдісі, тәсілі және Оқытудың әдісі, тәсілі және
құралдары туралы түсінік.құралдары туралы түсінік.
2.2.
Оқыту әдістері және оларды Оқыту әдістері және оларды
жіктеу.жіктеу.
3.3.
Оқыту әдістеріне сипаттама Оқыту әдістеріне сипаттама
4.4.
Оқыту әдістерін таңдау. Оқыту әдістерін таңдау.
2 слайд
Жоспар:Жоспар: 1.1. Оқытудың әдісі, тәсілі және Оқытудың әдісі, тәсілі және құралдары туралы түсінік.құралдары туралы түсінік. 2.2. Оқыту әдістері және оларды Оқыту әдістері және оларды жіктеу.жіктеу. 3.3. Оқыту әдістеріне сипаттама Оқыту әдістеріне сипаттама 4.4. Оқыту әдістерін таңдау. Оқыту әдістерін таңдау.
3 слайд
““
Әдіс”Әдіс”
- -
гректің “мегректің “ме
todostodos
” ”
деген сөзінен шыққан. деген сөзінен шыққан.
“Метод” деген ұғым – “Метод” деген ұғым –
“белгілі ақиқатқа, “белгілі ақиқатқа,
мақсатқа жетудің жолы”,- мақсатқа жетудің жолы”,-
деген мағына береді.деген мағына береді.
3 слайд
““ Әдіс”Әдіс” - - гректің “мегректің “ме todostodos ” ” деген сөзінен шыққан. деген сөзінен шыққан. “Метод” деген ұғым – “Метод” деген ұғым – “белгілі ақиқатқа, “белгілі ақиқатқа, мақсатқа жетудің жолы”,- мақсатқа жетудің жолы”,- деген мағына береді.деген мағына береді.
4 слайд
““
Әдіс” педагогикалық Әдіс” педагогикалық
әдебиеттерде кейде “тәсіл” әдебиеттерде кейде “тәсіл”
деп түсіндіріледі. «Әдіс» пен деп түсіндіріледі. «Әдіс» пен
«тәсілдің» шекарасы жоқ, олар «тәсілдің» шекарасы жоқ, олар
синоним ретінде қолданылады. синоним ретінде қолданылады.
Сондықтан олардың Сондықтан олардың
шекарасын анықтау өте қиын. шекарасын анықтау өте қиын.
Өйткені, әдіс кейде тәсілге, ал Өйткені, әдіс кейде тәсілге, ал
тәсіл әдісіне айналады.тәсіл әдісіне айналады.
4 слайд
““ Әдіс” педагогикалық Әдіс” педагогикалық әдебиеттерде кейде “тәсіл” әдебиеттерде кейде “тәсіл” деп түсіндіріледі. «Әдіс» пен деп түсіндіріледі. «Әдіс» пен «тәсілдің» шекарасы жоқ, олар «тәсілдің» шекарасы жоқ, олар синоним ретінде қолданылады. синоним ретінде қолданылады. Сондықтан олардың Сондықтан олардың шекарасын анықтау өте қиын. шекарасын анықтау өте қиын. Өйткені, әдіс кейде тәсілге, ал Өйткені, әдіс кейде тәсілге, ал тәсіл әдісіне айналады.тәсіл әдісіне айналады.
5 слайд
Оқыту әдістеріне әр авторлар әр Оқыту әдістеріне әр авторлар әр
түрлі анықтамалар берген. түрлі анықтамалар берген.
Мысалы:Мысалы:
•
Оқыту әдістері – мұғалім мен Оқыту әдістері – мұғалім мен
оқушылардың бірлесе жасайтын оқушылардың бірлесе жасайтын
әрекеті.әрекеті.
•
Оқыту әдістері – мұғалім мен Оқыту әдістері – мұғалім мен
оқушылардың өзара әрекеті оқушылардың өзара әрекеті
барысындағы білім алу жолдары.барысындағы білім алу жолдары.
•
Белгілі бір мақсатты көздеген оқытушы Белгілі бір мақсатты көздеген оқытушы
мен оқушының жұмыс істеу әдісі. т.б. мен оқушының жұмыс істеу әдісі. т.б.
5 слайд
Оқыту әдістеріне әр авторлар әр Оқыту әдістеріне әр авторлар әр түрлі анықтамалар берген. түрлі анықтамалар берген. Мысалы:Мысалы: • Оқыту әдістері – мұғалім мен Оқыту әдістері – мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті.әрекеті. • Оқыту әдістері – мұғалім мен Оқыту әдістері – мұғалім мен оқушылардың өзара әрекеті оқушылардың өзара әрекеті барысындағы білім алу жолдары.барысындағы білім алу жолдары. • Белгілі бір мақсатты көздеген оқытушы Белгілі бір мақсатты көздеген оқытушы мен оқушының жұмыс істеу әдісі. т.б. мен оқушының жұмыс істеу әдісі. т.б.
6 слайд
«Оқыту әдістері»«Оқыту әдістері»
- -
оқытудың мақсат- оқытудың мақсат-
міндеттеріне сай оның міндеттеріне сай оның
мазмұнын оқушыларға мазмұнын оқушыларға
меңгертуде мұғалім мен меңгертуде мұғалім мен
оқушылардың қолданатын оқушылардың қолданатын
амал-тәсілдер мен амал-тәсілдер мен
құралдарының жиынтығы құралдарының жиынтығы
болып табылады.болып табылады.
6 слайд
«Оқыту әдістері»«Оқыту әдістері» - - оқытудың мақсат- оқытудың мақсат- міндеттеріне сай оның міндеттеріне сай оның мазмұнын оқушыларға мазмұнын оқушыларға меңгертуде мұғалім мен меңгертуде мұғалім мен оқушылардың қолданатын оқушылардың қолданатын амал-тәсілдер мен амал-тәсілдер мен құралдарының жиынтығы құралдарының жиынтығы болып табылады.болып табылады.
7 слайд
Мұғалім оқытудың Мұғалім оқытудың
әдісін арттыруда әдісін арттыруда
оқыту әдістеріне оқыту әдістеріне
қатысты амал – қатысты амал –
тәсілдермен қатар тәсілдермен қатар
оның құралдарын оның құралдарын
да пайдаланадыда пайдаланады
..
7 слайд
Мұғалім оқытудың Мұғалім оқытудың әдісін арттыруда әдісін арттыруда оқыту әдістеріне оқыту әдістеріне қатысты амал – қатысты амал – тәсілдермен қатар тәсілдермен қатар оның құралдарын оның құралдарын да пайдаланадыда пайдаланады ..
8 слайд
Оқу құралдарына
Оқу
кітаптары Көрнекілік
құралдар Техникалық
құралдар
оқулықтар
Оқу әдіст е мелік
кітаптар
анықтамалар
Сөздіктер
Есептер
жинағы
кестелер
сызбалар
суреттер
альбомдар
үнтаспа
телеарна
бейнетаспа
компьютер
8 слайд
Оқу құралдарына Оқу кітаптары Көрнекілік құралдар Техникалық құралдар оқулықтар Оқу әдіст е мелік кітаптар анықтамалар Сөздіктер Есептер жинағы кестелер сызбалар суреттер альбомдар үнтаспа телеарна бейнетаспа компьютер
9 слайд
2.2.
Оқыту әдістері және оларды Оқыту әдістері және оларды
жіктеу. жіктеу.
Оқыту әдістерінің өзіне тән тарихы бар. ХХ ғасырдың Оқыту әдістерінің өзіне тән тарихы бар. ХХ ғасырдың
20-жылдарында белгілі педагог ғалымдар Б.Е.Райков, 20-жылдарында белгілі педагог ғалымдар Б.Е.Райков,
К.П. Ягодовский, М.М.Пистрак т.б. оқытудың К.П. Ягодовский, М.М.Пистрак т.б. оқытудың
төмендегідей әдістерін жасады:төмендегідей әдістерін жасады:
түсіндірметүсіндірме
практикалық еңбекпрактикалық еңбек
эвристикалықэвристикалық
зерттеузерттеу
лабораториялықлабораториялық
9 слайд
2.2. Оқыту әдістері және оларды Оқыту әдістері және оларды жіктеу. жіктеу. Оқыту әдістерінің өзіне тән тарихы бар. ХХ ғасырдың Оқыту әдістерінің өзіне тән тарихы бар. ХХ ғасырдың 20-жылдарында белгілі педагог ғалымдар Б.Е.Райков, 20-жылдарында белгілі педагог ғалымдар Б.Е.Райков, К.П. Ягодовский, М.М.Пистрак т.б. оқытудың К.П. Ягодовский, М.М.Пистрак т.б. оқытудың төмендегідей әдістерін жасады:төмендегідей әдістерін жасады: түсіндірметүсіндірме практикалық еңбекпрактикалық еңбек эвристикалықэвристикалық зерттеузерттеу лабораториялықлабораториялық
10 слайд
30-жылдары М.М.Пистрак, 30-жылдары М.М.Пистрак,
П.Н.Шимбирев, И.Т. П.Н.Шимбирев, И.Т.
Огородников оқытудың жаңа Огородников оқытудың жаңа
әдістерін ұсынды:әдістерін ұсынды:
әңгімеәңгіме
әңгімелесуәңгімелесу
демонстрациядемонстрация
лекциялекция
кітаппен жұмыскітаппен жұмыс
лабораториялық жұмыслабораториялық жұмыс
10 слайд
30-жылдары М.М.Пистрак, 30-жылдары М.М.Пистрак, П.Н.Шимбирев, И.Т. П.Н.Шимбирев, И.Т. Огородников оқытудың жаңа Огородников оқытудың жаңа әдістерін ұсынды:әдістерін ұсынды: әңгімеәңгіме әңгімелесуәңгімелесу демонстрациядемонстрация лекциялекция кітаппен жұмыскітаппен жұмыс лабораториялық жұмыслабораториялық жұмыс
11 слайд
50-жылдардың аяғы, 60-жылдардың 50-жылдардың аяғы, 60-жылдардың
басында орыс ғалымдары басында орыс ғалымдары
Е.Я.Голант, С.Г.Шоповаленко, Е.Я.Голант, С.Г.Шоповаленко,
Н.М.Верзилин білім көзін негізге Н.М.Верзилин білім көзін негізге
алып, оқыту әдістерін 3 топқа алып, оқыту әдістерін 3 топқа
бөлді:бөлді:
1.1.
сөздік әдістерсөздік әдістер
2.2.
көрнекілік әдістеркөрнекілік әдістер
3.3.
практикалық әдістерпрактикалық әдістер
11 слайд
50-жылдардың аяғы, 60-жылдардың 50-жылдардың аяғы, 60-жылдардың басында орыс ғалымдары басында орыс ғалымдары Е.Я.Голант, С.Г.Шоповаленко, Е.Я.Голант, С.Г.Шоповаленко, Н.М.Верзилин білім көзін негізге Н.М.Верзилин білім көзін негізге алып, оқыту әдістерін 3 топқа алып, оқыту әдістерін 3 топқа бөлді:бөлді: 1.1. сөздік әдістерсөздік әдістер 2.2. көрнекілік әдістеркөрнекілік әдістер 3.3. практикалық әдістерпрактикалық әдістер
12 слайд
Оқыту әдістері
Сөздік
әдістер Көрнекілік
әдістер Практикалық
әдістер
лекция
әңгіме
әңгімелеу
түсіндіру
кітаппен
жұмыс
демонстрация
иллюстрация
бақылау
лабораториялық
графикалық
жұмыстар
әр түрлі
жаттығулар
12 слайд
Оқыту әдістері Сөздік әдістер Көрнекілік әдістер Практикалық әдістер лекция әңгіме әңгімелеу түсіндіру кітаппен жұмыс демонстрация иллюстрация бақылау лабораториялық графикалық жұмыстар әр түрлі жаттығулар
13 слайд
Сөздік Сөздік
әдістерге әдістерге
сипаттамасипаттама
13 слайд
Сөздік Сөздік әдістерге әдістерге сипаттамасипаттама
14 слайд
Лекция.Лекция.
Лекцияны нақты сұрақтардан Лекцияны нақты сұрақтардан
тұратын жоспардан басталады. тұратын жоспардан басталады.
Лекция сұрақтар бойынша Лекция сұрақтар бойынша
логикалық бірізділікпен логикалық бірізділікпен
баяндалады. Әрбір сұрақтан кейін баяндалады. Әрбір сұрақтан кейін
қорытынды жасалынады. Лекцияда қорытынды жасалынады. Лекцияда
кейбір құнды ғылыми әдебиеттерде кейбір құнды ғылыми әдебиеттерде
осы уақытқа дейін жарияланбаған осы уақытқа дейін жарияланбаған
мәселелер баяндалады.мәселелер баяндалады.
14 слайд
Лекция.Лекция. Лекцияны нақты сұрақтардан Лекцияны нақты сұрақтардан тұратын жоспардан басталады. тұратын жоспардан басталады. Лекция сұрақтар бойынша Лекция сұрақтар бойынша логикалық бірізділікпен логикалық бірізділікпен баяндалады. Әрбір сұрақтан кейін баяндалады. Әрбір сұрақтан кейін қорытынды жасалынады. Лекцияда қорытынды жасалынады. Лекцияда кейбір құнды ғылыми әдебиеттерде кейбір құнды ғылыми әдебиеттерде осы уақытқа дейін жарияланбаған осы уақытқа дейін жарияланбаған мәселелер баяндалады.мәселелер баяндалады.
15 слайд
Әңгіме әдісіӘңгіме әдісі
CC
абақта сұрақ-жауап формасы абақта сұрақ-жауап формасы
түрінде қолданылады. Сондықтан түрінде қолданылады. Сондықтан
мұғалім алдын-ала жоспар жасап, мұғалім алдын-ала жоспар жасап,
онда сұрақтардың жүйесін мұқият онда сұрақтардың жүйесін мұқият
ойластырады. Бұл әдіс ойластырады. Бұл әдіс
оқушылардың басты және өте оқушылардың басты және өте
маңызды мәселелердің мазмұнын, маңызды мәселелердің мазмұнын,
өзара байланысын анықтауға өзара байланысын анықтауға
талаптандырады. талаптандырады.
15 слайд
Әңгіме әдісіӘңгіме әдісі CC абақта сұрақ-жауап формасы абақта сұрақ-жауап формасы түрінде қолданылады. Сондықтан түрінде қолданылады. Сондықтан мұғалім алдын-ала жоспар жасап, мұғалім алдын-ала жоспар жасап, онда сұрақтардың жүйесін мұқият онда сұрақтардың жүйесін мұқият ойластырады. Бұл әдіс ойластырады. Бұл әдіс оқушылардың басты және өте оқушылардың басты және өте маңызды мәселелердің мазмұнын, маңызды мәселелердің мазмұнын, өзара байланысын анықтауға өзара байланысын анықтауға талаптандырады. талаптандырады.
16 слайд
Әңгімелеу.Әңгімелеу.
Мұғалім оқу материалын Мұғалім оқу материалын
бірізділікпен баяндайды. Ол үшін бірізділікпен баяндайды. Ол үшін
фактіге негізделген мәліметтер фактіге негізделген мәліметтер
әңгімелеу түрінде сөз етіледі. әңгімелеу түрінде сөз етіледі.
Әдетте, әңгімелеу бастауыш Әдетте, әңгімелеу бастауыш
сыныптарда 10-15, ал жоғары сыныптарда 10-15, ал жоғары
сыныптарда 20-25 минутқа сыныптарда 20-25 минутқа
созылады.созылады.
16 слайд
Әңгімелеу.Әңгімелеу. Мұғалім оқу материалын Мұғалім оқу материалын бірізділікпен баяндайды. Ол үшін бірізділікпен баяндайды. Ол үшін фактіге негізделген мәліметтер фактіге негізделген мәліметтер әңгімелеу түрінде сөз етіледі. әңгімелеу түрінде сөз етіледі. Әдетте, әңгімелеу бастауыш Әдетте, әңгімелеу бастауыш сыныптарда 10-15, ал жоғары сыныптарда 10-15, ал жоғары сыныптарда 20-25 минутқа сыныптарда 20-25 минутқа созылады.созылады.
17 слайд
Түсіндіру.Түсіндіру.
Мұнда мұғалім оқу Мұнда мұғалім оқу
материалын баяндауда материалын баяндауда
оқушылардың белсенділігіне, оқушылардың белсенділігіне,
ынтасына, білім деңгейіне ынтасына, білім деңгейіне
сүйенеді, материалдың сүйенеді, материалдың
мазмұнын дәлелдейді, кейбір мазмұнын дәлелдейді, кейбір
ережелердің, ұғымдардың, ережелердің, ұғымдардың,
заңдардың мәнін ашады. заңдардың мәнін ашады.
17 слайд
Түсіндіру.Түсіндіру. Мұнда мұғалім оқу Мұнда мұғалім оқу материалын баяндауда материалын баяндауда оқушылардың белсенділігіне, оқушылардың белсенділігіне, ынтасына, білім деңгейіне ынтасына, білім деңгейіне сүйенеді, материалдың сүйенеді, материалдың мазмұнын дәлелдейді, кейбір мазмұнын дәлелдейді, кейбір ережелердің, ұғымдардың, ережелердің, ұғымдардың, заңдардың мәнін ашады. заңдардың мәнін ашады.
18 слайд
Кітаппен жұмыс.Кітаппен жұмыс.
Оқу жұмысында қолданылатын Оқу жұмысында қолданылатын
құралдардың бірі - оқулықтар. Олар құралдардың бірі - оқулықтар. Олар
білімді терең игеру үшін білімді терең игеру үшін
пайдаланылады. Оқулықтардың пайдаланылады. Оқулықтардың
көмегімен оқушылар сабақта немесе көмегімен оқушылар сабақта немесе
үйде түрлі жаттығу жұмыстарын үйде түрлі жаттығу жұмыстарын
орындайды, алған білімдерін орындайды, алған білімдерін
толықтырады.толықтырады.
18 слайд
Кітаппен жұмыс.Кітаппен жұмыс. Оқу жұмысында қолданылатын Оқу жұмысында қолданылатын құралдардың бірі - оқулықтар. Олар құралдардың бірі - оқулықтар. Олар білімді терең игеру үшін білімді терең игеру үшін пайдаланылады. Оқулықтардың пайдаланылады. Оқулықтардың көмегімен оқушылар сабақта немесе көмегімен оқушылар сабақта немесе үйде түрлі жаттығу жұмыстарын үйде түрлі жаттығу жұмыстарын орындайды, алған білімдерін орындайды, алған білімдерін толықтырады.толықтырады.
19 слайд
КөрнекілікКөрнекілік
әдістерге әдістерге
сипаттамасипаттама
19 слайд
КөрнекілікКөрнекілік әдістерге әдістерге сипаттамасипаттама
20 слайд
Демонстрация Демонстрация
((
көрсетукөрсету
) әдісі) әдісі
тәжірибелерді, тәжірибелерді,
приборларды, табиғи приборларды, табиғи
объектілерді, объектілерді,
кинофильмдерді, т.б. кинофильмдерді, т.б.
демонстрациялауға демонстрациялауға
байланысты физика, байланысты физика,
химия, биология химия, биология
сабақтарында сабақтарында
қолданылады. қолданылады.
20 слайд
Демонстрация Демонстрация (( көрсетукөрсету ) әдісі) әдісі тәжірибелерді, тәжірибелерді, приборларды, табиғи приборларды, табиғи объектілерді, объектілерді, кинофильмдерді, т.б. кинофильмдерді, т.б. демонстрациялауға демонстрациялауға байланысты физика, байланысты физика, химия, биология химия, биология сабақтарында сабақтарында қолданылады. қолданылады.
21 слайд
Иллюстрация Иллюстрация
әдісінің әдісінің
көмегімен оқушыларға көмегімен оқушыларға
иллюстративті құралдарды иллюстративті құралдарды
(плакаттар, карталар, (плакаттар, карталар,
суреттер, портреттер, суреттер, портреттер,
картограммалар) көрсетуге картограммалар) көрсетуге
болады.болады.
21 слайд
Иллюстрация Иллюстрация әдісінің әдісінің көмегімен оқушыларға көмегімен оқушыларға иллюстративті құралдарды иллюстративті құралдарды (плакаттар, карталар, (плакаттар, карталар, суреттер, портреттер, суреттер, портреттер, картограммалар) көрсетуге картограммалар) көрсетуге болады.болады.
22 слайд
БақылауБақылау
әдісіәдісі
бұл әдісте оқушылар мұғалімнің бұл әдісте оқушылар мұғалімнің
тапсырмасы бойынша өз бетімен тапсырмасы бойынша өз бетімен
химия, биология т.б. пәндеріннен химия, биология т.б. пәндеріннен
бақылау жұмысын жүргізеді. бақылау жұмысын жүргізеді.
Бақылау химия, биология Бақылау химия, биология
пәндерінде, оқу –тәжірибелік пәндерінде, оқу –тәжірибелік
учаскелерінде жүргізіледі. учаскелерінде жүргізіледі.
Бақылау мәліметтерін оқушы Бақылау мәліметтерін оқушы
үнемі жазып отырады, ал оның үнемі жазып отырады, ал оның
нәтижесі сабақта талқыланады.нәтижесі сабақта талқыланады.
22 слайд
БақылауБақылау әдісіәдісі бұл әдісте оқушылар мұғалімнің бұл әдісте оқушылар мұғалімнің тапсырмасы бойынша өз бетімен тапсырмасы бойынша өз бетімен химия, биология т.б. пәндеріннен химия, биология т.б. пәндеріннен бақылау жұмысын жүргізеді. бақылау жұмысын жүргізеді. Бақылау химия, биология Бақылау химия, биология пәндерінде, оқу –тәжірибелік пәндерінде, оқу –тәжірибелік учаскелерінде жүргізіледі. учаскелерінде жүргізіледі. Бақылау мәліметтерін оқушы Бақылау мәліметтерін оқушы үнемі жазып отырады, ал оның үнемі жазып отырады, ал оның нәтижесі сабақта талқыланады.нәтижесі сабақта талқыланады.
23 слайд
Практикалық Практикалық
әдістерге әдістерге
сипаттамасипаттама
23 слайд
Практикалық Практикалық әдістерге әдістерге сипаттамасипаттама
24 слайд
Лабораториялық жұмыстар.Лабораториялық жұмыстар.
Бұл әдістер мектеп жағдайында Бұл әдістер мектеп жағдайында
пайдаланылып, арнайы құралдармен пайдаланылып, арнайы құралдармен
(микроскоп, өлшеу аспаптары, (микроскоп, өлшеу аспаптары,
техникалық құралдар т.б.) техникалық құралдар т.б.)
жабдықталған кабинеттерде жабдықталған кабинеттерде
мұғалімнің басшылығымен мұғалімнің басшылығымен
оқушылар табиғи құбылыстарды, оқушылар табиғи құбылыстарды,
заттарды зерттейді.заттарды зерттейді.
24 слайд
Лабораториялық жұмыстар.Лабораториялық жұмыстар. Бұл әдістер мектеп жағдайында Бұл әдістер мектеп жағдайында пайдаланылып, арнайы құралдармен пайдаланылып, арнайы құралдармен (микроскоп, өлшеу аспаптары, (микроскоп, өлшеу аспаптары, техникалық құралдар т.б.) техникалық құралдар т.б.) жабдықталған кабинеттерде жабдықталған кабинеттерде мұғалімнің басшылығымен мұғалімнің басшылығымен оқушылар табиғи құбылыстарды, оқушылар табиғи құбылыстарды, заттарды зерттейді.заттарды зерттейді.
25 слайд
Практикалық жұмыстар.Практикалық жұмыстар.
Практикалық сабақтар мектеп Практикалық сабақтар мектеп
шеберханаларында, оқу-шеберханаларында, оқу-
тәжірибе учаскелерінде, тәжірибе учаскелерінде,
оқушылардың өндірістік оқушылардың өндірістік
бригадаларында өткізіледі. бригадаларында өткізіледі.
Практикалық жұмыстар еңбек, Практикалық жұмыстар еңбек,
физика, химия, биология физика, химия, биология
сабақтарында қолданылады.сабақтарында қолданылады.
25 слайд
Практикалық жұмыстар.Практикалық жұмыстар. Практикалық сабақтар мектеп Практикалық сабақтар мектеп шеберханаларында, оқу-шеберханаларында, оқу- тәжірибе учаскелерінде, тәжірибе учаскелерінде, оқушылардың өндірістік оқушылардың өндірістік бригадаларында өткізіледі. бригадаларында өткізіледі. Практикалық жұмыстар еңбек, Практикалық жұмыстар еңбек, физика, химия, биология физика, химия, биология сабақтарында қолданылады.сабақтарында қолданылады.
26 слайд
Графикалық жұмыстар.Графикалық жұмыстар.
Оқушылар графикалық бейнелеу Оқушылар графикалық бейнелеу
техникасымен сурет, сызу техникасымен сурет, сызу
сабақтарында танысады. сабақтарында танысады.
Графикалық жұмыстар Графикалық жұмыстар
оқушыларды шыдамдылыққа, оқушыларды шыдамдылыққа,
дәлдікке, материалды графика дәлдікке, материалды графика
арқылы бейнелеуге үйретеді.арқылы бейнелеуге үйретеді.
26 слайд
Графикалық жұмыстар.Графикалық жұмыстар. Оқушылар графикалық бейнелеу Оқушылар графикалық бейнелеу техникасымен сурет, сызу техникасымен сурет, сызу сабақтарында танысады. сабақтарында танысады. Графикалық жұмыстар Графикалық жұмыстар оқушыларды шыдамдылыққа, оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке, материалды графика дәлдікке, материалды графика арқылы бейнелеуге үйретеді.арқылы бейнелеуге үйретеді.
27 слайд
Ауызша
жаттығулар Жаттығулар
Жазбаша
жаттығулар
Ауызша есептер
шығару
Көбейту
кестесін есте
сақтау
Тіл
Математика,
химия,физика
т.б. пәндер
бойынша
27 слайд
Ауызша жаттығулар Жаттығулар Жазбаша жаттығулар Ауызша есептер шығару Көбейту кестесін есте сақтау Тіл Математика, химия,физика т.б. пәндер бойынша
28 слайд
4.4.
Оқыту әдістерін таңдау. Оқыту әдістерін таңдау.
Оқыту әдістерін таңдап алу үшін төмендегі Оқыту әдістерін таңдап алу үшін төмендегі
критерийлерді басшылыққа алған жөн:критерийлерді басшылыққа алған жөн:
Әдістердің оқыту заңдылықтары мен Әдістердің оқыту заңдылықтары мен
принциптеріне сәйкестігі.принциптеріне сәйкестігі.
Әдістердің дидактикалық мақсаттар мен Әдістердің дидактикалық мақсаттар мен
міндеттерге сәйкестігі.міндеттерге сәйкестігі.
Оқыту әдістерінің тақырып мазмұнына Оқыту әдістерінің тақырып мазмұнына
сәйкестігі.сәйкестігі.
28 слайд
4.4. Оқыту әдістерін таңдау. Оқыту әдістерін таңдау. Оқыту әдістерін таңдап алу үшін төмендегі Оқыту әдістерін таңдап алу үшін төмендегі критерийлерді басшылыққа алған жөн:критерийлерді басшылыққа алған жөн: Әдістердің оқыту заңдылықтары мен Әдістердің оқыту заңдылықтары мен принциптеріне сәйкестігі.принциптеріне сәйкестігі. Әдістердің дидактикалық мақсаттар мен Әдістердің дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі.міндеттерге сәйкестігі. Оқыту әдістерінің тақырып мазмұнына Оқыту әдістерінің тақырып мазмұнына сәйкестігі.сәйкестігі.
29 слайд
Оқыту әдістерінің оқушылардың оқу Оқыту әдістерінің оқушылардың оқу
мүмкіндіктеріне (жас және дербес мүмкіндіктеріне (жас және дербес
ерекшеліктеріне) сәйкестігі. ерекшеліктеріне) сәйкестігі.
Әдістердің мұғалімдердің Әдістердің мұғалімдердің
мүмкіншіліктеріне сәйкестігі (тәжірибесі, мүмкіншіліктеріне сәйкестігі (тәжірибесі,
білімі, қабілеті, жалпы білімдарлығы т.б.).білімі, қабілеті, жалпы білімдарлығы т.б.).
Оқыту әдістерінің мектептің материалдық Оқыту әдістерінің мектептің материалдық
және техникалық базасына сәйкестігі.және техникалық базасына сәйкестігі.
29 слайд
Оқыту әдістерінің оқушылардың оқу Оқыту әдістерінің оқушылардың оқу мүмкіндіктеріне (жас және дербес мүмкіндіктеріне (жас және дербес ерекшеліктеріне) сәйкестігі. ерекшеліктеріне) сәйкестігі. Әдістердің мұғалімдердің Әдістердің мұғалімдердің мүмкіншіліктеріне сәйкестігі (тәжірибесі, мүмкіншіліктеріне сәйкестігі (тәжірибесі, білімі, қабілеті, жалпы білімдарлығы т.б.).білімі, қабілеті, жалпы білімдарлығы т.б.). Оқыту әдістерінің мектептің материалдық Оқыту әдістерінің мектептің материалдық және техникалық базасына сәйкестігі.және техникалық базасына сәйкестігі.