1 слайд
«КЕЛДІМ, КӨРДІМ,
ТАПТЫМ» Психологиялық тренинг
2 слайд
«БІЛІМІН ӨЗЕКТЕНДІРУ»
3 слайд
«ОЙ ШАҚЫРУ»
/Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру/
Тепе –тең өрнектер деп...
Тепе-тең түрлендіру деп...
4 слайд
Анықтама
Айнымалының мүмкін
мәндерінде бірдей мәнге ие
болатын екі өрнек тепе-тең
өрнектер деп аталады.
Айнымалының кез келген мәнінде
мағынасы болатын бір өрнекті оған
тепе-тең өрнекпен алмастыруды
тепе-тең түрлендіру деп атайды.
5 слайд
6 слайд
7.2.1.13
көпмүшелерге амалдар қолдану,
көпмүшелерді көбейткіштерге
жіктеу арқылы алгебралық
өрнектерді тепе-тең
түрлендірулерді орындау Оқу мақсаты:
7 слайд
«Ашық микрафон»
Үй тапсырмасын тексеру
17.6 (1,2); 17.8 (1, 2)
8 слайд
1) х 4
у 2
+ 3х 4
– 2у 2
-6 = (х 4
у 2
+ 3х 4
) – (2у 2
+6) = х 4
(у 2
+ 3
) – 2 (у 2
+3) = ( х 4
– 2) (у 2
+3)
2) х 3
у 3
– 2х 3
+5у 3
-10 = (х 3
у 3
– 2х 3
) + (5у 3
-10)= х 3
(у 3
– 2
) + 5 (у 3
-2) = ( х 3
- 2) (у 3
– 2
) 17.6. Қосындыны көбейтінді түрінде жазыңдар:
Бағалау критерийі Дескриптор
-қосындыны көбейтінді түрінде
жаза алады.
-көпмүшені топтау тәсілі арқылы
көбейткішке жіктей алады.
-көпмүшенің мүшелерін ортақ
көбейткіші болатындай етіп
қосылғыштарға топтайды;
-ортақ көбейткішті жақшаның
сыртына шығарады.
-қосындыны көбейтінді түрінде
жазады.
9 слайд
17.8. Теңдеуді шешіңдер:
Бағалау
критерийі Дескриптор
- көбейтудің
қосуға қатысты
үлестірімділік
қасиетін қолдана
алады
-теңдеуді шеше
алады;
- көбейтудің
қосуға қатысты
үлестірімділік
қасиетін
қолданады;
- ұқсас мүшелерді
біріктіреді;
-теңдеуді шешеді;
10 слайд
«Үйрете отырып, үйренемін»
/Жұптық жұмыс/
« Bilimland.kz »
сайтынан жаттығулар
Бағалау критерийі Дескриптор
-ортақ көбейткішті жақша
сыртына шығару арқылы
алгебралық өрнектерді жіктей
алады;
-алгебралық өрнектерді
жіктеудің топтау тәсілін
қолдана алады.
-Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеуді қолдану арқылы тепе-
тең түрлендірулерді орындайды;
-Тепе-тең түрлендірудің
нәтижесін терминдерді қолдана
отырып ауызша түсіндірмесін
айтып дәлелдейді.
11 слайд
«Ойлан, топтас, пікірлес!»
/Топтық жұмыс/
Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер
«Температураны өлшеу»
«Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қою арқылы
тапсырманы дұрыс орындап жатқандарын тексеру.
12 слайд
Бағалау
критерийі Дескриптор
-көпмүшені
көпмүшеге көбейту
ережесін қолдана
алады;
-бір айнымалысы бар
сызықтық
теңсіздіктің
мәндестігін беретін
ережелерді қолдана
алады.
- көпмүшені
көпмүшеге көбейту
ережесін қолданады;
- ұқсас мүшелерді
біріктіреді;
- бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктің
мәндестігін беретін
ережелерді қолданады;
- теңсіздіктің шешімін
жазады.
Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер
13 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Тапсырма
Көбейткіштерге жіктеңіз:
10ab -15bc - 3ac + 2a 2
=
=(10ab-15bc) + (-3ac+2a 2
) =
= 5b(2а -3с) + а(-3с +2а) =
= (5b +а) (2а -3с) Бағалау критерийі Дескриптор
-ортақ көбейткішті
жақша алдына шығару
арқылы өрнектерді
түрлендіре алады
-ортақ көбейткішті
жақша алдына шығару
және топтау тәсілі
арқылы көпмүшелерді
көбейткіштерге
жіктейді − өрнектерді
топтастырады;
− ортақ мүшені
жақша сыртына
шығарады;
− көбейткіштерге
жіктейді.
14 слайд
«Нені меңгердім?»
Бағалау
критерийі Дескриптор
-берілген
алгебралық
өрнектен
ортақ
көбейткішті
таба алады.
-ортақ
көбейткішті
табады.
Бағалау критерийі Дескриптор
- Жақшаны ашу ережесі,
қосудың және көбейтудің
терімділік қасиеті мен
көбейтудің қосуға
қатысты үлестірімділік
қасиетін біледі.
-Көпмүшелерге амалдар
қолданады.
-жақшаны ашу ережесін
қолданады;
- кө бейтудің қосуға
қатысты үлестірімділік
қасиетін біледі;
-көпмүшені бірмүшеге
көбейту ережесін
қолданады;
-ұқсас қосылғыштарды
біріктіреді;
-көпмүшелерге амалдар
қолданады; Бағалау
критерийі Дескриптор
-көпмүшені
бірмүшеге және
көпмүшелерді
көбейту ережесін
қолдана алады;
-ұқсас
қосылғыштарды
біріктіре алады.
-көпмүшелерге
және
бірмүшелерге
амалдар қолдану
арқылы тепе-тең
түрлендірулерді
орындайды;
-олардың
теңдігін негізді
түрде дәлелдеп
түсіндіреді.
15 слайд
16 слайд
«Аяқталмаған сөйлемдер»
Бүгінгі сабақта мен: -------------------------үйрендім.
Бұған дейін мен: -------------------------білуші едім.
Топпен, жұппен жұмыс жасау кезінде---------------түсіндім.
Бүгінгі тақырып бойынша: --------------------түсініксіз болды.
17 слайд
Сабақтың мақсатына қайта оралту
-Сабақтың мақсаты қандай?
-Мақсатқа жеттіңіздер ма?
18 слайд
Үйге тапсырма:
Үй тапсырмасына нұсқау беру.
17.12 (1,2) тепе-теңдікті дәлелдеңдер;
17.15 (2,3) теңсіздікті шешіңдер.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз