Материалдар / Презентация Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұнына байланысты жоспарланған қысқа мерзімді жоспар бойынша жасалды. Тақырыпты меңгеру үшін әдіс-тәсілдер көрсетілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
3191
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«КЕЛДІМ, КӨРДІМ, ТАПТЫМ» Психологиялық тренинг

1 слайд
«КЕЛДІМ, КӨРДІМ, ТАПТЫМ» Психологиялық тренинг

1 слайд

«КЕЛДІМ, КӨРДІМ, ТАПТЫМ» Психологиялық тренинг

«БІЛІМІН ӨЗЕКТЕНДІРУ»

2 слайд
«БІЛІМІН ӨЗЕКТЕНДІРУ»

2 слайд

«БІЛІМІН ӨЗЕКТЕНДІРУ»

«ОЙ ШАҚЫРУ» /Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру/ Тепе –тең өрнектер деп... Тепе-тең түрлендіру деп...

3 слайд
«ОЙ ШАҚЫРУ» /Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру/ Тепе –тең өрнектер деп... Тепе-тең түрлендіру деп...

3 слайд

«ОЙ ШАҚЫРУ» /Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру/ Тепе –тең өрнектер деп... Тепе-тең түрлендіру деп...

Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады. Айнымалының кез келге

4 слайд
Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады. Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.

4 слайд

Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады. Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.

5 слайд

5 слайд

7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруле

6 слайд
7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау Оқу мақсаты:

6 слайд

7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау Оқу мақсаты:

«Ашық микрафон» Үй тапсырмасын тексеру 17.6 (1,2); 17.8 (1, 2)

7 слайд
«Ашық микрафон» Үй тапсырмасын тексеру 17.6 (1,2); 17.8 (1, 2)

7 слайд

«Ашық микрафон» Үй тапсырмасын тексеру 17.6 (1,2); 17.8 (1, 2)

1)х 4 у 2 + 3х 4 – 2у 2 -6 = (х 4 у 2 + 3х 4 ) – (2у 2 +6) = х 4 (у 2 + 3 ) – 2 (у 2 +3) = ( х 4 – 2) (у 2 +3) 2

8 слайд
1)х 4 у 2 + 3х 4 – 2у 2 -6 = (х 4 у 2 + 3х 4 ) – (2у 2 +6) = х 4 (у 2 + 3 ) – 2 (у 2 +3) = ( х 4 – 2) (у 2 +3) 2) х 3 у 3 – 2х 3 +5у 3 -10 = (х 3 у 3 – 2х 3 ) + (5у 3 -10)= х 3 (у 3 – 2 ) + 5 (у 3 -2) = ( х 3 - 2) (у 3 – 2 ) 17.6. Қосындыны көбейтінді түрінде жазыңдар: Бағалау критерийі Дескриптор -қосындыны көбейтінді түрінде жаза алады. -көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктей алады.   -көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші болатындай етіп қосылғыштарға топтайды; -ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарады. -қосындыны көбейтінді түрінде жазады.  

8 слайд

1)х 4 у 2 + 3х 4 – 2у 2 -6 = (х 4 у 2 + 3х 4 ) – (2у 2 +6) = х 4 (у 2 + 3 ) – 2 (у 2 +3) = ( х 4 – 2) (у 2 +3) 2) х 3 у 3 – 2х 3 +5у 3 -10 = (х 3 у 3 – 2х 3 ) + (5у 3 -10)= х 3 (у 3 – 2 ) + 5 (у 3 -2) = ( х 3 - 2) (у 3 – 2 ) 17.6. Қосындыны көбейтінді түрінде жазыңдар: Бағалау критерийі Дескриптор -қосындыны көбейтінді түрінде жаза алады. -көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктей алады.   -көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші болатындай етіп қосылғыштарға топтайды; -ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарады. -қосындыны көбейтінді түрінде жазады.  

17.8. Теңдеуді шешіңдер: Бағалау критерийі Дескриптор - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолдана алады -те

9 слайд
17.8. Теңдеуді шешіңдер: Бағалау критерийі Дескриптор - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолдана алады -теңдеуді шеше алады;   - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; -теңдеуді шешеді;

9 слайд

17.8. Теңдеуді шешіңдер: Бағалау критерийі Дескриптор - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолдана алады -теңдеуді шеше алады;   - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; -теңдеуді шешеді;

«Үйрете отырып, үйренемін» /Жұптық жұмыс/ «Bilimland.kz» сайтынан жаттығулар Бағалау критерийі Дескриптор -ортақ көбейткішті жа

10 слайд
«Үйрете отырып, үйренемін» /Жұптық жұмыс/ «Bilimland.kz» сайтынан жаттығулар Бағалау критерийі Дескриптор -ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы алгебралық өрнектерді жіктей алады; -алгебралық өрнектерді жіктеудің топтау тәсілін қолдана алады.   -Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе- тең түрлендірулерді орындайды; -Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдейді.  

10 слайд

«Үйрете отырып, үйренемін» /Жұптық жұмыс/ «Bilimland.kz» сайтынан жаттығулар Бағалау критерийі Дескриптор -ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы алгебралық өрнектерді жіктей алады; -алгебралық өрнектерді жіктеудің топтау тәсілін қолдана алады.   -Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе- тең түрлендірулерді орындайды; -Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдейді.  

«Ойлан, топтас, пікірлес!» /Топтық жұмыс/ Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер «Температураны өлшеу» «Біз не істеп

11 слайд
«Ойлан, топтас, пікірлес!» /Топтық жұмыс/ Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер «Температураны өлшеу» «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қою арқылы тапсырманы дұрыс орындап жатқандарын тексеру.

11 слайд

«Ойлан, топтас, пікірлес!» /Топтық жұмыс/ Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер «Температураны өлшеу» «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қою арқылы тапсырманы дұрыс орындап жатқандарын тексеру.

Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолдана алады; -бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті

12 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолдана алады; -бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолдана алады.   - көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; - бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолданады; - теңсіздіктің шешімін жазады.   Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер

12 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолдана алады; -бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолдана алады.   - көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; - бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолданады; - теңсіздіктің шешімін жазады.   Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер

Қалыптастырушы бағалау Тапсырма Көбейткіштерге жіктеңіз: 10ab -15bc - 3ac + 2a 2 = =(10ab-15bc) + (-3ac+2a 2 ) = = 5b(2а -3с)

13 слайд
Қалыптастырушы бағалау Тапсырма Көбейткіштерге жіктеңіз: 10ab -15bc - 3ac + 2a 2 = =(10ab-15bc) + (-3ac+2a 2 ) = = 5b(2а -3с) + а(-3с +2а) = = (5b +а) (2а -3с) Бағалау критерийіДескриптор -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару арқылы өрнектерді түрлендіре алады -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару және топтау тәсілі арқылы көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді − өрнектерді топтастырады; − ортақ мүшені жақша сыртына шығарады; − көбейткіштерге жіктейді.

13 слайд

Қалыптастырушы бағалау Тапсырма Көбейткіштерге жіктеңіз: 10ab -15bc - 3ac + 2a 2 = =(10ab-15bc) + (-3ac+2a 2 ) = = 5b(2а -3с) + а(-3с +2а) = = (5b +а) (2а -3с) Бағалау критерийіДескриптор -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару арқылы өрнектерді түрлендіре алады -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару және топтау тәсілі арқылы көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді − өрнектерді топтастырады; − ортақ мүшені жақша сыртына шығарады; − көбейткіштерге жіктейді.

«Нені меңгердім?» Бағалау критерийі Дескриптор -берілген алгебралық өрнектен ортақ көбейткішті таба алады. -ортақ көбе

14 слайд
«Нені меңгердім?» Бағалау критерийі Дескриптор -берілген алгебралық өрнектен ортақ көбейткішті таба алады.   -ортақ көбейткішті табады.   Бағалау критерийіДескриптор - Жақшаны ашу ережесі, қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі. -Көпмүшелерге амалдар қолданады.   -жақшаны ашу ережесін қолданады; -көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі; -көпмүшені бірмүшеге көбейту ережесін қолданады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіреді; -көпмүшелерге амалдар қолданады; Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені бірмүшеге және көпмүшелерді көбейту ережесін қолдана алады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіре алады.   -көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындайды; -олардың теңдігін негізді түрде дәлелдеп түсіндіреді.

14 слайд

«Нені меңгердім?» Бағалау критерийі Дескриптор -берілген алгебралық өрнектен ортақ көбейткішті таба алады.   -ортақ көбейткішті табады.   Бағалау критерийіДескриптор - Жақшаны ашу ережесі, қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі. -Көпмүшелерге амалдар қолданады.   -жақшаны ашу ережесін қолданады; -көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі; -көпмүшені бірмүшеге көбейту ережесін қолданады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіреді; -көпмүшелерге амалдар қолданады; Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені бірмүшеге және көпмүшелерді көбейту ережесін қолдана алады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіре алады.   -көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындайды; -олардың теңдігін негізді түрде дәлелдеп түсіндіреді.

15 слайд

15 слайд

«Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгінгі сабақта мен: -------------------------үйрендім. Бұған дейін мен: -------------------------білуші

16 слайд
«Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгінгі сабақта мен: -------------------------үйрендім. Бұған дейін мен: -------------------------білуші едім. Топпен, жұппен жұмыс жасау кезінде---------------түсіндім. Бүгінгі тақырып бойынша: --------------------түсініксіз болды.

16 слайд

«Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгінгі сабақта мен: -------------------------үйрендім. Бұған дейін мен: -------------------------білуші едім. Топпен, жұппен жұмыс жасау кезінде---------------түсіндім. Бүгінгі тақырып бойынша: --------------------түсініксіз болды.

Сабақтың мақсатына қайта оралту -Сабақтың мақсаты қандай? -Мақсатқа жеттіңіздер ма?

17 слайд
Сабақтың мақсатына қайта оралту -Сабақтың мақсаты қандай? -Мақсатқа жеттіңіздер ма?

17 слайд

Сабақтың мақсатына қайта оралту -Сабақтың мақсаты қандай? -Мақсатқа жеттіңіздер ма?

Үйге тапсырма: Үй тапсырмасына нұсқау беру. 17.12 (1,2) тепе-теңдікті дәлелдеңдер; 17.15 (2,3) теңсіздікті шешіңдер.

18 слайд
Үйге тапсырма: Үй тапсырмасына нұсқау беру. 17.12 (1,2) тепе-теңдікті дәлелдеңдер; 17.15 (2,3) теңсіздікті шешіңдер.

18 слайд

Үйге тапсырма: Үй тапсырмасына нұсқау беру. 17.12 (1,2) тепе-теңдікті дәлелдеңдер; 17.15 (2,3) теңсіздікті шешіңдер.