Презентация Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«КЕЛДІМ, КӨРДІМ,
ТАПТЫМ»
Психологиялық тренинг
1 слайд
«КЕЛДІМ, КӨРДІМ, ТАПТЫМ» Психологиялық тренинг
2 слайд
«БІЛІМІН ӨЗЕКТЕНДІРУ»
2 слайд
«БІЛІМІН ӨЗЕКТЕНДІРУ»
3 слайд
«ОЙ ШАҚЫРУ»
/Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру/
Тепе –тең өрнектер деп...
Тепе-тең түрлендіру деп...
3 слайд
«ОЙ ШАҚЫРУ» /Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру/ Тепе –тең өрнектер деп... Тепе-тең түрлендіру деп...
4 слайд
Анықтама
Айнымалының мүмкін
мәндерінде бірдей мәнге ие
болатын екі өрнек тепе-тең
өрнектер деп аталады.
Айнымалының кез келген мәнінде
мағынасы болатын бір өрнекті оған
тепе-тең өрнекпен алмастыруды
тепе-тең түрлендіру деп атайды.
4 слайд
Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады. Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
7.2.1.13
көпмүшелерге амалдар қолдану,
көпмүшелерді көбейткіштерге
жіктеу арқылы алгебралық
өрнектерді тепе-тең
түрлендірулерді орындау
Оқу мақсаты:
6 слайд
7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау Оқу мақсаты:
7 слайд
«Ашық микрафон»
Үй тапсырмасын тексеру
17.6 (1,2); 17.8 (1, 2)
7 слайд
«Ашық микрафон» Үй тапсырмасын тексеру 17.6 (1,2); 17.8 (1, 2)
8 слайд
1)х
4
у
2
+ 3х
4
– 2у
2
-6 = (х
4
у
2
+ 3х
4
) – (2у
2
+6) = х
4
(у
2
+ 3
) – 2 (у
2
+3) = ( х
4
– 2) (у
2
+3)
2) х
3
у
3
– 2х
3
+5у
3
-10 = (х
3
у
3
– 2х
3
) + (5у
3
-10)=
х
3
(у
3
– 2
) + 5 (у
3
-2) = ( х
3
- 2) (у
3
– 2
)
17.6. Қосындыны көбейтінді түрінде жазыңдар:
Бағалау критерийі Дескриптор
-қосындыны көбейтінді түрінде
жаза алады.
-көпмүшені топтау тәсілі арқылы
көбейткішке жіктей алады.
-көпмүшенің мүшелерін ортақ
көбейткіші болатындай етіп
қосылғыштарға топтайды;
-ортақ көбейткішті жақшаның
сыртына шығарады.
-қосындыны көбейтінді түрінде
жазады.
8 слайд
1)х 4 у 2 + 3х 4 – 2у 2 -6 = (х 4 у 2 + 3х 4 ) – (2у 2 +6) = х 4 (у 2 + 3 ) – 2 (у 2 +3) = ( х 4 – 2) (у 2 +3) 2) х 3 у 3 – 2х 3 +5у 3 -10 = (х 3 у 3 – 2х 3 ) + (5у 3 -10)= х 3 (у 3 – 2 ) + 5 (у 3 -2) = ( х 3 - 2) (у 3 – 2 ) 17.6. Қосындыны көбейтінді түрінде жазыңдар: Бағалау критерийі Дескриптор -қосындыны көбейтінді түрінде жаза алады. -көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктей алады. -көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші болатындай етіп қосылғыштарға топтайды; -ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарады. -қосындыны көбейтінді түрінде жазады.
9 слайд
17.8. Теңдеуді шешіңдер:
Бағалау
критерийі
Дескриптор
- көбейтудің
қосуға қатысты
үлестірімділік
қасиетін қолдана
алады
-теңдеуді шеше
алады;
- көбейтудің
қосуға қатысты
үлестірімділік
қасиетін
қолданады;
- ұқсас мүшелерді
біріктіреді;
-теңдеуді шешеді;
9 слайд
17.8. Теңдеуді шешіңдер: Бағалау критерийі Дескриптор - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолдана алады -теңдеуді шеше алады; - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; -теңдеуді шешеді;
10 слайд
«Үйрете отырып, үйренемін»
/Жұптық жұмыс/
«Bilimland.kz»
сайтынан жаттығулар
Бағалау критерийі Дескриптор
-ортақ көбейткішті жақша
сыртына шығару арқылы
алгебралық өрнектерді жіктей
алады;
-алгебралық өрнектерді
жіктеудің топтау тәсілін
қолдана алады.
-Көпмүшені көбейткіштерге
жіктеуді қолдану арқылы тепе-
тең түрлендірулерді орындайды;
-Тепе-тең түрлендірудің
нәтижесін терминдерді қолдана
отырып ауызша түсіндірмесін
айтып дәлелдейді.
10 слайд
«Үйрете отырып, үйренемін» /Жұптық жұмыс/ «Bilimland.kz» сайтынан жаттығулар Бағалау критерийі Дескриптор -ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы алгебралық өрнектерді жіктей алады; -алгебралық өрнектерді жіктеудің топтау тәсілін қолдана алады. -Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе- тең түрлендірулерді орындайды; -Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдейді.
11 слайд
«Ойлан, топтас, пікірлес!»
/Топтық жұмыс/
Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер
«Температураны өлшеу»
«Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қою арқылы
тапсырманы дұрыс орындап жатқандарын тексеру.
11 слайд
«Ойлан, топтас, пікірлес!» /Топтық жұмыс/ Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер «Температураны өлшеу» «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қою арқылы тапсырманы дұрыс орындап жатқандарын тексеру.
12 слайд
Бағалау
критерийі
Дескриптор
-көпмүшені
көпмүшеге көбейту
ережесін қолдана
алады;
-бір айнымалысы бар
сызықтық
теңсіздіктің
мәндестігін беретін
ережелерді қолдана
алады.
- көпмүшені
көпмүшеге көбейту
ережесін қолданады;
- ұқсас мүшелерді
біріктіреді;
- бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктің
мәндестігін беретін
ережелерді қолданады;
- теңсіздіктің шешімін
жазады.
Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер
12 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолдана алады; -бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолдана алады. - көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; - бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолданады; - теңсіздіктің шешімін жазады. Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер
13 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Тапсырма
Көбейткіштерге жіктеңіз:
10ab -15bc - 3ac + 2a
2
=
=(10ab-15bc) + (-3ac+2a
2
) =
= 5b(2а -3с) + а(-3с +2а) =
= (5b +а) (2а -3с)
Бағалау критерийіДескриптор
-ортақ көбейткішті
жақша алдына шығару
арқылы өрнектерді
түрлендіре алады
-ортақ көбейткішті
жақша алдына шығару
және топтау тәсілі
арқылы көпмүшелерді
көбейткіштерге
жіктейді
− өрнектерді
топтастырады;
− ортақ мүшені
жақша сыртына
шығарады;
− көбейткіштерге
жіктейді.
13 слайд
Қалыптастырушы бағалау Тапсырма Көбейткіштерге жіктеңіз: 10ab -15bc - 3ac + 2a 2 = =(10ab-15bc) + (-3ac+2a 2 ) = = 5b(2а -3с) + а(-3с +2а) = = (5b +а) (2а -3с) Бағалау критерийіДескриптор -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару арқылы өрнектерді түрлендіре алады -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару және топтау тәсілі арқылы көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді − өрнектерді топтастырады; − ортақ мүшені жақша сыртына шығарады; − көбейткіштерге жіктейді.
14 слайд
«Нені меңгердім?»
Бағалау
критерийі
Дескриптор
-берілген
алгебралық
өрнектен
ортақ
көбейткішті
таба алады.
-ортақ
көбейткішті
табады.
Бағалау критерийіДескриптор
- Жақшаны ашу ережесі,
қосудың және көбейтудің
терімділік қасиеті мен
көбейтудің қосуға
қатысты үлестірімділік
қасиетін біледі.
-Көпмүшелерге амалдар
қолданады.
-жақшаны ашу ережесін
қолданады;
-көбейтудің қосуға
қатысты үлестірімділік
қасиетін біледі;
-көпмүшені бірмүшеге
көбейту ережесін
қолданады;
-ұқсас қосылғыштарды
біріктіреді;
-көпмүшелерге амалдар
қолданады;
Бағалау
критерийі
Дескриптор
-көпмүшені
бірмүшеге және
көпмүшелерді
көбейту ережесін
қолдана алады;
-ұқсас
қосылғыштарды
біріктіре алады.
-көпмүшелерге
және
бірмүшелерге
амалдар қолдану
арқылы тепе-тең
түрлендірулерді
орындайды;
-олардың
теңдігін негізді
түрде дәлелдеп
түсіндіреді.
14 слайд
«Нені меңгердім?» Бағалау критерийі Дескриптор -берілген алгебралық өрнектен ортақ көбейткішті таба алады. -ортақ көбейткішті табады. Бағалау критерийіДескриптор - Жақшаны ашу ережесі, қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі. -Көпмүшелерге амалдар қолданады. -жақшаны ашу ережесін қолданады; -көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі; -көпмүшені бірмүшеге көбейту ережесін қолданады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіреді; -көпмүшелерге амалдар қолданады; Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені бірмүшеге және көпмүшелерді көбейту ережесін қолдана алады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіре алады. -көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындайды; -олардың теңдігін негізді түрде дәлелдеп түсіндіреді.
15 слайд
15 слайд
16 слайд
«Аяқталмаған сөйлемдер»
Бүгінгі сабақта мен: -------------------------үйрендім.
Бұған дейін мен: -------------------------білуші едім.
Топпен, жұппен жұмыс жасау кезінде---------------түсіндім.
Бүгінгі тақырып бойынша: --------------------түсініксіз болды.
16 слайд
«Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгінгі сабақта мен: -------------------------үйрендім. Бұған дейін мен: -------------------------білуші едім. Топпен, жұппен жұмыс жасау кезінде---------------түсіндім. Бүгінгі тақырып бойынша: --------------------түсініксіз болды.
17 слайд
Сабақтың мақсатына қайта оралту
-Сабақтың мақсаты қандай?
-Мақсатқа жеттіңіздер ма?
17 слайд
Сабақтың мақсатына қайта оралту -Сабақтың мақсаты қандай? -Мақсатқа жеттіңіздер ма?
18 слайд
Үйге тапсырма:
Үй тапсырмасына нұсқау беру.
17.12 (1,2) тепе-теңдікті дәлелдеңдер;
17.15 (2,3) теңсіздікті шешіңдер.
18 слайд
Үйге тапсырма: Үй тапсырмасына нұсқау беру. 17.12 (1,2) тепе-теңдікті дәлелдеңдер; 17.15 (2,3) теңсіздікті шешіңдер.