Материалдар / Презентация Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып

Презентация Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұнына байланысты жоспарланған қысқа мерзімді жоспар бойынша жасалды. Тақырыпты меңгеру үшін әдіс-тәсілдер көрсетілді.
Авторы:
05 Қараша 2018
3313
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«КЕЛДІМ, КӨРДІМ, ТАПТЫМ» Психологиялық тренинг

1 слайд
«КЕЛДІМ, КӨРДІМ, ТАПТЫМ» Психологиялық тренинг

1 слайд

«КЕЛДІМ, КӨРДІМ, ТАПТЫМ» Психологиялық тренинг

«БІЛІМІН ӨЗЕКТЕНДІРУ»

2 слайд
«БІЛІМІН ӨЗЕКТЕНДІРУ»

2 слайд

«БІЛІМІН ӨЗЕКТЕНДІРУ»

«ОЙ ШАҚЫРУ» /Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру/ Тепе –тең өрнектер деп... Тепе-тең түрлендіру деп...

3 слайд
«ОЙ ШАҚЫРУ» /Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру/ Тепе –тең өрнектер деп... Тепе-тең түрлендіру деп...

3 слайд

«ОЙ ШАҚЫРУ» /Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру/ Тепе –тең өрнектер деп... Тепе-тең түрлендіру деп...

Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады. Айнымалының кез келге

4 слайд
Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады. Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.

4 слайд

Анықтама Айнымалының мүмкін мәндерінде бірдей мәнге ие болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады. Айнымалының кез келген мәнінде мағынасы болатын бір өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыруды тепе-тең түрлендіру деп атайды.

5 слайд

5 слайд

7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруле

6 слайд
7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау Оқу мақсаты:

6 слайд

7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау Оқу мақсаты:

«Ашық микрафон» Үй тапсырмасын тексеру 17.6 (1,2); 17.8 (1, 2)

7 слайд
«Ашық микрафон» Үй тапсырмасын тексеру 17.6 (1,2); 17.8 (1, 2)

7 слайд

«Ашық микрафон» Үй тапсырмасын тексеру 17.6 (1,2); 17.8 (1, 2)

1)х 4 у 2 + 3х 4 – 2у 2 -6 = (х 4 у 2 + 3х 4 ) – (2у 2 +6) = х 4 (у 2 + 3 ) – 2 (у 2 +3) = ( х 4 – 2) (у 2 +3) 2

8 слайд
1)х 4 у 2 + 3х 4 – 2у 2 -6 = (х 4 у 2 + 3х 4 ) – (2у 2 +6) = х 4 (у 2 + 3 ) – 2 (у 2 +3) = ( х 4 – 2) (у 2 +3) 2) х 3 у 3 – 2х 3 +5у 3 -10 = (х 3 у 3 – 2х 3 ) + (5у 3 -10)= х 3 (у 3 – 2 ) + 5 (у 3 -2) = ( х 3 - 2) (у 3 – 2 ) 17.6. Қосындыны көбейтінді түрінде жазыңдар: Бағалау критерийі Дескриптор -қосындыны көбейтінді түрінде жаза алады. -көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктей алады.   -көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші болатындай етіп қосылғыштарға топтайды; -ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарады. -қосындыны көбейтінді түрінде жазады.  

8 слайд

1)х 4 у 2 + 3х 4 – 2у 2 -6 = (х 4 у 2 + 3х 4 ) – (2у 2 +6) = х 4 (у 2 + 3 ) – 2 (у 2 +3) = ( х 4 – 2) (у 2 +3) 2) х 3 у 3 – 2х 3 +5у 3 -10 = (х 3 у 3 – 2х 3 ) + (5у 3 -10)= х 3 (у 3 – 2 ) + 5 (у 3 -2) = ( х 3 - 2) (у 3 – 2 ) 17.6. Қосындыны көбейтінді түрінде жазыңдар: Бағалау критерийі Дескриптор -қосындыны көбейтінді түрінде жаза алады. -көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткішке жіктей алады.   -көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші болатындай етіп қосылғыштарға топтайды; -ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарады. -қосындыны көбейтінді түрінде жазады.  

17.8. Теңдеуді шешіңдер: Бағалау критерийі Дескриптор - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолдана алады -те

9 слайд
17.8. Теңдеуді шешіңдер: Бағалау критерийі Дескриптор - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолдана алады -теңдеуді шеше алады;   - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; -теңдеуді шешеді;

9 слайд

17.8. Теңдеуді шешіңдер: Бағалау критерийі Дескриптор - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолдана алады -теңдеуді шеше алады;   - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; -теңдеуді шешеді;

«Үйрете отырып, үйренемін» /Жұптық жұмыс/ «Bilimland.kz» сайтынан жаттығулар Бағалау критерийі Дескриптор -ортақ көбейткішті жа

10 слайд
«Үйрете отырып, үйренемін» /Жұптық жұмыс/ «Bilimland.kz» сайтынан жаттығулар Бағалау критерийі Дескриптор -ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы алгебралық өрнектерді жіктей алады; -алгебралық өрнектерді жіктеудің топтау тәсілін қолдана алады.   -Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе- тең түрлендірулерді орындайды; -Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдейді.  

10 слайд

«Үйрете отырып, үйренемін» /Жұптық жұмыс/ «Bilimland.kz» сайтынан жаттығулар Бағалау критерийі Дескриптор -ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы алгебралық өрнектерді жіктей алады; -алгебралық өрнектерді жіктеудің топтау тәсілін қолдана алады.   -Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану арқылы тепе- тең түрлендірулерді орындайды; -Тепе-тең түрлендірудің нәтижесін терминдерді қолдана отырып ауызша түсіндірмесін айтып дәлелдейді.  

«Ойлан, топтас, пікірлес!» /Топтық жұмыс/ Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер «Температураны өлшеу» «Біз не істеп

11 слайд
«Ойлан, топтас, пікірлес!» /Топтық жұмыс/ Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер «Температураны өлшеу» «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қою арқылы тапсырманы дұрыс орындап жатқандарын тексеру.

11 слайд

«Ойлан, топтас, пікірлес!» /Топтық жұмыс/ Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер «Температураны өлшеу» «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қою арқылы тапсырманы дұрыс орындап жатқандарын тексеру.

Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолдана алады; -бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті

12 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолдана алады; -бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолдана алады.   - көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; - бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолданады; - теңсіздіктің шешімін жазады.   Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер

12 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолдана алады; -бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолдана алады.   - көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолданады; - ұқсас мүшелерді біріктіреді; - бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәндестігін беретін ережелерді қолданады; - теңсіздіктің шешімін жазады.   Оқулықпен жұмыс: 17.15 (1) Теңсіздікті шешіңдер

Қалыптастырушы бағалау Тапсырма Көбейткіштерге жіктеңіз: 10ab -15bc - 3ac + 2a 2 = =(10ab-15bc) + (-3ac+2a 2 ) = = 5b(2а -3с)

13 слайд
Қалыптастырушы бағалау Тапсырма Көбейткіштерге жіктеңіз: 10ab -15bc - 3ac + 2a 2 = =(10ab-15bc) + (-3ac+2a 2 ) = = 5b(2а -3с) + а(-3с +2а) = = (5b +а) (2а -3с) Бағалау критерийіДескриптор -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару арқылы өрнектерді түрлендіре алады -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару және топтау тәсілі арқылы көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді − өрнектерді топтастырады; − ортақ мүшені жақша сыртына шығарады; − көбейткіштерге жіктейді.

13 слайд

Қалыптастырушы бағалау Тапсырма Көбейткіштерге жіктеңіз: 10ab -15bc - 3ac + 2a 2 = =(10ab-15bc) + (-3ac+2a 2 ) = = 5b(2а -3с) + а(-3с +2а) = = (5b +а) (2а -3с) Бағалау критерийіДескриптор -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару арқылы өрнектерді түрлендіре алады -ортақ көбейткішті жақша алдына шығару және топтау тәсілі арқылы көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді − өрнектерді топтастырады; − ортақ мүшені жақша сыртына шығарады; − көбейткіштерге жіктейді.

«Нені меңгердім?» Бағалау критерийі Дескриптор -берілген алгебралық өрнектен ортақ көбейткішті таба алады. -ортақ көбе

14 слайд
«Нені меңгердім?» Бағалау критерийі Дескриптор -берілген алгебралық өрнектен ортақ көбейткішті таба алады.   -ортақ көбейткішті табады.   Бағалау критерийіДескриптор - Жақшаны ашу ережесі, қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі. -Көпмүшелерге амалдар қолданады.   -жақшаны ашу ережесін қолданады; -көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі; -көпмүшені бірмүшеге көбейту ережесін қолданады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіреді; -көпмүшелерге амалдар қолданады; Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені бірмүшеге және көпмүшелерді көбейту ережесін қолдана алады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіре алады.   -көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындайды; -олардың теңдігін негізді түрде дәлелдеп түсіндіреді.

14 слайд

«Нені меңгердім?» Бағалау критерийі Дескриптор -берілген алгебралық өрнектен ортақ көбейткішті таба алады.   -ортақ көбейткішті табады.   Бағалау критерийіДескриптор - Жақшаны ашу ережесі, қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті мен көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі. -Көпмүшелерге амалдар қолданады.   -жақшаны ашу ережесін қолданады; -көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін біледі; -көпмүшені бірмүшеге көбейту ережесін қолданады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіреді; -көпмүшелерге амалдар қолданады; Бағалау критерийі Дескриптор -көпмүшені бірмүшеге және көпмүшелерді көбейту ережесін қолдана алады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіре алады.   -көпмүшелерге және бірмүшелерге амалдар қолдану арқылы тепе-тең түрлендірулерді орындайды; -олардың теңдігін негізді түрде дәлелдеп түсіндіреді.

15 слайд

15 слайд

«Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгінгі сабақта мен: -------------------------үйрендім. Бұған дейін мен: -------------------------білуші

16 слайд
«Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгінгі сабақта мен: -------------------------үйрендім. Бұған дейін мен: -------------------------білуші едім. Топпен, жұппен жұмыс жасау кезінде---------------түсіндім. Бүгінгі тақырып бойынша: --------------------түсініксіз болды.

16 слайд

«Аяқталмаған сөйлемдер» Бүгінгі сабақта мен: -------------------------үйрендім. Бұған дейін мен: -------------------------білуші едім. Топпен, жұппен жұмыс жасау кезінде---------------түсіндім. Бүгінгі тақырып бойынша: --------------------түсініксіз болды.

Сабақтың мақсатына қайта оралту -Сабақтың мақсаты қандай? -Мақсатқа жеттіңіздер ма?

17 слайд
Сабақтың мақсатына қайта оралту -Сабақтың мақсаты қандай? -Мақсатқа жеттіңіздер ма?

17 слайд

Сабақтың мақсатына қайта оралту -Сабақтың мақсаты қандай? -Мақсатқа жеттіңіздер ма?

Үйге тапсырма: Үй тапсырмасына нұсқау беру. 17.12 (1,2) тепе-теңдікті дәлелдеңдер; 17.15 (2,3) теңсіздікті шешіңдер.

18 слайд
Үйге тапсырма: Үй тапсырмасына нұсқау беру. 17.12 (1,2) тепе-теңдікті дәлелдеңдер; 17.15 (2,3) теңсіздікті шешіңдер.

18 слайд

Үйге тапсырма: Үй тапсырмасына нұсқау беру. 17.12 (1,2) тепе-теңдікті дәлелдеңдер; 17.15 (2,3) теңсіздікті шешіңдер.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі