Материалдар / Презентация. Озық педагогикалық технологияларды қолданудың тиімділігі.

Презентация. Озық педагогикалық технологияларды қолданудың тиімділігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға өз білімін арттыруға қосымша көмек әрі ұстаздың жеке іс-тәжәрибесін насихаттауы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
718
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ, ТАЛАС АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «МҰХТАР ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕ

1 слайд
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ, ТАЛАС АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «МҰХТАР ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ ИЛЕШОВА ДАНА ШОРАЕВНА ТАРИХ ЖӘНЕ ГЕОГРАФИЯ ПӘНДЕРІНІҢ МҰҒАЛІМІ  

1 слайд

ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ, ТАЛАС АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «МҰХТАР ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ ИЛЕШОВА ДАНА ШОРАЕВНА ТАРИХ ЖӘНЕ ГЕОГРАФИЯ ПӘНДЕРІНІҢ МҰҒАЛІМІ  

Озық педагогикалық технологияларды қолданудың тиімділігі.

2 слайд
Озық педагогикалық технологияларды қолданудың тиімділігі.

2 слайд

Озық педагогикалық технологияларды қолданудың тиімділігі.

Мақсатым:  Оқушылардың өзіндік талдау жасап, ой қорытуына дағдыландыру, жеке топтық жұмыстарда тапқырлық танытуға, ізденушілі

3 слайд
Мақсатым:  Оқушылардың өзіндік талдау жасап, ой қорытуына дағдыландыру, жеке топтық жұмыстарда тапқырлық танытуға, ізденушілік қабілетін шыңдауға ұштау, алған білімдерін жүйелей білуге баулу. Міндетім:  Озық педагогикалық технологиялардың тиімді әдістерін пайдалану арқылы оқушының білімін тереңдету, тұжырым жасай білуге үйрету.  Баланы қызықтыра алатындай сабақ әдістерін пайдалана отырып, деңгейлік тапсырларды ұсыну.  Оқушы бойына рухани – адамгершілік қасиеттерді жинақтай отырып, еліне, жеріне деген қамқорлығын арттыру.

3 слайд

Мақсатым:  Оқушылардың өзіндік талдау жасап, ой қорытуына дағдыландыру, жеке топтық жұмыстарда тапқырлық танытуға, ізденушілік қабілетін шыңдауға ұштау, алған білімдерін жүйелей білуге баулу. Міндетім:  Озық педагогикалық технологиялардың тиімді әдістерін пайдалану арқылы оқушының білімін тереңдету, тұжырым жасай білуге үйрету.  Баланы қызықтыра алатындай сабақ әдістерін пайдалана отырып, деңгейлік тапсырларды ұсыну.  Оқушы бойына рухани – адамгершілік қасиеттерді жинақтай отырып, еліне, жеріне деген қамқорлығын арттыру.

Сыни ойлау дегеніміз - әр жеке тұлғаның кез-келген жағдайдағы мәселені ойлап, қорытып, зерттеп өз ойын еркін о

4 слайд
Сыни ойлау дегеніміз - әр жеке тұлғаның кез-келген жағдайдағы мәселені ойлап, қорытып, зерттеп өз ойын еркін ортаға жеткізе алуы. Сыни тұрғыдан ойлау-жеке ойлау, өзіндік ойлау болып табылады. Сыни ойлау - сұрақтар қоя отырып, оларға үнемі жауап іздеу, мәселені анықтау, сол мәселеге байланысты өз пікірін білдіру, әр ойын дәлелдей алу жан-жақты зерттей білу. Нағыз сабақ- ол әрқашан диалог, іздене, дайындала, үйрене, оқушылар болашағын ойлай жасалған еңбек пен тәжірибенің бірлігі.

4 слайд

Сыни ойлау дегеніміз - әр жеке тұлғаның кез-келген жағдайдағы мәселені ойлап, қорытып, зерттеп өз ойын еркін ортаға жеткізе алуы. Сыни тұрғыдан ойлау-жеке ойлау, өзіндік ойлау болып табылады. Сыни ойлау - сұрақтар қоя отырып, оларға үнемі жауап іздеу, мәселені анықтау, сол мәселеге байланысты өз пікірін білдіру, әр ойын дәлелдей алу жан-жақты зерттей білу. Нағыз сабақ- ол әрқашан диалог, іздене, дайындала, үйрене, оқушылар болашағын ойлай жасалған еңбек пен тәжірибенің бірлігі.

Сын тұрғысынан ойлау Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Ой толғаныс

5 слайд
Сын тұрғысынан ойлау Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Ой толғаныс

5 слайд

Сын тұрғысынан ойлау Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Ой толғаныс

1. Топ тақырып бойынша тапсырма алады 2. Топтың әрбір мүшесі ізденеді 7. Ой тұжырымдайды 8. Берілген тапсырманы қорғайды6.

6 слайд
1. Топ тақырып бойынша тапсырма алады 2. Топтың әрбір мүшесі ізденеді 7. Ой тұжырымдайды 8. Берілген тапсырманы қорғайды6. Кесте толтырады 5. Түйінді мәселені айқындайды4. Топта тақырыпты талқылайды 3. Тапсырма бойынша ақпарат жинайды

6 слайд

1. Топ тақырып бойынша тапсырма алады 2. Топтың әрбір мүшесі ізденеді 7. Ой тұжырымдайды 8. Берілген тапсырманы қорғайды6. Кесте толтырады 5. Түйінді мәселені айқындайды4. Топта тақырыпты талқылайды 3. Тапсырма бойынша ақпарат жинайды

7 слайд

7 слайд

Аралас, қозғалма, қатып қал! ойыны Постер жасау

8 слайд
Аралас, қозғалма, қатып қал! ойыны Постер жасау

8 слайд

Аралас, қозғалма, қатып қал! ойыны Постер жасау

9 слайд

9 слайд

«Джигсо» әдісі «Ойлан , жұптас, талқыла»

10 слайд
«Джигсо» әдісі «Ойлан , жұптас, талқыла»

10 слайд

«Джигсо» әдісі «Ойлан , жұптас, талқыла»

« Р А Ф Т » ә д і с і

11 слайд
« Р А Ф Т » ә д і с і

11 слайд

« Р А Ф Т » ә д і с і

«Ыстық орындық» «Т кестесі»

12 слайд
«Ыстық орындық» «Т кестесі»

12 слайд

«Ыстық орындық» «Т кестесі»

Қ а з ы н а л ы Қ а р а т а у - к и е л і ө л к е

13 слайд
Қ а з ы н а л ы Қ а р а т а у - к и е л і ө л к е

13 слайд

Қ а з ы н а л ы Қ а р а т а у - к и е л і ө л к е

Жарқынбек Еркебұланның шығармашылығы

14 слайд
Жарқынбек Еркебұланның шығармашылығы

14 слайд

Жарқынбек Еркебұланның шығармашылығы

«Венн диаграммасы»

15 слайд
«Венн диаграммасы»

15 слайд

«Венн диаграммасы»

Бала жүрегі – кішкентай күйсандық. Ол сандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады. Мұғалімнің қолында әркез сол кілт жүруі керек.

16 слайд
Бала жүрегі – кішкентай күйсандық. Ол сандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады. Мұғалімнің қолында әркез сол кілт жүруі керек. М.Шаханов

16 слайд

Бала жүрегі – кішкентай күйсандық. Ол сандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады. Мұғалімнің қолында әркез сол кілт жүруі керек. М.Шаханов

6"А" 6 "б" 6 "в" 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 66 36 41 72 42 46 75 42 46 1 тоқсан 2 тоқсан

17 слайд
6"А" 6 "б" 6 "в" 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 66 36 41 72 42 46 75 42 46 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан2014-2015 оқу жылындағы 6 сыныптардың I - II - III тоқсандардағы білім көрсеткіші

17 слайд

6"А" 6 "б" 6 "в" 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 66 36 41 72 42 46 75 42 46 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан2014-2015 оқу жылындағы 6 сыныптардың I - II - III тоқсандардағы білім көрсеткіші

2014-2015 оқу жылындағы 7«Б»сыныбының I - II - III тоқсандардағы білім көрсеткіші 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 60.5 61 61.5

18 слайд
2014-2015 оқу жылындағы 7«Б»сыныбының I - II - III тоқсандардағы білім көрсеткіші 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 60.5 61 61.5 62 62.5 63 63.5 64 64.5 65 62 62 65

18 слайд

2014-2015 оқу жылындағы 7«Б»сыныбының I - II - III тоқсандардағы білім көрсеткіші 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 60.5 61 61.5 62 62.5 63 63.5 64 64.5 65 62 62 65

2014-2015 оқу жылындағы 9 «Б» сыныбының I - II - III тоқсандардағы білім көрсеткіші1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 0 10 20 30

19 слайд
2014-2015 оқу жылындағы 9 «Б» сыныбының I - II - III тоқсандардағы білім көрсеткіші1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 0 10 20 30 40 50 60 70 52 66 66

19 слайд

2014-2015 оқу жылындағы 9 «Б» сыныбының I - II - III тоқсандардағы білім көрсеткіші1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 0 10 20 30 40 50 60 70 52 66 66

Жаман мұғалім ақиқатты өзі айтып береді, жақсы мұғалім оқушының өзін ізденуге жетелейді, ойға үйретеді.

20 слайд
Жаман мұғалім ақиқатты өзі айтып береді, жақсы мұғалім оқушының өзін ізденуге жетелейді, ойға үйретеді. А.Дистерверг

20 слайд

Жаман мұғалім ақиқатты өзі айтып береді, жақсы мұғалім оқушының өзін ізденуге жетелейді, ойға үйретеді. А.Дистерверг

"Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жөнінен әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет"

21 слайд
"Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жөнінен әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет" Н.Ә.Назарбаев

21 слайд

"Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жөнінен әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет" Н.Ә.Назарбаев

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗ ҮШІН РАХМЕТ!

22 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗ ҮШІН РАХМЕТ!

22 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗ ҮШІН РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ