Презентация: Қашықтан оқуды ұйымдастыру ерекшеліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қашықтан оқуды ұйымдастыру ерекшеліктері
К А С К Е Е В А А Л М А Г У Л Ь А С К А Р Б Е К О В Н А , Д И Р Е К Т О Р Д Ы Ң О Қ У - Т Ә Р Б И Е Ж Ұ М Ы С Т А Р Ы Ж Ө Н І Н Д Е Г І
О Р Ы Н Б А С А Р Ы
А Қ М О Л А О Б Л Ы С Ы , К Ө К Ш Е Т А У Қ А Л А С Ы , М . Ғ А Б Д У Л Л И Н А Т Ы Н Д А Ғ Ы № 3 К Ө П Т І Л Д Е О Қ Ы Т А Т Ы Н
М А М А Н Д А Н Д Ы Р Ы Л Ғ А Н Г И М Н А З И Я
1 слайд
Қашықтан оқуды ұйымдастыру ерекшеліктері К А С К Е Е В А А Л М А Г У Л Ь А С К А Р Б Е К О В Н А , Д И Р Е К Т О Р Д Ы Ң О Қ У - Т Ә Р Б И Е Ж Ұ М Ы С Т А Р Ы Ж Ө Н І Н Д Е Г І О Р Ы Н Б А С А Р Ы А Қ М О Л А О Б Л Ы С Ы , К Ө К Ш Е Т А У Қ А Л А С Ы , М . Ғ А Б Д У Л Л И Н А Т Ы Н Д А Ғ Ы № 3 К Ө П Т І Л Д Е О Қ Ы Т А Т Ы Н М А М А Н Д А Н Д Ы Р Ы Л Ғ А Н Г И М Н А З И Я
2 слайд
Қашықтан оқыту- оқу үдерісінің барлық құрылымдық бөліктері( оқу
мақсаты, мазмұны, ұйымдастыру формалары, оқу құралдары)
енгізілген және арнайы Интернет немесе басқа да интерактивті
құралдар арқылы жүзеге асатын, мұғалім мен оқушының қашықтан
қарым-қатынас жасауы арасында ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды пайдалану арқылы оқу үдерісін жүргізу мен
ұйымдастырудың заманауи тәсілі.
Қашықтан оқу- бұл өз бетімен оқу түрі, қашықтан оқуда ақпараттық
технологиялар жетекші құрал болып табылады.
2 слайд
Қашықтан оқыту- оқу үдерісінің барлық құрылымдық бөліктері( оқу мақсаты, мазмұны, ұйымдастыру формалары, оқу құралдары) енгізілген және арнайы Интернет немесе басқа да интерактивті құралдар арқылы жүзеге асатын, мұғалім мен оқушының қашықтан қарым-қатынас жасауы арасында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оқу үдерісін жүргізу мен ұйымдастырудың заманауи тәсілі. Қашықтан оқу- бұл өз бетімен оқу түрі, қашықтан оқуда ақпараттық технологиялар жетекші құрал болып табылады.
3 слайд
Қашықтан оқытуды ұйымдастыру
2020-2021 оқу жылында санитарлық-эпидемиологиялық жағдайға
байланысты білім беру ұйымдарында оқытудың:
1. 1-4 сыныптардың аралығында «кезекші сыныптардың» форматын, 5-
11 сыныптардың аралығында қашықтан оқыту форматы жоспарланды.
2. Санитарлық-эпидемиологиялық жағдай жақсарған мерзімде әдеттегі
дәстүрлі форматтағы мектептің қызметі қалпына келеді. Мектеп
қашықтан оқытудан штаттық режимге ауысқан кезде білім алушылар
ата-аналарының қалауы бойынша қашықтан оқытуды жалғастыруы
мүмкін. Ол үшін ата-аналар үлгі бойынша өтініш беруі керек.
3. 2021 жылдың 1 қаңтарына дейін мектептерде мәдени-бұқаралық және
спорттық-бұқаралық іс-шаралар толығымен тоқтатылады.
4. Директормен кездесулер, педагогикалық кеңестердің мәжілістері, ата-
аналар жиналыстары және т.б. қашықтық форматта өтеді.
3 слайд
Қашықтан оқытуды ұйымдастыру 2020-2021 оқу жылында санитарлық-эпидемиологиялық жағдайға байланысты білім беру ұйымдарында оқытудың: 1. 1-4 сыныптардың аралығында «кезекші сыныптардың» форматын, 5- 11 сыныптардың аралығында қашықтан оқыту форматы жоспарланды. 2. Санитарлық-эпидемиологиялық жағдай жақсарған мерзімде әдеттегі дәстүрлі форматтағы мектептің қызметі қалпына келеді. Мектеп қашықтан оқытудан штаттық режимге ауысқан кезде білім алушылар ата-аналарының қалауы бойынша қашықтан оқытуды жалғастыруы мүмкін. Ол үшін ата-аналар үлгі бойынша өтініш беруі керек. 3. 2021 жылдың 1 қаңтарына дейін мектептерде мәдени-бұқаралық және спорттық-бұқаралық іс-шаралар толығымен тоқтатылады. 4. Директормен кездесулер, педагогикалық кеңестердің мәжілістері, ата- аналар жиналыстары және т.б. қашықтық форматта өтеді.
4 слайд
Қашықтан оқытуды ұйымдастырудың
ерекшеліктері
1.Формат:Қашықтан оқыту.
Мектеп интернет-платформаны таңдайды.(мұғалімдерге таңдаған
платформаның функционалдық ерекшеліктерін түсіндіру, оқу
тапсырмаларын қалай құру, ТЖБ,БЖБ тапсырмаларын осы
платформада қалай жасау, ата-ана мен оқушыға арналған функционал
мүмкіндіктерін түсіндіру)
Қашықтан оқыту процесі синхронды формат, асинхронды форматта
өткізілуі мүмкін.
Педагог қашықтан оқытуды ұйымдастыру кезінде :
1. Жұмыс орнының дайындығы
2. Мұғалімнің имиджі, этикетті сақтау
3. Қашықтан өткізетін сабақты әзірлеу алгоритмі
4. Білім алушының оқу күнін ұйымдастыру
5. «кезекші сыныптарда» оқытуды ұйымдастыру, санитарлық талаптарды сақтау
4 слайд
Қашықтан оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері 1.Формат:Қашықтан оқыту. Мектеп интернет-платформаны таңдайды.(мұғалімдерге таңдаған платформаның функционалдық ерекшеліктерін түсіндіру, оқу тапсырмаларын қалай құру, ТЖБ,БЖБ тапсырмаларын осы платформада қалай жасау, ата-ана мен оқушыға арналған функционал мүмкіндіктерін түсіндіру) Қашықтан оқыту процесі синхронды формат, асинхронды форматта өткізілуі мүмкін. Педагог қашықтан оқытуды ұйымдастыру кезінде : 1. Жұмыс орнының дайындығы 2. Мұғалімнің имиджі, этикетті сақтау 3. Қашықтан өткізетін сабақты әзірлеу алгоритмі 4. Білім алушының оқу күнін ұйымдастыру 5. «кезекші сыныптарда» оқытуды ұйымдастыру, санитарлық талаптарды сақтау
5 слайд
Қашықтан оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері
1. Білім беру платформасын таңдау.
( әр мектеп өзі таңдайды )
2. Бағалау жүйесіне енгізілген өзгерістер ( тоқсан
сайын бөлім үшін 1 жиынтық жұмыс, тоқсан үшін 1
жиынтық жұмыс ) бағалау
3. Мектеп формасы
4. Телесабақтар (Балапан, Еларна
телеканалдары)
5. Мектептегі санитарлық қауіпсіздік
5 слайд
Қашықтан оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері 1. Білім беру платформасын таңдау. ( әр мектеп өзі таңдайды ) 2. Бағалау жүйесіне енгізілген өзгерістер ( тоқсан сайын бөлім үшін 1 жиынтық жұмыс, тоқсан үшін 1 жиынтық жұмыс ) бағалау 3. Мектеп формасы 4. Телесабақтар (Балапан, Еларна телеканалдары) 5. Мектептегі санитарлық қауіпсіздік
6 слайд
Қашықтан оқыту процесі синхронды формат, асинхронды форматта өткізілуі мүмкін.
Сабақтың синхронды форматындағы оқыту мұғалімнің қазіргі заманғы мүмкіндіктерді пайдалана отырып, нақты уақыт
режиміндегі білім алушылармен тікелей байланысын (стриминг) көздейді.
Педагог стримингке шығу үшін сабақтың белгілі бір бөлігін (30-80%) арнайды, сабақтың қалған бөлігін асинхронды форматта
өткізе алады.
Сабақтың асинхронды форматы – электронды платформалардың мүмкіндіктері арқылы мұғалімнің білім алушылармен өзара
әрекеттесуі, мұндай формат өз бетінше оқуға арналған контент және оған мұғалімнің кері байланысын көздейтін оқу тапсырмаларынан
тұрады.
Оқу процесін қашықтан (синхронды және асинхронды формат) ұйымдастыру үшін мектеп барлық педагогтер мен білім
алушылар үшін электрондық платформаларға қосылуы тиіс.
Мұғалім білім алушыларды стриминг режимінде сабаққа алдын-ала дайындап, оларға іс-қимыл алгоритмі бар жадынаманы беруі керек.
3) Қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлеу және іске асыру кезінде мұғалім оқу мақсатына байланысты сабақтың
синхронды және асинхронды бөлігі үшін мазмұны мен уақытын ұтымды бөлуі керек. Техникалық проблемалар
туындаған және тікелей эфирге шығу мүмкін болмаған жағдайда мұғалім сабақты асинхронды форматқа ауыстырады.
1.Сабақтың синхрондық форматтағы сабақ құрылымына енетін бөліктер;
2. Сабақтың мазмұны қойылатын талаптар,
3.Оқу тапсырмалары ұсынылған көлемнен аспауы, орындау алгоритмімен және электронды оқу материалына қажетті
сілтемелермен бірге жүруі (IV бөлім).
4. Мұғалім белгіленген тәртіппен кері байланысты қамтамасыз етеді;
5. Мұғалім сабақ жазбасын сақтайды және білім алушыларғв кез-келген уақытта материалдарға қол жеткізуге
мүмкіндік береді.
6 слайд
Қашықтан оқыту процесі синхронды формат, асинхронды форматта өткізілуі мүмкін. Сабақтың синхронды форматындағы оқыту мұғалімнің қазіргі заманғы мүмкіндіктерді пайдалана отырып, нақты уақыт режиміндегі білім алушылармен тікелей байланысын (стриминг) көздейді. Педагог стримингке шығу үшін сабақтың белгілі бір бөлігін (30-80%) арнайды, сабақтың қалған бөлігін асинхронды форматта өткізе алады. Сабақтың асинхронды форматы – электронды платформалардың мүмкіндіктері арқылы мұғалімнің білім алушылармен өзара әрекеттесуі, мұндай формат өз бетінше оқуға арналған контент және оған мұғалімнің кері байланысын көздейтін оқу тапсырмаларынан тұрады. Оқу процесін қашықтан (синхронды және асинхронды формат) ұйымдастыру үшін мектеп барлық педагогтер мен білім алушылар үшін электрондық платформаларға қосылуы тиіс. Мұғалім білім алушыларды стриминг режимінде сабаққа алдын-ала дайындап, оларға іс-қимыл алгоритмі бар жадынаманы беруі керек. 3) Қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлеу және іске асыру кезінде мұғалім оқу мақсатына байланысты сабақтың синхронды және асинхронды бөлігі үшін мазмұны мен уақытын ұтымды бөлуі керек. Техникалық проблемалар туындаған және тікелей эфирге шығу мүмкін болмаған жағдайда мұғалім сабақты асинхронды форматқа ауыстырады. 1.Сабақтың синхрондық форматтағы сабақ құрылымына енетін бөліктер; 2. Сабақтың мазмұны қойылатын талаптар, 3.Оқу тапсырмалары ұсынылған көлемнен аспауы, орындау алгоритмімен және электронды оқу материалына қажетті сілтемелермен бірге жүруі (IV бөлім). 4. Мұғалім белгіленген тәртіппен кері байланысты қамтамасыз етеді; 5. Мұғалім сабақ жазбасын сақтайды және білім алушыларғв кез-келген уақытта материалдарға қол жеткізуге мүмкіндік береді.
7 слайд
4-тарау. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау
46.Білім алушылардың жетістігін бақылау электрондық журналда жүргізілдеді.
Электрондық журнал болмаған жағдайда – қағаз журналда.
«Білім алушылардың үлгерімін, аралық және қорытынды аттестаттаудың
үлгілік ережелерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына сәйкес бағалау
өткізіледі. Бірінші тоқсанда педагогтер 2-11 сыныптарда бөлімге (бұдан әрі –
БЖБ) 1 жиынтық жұмыс және тоқсанға (бұдан әрі – ТЖБ) 1 жиынтық жұмыс
өткізеді.
БЖБ 2-11сыныптарда 2020 жылдың 5-15 қазан аралығында ТЖБ 2-11
сыныптарда 2020 жылдың 28 қазаннан бастап өткізу ұсынылады.
БЖБ және ТЖБ өткізілетін пәндер мектептің жұмыс оқу жоспарына сәйкес
анықталады. Әдістемелік ұсыныстарда 2-11 сыныптарда БЖБ және ТЖБ
өткізілетін пәндердің саны мен атауларын көрсететін кестелер бар (8 қосымша)
1-сыныпты бағалау жүргізілмейді.
7 слайд
4-тарау. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау 46.Білім алушылардың жетістігін бақылау электрондық журналда жүргізілдеді. Электрондық журнал болмаған жағдайда – қағаз журналда. «Білім алушылардың үлгерімін, аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгілік ережелерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына сәйкес бағалау өткізіледі. Бірінші тоқсанда педагогтер 2-11 сыныптарда бөлімге (бұдан әрі – БЖБ) 1 жиынтық жұмыс және тоқсанға (бұдан әрі – ТЖБ) 1 жиынтық жұмыс өткізеді. БЖБ 2-11сыныптарда 2020 жылдың 5-15 қазан аралығында ТЖБ 2-11 сыныптарда 2020 жылдың 28 қазаннан бастап өткізу ұсынылады. БЖБ және ТЖБ өткізілетін пәндер мектептің жұмыс оқу жоспарына сәйкес анықталады. Әдістемелік ұсыныстарда 2-11 сыныптарда БЖБ және ТЖБ өткізілетін пәндердің саны мен атауларын көрсететін кестелер бар (8 қосымша) 1-сыныпты бағалау жүргізілмейді.
8 слайд
4-тарау. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау
Формативті бағалау үшін ең жоғары балл 2-11 сыныптарда 10 балдан аспауы тиіс.
Электрондық журнал форматының қорытынды бағасын шығару кезінде балл саны
мынадай арақатынаста есептеледі: 1 БЖБ – 25%, ФБ - 25%, ТЖБ – 50 %.
48. Бұл ретте педагог:
1) «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды
аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125
бұйрығына сәйкес жиынтық бағалауды өткізу кезінде қойылатын талаптарды
басшылыққа алады: тармақтар және тармақшалар 13, 14 , 14.1-14.3 , 14.5 , 14.7 , 14.8
, 14-9, 15-18 , 21-26 , 29 ;
2) «Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік
және бизнес негіздері», «Графика және жобалау», «Қоғам және дін» оқу пәндері
бойынша жиынтық бағалауды өткізбейді;
3) жиынтық жұмыстың нақты берілген күнін көрсетеді.
8 слайд
4-тарау. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау Формативті бағалау үшін ең жоғары балл 2-11 сыныптарда 10 балдан аспауы тиіс. Электрондық журнал форматының қорытынды бағасын шығару кезінде балл саны мынадай арақатынаста есептеледі: 1 БЖБ – 25%, ФБ - 25%, ТЖБ – 50 %. 48. Бұл ретте педагог: 1) «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына сәйкес жиынтық бағалауды өткізу кезінде қойылатын талаптарды басшылыққа алады: тармақтар және тармақшалар 13, 14 , 14.1-14.3 , 14.5 , 14.7 , 14.8 , 14-9, 15-18 , 21-26 , 29 ; 2) «Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау», «Қоғам және дін» оқу пәндері бойынша жиынтық бағалауды өткізбейді; 3) жиынтық жұмыстың нақты берілген күнін көрсетеді.
9 слайд
2-11 сыныптарда «Музыка», «Көркем еңбек», «Дене шынықтыру», «Өзін-өзі тану», «Кәсіпкерлік
және бизнес негіздер», «Графика және жобалау» пәндері бойынша бағалау ерекшеліктері
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125
бұйрығымен бекітілген орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары
үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау
жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес (ҚР БҒМ 25.09.2018 жылғы № 494 бұйрығымен енгізілген
өзгерістер мен толықтыруларды ескере отырып) жартыжылдық және оқу жылының соңында
«Музыка», «Көркем еңбек», «Дене шынықтыру», «Өзін-өзі тану», «Кәсіпкерлік және бизнес
негіздер», «Графика және жобалау» пәндері бойынша «сынақ» («есептелмеген») қойылады.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 09.02.2018 № 47 бұйрығының 15-тармағына
сәйкес «Музыка», «Көркем еңбек», «Дене шынықтыру», «Өзін-өзі тану», «Кәсіпкерлік және бизнес
негіздер», «Графика және жобалау» пәндері бойынша жиынтық бағалау жүргізілмейді
9 слайд
2-11 сыныптарда «Музыка», «Көркем еңбек», «Дене шынықтыру», «Өзін-өзі тану», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздер», «Графика және жобалау» пәндері бойынша бағалау ерекшеліктері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығымен бекітілген орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес (ҚР БҒМ 25.09.2018 жылғы № 494 бұйрығымен енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды ескере отырып) жартыжылдық және оқу жылының соңында «Музыка», «Көркем еңбек», «Дене шынықтыру», «Өзін-өзі тану», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздер», «Графика және жобалау» пәндері бойынша «сынақ» («есептелмеген») қойылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 09.02.2018 № 47 бұйрығының 15-тармағына сәйкес «Музыка», «Көркем еңбек», «Дене шынықтыру», «Өзін-өзі тану», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздер», «Графика және жобалау» пәндері бойынша жиынтық бағалау жүргізілмейді
10 слайд
2. Қашықтан оқу қағидалары:
Интерактивтік қағидасы
Бастапқы білім қағидасы
Дараландыру қағидасы
Сәйкестендіру қағидасы
Оқуды регламенттеу қағидасы
Жаңа ақпараттық технологияларды
педагогикалық мақсатты қолдану қағидасы
Оқуды икемділігін және ашықтығын
қамтамасыз ету қағидасы
10 слайд
2. Қашықтан оқу қағидалары: Интерактивтік қағидасы Бастапқы білім қағидасы Дараландыру қағидасы Сәйкестендіру қағидасы Оқуды регламенттеу қағидасы Жаңа ақпараттық технологияларды педагогикалық мақсатты қолдану қағидасы Оқуды икемділігін және ашықтығын қамтамасыз ету қағидасы
11 слайд
3. Қашықтан оқу ерекшеліктері
1. Оқушыдан жоғары ынтаны қажет етеді
2. Оқушы тарапынан өзін-өзі оқытуға
қабілеттілік болуы .
4. Қашықтан оқу артықшылығы:
*Жеке тұлғаға бағытталған тәсіл және оқу үдерісін
дағдыландыру
*Оқу сапасының артуы
*оқу үдерісінің құрылымдық бөліктерін кеңейту және
шығынын азайту.
*педагогикалық тәжірибенің сақталуы
*мұғалімнің еңбек жүктемесінің төмендеуі
11 слайд
3. Қашықтан оқу ерекшеліктері 1. Оқушыдан жоғары ынтаны қажет етеді 2. Оқушы тарапынан өзін-өзі оқытуға қабілеттілік болуы . 4. Қашықтан оқу артықшылығы: *Жеке тұлғаға бағытталған тәсіл және оқу үдерісін дағдыландыру *Оқу сапасының артуы *оқу үдерісінің құрылымдық бөліктерін кеңейту және шығынын азайту. *педагогикалық тәжірибенің сақталуы *мұғалімнің еңбек жүктемесінің төмендеуі
12 слайд
Қашықтан оқу кедергілері
*мұғалім оқушы ынтасын үнемі көтеруі керектігі, мұғалім тарапынан
тұрақты бақылаудың болмауы оқушының сабаққа деген ынтасының
төмендеуіне әкеледі.
* мұғалімге эмоциональды шығармашылық атмосфераны құру қиындығы
*тапсырманың қаншалықты оқушының өз орындағанына сенімді болу
мүмкін емес, сондықтан оқушыға бағалау жүргізу үшін арнайы әдістер,
тапсырмалар ойластырып қолдануды қажет етеді.
*мұғалімге қашықтан оқу сабақтарын дайындау, түрлі тапсырмаларды
әзірлеу көп уақытты, көп еңбектенуді қажет етеді.
* оқушы мен мұғалімнің ақпараттық-техникалық құралдарды толық
меңгермеу сауаттылығының жеткіліксіздігі интернет –ресурстардың
бар мүмкіндігін пайдалануға шектеу қояды.
12 слайд
Қашықтан оқу кедергілері *мұғалім оқушы ынтасын үнемі көтеруі керектігі, мұғалім тарапынан тұрақты бақылаудың болмауы оқушының сабаққа деген ынтасының төмендеуіне әкеледі. * мұғалімге эмоциональды шығармашылық атмосфераны құру қиындығы *тапсырманың қаншалықты оқушының өз орындағанына сенімді болу мүмкін емес, сондықтан оқушыға бағалау жүргізу үшін арнайы әдістер, тапсырмалар ойластырып қолдануды қажет етеді. *мұғалімге қашықтан оқу сабақтарын дайындау, түрлі тапсырмаларды әзірлеу көп уақытты, көп еңбектенуді қажет етеді. * оқушы мен мұғалімнің ақпараттық-техникалық құралдарды толық меңгермеу сауаттылығының жеткіліксіздігі интернет –ресурстардың бар мүмкіндігін пайдалануға шектеу қояды.
13 слайд
Қашықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы оқыту
кезіндегі қиындықтарды жою үшін виртуалды әлемде
оқушының ынтасы мен қызығушылығы маңызды рөл
атқаратынын ескеру маңызды. Тіпті үздік озық
технологиялардың өзі оқу процесін оңтайландырмаған
жағдайда кері әсер етуі мүмкін, сондықтан сапалы әрі
қолжетімді білім беру үшін қашықтан оқыту жүйесін енгізу
жеткіліксіз. Іске шығармашылық тұрғыдан келіп, мұғалімдер
мен оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру жүйесін реттеу
қажет.
13 слайд
Қашықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы оқыту кезіндегі қиындықтарды жою үшін виртуалды әлемде оқушының ынтасы мен қызығушылығы маңызды рөл атқаратынын ескеру маңызды. Тіпті үздік озық технологиялардың өзі оқу процесін оңтайландырмаған жағдайда кері әсер етуі мүмкін, сондықтан сапалы әрі қолжетімді білім беру үшін қашықтан оқыту жүйесін енгізу жеткіліксіз. Іске шығармашылық тұрғыдан келіп, мұғалімдер мен оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру жүйесін реттеу қажет.