Презентация Қазақстан тарихы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Орталық Азия
1 слайд
Орталық Азия
2 слайд
Орта Азия - Азия құрлығының Қырғызстан, Өзбекстан, Тәжікстан, Түрікменстан
Республикалары мен Қазақстанның оңтүстік облыстарының жерлерін қамтитын аймақ.
Орталық Азия – Кеңес Одағының ыдырауы нәтижесінде бұрынғы Орта Азия
республикалары мен Қазақстан аумағында пайда болған геосаяси кеңістік. Геоаймақ
ресми түрде 1993 жылы 4 қаңтарда Қазақстан, Қырғызстан, Өзбекстан, Тәжікстан
жәнеТүрікменстан
Республикалары президенттерінің Ташкент қаласында өткен саяси, экономикалық
ынтымақтастықты нығайту мәселелері жөніндегі басқосуында бекітілді. Орталық Азия
болып аталуы – жер аумағының Еуразия құрлығының ортасында орналасуына және
бұл елдердің тарихы, діні мен тілі, салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрпы, мәдениеті мен
шаруашылығындағы жақындықтар, ұқсастықтардың көп болуына байланысты. Орталық
Азия аймағының аумағы 4 млн. км 2 -ден асады, халқының жалпы саны 60 млн. адамды
құрайды. Аймақ елдерінің сыртқы сауда және экономикалық қатынастарында ежелгі
Ұлы жібек жолының қайта жаңғыруы өз көрінісін беруде, әрі Ресей, Қытай және ТМД-
ның басқа да елдерімен дәстүрлі байланыстарын жалғастыруда. Орталық Азия
аумағында Қытай, АҚШ, Үндістан, Баты c Еуропа және мұсылман елдерінің осы
аймақтағы геостратегия мүдделері түйіскен. Орталық Азияның саяси-әлеуметтік
өміріндегі өзіне тән ерекше қасиет – ол ислам әлемінің бір бөлігі саналады және
христиан, буддизм, индуизм, т.б. өркениеттердің тоғысуымен де ерекшеленеді. Аймақ
шығыс пен батыс елдерін жалғастыратын біріктіруші көпір қызметін атқарады.
2 слайд
Орта Азия - Азия құрлығының Қырғызстан, Өзбекстан, Тәжікстан, Түрікменстан Республикалары мен Қазақстанның оңтүстік облыстарының жерлерін қамтитын аймақ. Орталық Азия – Кеңес Одағының ыдырауы нәтижесінде бұрынғы Орта Азия республикалары мен Қазақстан аумағында пайда болған геосаяси кеңістік. Геоаймақ ресми түрде 1993 жылы 4 қаңтарда Қазақстан, Қырғызстан, Өзбекстан, Тәжікстан жәнеТүрікменстан Республикалары президенттерінің Ташкент қаласында өткен саяси, экономикалық ынтымақтастықты нығайту мәселелері жөніндегі басқосуында бекітілді. Орталық Азия болып аталуы – жер аумағының Еуразия құрлығының ортасында орналасуына және бұл елдердің тарихы, діні мен тілі, салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрпы, мәдениеті мен шаруашылығындағы жақындықтар, ұқсастықтардың көп болуына байланысты. Орталық Азия аймағының аумағы 4 млн. км 2 -ден асады, халқының жалпы саны 60 млн. адамды құрайды. Аймақ елдерінің сыртқы сауда және экономикалық қатынастарында ежелгі Ұлы жібек жолының қайта жаңғыруы өз көрінісін беруде, әрі Ресей, Қытай және ТМД- ның басқа да елдерімен дәстүрлі байланыстарын жалғастыруда. Орталық Азия аумағында Қытай, АҚШ, Үндістан, Баты c Еуропа және мұсылман елдерінің осы аймақтағы геостратегия мүдделері түйіскен. Орталық Азияның саяси-әлеуметтік өміріндегі өзіне тән ерекше қасиет – ол ислам әлемінің бір бөлігі саналады және христиан, буддизм, индуизм, т.б. өркениеттердің тоғысуымен де ерекшеленеді. Аймақ шығыс пен батыс елдерін жалғастыратын біріктіруші көпір қызметін атқарады.
3 слайд
Қазақстан Қырғыстан
Өзбекстан Түркіменстан
Таджикистан
3 слайд
Қазақстан Қырғыстан Өзбекстан Түркіменстан Таджикистан
4 слайд
Орталық Азия мемлекеттері және ЕО
Екі континенттің торабында орналасқан Орталық Азия, Еуропа мен Азия
арасындағы тарихи көпір болып табылады. Оны бұрынғы кеңес
республикалары - Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан, Түрікменстан және
Өзбекстан құрайды. Қазақстан мен Түрікменстанды батыстан әлемдегі ең ірі
жабық теңіз – Каспий жағалауы айнала қоршайды. Солтүстікте Ресей,
оңтүстікте – Ауғанстан мен Иран орналасқан. Әріптестік қатынастарды
дамытуға, бейбіт өзара әрекеттесуді және өркендеуді ынталандыруға ЕО
сияқты, сондай-ақ өңір мемлекеттерді де мүдделі. 2007 ж. ЕО мен Орталық
Азия арасындағы стратегия бекітілген уақыттан бастап екі тарап та тығыз
ынтымақтастық пен сенімді қатынастарды өзара пайдамен қолдануда.
Стратегия нақты міндеттерді іске асыру кезінде әр елдің мұқтаждарын
бағалайды. Бұл міндеттер тұрақтылық пен қауіпсіздікті, тұрақты
экономикалық даму мен кедейлікпен күресті, сонымен қатар өңірдің ішінде
сияқты, сондай-ақ ЕО мен Орталық Азия арасындағы тығыз өңірлік
үйлестіруді қамтиды. Бүгінгі таңда Еуропалық Одақ өңірге және әр елге жеке
инвестициялауды жалғастыруда. 2007-2013 жж. кезеңінде ЕО нақты
елдердегі әртүрлі өңірлік бағдарламалар мен жобаларға шамамен 719 млн.
евро бөлді.
4 слайд
Орталық Азия мемлекеттері және ЕО Екі континенттің торабында орналасқан Орталық Азия, Еуропа мен Азия арасындағы тарихи көпір болып табылады. Оны бұрынғы кеңес республикалары - Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан, Түрікменстан және Өзбекстан құрайды. Қазақстан мен Түрікменстанды батыстан әлемдегі ең ірі жабық теңіз – Каспий жағалауы айнала қоршайды. Солтүстікте Ресей, оңтүстікте – Ауғанстан мен Иран орналасқан. Әріптестік қатынастарды дамытуға, бейбіт өзара әрекеттесуді және өркендеуді ынталандыруға ЕО сияқты, сондай-ақ өңір мемлекеттерді де мүдделі. 2007 ж. ЕО мен Орталық Азия арасындағы стратегия бекітілген уақыттан бастап екі тарап та тығыз ынтымақтастық пен сенімді қатынастарды өзара пайдамен қолдануда. Стратегия нақты міндеттерді іске асыру кезінде әр елдің мұқтаждарын бағалайды. Бұл міндеттер тұрақтылық пен қауіпсіздікті, тұрақты экономикалық даму мен кедейлікпен күресті, сонымен қатар өңірдің ішінде сияқты, сондай-ақ ЕО мен Орталық Азия арасындағы тығыз өңірлік үйлестіруді қамтиды. Бүгінгі таңда Еуропалық Одақ өңірге және әр елге жеке инвестициялауды жалғастыруда. 2007-2013 жж. кезеңінде ЕО нақты елдердегі әртүрлі өңірлік бағдарламалар мен жобаларға шамамен 719 млн. евро бөлді.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Көлік Орталық Азия арқылы өткен Жібек Жолы өзімен бірге тауарлар мен
мәдениеттер әкелген. Бүгін Орталық Азия көлік инфрақұрылымын жетілдіру
жөніндегі стратегияны әзірлеумен қайта айналысуда. Бір орыннан екіншіге
кедергісіз орын ауыстыру өңірлік сауданы дамыту мен жетілдіру үшін қажет. Өңір
елдерінің аумағында және олардың арасында жол мен теміржолдар салу басым
болып табылады. Осы стратегияға жәрдем көрсету үшін Еуропа-Кавказ-Азия
көлік дәлізі бағдарламасы ( ТРАСЕКА ), әзірленді, оның аясында көлік және сауда
саласында сараптамалық қолдау ұсынылады. Бұл Еуропа, Кавказ және Азия
арасындағы сауданы жеңілдетуге, халықаралық көлік дәлізін интеграциялауға,
сондай-ақ өңірдің көлік және сауда жүйелеріндегі проблемаларды шешуге ықпал
етеді. Сондай-ақ, жоба халықаралық қаржы институттары, даму саласындағы
әріптестер мен жеке инвесторлар тарапынан қаржыландыру тартады. Көлік
құрылысы – темір жол, автомобиль, су, әуе көлігі, құбыр желісі нысандарын
салу және қайта жаңғырту ( құралымдау ) жұмыстарын жүзеге асыратын құрылыс
саласы. Оған т. ж. мен автомоб. жолдарын, аэродромдар, көпірлер, туннельдер,
метрополитендер, алаптар, теңіз және өзен айлақтарын, каналдар, магистралды
мұнай және газ құбырларын, вокзалдар, деполар, т.б. көлік үйлерін салу, т. ж.
жүйесін электрлендіру, автоматика және телемеханика қондырғыларын орнату ісі
жатады.
6 слайд
Көлік Орталық Азия арқылы өткен Жібек Жолы өзімен бірге тауарлар мен мәдениеттер әкелген. Бүгін Орталық Азия көлік инфрақұрылымын жетілдіру жөніндегі стратегияны әзірлеумен қайта айналысуда. Бір орыннан екіншіге кедергісіз орын ауыстыру өңірлік сауданы дамыту мен жетілдіру үшін қажет. Өңір елдерінің аумағында және олардың арасында жол мен теміржолдар салу басым болып табылады. Осы стратегияға жәрдем көрсету үшін Еуропа-Кавказ-Азия көлік дәлізі бағдарламасы ( ТРАСЕКА ), әзірленді, оның аясында көлік және сауда саласында сараптамалық қолдау ұсынылады. Бұл Еуропа, Кавказ және Азия арасындағы сауданы жеңілдетуге, халықаралық көлік дәлізін интеграциялауға, сондай-ақ өңірдің көлік және сауда жүйелеріндегі проблемаларды шешуге ықпал етеді. Сондай-ақ, жоба халықаралық қаржы институттары, даму саласындағы әріптестер мен жеке инвесторлар тарапынан қаржыландыру тартады. Көлік құрылысы – темір жол, автомобиль, су, әуе көлігі, құбыр желісі нысандарын салу және қайта жаңғырту ( құралымдау ) жұмыстарын жүзеге асыратын құрылыс саласы. Оған т. ж. мен автомоб. жолдарын, аэродромдар, көпірлер, туннельдер, метрополитендер, алаптар, теңіз және өзен айлақтарын, каналдар, магистралды мұнай және газ құбырларын, вокзалдар, деполар, т.б. көлік үйлерін салу, т. ж. жүйесін электрлендіру, автоматика және телемеханика қондырғыларын орнату ісі жатады.