Презентация "Қазастанның тулары" 3-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жарық не үшін
қажет?Б.Момышұлы атындағы №25 орта мектеп
Кожракова Шынар
Саташевна
1 слайд
Жарық не үшін қажет?Б.Момышұлы атындағы №25 орта мектеп Кожракова Шынар Саташевна
2 слайд
Оқу мақсаты Барлық оқушылар: жасанды жарық көздерін және
оның қажет тілігін анықтау;
Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған орта
құбылыстарына бақылау жасау,
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін
өмірде қолданады.
Күтілетін нәтиже Оқушылар:мектепте жасанды жарық көзін
жарықтандыру үшін пайдаланатынын білетін
болады;жасанды жарық көзін қолайлы өмір сүру
үшін, жол бойындағы қауіпсіздікті сақтау үшін
пайдалануға болатынын біледі;
ж а рық көңіл күйді көтеретінін, күнделікті өмірі
мізді
ғажайыпқа айналдыратынын білетін болады.Күтілетін нәтиже 1.5.2.1 жарық пен қараңғылықты салыстыру;
1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін
ажырату;
1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және
оның көздерін анықтау
2 слайд
Оқу мақсаты Барлық оқушылар: жасанды жарық көздерін және оның қажет тілігін анықтау; Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған орта құбылыстарына бақылау жасау, Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады. Күтілетін нәтиже Оқушылар:мектепте жасанды жарық көзін жарықтандыру үшін пайдаланатынын білетін болады;жасанды жарық көзін қолайлы өмір сүру үшін, жол бойындағы қауіпсіздікті сақтау үшін пайдалануға болатынын біледі; ж а рық көңіл күйді көтеретінін, күнделікті өмірі мізді ғажайыпқа айналдыратынын білетін болады.Күтілетін нәтиже 1.5.2.1 жарық пен қараңғылықты салыстыру; 1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату; 1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Жеке жұмыс:
Жұмыс дәптеріндегі тапсырма:
•
“ Қай жерге жарық керек?”
•
“ Мерекелер”
6 слайд
Жеке жұмыс: Жұмыс дәптеріндегі тапсырма: • “ Қай жерге жарық керек?” • “ Мерекелер”
7 слайд
Топтық жұмыс
1 топқа
Ермексаздан
бағдаршам көздерін
жасау.
2 топқа
Суреттерге мұқият қараңыз.
Тәуліктің қай мезгілі екенін
анықтаңыз. Суреттерді салыстыра
отырып, сипаттаңыз
3 топқа
Суреттегі жарық көздерін атаңыз.
Табиғи жарық көздерін білдіретін
суреттердің астындағы санды жасыл
қарындашпен, жасанды жарық көздерін
білдіретін санды көк түсті қарындашпен
қоршаңыз .
4 топқа
Семантикалық карта толтыру Жар
ық
түрл
ері Жарық атаулары
Аспа
шам Кү
н Көш
е
шам
ы Найз
ағай Май
шам Ай Бра Жарқы
рауық
қоңыз
Таби
ғи
Жаса
нды
7 слайд
Топтық жұмыс 1 топқа Ермексаздан бағдаршам көздерін жасау. 2 топқа Суреттерге мұқият қараңыз. Тәуліктің қай мезгілі екенін анықтаңыз. Суреттерді салыстыра отырып, сипаттаңыз 3 топқа Суреттегі жарық көздерін атаңыз. Табиғи жарық көздерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл қарындашпен, жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті қарындашпен қоршаңыз . 4 топқа Семантикалық карта толтыру Жар ық түрл ері Жарық атаулары Аспа шам Кү н Көш е шам ы Найз ағай Май шам Ай Бра Жарқы рауық қоңыз Таби ғи Жаса нды
8 слайд
Жарықтың қандай
түрлері бар? Қандай жасанды
жарық көздерін
пайдаланасың?
“ Қызғалдақ
мерекесіне” жарық
не үшін қажет? Неге жердегі
тіршілік үшін
жарық қажет?
4“ Сиқырлы сурет”
/ШАРШЫ АСТЫНДАҒЫ СУРЕТКЕ СИПАТТАМА БЕРІҢІЗ /
1 2
3
8 слайд
Жарықтың қандай түрлері бар? Қандай жасанды жарық көздерін пайдаланасың? “ Қызғалдақ мерекесіне” жарық не үшін қажет? Неге жердегі тіршілік үшін жарық қажет? 4“ Сиқырлы сурет” /ШАРШЫ АСТЫНДАҒЫ СУРЕТКЕ СИПАТТАМА БЕРІҢІЗ / 1 2 3
9 слайд
Сабақтан
алған әсерім
9 слайд
Сабақтан алған әсерім
10 слайд
10 слайд