Материалдар / Презентация "Қыс мезгілі тамаша" Сөйлеуді дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Қыс мезгілі тамаша" Сөйлеуді дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
1057
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ОРЫНДАҒАН: Алибекова Жанар Бахитовна

1 слайд
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ОРЫНДАҒАН: Алибекова Жанар Бахитовна

1 слайд

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ОРЫНДАҒАН: Алибекова Жанар Бахитовна

Күтілетін нәтеже Біледі:Қыста – күннің суытып,қар түседі. Түсінеді: Қыс – мезгілінің ерекшеліктері туралы әңгіме құрастыр

2 слайд
Күтілетін нәтеже Біледі:Қыста – күннің суытып,қар түседі. Түсінеді: Қыс – мезгілінің ерекшеліктері туралы әңгіме құрастыру. Сабаққа мнемотехника әдісін қолдану . Игереді: Сурет бойынша әңгімелеп беруді. Сұраққа толық жауап беруді. Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, В.И.Силивон «Бала сурет салған кезде» әдістемесі, дәстүрден тыс сурет салу тәсілдері, МнемокестесіБілім беру саласы “ Қатынас” Ересек тобы «Жұлдыздар» Көрнекіліктер: Қыс туралы мнемокесте, ақ қағаз,көк түсті гуашь бояуы,мақталы таяқшалар, мәрлі, губкалар, түтікше, сүрткіштер. Сабақтың тақырыбы: Қыс мезгілі тамаша Бөлімі:Сөйлеуді дамыту Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті Мотивациялық- қозғаушы Іздену- ұйымдастырушы Рефлексивті- коррекциялаушы

2 слайд

Күтілетін нәтеже Біледі:Қыста – күннің суытып,қар түседі. Түсінеді: Қыс – мезгілінің ерекшеліктері туралы әңгіме құрастыру. Сабаққа мнемотехника әдісін қолдану . Игереді: Сурет бойынша әңгімелеп беруді. Сұраққа толық жауап беруді. Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, В.И.Силивон «Бала сурет салған кезде» әдістемесі, дәстүрден тыс сурет салу тәсілдері, МнемокестесіБілім беру саласы “ Қатынас” Ересек тобы «Жұлдыздар» Көрнекіліктер: Қыс туралы мнемокесте, ақ қағаз,көк түсті гуашь бояуы,мақталы таяқшалар, мәрлі, губкалар, түтікше, сүрткіштер. Сабақтың тақырыбы: Қыс мезгілі тамаша Бөлімі:Сөйлеуді дамыту Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті Мотивациялық- қозғаушы Іздену- ұйымдастырушы Рефлексивті- коррекциялаушы

Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сөйлеуді дамыту Ортақ тақырып: Қыс Сабақтын тақырыбы: Қыс мезгілі тамаша Стандарттан алынған

3 слайд
Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сөйлеуді дамыту Ортақ тақырып: Қыс Сабақтын тақырыбы: Қыс мезгілі тамаша Стандарттан алынған сілтеме біліктері мен дағдылары Барлық қимылдарды,заттар мен құбылыстарды,олардың белгілері мен сапасын атайды. ҰОБ алынған күтілетін нәтиже сілтемесі Зат есімдерді,сын есімдерді қолданып заттарды киімдерді сипаттау Сабақтын мақсаты: Қыс мезгілімен байланысты зат есім мен сын есімдерді қолданып,қысқа әңгіме құрастырады. Билингвальдік компонент: Қыс-зима, аппақ қар-белый снег, аяз-морозСтандарттаң алынғаң дағдысы-мақсаты.

3 слайд

Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сөйлеуді дамыту Ортақ тақырып: Қыс Сабақтын тақырыбы: Қыс мезгілі тамаша Стандарттан алынған сілтеме біліктері мен дағдылары Барлық қимылдарды,заттар мен құбылыстарды,олардың белгілері мен сапасын атайды. ҰОБ алынған күтілетін нәтиже сілтемесі Зат есімдерді,сын есімдерді қолданып заттарды киімдерді сипаттау Сабақтын мақсаты: Қыс мезгілімен байланысты зат есім мен сын есімдерді қолданып,қысқа әңгіме құрастырады. Билингвальдік компонент: Қыс-зима, аппақ қар-белый снег, аяз-морозСтандарттаң алынғаң дағдысы-мақсаты.

I . Мотивациялық- қозғаушылық кезеңі Шаттық шеңбер

4 слайд
I . Мотивациялық- қозғаушылық кезеңі Шаттық шеңбер

4 слайд

I . Мотивациялық- қозғаушылық кезеңі Шаттық шеңбер

. Мнемокестемен жұмыс «Қыс» Тауға шықсам қалың қар, Сайға түссем қалың қар, Шырша үст

5 слайд
. Мнемокестемен жұмыс «Қыс» Тауға шықсам қалың қар, Сайға түссем қалың қар, Шырша үсті қалың қар, Байқаңдар, қар астында, Ұйықтап жатқан аю бар.

5 слайд

. Мнемокестемен жұмыс «Қыс» Тауға шықсам қалың қар, Сайға түссем қалың қар, Шырша үсті қалың қар, Байқаңдар, қар астында, Ұйықтап жатқан аю бар.

. II . Ұйымдастырушылық – ізденістік кезеңі Ал енді жұмбақ шешейік. Ойлаңдар да ойнаңдар Сәбіз мұрын кімде бар? Шелек ки

6 слайд
. II . Ұйымдастырушылық – ізденістік кезеңі Ал енді жұмбақ шешейік. Ойлаңдар да ойнаңдар Сәбіз мұрын кімде бар? Шелек киген басына, Айтыңдаршы балалар?

6 слайд

. II . Ұйымдастырушылық – ізденістік кезеңі Ал енді жұмбақ шешейік. Ойлаңдар да ойнаңдар Сәбіз мұрын кімде бар? Шелек киген басына, Айтыңдаршы балалар?

. Ғажайып сәт: Бөлмеге Аққала кіріп келеді. Тәрбиеші: Амансың ба , Аққала. Аққала: Мені осы балалар

7 слайд
. Ғажайып сәт:   Бөлмеге Аққала кіріп келеді. Тәрбиеші:   Амансың ба , Аққала. Аққала:   Мені осы балалар кеше ғана тұрғызып еді ,жалғыз қалдырып –қашып кетті. Енді еріп бара жатыр едім дауыстарыңды естіп келдім. Мүмкін мен бұларға керек емес шығармын? Балалар:   Керексің , керексің. Аққала:   Балалар мен сендермен ойнағым келіп тұр. Көңілім көтеріліп қалды. Тәрбиеші:   Ойнаймыз ба балалар? Балалар: Ойнаймыз,ойнаймыз Ойынға біз тоймаймыз. Аққаланы құрастыру ойыны ойналады. Суретін үшке бөліп магниттік тақтаға рет-ретімен жапсыру керек.

7 слайд

. Ғажайып сәт:   Бөлмеге Аққала кіріп келеді. Тәрбиеші:   Амансың ба , Аққала. Аққала:   Мені осы балалар кеше ғана тұрғызып еді ,жалғыз қалдырып –қашып кетті. Енді еріп бара жатыр едім дауыстарыңды естіп келдім. Мүмкін мен бұларға керек емес шығармын? Балалар:   Керексің , керексің. Аққала:   Балалар мен сендермен ойнағым келіп тұр. Көңілім көтеріліп қалды. Тәрбиеші:   Ойнаймыз ба балалар? Балалар: Ойнаймыз,ойнаймыз Ойынға біз тоймаймыз. Аққаланы құрастыру ойыны ойналады. Суретін үшке бөліп магниттік тақтаға рет-ретімен жапсыру керек.

. Д/ойын: «Тез құрастыр» Ойын шарты: Балалар екі топқа бөлінеді. Балалар берілген бөлшектерден аққаланы тез құрастырады.

8 слайд
. Д/ойын: «Тез құрастыр»   Ойын шарты: Балалар екі топқа бөлінеді. Балалар берілген бөлшектерден аққаланы тез құрастырады.

8 слайд

. Д/ойын: «Тез құрастыр»   Ойын шарты: Балалар екі топқа бөлінеді. Балалар берілген бөлшектерден аққаланы тез құрастырады.

Мнемокесте арқылы әңгіме құрастыру.

9 слайд
Мнемокесте арқылы әңгіме құрастыру.

9 слайд

Мнемокесте арқылы әңгіме құрастыру.

. Сергіту сәті. Тоңса біздің қолымыз, Қолғап киіп аламыз. Сарт - сарт - сарт, Шапалақ соғамыз. Тоңса біздің аяғымыз Е

10 слайд
. Сергіту сәті. Тоңса біздің қолымыз, Қолғап киіп аламыз. Сарт - сарт - сарт, Шапалақ соғамыз. Тоңса біздің аяғымыз Етік киіп аламыз, Топ - топ - топ. Топылдатып билейміз, Тоңса біздің денеміз. Тоңды киіп аламыз, Зу - зу - зу, Шанамен зулаймыз.

10 слайд

. Сергіту сәті. Тоңса біздің қолымыз, Қолғап киіп аламыз. Сарт - сарт - сарт, Шапалақ соғамыз. Тоңса біздің аяғымыз Етік киіп аламыз, Топ - топ - топ. Топылдатып билейміз, Тоңса біздің денеміз. Тоңды киіп аламыз, Зу - зу - зу, Шанамен зулаймыз.

Сурет салу кезеңі 1. Суретті сулау тәсілімен саламыз.(қағаздың бетіне мәрліні сулап тегістеп қоямыз да,көгілдір г

11 слайд
Сурет салу кезеңі 1. Суретті сулау тәсілімен саламыз.(қағаздың бетіне мәрліні сулап тегістеп қоямыз да,көгілдір гуашпен үстінен бояймыз,) 2. Түтікшенің көмегімен үрлеу арқылы ағаштарды саламыз. 3. Жапалақтап жауып тұрған қарды мақталы таяқша арқылы қағаз бетіне түртіп бейнелейміз, 3. Ағаштың басында отырған бозторғайларды саусақты бояуға малып саламыз

11 слайд

Сурет салу кезеңі 1. Суретті сулау тәсілімен саламыз.(қағаздың бетіне мәрліні сулап тегістеп қоямыз да,көгілдір гуашпен үстінен бояймыз,) 2. Түтікшенің көмегімен үрлеу арқылы ағаштарды саламыз. 3. Жапалақтап жауып тұрған қарды мақталы таяқша арқылы қағаз бетіне түртіп бейнелейміз, 3. Ағаштың басында отырған бозторғайларды саусақты бояуға малып саламыз

Рефлексиялық-түзетушілік кезеңі Балалар осы көңілді және көңілсіз бе

12 слайд
Рефлексиялық-түзетушілік кезеңі Балалар осы көңілді және көңілсіз бетбейненің қайсысы сендерге ұнайды,өздерің таңдап ала қойыңдар. Өте жақсы ендеше бүгінгі біздің сабағымыздан алған әсерлеріңді,көңіл күйлеріңді жақсы,ақжарқын, мейірімді бетбейне деп атайық - Балалар бүгін біз сурет салу сабағында не салдық? - Қар қай жыл мезгілінде жауады? - Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? - Менің сабаққа да өзіме де көңілім толды. Сабақ жақсы және қызықты болды. Сабаққа көңілім толмайды.

12 слайд

Рефлексиялық-түзетушілік кезеңі Балалар осы көңілді және көңілсіз бетбейненің қайсысы сендерге ұнайды,өздерің таңдап ала қойыңдар. Өте жақсы ендеше бүгінгі біздің сабағымыздан алған әсерлеріңді,көңіл күйлеріңді жақсы,ақжарқын, мейірімді бетбейне деп атайық - Балалар бүгін біз сурет салу сабағында не салдық? - Қар қай жыл мезгілінде жауады? - Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? - Менің сабаққа да өзіме де көңілім толды. Сабақ жақсы және қызықты болды. Сабаққа көңілім толмайды.