Материалдар / Презентация Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
1805
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ой қозғау сұрақтары -Шалкиіздің өмірі туралы не білесіңдер? -Қай бидің ақылшысы болған? -Жырау әскери жорықтармен қай жерлерді

1 слайд
Ой қозғау сұрақтары -Шалкиіздің өмірі туралы не білесіңдер?  -Қай бидің ақылшысы болған?  -Жырау әскери жорықтармен қай жерлерді аралайды?  -Жыраудың қандай өлең,толғауларын білесіңдер? 

1 слайд

Ой қозғау сұрақтары -Шалкиіздің өмірі туралы не білесіңдер?  -Қай бидің ақылшысы болған?  -Жырау әскери жорықтармен қай жерлерді аралайды?  -Жыраудың қандай өлең,толғауларын білесіңдер? 

Білемін Білгім келеді Білдім Шалкиіздің өмірі туралы БББ кестесі

2 слайд
Білемін Білгім келеді Білдім       Шалкиіздің өмірі туралы БББ кестесі

2 слайд

Білемін Білгім келеді Білдім       Шалкиіздің өмірі туралы БББ кестесі

Қазанның он тоғызы Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: Шалкиіз жырау Би Темірге бірінші толғау

3 слайд
Қазанның он тоғызы Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: Шалкиіз жырау Би Темірге бірінші толғау

3 слайд

Қазанның он тоғызы Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: Шалкиіз жырау Би Темірге бірінші толғау

Сабақтың бағалау критерийлері - Шығарма мазмұнын білу - Тақырыбы мен идеясына талдау жасау - Шығарманың құрамдас бөлшектері

4 слайд
Сабақтың бағалау критерийлері - Шығарма мазмұнын білу - Тақырыбы мен идеясына талдау жасау - Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіру

4 слайд

Сабақтың бағалау критерийлері - Шығарма мазмұнын білу - Тақырыбы мен идеясына талдау жасау - Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіру

«Оза оқу» әдісі бойынша Шалкиіз жырау туралы оқып келуге берілген Топтық жұмыс

5 слайд
«Оза оқу» әдісі бойынша Шалкиіз жырау туралы оқып келуге берілген Топтық жұмыс

5 слайд

«Оза оқу» әдісі бойынша Шалкиіз жырау туралы оқып келуге берілген Топтық жұмыс

Топтық жұмыс «ДЖИГСО» әдісі *Оқушылар тапсырманы топта орындайды. *Әр топқа шығармадан үзінді беріледі. *Оқушылар үзіндіні

6 слайд
Топтық жұмыс «ДЖИГСО» әдісі *Оқушылар тапсырманы топта орындайды. *Әр топқа шығармадан үзінді беріледі. *Оқушылар үзіндіні топта оқып, мазмұнын талқылайды. *Топтан бір спикер таңдалады. *Спикер өз топтарына берілген үзіндінің мазмұнын басқа топтарға барып түсіндіреді. Бағалау критерийі Дескрипторлар Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндайды Ойын жүйелі, түсінікті жеткізеді

6 слайд

Топтық жұмыс «ДЖИГСО» әдісі *Оқушылар тапсырманы топта орындайды. *Әр топқа шығармадан үзінді беріледі. *Оқушылар үзіндіні топта оқып, мазмұнын талқылайды. *Топтан бір спикер таңдалады. *Спикер өз топтарына берілген үзіндінің мазмұнын басқа топтарға барып түсіндіреді. Бағалау критерийі Дескрипторлар Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндайды Ойын жүйелі, түсінікті жеткізеді

Бағалау «Дауыс беру» әдісі Оқушылар спикерлерді дауыс беру арқылы бағалайды. Әр оқушы бір спикерге ғана дауыс бере алады. Шығ

7 слайд
Бағалау «Дауыс беру» әдісі Оқушылар спикерлерді дауыс беру арқылы бағалайды. Әр оқушы бір спикерге ғана дауыс бере алады. Шығарма мазмұнын жақсы түсіндіре білген әрі әсерлі етіп жеткізген спикерге дауыс береді.

7 слайд

Бағалау «Дауыс беру» әдісі Оқушылар спикерлерді дауыс беру арқылы бағалайды. Әр оқушы бір спикерге ғана дауыс бере алады. Шығарма мазмұнын жақсы түсіндіре білген әрі әсерлі етіп жеткізген спикерге дауыс береді.

*Сергіту Бекболат Тілеухановтың орындауындағы «Би Темірге бірінші толғау»

8 слайд
*Сергіту Бекболат Тілеухановтың орындауындағы «Би Темірге бірінші толғау»

8 слайд

*Сергіту Бекболат Тілеухановтың орындауындағы «Би Темірге бірінші толғау»

Жеке жұмыс «Менің де айтарым бар...» стратегиясы Менің ойымша, бұл өлеңнің тақырыбы ..................................... Идеяс

9 слайд
Жеке жұмыс «Менің де айтарым бар...» стратегиясы Менің ойымша, бұл өлеңнің тақырыбы ..................................... Идеясы .............................................................................................. Өмірмен байланыстыратын болсам............................................ Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі....................................

9 слайд

Жеке жұмыс «Менің де айтарым бар...» стратегиясы Менің ойымша, бұл өлеңнің тақырыбы ..................................... Идеясы .............................................................................................. Өмірмен байланыстыратын болсам............................................ Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі....................................

Бағалау критерийі Дескрипторлар Тақырыбы мен идеясына талдау жасайды Шығармаға тақырып қояды Шығарма идеясын анықтайды

10 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлар Тақырыбы мен идеясына талдау жасайды   Шығармаға тақырып қояды   Шығарма идеясын анықтайды   Өмірмен байланыстырады   Өз ойын білдіреді Бағалау. Жұптар кестелерін бір – біріне берді, критерий бойынша бағалайды, комментарий жасайды.

10 слайд

Бағалау критерийі Дескрипторлар Тақырыбы мен идеясына талдау жасайды   Шығармаға тақырып қояды   Шығарма идеясын анықтайды   Өмірмен байланыстырады   Өз ойын білдіреді Бағалау. Жұптар кестелерін бір – біріне берді, критерий бойынша бағалайды, комментарий жасайды.

Ш - А - Л - К - И - І - З -

11 слайд
Ш - А - Л - К - И - І - З -

11 слайд

Ш - А - Л - К - И - І - З -

Ш- шалқыта жырлайтын А- ақиқатты айта білген Л- лашын құстай қалықтаған, халқына қамқор болған К- көп ішінде бір жалғыз, көп мұ

12 слайд
Ш- шалқыта жырлайтын А- ақиқатты айта білген Л- лашын құстай қалықтаған, халқына қамқор болған К- көп ішінде бір жалғыз, көп мұғайып жырлаған И- игілікті ісімен халықтың қалаулысы бола білген І- ізгіліктілігімен де, жырымен де, халқын адалдыққа, адамгершілікке үгіттеген З- Заманынның үнін жырына қосқан жырау

12 слайд

Ш- шалқыта жырлайтын А- ақиқатты айта білген Л- лашын құстай қалықтаған, халқына қамқор болған К- көп ішінде бір жалғыз, көп мұғайып жырлаған И- игілікті ісімен халықтың қалаулысы бола білген І- ізгіліктілігімен де, жырымен де, халқын адалдыққа, адамгершілікке үгіттеген З- Заманынның үнін жырына қосқан жырау

Cабақ соңындағы өзін-өзі бағалау Бағалау критерийі Дескрипторлар 1.Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндай аламын Идеясы м

13 слайд
Cабақ соңындағы өзін-өзі бағалау Бағалау критерийі Дескрипторлар 1.Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндай аламын Идеясы мен тақырыбын білемін 2.Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектеріне талдау жасайды Шығарманың композициялық бөліктеріне тақырып қоя аламын Шығарма бөліктерінің идеясын анықтай аламын Шығармадағы көтерілген мәселені білемін Шығармадан қорытынды шығара алады

13 слайд

Cабақ соңындағы өзін-өзі бағалау Бағалау критерийі Дескрипторлар 1.Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндай аламын Идеясы мен тақырыбын білемін 2.Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектеріне талдау жасайды Шығарманың композициялық бөліктеріне тақырып қоя аламын Шығарма бөліктерінің идеясын анықтай аламын Шығармадағы көтерілген мәселені білемін Шығармадан қорытынды шығара алады

Шығарма несімен ұнады? Cабақта не қиын болды? Түйінді ой Кері байланыс

14 слайд
Шығарма несімен ұнады? Cабақта не қиын болды? Түйінді ой       Кері байланыс

14 слайд

Шығарма несімен ұнады? Cабақта не қиын болды? Түйінді ой       Кері байланыс

Үйге тапсырма Толғауда айтылған өсиет сөздерді топтастырып жазу

15 слайд
Үйге тапсырма Толғауда айтылған өсиет сөздерді топтастырып жазу

15 слайд

Үйге тапсырма Толғауда айтылған өсиет сөздерді топтастырып жазу