Презентация Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ой қозғау сұрақтары
-Шалкиіздің өмірі туралы не білесіңдер?
-Қай бидің ақылшысы болған?
-Жырау әскери жорықтармен қай жерлерді аралайды?
-Жыраудың қандай өлең,толғауларын білесіңдер?
1 слайд
Ой қозғау сұрақтары -Шалкиіздің өмірі туралы не білесіңдер? -Қай бидің ақылшысы болған? -Жырау әскери жорықтармен қай жерлерді аралайды? -Жыраудың қандай өлең,толғауларын білесіңдер?
2 слайд
Білемін Білгім келеді Білдім
Шалкиіздің өмірі туралы БББ кестесі
2 слайд
Білемін Білгім келеді Білдім Шалкиіздің өмірі туралы БББ кестесі
3 слайд
Қазанның он тоғызы
Сынып жұмысы
Сабақтың тақырыбы:
Шалкиіз жырау
Би Темірге бірінші толғау
3 слайд
Қазанның он тоғызы Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: Шалкиіз жырау Би Темірге бірінші толғау
4 слайд
Сабақтың бағалау критерийлері
- Шығарма мазмұнын білу
- Тақырыбы мен идеясына талдау жасау
- Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік
көзқарас білдіру
4 слайд
Сабақтың бағалау критерийлері - Шығарма мазмұнын білу - Тақырыбы мен идеясына талдау жасау - Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіру
5 слайд
«Оза оқу» әдісі бойынша Шалкиіз жырау
туралы оқып келуге берілген
Топтық жұмыс
5 слайд
«Оза оқу» әдісі бойынша Шалкиіз жырау туралы оқып келуге берілген Топтық жұмыс
6 слайд
Топтық жұмыс
«ДЖИГСО» әдісі
*Оқушылар тапсырманы топта орындайды.
*Әр топқа шығармадан үзінді беріледі.
*Оқушылар үзіндіні топта оқып, мазмұнын
талқылайды.
*Топтан бір спикер таңдалады.
*Спикер өз топтарына берілген үзіндінің мазмұнын
басқа топтарға барып түсіндіреді .
Бағалау критерийі Дескрипторлар
Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндайды
Ойын жүйелі, түсінікті жеткізеді
6 слайд
Топтық жұмыс «ДЖИГСО» әдісі *Оқушылар тапсырманы топта орындайды. *Әр топқа шығармадан үзінді беріледі. *Оқушылар үзіндіні топта оқып, мазмұнын талқылайды. *Топтан бір спикер таңдалады. *Спикер өз топтарына берілген үзіндінің мазмұнын басқа топтарға барып түсіндіреді . Бағалау критерийі Дескрипторлар Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндайды Ойын жүйелі, түсінікті жеткізеді
7 слайд
Бағалау «Дауыс беру» әдісі
Оқушылар спикерлерді дауыс беру арқылы
бағалайды. Әр оқушы бір спикерге ғана дауыс бере
алады. Шығарма мазмұнын жақсы түсіндіре білген
әрі әсерлі етіп жеткізген спикерге дауыс береді.
7 слайд
Бағалау «Дауыс беру» әдісі Оқушылар спикерлерді дауыс беру арқылы бағалайды. Әр оқушы бір спикерге ғана дауыс бере алады. Шығарма мазмұнын жақсы түсіндіре білген әрі әсерлі етіп жеткізген спикерге дауыс береді.
8 слайд
* Сергіту
Бекболат Тілеухановтың орындауындағы
«Би Темірге бірінші толғау»
8 слайд
* Сергіту Бекболат Тілеухановтың орындауындағы «Би Темірге бірінші толғау»
9 слайд
Жеке жұмыс
«Менің де айтарым бар...» стратегиясы
Менің ойымша, бұл өлеңнің тақырыбы .....................................
Идеясы ..............................................................................................
Өмірмен байланыстыратын болсам............................................
Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі....................................
9 слайд
Жеке жұмыс «Менің де айтарым бар...» стратегиясы Менің ойымша, бұл өлеңнің тақырыбы ..................................... Идеясы .............................................................................................. Өмірмен байланыстыратын болсам............................................ Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі....................................
10 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлар
Тақырыбы мен
идеясына талдау
жасайды
Шығармаға тақырып қояды
Шығарма идеясын анықтайды
Өмірмен байланыстырады
Өз ойын білдіредіБағалау. Жұптар кестелерін бір –
біріне берді, критерий бойынша
бағалайды, комментарий жасайды.
10 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлар Тақырыбы мен идеясына талдау жасайды Шығармаға тақырып қояды Шығарма идеясын анықтайды Өмірмен байланыстырады Өз ойын білдіредіБағалау. Жұптар кестелерін бір – біріне берді, критерий бойынша бағалайды, комментарий жасайды.
11 слайд
Ш -
А -
Л -
К -
И -
І -
З -
11 слайд
Ш - А - Л - К - И - І - З -
12 слайд
Ш- шалқыта жырлайтын
А - ақиқатты айта білген
Л- лашын құстай қалықтаған, халқына қамқор болған
К - көп ішінде бір жалғыз, көп мұғайып жырлаған
И- игілікті ісімен халықтың қалаулысы бола білген
І - ізгіліктілігімен де, жырымен де, халқын адалдыққа,
адамгершілікке үгіттеген
З- Заманынның үнін жырына қосқан жырау
12 слайд
Ш- шалқыта жырлайтын А - ақиқатты айта білген Л- лашын құстай қалықтаған, халқына қамқор болған К - көп ішінде бір жалғыз, көп мұғайып жырлаған И- игілікті ісімен халықтың қалаулысы бола білген І - ізгіліктілігімен де, жырымен де, халқын адалдыққа, адамгершілікке үгіттеген З- Заманынның үнін жырына қосқан жырау
13 слайд
Cабақ соңындағы өзін-өзі бағалау
Бағалау критерийі Дескрипторлар
1.Шығарма мазмұнын
біледі Шығарманы мазмұндай аламын
Идеясы мен тақырыбын білемін
2.Шығарма сюжетінің
құрамдас бөлшектеріне
талдау жасайды Шығарманың композициялық
бөліктеріне тақырып қоя аламын
Шығарма бөліктерінің идеясын
анықтай аламын
Шығармадағы көтерілген мәселені
білемін
Шығармадан қорытынды шығара
алады
13 слайд
Cабақ соңындағы өзін-өзі бағалау Бағалау критерийі Дескрипторлар 1.Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндай аламын Идеясы мен тақырыбын білемін 2.Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектеріне талдау жасайды Шығарманың композициялық бөліктеріне тақырып қоя аламын Шығарма бөліктерінің идеясын анықтай аламын Шығармадағы көтерілген мәселені білемін Шығармадан қорытынды шығара алады
14 слайд
Шы ғарма несімен
ұнады? Cабақта не қиын
болды? Түйінді ой
Кері байланыс
14 слайд
Шы ғарма несімен ұнады? Cабақта не қиын болды? Түйінді ой Кері байланыс
15 слайд
Үйге тапсырма
Толғауда айтылған өсиет сөздерді
топтастырып жазу
15 слайд
Үйге тапсырма Толғауда айтылған өсиет сөздерді топтастырып жазу