Презентация "Салыстырмалы атомдық масса" 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Салыстырмалы атомдық
массаДаулетова Бибигуль Каримовна
Атырау облысы
Махамбет ауданы
Ақтоғай орта мектебінің химия пәні мұғалімі
Оқу мақсаттары: 7.1.2.9 Жердегі элементтердің басым бөлігі
планеталардың қалыптасу кезінде пайда болған
изотоптар қоспасы түрінде кездесетіндігін түсіну.
7.1.2.10 Табиғи изотоптары бар химиялық
элементтердің атомдық массасы бөлшек сан
болатындығын түсіну.
1 слайд
Салыстырмалы атомдық массаДаулетова Бибигуль Каримовна Атырау облысы Махамбет ауданы Ақтоғай орта мектебінің химия пәні мұғалімі Оқу мақсаттары: 7.1.2.9 Жердегі элементтердің басым бөлігі планеталардың қалыптасу кезінде пайда болған изотоптар қоспасы түрінде кездесетіндігін түсіну. 7.1.2.10 Табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массасы бөлшек сан болатындығын түсіну.
2 слайд
•
Жердегі кездесетін элементтер
туралы түсінік бере аладыБарлық
оқушылар:
•
Элементтердің планеталар
қалыптасуы кезінде пайда
болғанын айта алады.
Изотоптар туралы біледі.Оқушылардың
басым бөлігі:
•
Табиғи изотоптары бар
химиялық элементтің атомдық
массасы бөлшек сан болатынын
айтадыОқушылардың
кейбірі:Сабақ мақсаты:
2 слайд
• Жердегі кездесетін элементтер туралы түсінік бере аладыБарлық оқушылар: • Элементтердің планеталар қалыптасуы кезінде пайда болғанын айта алады. Изотоптар туралы біледі.Оқушылардың басым бөлігі: • Табиғи изотоптары бар химиялық элементтің атомдық массасы бөлшек сан болатынын айтадыОқушылардың кейбірі:Сабақ мақсаты:
3 слайд
Белсенді
оқыту«Синквейн»
«Семантика-
лық кесте »«Сиқырлы
сұрақтар»
«Ротация»
3 слайд
Белсенді оқыту«Синквейн» «Семантика- лық кесте »«Сиқырлы сұрақтар» «Ротация»
4 слайд
Тапсырма
Дерек -
көздер
Диалог
қолдау
Нәтиже
Қарқын Топтасу Сабақ
мақсаттарын
саралау
Оқыту
міндеттеріне
қарай топ құру Оқушыларға қажетіне
қарай тапсырмалар
беру
Материалды
пайдалану
ауқымдылығы
Оқыту
міндеттеріне
қарай топ құру
Оқушыға
тапсырма беру
уақыты Сұрақ қою
арқылы
Сабақ
қорытындысы Саралау
4 слайд
Тапсырма Дерек - көздер Диалог қолдау Нәтиже Қарқын Топтасу Сабақ мақсаттарын саралау Оқыту міндеттеріне қарай топ құру Оқушыларға қажетіне қарай тапсырмалар беру Материалды пайдалану ауқымдылығы Оқыту міндеттеріне қарай топ құру Оқушыға тапсырма беру уақыты Сұрақ қою арқылы Сабақ қорытындысы Саралау
5 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
Жиынтық
Тақырыптық
түйінді сөздер
Түртіп алу Сұрақ қою,
қайта сұрақ қоюКластер
5 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы Жиынтық Тақырыптық түйінді сөздер Түртіп алу Сұрақ қою, қайта сұрақ қоюКластер
6 слайд
Кері
байланыс «Бағалау»
парақшасы
«Бес саусақ»
6 слайд
Кері байланыс «Бағалау» парақшасы «Бес саусақ»
7 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Химия, жаратылыстану пәндерінің
жаңартылған білім беру бағдарламасы
пәндері бойынша оқу бағдарламасын
жаңартып, критериалды бағалау жүйесін
енгізу мән-мәтінінде мұғалімдердің
педагогикалық шеберлігін жетілдіреді.
Бағдарлама материалдарды өз
тәжірибесінде сынап көруге, оқушыларға
барынша қолдау көрсетуге бағытталған
тапсырмалар орындауға мүмкіндік береді.
7 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Химия, жаратылыстану пәндерінің жаңартылған білім беру бағдарламасы пәндері бойынша оқу бағдарламасын жаңартып, критериалды бағалау жүйесін енгізу мән-мәтінінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіреді. Бағдарлама материалдарды өз тәжірибесінде сынап көруге, оқушыларға барынша қолдау көрсетуге бағытталған тапсырмалар орындауға мүмкіндік береді.