Материалдар / Презентация "Санның стандарт түрі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Санның стандарт түрі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша 7 - сыныпқа жазылған сабақ жоспарында оқыту және оқу мақсатынан бастап, оған қатысты бағалау критерийлерінің құрылуы, тапсырмалардың сәйкестендіріле алынып, оқушының тыңдалым, айтылым, оқылым мен жазылым дағдыларының дамытуына мүмкіндік жасау негізге алынды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1810
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Бірліктерді ауыстыру. Стандарт түрге келтірілген сандармен әрекеттер.

1 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Бірліктерді ауыстыру. Стандарт түрге келтірілген сандармен әрекеттер.

1 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Бірліктерді ауыстыру. Стандарт түрге келтірілген сандармен әрекеттер.

7.1.2.4 сандарды стандарт түрде жаза алады және оларға арифметикалық амалдар қолдана алады; 7.1.2.7 шамаларды бір өлшем бірл

2 слайд
7.1.2.4 сандарды стандарт түрде жаза алады және оларға арифметикалық амалдар қолдана алады; 7.1.2.7 шамаларды бір өлшем бірліктен басқа өлшем бірлікке аудара алады және нәтижені стандарт түрде жаза алады; Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз.

2 слайд

7.1.2.4 сандарды стандарт түрде жаза алады және оларға арифметикалық амалдар қолдана алады; 7.1.2.7 шамаларды бір өлшем бірліктен басқа өлшем бірлікке аудара алады және нәтижені стандарт түрде жаза алады; Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз.

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Tarsia 1.(2 ∙ 10 3 ) ∙ ( 1,5 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 8 2.(9 ∙ 10 7 ) : ( 3 ∙ 10

3 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Tarsia 1.(2 ∙ 10 3 ) ∙ ( 1,5 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 8 2.(9 ∙ 10 7 ) : ( 3 ∙ 10 -3 ) =3 ∙ 10 10 3.(1,5 ∙ 10 -3 ) ∙ ( 9 ∙ 10 5 ) =1,35 ∙ 10 3 4.(2,4 ∙ 10 -3 ) : (8 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 -9 5.(8,1 ∙ 10 19 ) ∙ ( 3 ∙ 10 21 ) =2,43 ∙ 10 41 6.(3,6 ∙ 10 3 ) : (5 ∙ 10 -5 ) =7,2 ∙ 10 7 7.(7,5 ∙ 10 -3 ) + ( 1,23 ∙ 10 -3 ) =8,73 ∙ 10 -3 8.(4,5 ∙ 10 7 ) - ( 4,05 ∙ 10 7 ) =4,5 ∙ 10 6 9.(9,9 ∙ 10 2 ) : (1,2 ∙ 10 -1 )= 8,25 ∙ 10 3 10. (1,2 ∙ 10 -3 ) : (4,8 ∙ 10 -2 )= 2,5 ∙ 10 -2

3 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Tarsia 1.(2 ∙ 10 3 ) ∙ ( 1,5 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 8 2.(9 ∙ 10 7 ) : ( 3 ∙ 10 -3 ) =3 ∙ 10 10 3.(1,5 ∙ 10 -3 ) ∙ ( 9 ∙ 10 5 ) =1,35 ∙ 10 3 4.(2,4 ∙ 10 -3 ) : (8 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 -9 5.(8,1 ∙ 10 19 ) ∙ ( 3 ∙ 10 21 ) =2,43 ∙ 10 41 6.(3,6 ∙ 10 3 ) : (5 ∙ 10 -5 ) =7,2 ∙ 10 7 7.(7,5 ∙ 10 -3 ) + ( 1,23 ∙ 10 -3 ) =8,73 ∙ 10 -3 8.(4,5 ∙ 10 7 ) - ( 4,05 ∙ 10 7 ) =4,5 ∙ 10 6 9.(9,9 ∙ 10 2 ) : (1,2 ∙ 10 -1 )= 8,25 ∙ 10 3 10. (1,2 ∙ 10 -3 ) : (4,8 ∙ 10 -2 )= 2,5 ∙ 10 -2

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. 3,5·10 5 тоннаны граммен өрнекте 3,5·10 5 т = 3,5·10 5  10 6 г =

4 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. 3,5·10 5 тоннаны граммен өрнекте 3,5·10 5 т = 3,5·10 5  10 6 г = 3,5·10 11 г 1 т =10 3 г 1г= 10 -3 т 1 км =10 3 м 1м= 10 -3 км 1 м 2 =10 4 см 2 1см 2 = 10 -4 м 2 Есте сақта!

4 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. 3,5·10 5 тоннаны граммен өрнекте 3,5·10 5 т = 3,5·10 5  10 6 г = 3,5·10 11 г 1 т =10 3 г 1г= 10 -3 т 1 км =10 3 м 1м= 10 -3 км 1 м 2 =10 4 см 2 1см 2 = 10 -4 м 2 Есте сақта!

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте : 5,2·10 2 т - г; 1,2·10 –4 т -

5 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте : 5,2·10 2 т - г; 1,2·10 –4 т - г; 3,72·10 –3 км - м; 3,24·10 3 км - м; 1,6·10 12 г - т; 4,5·10 –12 г - т; 9,6·10 9 см - км; 8,3·10 –5 см - км; 7,2·10 10 г - кг; 1,2·10 –5 г - кг; 6 ·10 17 см 3 - мм 3 ; 3,3 ·10 –12 см 3 - мм 3 ; 1,48·10 –5 м 2 - см 2 ; 8,41·10 5 м 2 - см 2 ; 5,2·10 5 т - г; 7,2·10 –3 т - г; 1,72·10 –5 км - м ; 5,24·10 8 км - м ; 4,6·10 9 г - т; 6,5·10 –5 г - т; 1,6·10 7 см - км; 9,3·10 –4 см - км; 7,8·10 8 г - кг; 4,2·10 –3 г - кг; 5 ·10 15 см 3 - мм 3 ; 7 ·10 –11 см 3 - мм 3 ; 5,48·10 –4 м 2 – см 2 ; 8,45·10 8 м 2 - см 2 ;

5 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте : 5,2·10 2 т - г; 1,2·10 –4 т - г; 3,72·10 –3 км - м; 3,24·10 3 км - м; 1,6·10 12 г - т; 4,5·10 –12 г - т; 9,6·10 9 см - км; 8,3·10 –5 см - км; 7,2·10 10 г - кг; 1,2·10 –5 г - кг; 6 ·10 17 см 3 - мм 3 ; 3,3 ·10 –12 см 3 - мм 3 ; 1,48·10 –5 м 2 - см 2 ; 8,41·10 5 м 2 - см 2 ; 5,2·10 5 т - г; 7,2·10 –3 т - г; 1,72·10 –5 км - м ; 5,24·10 8 км - м ; 4,6·10 9 г - т; 6,5·10 –5 г - т; 1,6·10 7 см - км; 9,3·10 –4 см - км; 7,8·10 8 г - кг; 4,2·10 –3 г - кг; 5 ·10 15 см 3 - мм 3 ; 7 ·10 –11 см 3 - мм 3 ; 5,48·10 –4 м 2 – см 2 ; 8,45·10 8 м 2 - см 2 ;

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте: 5,2·10 2 т - 5,2·10 5 г; 1,2·10 –4 т -

6 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте: 5,2·10 2 т - 5,2·10 5 г; 1,2·10 –4 т - 1,2·10 -1 г; 3,72·10 –3 км - 3,72 м; 3,24·10 3 км - 3,24·10 6 м; 1,6·10 12 г - 1,6·10 9 т; 4,5·10 –12 г - 4,5·10 -15 т; 9,6·10 9 см - 9,6·10 6 км; 8,3·10 –5 см - 8,3·10 -10 км; 7,2·10 10 г - 7,2·10 7 кг; 1,2·10 –5 г - 1,2·10 -8 кг; 6 ·10 17 см 3 - 6·10 20 мм 3 ; 3,3 ·10 –12 см 3 - 5,2·10 -9 мм 3 ; 1,48·10 –5 м 2 - 1,48·10 -1 см 2 ; 8,41·10 5 м 2 - 8,41·10 9 см 2 ; 5,2·10 5 т - 5,2·10 11 г; 7,2·10 –3 т - 7,2 г; 1,72·10 –5 км - 1,72·10 -2 м ; 5,24·10 8 км - 5,24·10 11 м ; 4,6·10 9 г - 1,72·10 -2 т; 6,5·10 –5 г - 6,5·10 -11 т; 1,6·10 7 см - 1,6·10 2 км; 9,3·10 –4 см - 9,3·10 -9 км; 7,8·10 8 г - 7,8·10 3 кг; 4,2·10 –3 г - 4,2·10 -6 кг; 5 ·10 15 см 3 - 5·10 18 мм 3 ; 7 ·10 –11 см 3 - 7·10 -8 мм 3 ; 5,48·10 –4 м 2 – 5,48 см 2 ; 8,45·10 8 м 2 - 8,45·10 12 см 2 ;

6 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте: 5,2·10 2 т - 5,2·10 5 г; 1,2·10 –4 т - 1,2·10 -1 г; 3,72·10 –3 км - 3,72 м; 3,24·10 3 км - 3,24·10 6 м; 1,6·10 12 г - 1,6·10 9 т; 4,5·10 –12 г - 4,5·10 -15 т; 9,6·10 9 см - 9,6·10 6 км; 8,3·10 –5 см - 8,3·10 -10 км; 7,2·10 10 г - 7,2·10 7 кг; 1,2·10 –5 г - 1,2·10 -8 кг; 6 ·10 17 см 3 - 6·10 20 мм 3 ; 3,3 ·10 –12 см 3 - 5,2·10 -9 мм 3 ; 1,48·10 –5 м 2 - 1,48·10 -1 см 2 ; 8,41·10 5 м 2 - 8,41·10 9 см 2 ; 5,2·10 5 т - 5,2·10 11 г; 7,2·10 –3 т - 7,2 г; 1,72·10 –5 км - 1,72·10 -2 м ; 5,24·10 8 км - 5,24·10 11 м ; 4,6·10 9 г - 1,72·10 -2 т; 6,5·10 –5 г - 6,5·10 -11 т; 1,6·10 7 см - 1,6·10 2 км; 9,3·10 –4 см - 9,3·10 -9 км; 7,8·10 8 г - 7,8·10 3 кг; 4,2·10 –3 г - 4,2·10 -6 кг; 5 ·10 15 см 3 - 5·10 18 мм 3 ; 7 ·10 –11 см 3 - 7·10 -8 мм 3 ; 5,48·10 –4 м 2 – 5,48 см 2 ; 8,45·10 8 м 2 - 8,45·10 12 см 2 ;

Бүгін мен … білдім  Меніңше, … Маған қызық болғаны-  Менің бұл жайлы ойым …  … жайлы тағы тыңдағым келеді  Жұмыс маған

7 слайд
Бүгін мен … білдім  Меніңше, … Маған қызық болғаны-  Менің бұл жайлы ойым …  … жайлы тағы тыңдағым келеді  Жұмыс маған … көмектесті  … шабытым оянды Сөйлемді аяқта

7 слайд

Бүгін мен … білдім  Меніңше, … Маған қызық болғаны-  Менің бұл жайлы ойым …  … жайлы тағы тыңдағым келеді  Жұмыс маған … көмектесті  … шабытым оянды Сөйлемді аяқта