Материалдар / Презентация "Санның стандарт түрі"

Презентация "Санның стандарт түрі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша 7 - сыныпқа жазылған сабақ жоспарында оқыту және оқу мақсатынан бастап, оған қатысты бағалау критерийлерінің құрылуы, тапсырмалардың сәйкестендіріле алынып, оқушының тыңдалым, айтылым, оқылым мен жазылым дағдыларының дамытуына мүмкіндік жасау негізге алынды.
Авторы:
21 Желтоқсан 2017
1884
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Бірліктерді ауыстыру. Стандарт түрге келтірілген сандармен әрекеттер.

1 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Бірліктерді ауыстыру. Стандарт түрге келтірілген сандармен әрекеттер.

1 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Бірліктерді ауыстыру. Стандарт түрге келтірілген сандармен әрекеттер.

7.1.2.4 сандарды стандарт түрде жаза алады және оларға арифметикалық амалдар қолдана алады; 7.1.2.7 шамаларды бір өлшем бірл

2 слайд
7.1.2.4 сандарды стандарт түрде жаза алады және оларға арифметикалық амалдар қолдана алады; 7.1.2.7 шамаларды бір өлшем бірліктен басқа өлшем бірлікке аудара алады және нәтижені стандарт түрде жаза алады; Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз.

2 слайд

7.1.2.4 сандарды стандарт түрде жаза алады және оларға арифметикалық амалдар қолдана алады; 7.1.2.7 шамаларды бір өлшем бірліктен басқа өлшем бірлікке аудара алады және нәтижені стандарт түрде жаза алады; Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз.

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Tarsia 1.(2 ∙ 10 3 ) ∙ ( 1,5 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 8 2.(9 ∙ 10 7 ) : ( 3 ∙ 10

3 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Tarsia 1.(2 ∙ 10 3 ) ∙ ( 1,5 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 8 2.(9 ∙ 10 7 ) : ( 3 ∙ 10 -3 ) =3 ∙ 10 10 3.(1,5 ∙ 10 -3 ) ∙ ( 9 ∙ 10 5 ) =1,35 ∙ 10 3 4.(2,4 ∙ 10 -3 ) : (8 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 -9 5.(8,1 ∙ 10 19 ) ∙ ( 3 ∙ 10 21 ) =2,43 ∙ 10 41 6.(3,6 ∙ 10 3 ) : (5 ∙ 10 -5 ) =7,2 ∙ 10 7 7.(7,5 ∙ 10 -3 ) + ( 1,23 ∙ 10 -3 ) =8,73 ∙ 10 -3 8.(4,5 ∙ 10 7 ) - ( 4,05 ∙ 10 7 ) =4,5 ∙ 10 6 9.(9,9 ∙ 10 2 ) : (1,2 ∙ 10 -1 )= 8,25 ∙ 10 3 10. (1,2 ∙ 10 -3 ) : (4,8 ∙ 10 -2 )= 2,5 ∙ 10 -2

3 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Tarsia 1.(2 ∙ 10 3 ) ∙ ( 1,5 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 8 2.(9 ∙ 10 7 ) : ( 3 ∙ 10 -3 ) =3 ∙ 10 10 3.(1,5 ∙ 10 -3 ) ∙ ( 9 ∙ 10 5 ) =1,35 ∙ 10 3 4.(2,4 ∙ 10 -3 ) : (8 ∙ 10 5 ) =3 ∙ 10 -9 5.(8,1 ∙ 10 19 ) ∙ ( 3 ∙ 10 21 ) =2,43 ∙ 10 41 6.(3,6 ∙ 10 3 ) : (5 ∙ 10 -5 ) =7,2 ∙ 10 7 7.(7,5 ∙ 10 -3 ) + ( 1,23 ∙ 10 -3 ) =8,73 ∙ 10 -3 8.(4,5 ∙ 10 7 ) - ( 4,05 ∙ 10 7 ) =4,5 ∙ 10 6 9.(9,9 ∙ 10 2 ) : (1,2 ∙ 10 -1 )= 8,25 ∙ 10 3 10. (1,2 ∙ 10 -3 ) : (4,8 ∙ 10 -2 )= 2,5 ∙ 10 -2

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. 3,5·10 5 тоннаны граммен өрнекте 3,5·10 5 т = 3,5·10 5  10 6 г =

4 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. 3,5·10 5 тоннаны граммен өрнекте 3,5·10 5 т = 3,5·10 5  10 6 г = 3,5·10 11 г 1 т =10 3 г 1г= 10 -3 т 1 км =10 3 м 1м= 10 -3 км 1 м 2 =10 4 см 2 1см 2 = 10 -4 м 2 Есте сақта!

4 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. 3,5·10 5 тоннаны граммен өрнекте 3,5·10 5 т = 3,5·10 5  10 6 г = 3,5·10 11 г 1 т =10 3 г 1г= 10 -3 т 1 км =10 3 м 1м= 10 -3 км 1 м 2 =10 4 см 2 1см 2 = 10 -4 м 2 Есте сақта!

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте : 5,2·10 2 т - г; 1,2·10 –4 т -

5 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте : 5,2·10 2 т - г; 1,2·10 –4 т - г; 3,72·10 –3 км - м; 3,24·10 3 км - м; 1,6·10 12 г - т; 4,5·10 –12 г - т; 9,6·10 9 см - км; 8,3·10 –5 см - км; 7,2·10 10 г - кг; 1,2·10 –5 г - кг; 6 ·10 17 см 3 - мм 3 ; 3,3 ·10 –12 см 3 - мм 3 ; 1,48·10 –5 м 2 - см 2 ; 8,41·10 5 м 2 - см 2 ; 5,2·10 5 т - г; 7,2·10 –3 т - г; 1,72·10 –5 км - м ; 5,24·10 8 км - м ; 4,6·10 9 г - т; 6,5·10 –5 г - т; 1,6·10 7 см - км; 9,3·10 –4 см - км; 7,8·10 8 г - кг; 4,2·10 –3 г - кг; 5 ·10 15 см 3 - мм 3 ; 7 ·10 –11 см 3 - мм 3 ; 5,48·10 –4 м 2 – см 2 ; 8,45·10 8 м 2 - см 2 ;

5 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте : 5,2·10 2 т - г; 1,2·10 –4 т - г; 3,72·10 –3 км - м; 3,24·10 3 км - м; 1,6·10 12 г - т; 4,5·10 –12 г - т; 9,6·10 9 см - км; 8,3·10 –5 см - км; 7,2·10 10 г - кг; 1,2·10 –5 г - кг; 6 ·10 17 см 3 - мм 3 ; 3,3 ·10 –12 см 3 - мм 3 ; 1,48·10 –5 м 2 - см 2 ; 8,41·10 5 м 2 - см 2 ; 5,2·10 5 т - г; 7,2·10 –3 т - г; 1,72·10 –5 км - м ; 5,24·10 8 км - м ; 4,6·10 9 г - т; 6,5·10 –5 г - т; 1,6·10 7 см - км; 9,3·10 –4 см - км; 7,8·10 8 г - кг; 4,2·10 –3 г - кг; 5 ·10 15 см 3 - мм 3 ; 7 ·10 –11 см 3 - мм 3 ; 5,48·10 –4 м 2 – см 2 ; 8,45·10 8 м 2 - см 2 ;

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте: 5,2·10 2 т - 5,2·10 5 г; 1,2·10 –4 т -

6 слайд
Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте: 5,2·10 2 т - 5,2·10 5 г; 1,2·10 –4 т - 1,2·10 -1 г; 3,72·10 –3 км - 3,72 м; 3,24·10 3 км - 3,24·10 6 м; 1,6·10 12 г - 1,6·10 9 т; 4,5·10 –12 г - 4,5·10 -15 т; 9,6·10 9 см - 9,6·10 6 км; 8,3·10 –5 см - 8,3·10 -10 км; 7,2·10 10 г - 7,2·10 7 кг; 1,2·10 –5 г - 1,2·10 -8 кг; 6 ·10 17 см 3 - 6·10 20 мм 3 ; 3,3 ·10 –12 см 3 - 5,2·10 -9 мм 3 ; 1,48·10 –5 м 2 - 1,48·10 -1 см 2 ; 8,41·10 5 м 2 - 8,41·10 9 см 2 ; 5,2·10 5 т - 5,2·10 11 г; 7,2·10 –3 т - 7,2 г; 1,72·10 –5 км - 1,72·10 -2 м ; 5,24·10 8 км - 5,24·10 11 м ; 4,6·10 9 г - 1,72·10 -2 т; 6,5·10 –5 г - 6,5·10 -11 т; 1,6·10 7 см - 1,6·10 2 км; 9,3·10 –4 см - 9,3·10 -9 км; 7,8·10 8 г - 7,8·10 3 кг; 4,2·10 –3 г - 4,2·10 -6 кг; 5 ·10 15 см 3 - 5·10 18 мм 3 ; 7 ·10 –11 см 3 - 7·10 -8 мм 3 ; 5,48·10 –4 м 2 – 5,48 см 2 ; 8,45·10 8 м 2 - 8,45·10 12 см 2 ;

6 слайд

Назарбаев. Интеллектуальные школы. НИШ ФМН г.Тараз. Өрнекте: 5,2·10 2 т - 5,2·10 5 г; 1,2·10 –4 т - 1,2·10 -1 г; 3,72·10 –3 км - 3,72 м; 3,24·10 3 км - 3,24·10 6 м; 1,6·10 12 г - 1,6·10 9 т; 4,5·10 –12 г - 4,5·10 -15 т; 9,6·10 9 см - 9,6·10 6 км; 8,3·10 –5 см - 8,3·10 -10 км; 7,2·10 10 г - 7,2·10 7 кг; 1,2·10 –5 г - 1,2·10 -8 кг; 6 ·10 17 см 3 - 6·10 20 мм 3 ; 3,3 ·10 –12 см 3 - 5,2·10 -9 мм 3 ; 1,48·10 –5 м 2 - 1,48·10 -1 см 2 ; 8,41·10 5 м 2 - 8,41·10 9 см 2 ; 5,2·10 5 т - 5,2·10 11 г; 7,2·10 –3 т - 7,2 г; 1,72·10 –5 км - 1,72·10 -2 м ; 5,24·10 8 км - 5,24·10 11 м ; 4,6·10 9 г - 1,72·10 -2 т; 6,5·10 –5 г - 6,5·10 -11 т; 1,6·10 7 см - 1,6·10 2 км; 9,3·10 –4 см - 9,3·10 -9 км; 7,8·10 8 г - 7,8·10 3 кг; 4,2·10 –3 г - 4,2·10 -6 кг; 5 ·10 15 см 3 - 5·10 18 мм 3 ; 7 ·10 –11 см 3 - 7·10 -8 мм 3 ; 5,48·10 –4 м 2 – 5,48 см 2 ; 8,45·10 8 м 2 - 8,45·10 12 см 2 ;

Бүгін мен … білдім  Меніңше, … Маған қызық болғаны-  Менің бұл жайлы ойым …  … жайлы тағы тыңдағым келеді  Жұмыс маған

7 слайд
Бүгін мен … білдім  Меніңше, … Маған қызық болғаны-  Менің бұл жайлы ойым …  … жайлы тағы тыңдағым келеді  Жұмыс маған … көмектесті  … шабытым оянды Сөйлемді аяқта

7 слайд

Бүгін мен … білдім  Меніңше, … Маған қызық болғаны-  Менің бұл жайлы ойым …  … жайлы тағы тыңдағым келеді  Жұмыс маған … көмектесті  … шабытым оянды Сөйлемді аяқта

Министірлікпен келісілген курстар тізімі