Материалдар / Презентация Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабаққа қосымша дайын презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2024
273
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері Педагогтің аты-жөні: Бердишев

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері Педагогтің аты-жөні: Бердишева Ұлжалғас Тоғайқызы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері Педагогтің аты-жөні: Бердишева Ұлжалғас Тоғайқызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 9.2.3.3 - адам ұрығының дамуына шылым шегу, алкоголь мен басқа есірткілер әсерінің сал

2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 9.2.3.3 - адам ұрығының дамуына шылым шегу, алкоголь мен басқа есірткілер әсерінің салдарын түсіндіру

2 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 9.2.3.3 - адам ұрығының дамуына шылым шегу, алкоголь мен басқа есірткілер әсерінің салдарын түсіндіру

Сабақтың басы: Қызығушылықты ояту. Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Жағымды тілек” әдісі арқылы мұғалім оқушыларға жақсы тілек айту

3 слайд
Сабақтың басы: Қызығушылықты ояту. Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Жағымды тілек” әдісі арқылы мұғалім оқушыларға жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады және семинарға шашу шашады. Оқушылар конфет түстеріне қарай 3 топқа бөлінеді. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

3 слайд

Сабақтың басы: Қызығушылықты ояту. Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Жағымды тілек” әдісі арқылы мұғалім оқушыларға жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады және семинарға шашу шашады. Оқушылар конфет түстеріне қарай 3 топқа бөлінеді. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтары

4 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. № 1-тапсырма контекст негізінде тест тапсырмасы орындалады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Тапсырмаларға жауап береді

4 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. № 1-тапсырма контекст негізінде тест тапсырмасы орындалады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Тапсырмаларға жауап береді

Топтық жұмыс «Инцидент» әдісі 20 минут 1. Эмбриоуытты заттар дегеніміз не? Эмбриоуытты заттарды азайту жолдары. 2. Ауру бала

5 слайд
Топтық жұмыс «Инцидент» әдісі 20 минут 1. Эмбриоуытты заттар дегеніміз не? Эмбриоуытты заттарды азайту жолдары. 2. Ауру бала және ата-ана (қиыншылықтар, ауыртпалықтар). Дені сау ұрпақ туылу мүмкіндігін арттыру шаралары. 3. Алкоголь, никотин мен есірткінің адам эмбрионының дамуына әсерін сипаттаңдар. Саламатты Қазақстан. Әр топ атынан өздері дайындаған жобасын қорғауға спикерлер шығып, топ алдында сөйлейді. Олар өздері дайындаған слайдтарын немесе плакаттарын қолданады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Тапсырмаларға жауап береді -Жүйелі ойлау дағдысы қалыптасады

5 слайд

Топтық жұмыс «Инцидент» әдісі 20 минут 1. Эмбриоуытты заттар дегеніміз не? Эмбриоуытты заттарды азайту жолдары. 2. Ауру бала және ата-ана (қиыншылықтар, ауыртпалықтар). Дені сау ұрпақ туылу мүмкіндігін арттыру шаралары. 3. Алкоголь, никотин мен есірткінің адам эмбрионының дамуына әсерін сипаттаңдар. Саламатты Қазақстан. Әр топ атынан өздері дайындаған жобасын қорғауға спикерлер шығып, топ алдында сөйлейді. Олар өздері дайындаған слайдтарын немесе плакаттарын қолданады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Тапсырмаларға жауап береді -Жүйелі ойлау дағдысы қалыптасады

Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында видеоролик көрсетіледі № 1-тапсырма

6 слайд
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында видеоролик көрсетіледі № 1-тапсырма Инцидент әдісі арқылы беріледі. Алдымен оқушыларға инцидент туралы қысқаша мәлімет беріледі. Оқушылар 15 минут ішінде берілген тапсырма бойынша оқиғаның жай-жапсарын талқылап, пробдема шешу жолдарын қарастырады. 15 минуттан кейін топтар өз ұстанымдарын ортаға салады. Топтық жұмыс «Инцидент» әдісі 1. Эмбриоуытты заттар дегеніміз не? Эмбриоуытты заттарды азайту жолдары. 2. Ауру бала және ата-ана (қиыншылықтар, ауыртпалықтар). Дені сау ұрпақ туылу мүмкіндігін арттыру шаралары. 3. Алкоголь, никотин мен есірткінің адам эмбрионының дамуына әсерін сипаттаңдар. Саламатты Қазақстан. Әр топ атынан өздері дайындаған жобасын қорғауға спикерлер шығып, топ алдында сөйлейді. Олар өздері дайындаған слайдтарын немесе плакаттарын қолданады.

6 слайд

Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында видеоролик көрсетіледі № 1-тапсырма Инцидент әдісі арқылы беріледі. Алдымен оқушыларға инцидент туралы қысқаша мәлімет беріледі. Оқушылар 15 минут ішінде берілген тапсырма бойынша оқиғаның жай-жапсарын талқылап, пробдема шешу жолдарын қарастырады. 15 минуттан кейін топтар өз ұстанымдарын ортаға салады. Топтық жұмыс «Инцидент» әдісі 1. Эмбриоуытты заттар дегеніміз не? Эмбриоуытты заттарды азайту жолдары. 2. Ауру бала және ата-ана (қиыншылықтар, ауыртпалықтар). Дені сау ұрпақ туылу мүмкіндігін арттыру шаралары. 3. Алкоголь, никотин мен есірткінің адам эмбрионының дамуына әсерін сипаттаңдар. Саламатты Қазақстан. Әр топ атынан өздері дайындаған жобасын қорғауға спикерлер шығып, топ алдында сөйлейді. Олар өздері дайындаған слайдтарын немесе плакаттарын қолданады.

.Топтық жұмыс «Инцидент» әдісі 1. Эмбриоуытты заттар дегеніміз не? Эмбриоуытты заттарды азайту жолдары. 2. Ауру бала және ата-

7 слайд
.Топтық жұмыс «Инцидент» әдісі 1. Эмбриоуытты заттар дегеніміз не? Эмбриоуытты заттарды азайту жолдары. 2. Ауру бала және ата-ана (қиыншылықтар, ауыртпалықтар). Дені сау ұрпақ туылу мүмкіндігін арттыру шаралары. 3. Алкоголь, никотин мен есірткінің адам эмбрионының дамуына әсерін сипаттаңдар. Саламатты Қазақстан. Әр топ атынан өздері дайындаған жобасын қорғауға спикерлер шығып, топ алдында сөйлейді. Олар өздері дайындаған слайдтарын немесе плакаттарын қолданады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Тапсырмаларға жауап береді -Тақырыптың мағынасын ашады

7 слайд

.Топтық жұмыс «Инцидент» әдісі 1. Эмбриоуытты заттар дегеніміз не? Эмбриоуытты заттарды азайту жолдары. 2. Ауру бала және ата-ана (қиыншылықтар, ауыртпалықтар). Дені сау ұрпақ туылу мүмкіндігін арттыру шаралары. 3. Алкоголь, никотин мен есірткінің адам эмбрионының дамуына әсерін сипаттаңдар. Саламатты Қазақстан. Әр топ атынан өздері дайындаған жобасын қорғауға спикерлер шығып, топ алдында сөйлейді. Олар өздері дайындаған слайдтарын немесе плакаттарын қолданады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Тапсырмаларға жауап береді -Тақырыптың мағынасын ашады

Сергіту сәті 1 4 2 5 3 6

8 слайд
Сергіту сәті 1 4 2 5 3 6

8 слайд

Сергіту сәті 1 4 2 5 3 6

№ 3-тапсырма Оқулықта берілген мәтін бойынша тест тапсырмаларын орындатады Ұрыққа теріс әсер ететін факторлар Физикалық эмбри

9 слайд
№ 3-тапсырма Оқулықта берілген мәтін бойынша тест тапсырмаларын орындатады Ұрыққа теріс әсер ететін факторлар Физикалық эмбриотоксиндер Химиялық эмбриотоксиндер Биологиялық эмбриотоксиндерді ата Ұлттың денсаулығын сақтаудың маңызды факторы болып табылады 1) 2) Сыртқы факторлардың зақымдаушы әсері ең ауыр салдарға апарып соғатын екі кезеңді ата 1) 2) Денсаулығы мықты ұрпақ туу үшін ата-ана тиіс Ер адамға темекі шегу және алкогольді ішімдіктер ішуді тоқтату ұсынылады Болашақ ана темекі шекпеуі, алкогольді ішімдік тиіс уақыт аралығы Эмбриогенездің ерте сатысында түсік тастауға апарып соғуы мүмкін жағдайлар Анасы жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішсе, онда дамуында дамуында ақауы бар баланың туылу ықтималдығы пайызы Анасы жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішсе, ондадене массасы өте аз, гипоксия, дамуы баяулаған бала туылу ықтималдығы пайызы Темекі шеккен анадан туған балада аутизмнің даму тәуекелі неше пайызды құрайды – Психомоторлық қызметке жауапты ерекше генге әсер етуі мүмін химиялық эмбриотоксин Жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішкен әйелден қандай бала туылуы мүмкін

9 слайд

№ 3-тапсырма Оқулықта берілген мәтін бойынша тест тапсырмаларын орындатады Ұрыққа теріс әсер ететін факторлар Физикалық эмбриотоксиндер Химиялық эмбриотоксиндер Биологиялық эмбриотоксиндерді ата Ұлттың денсаулығын сақтаудың маңызды факторы болып табылады 1) 2) Сыртқы факторлардың зақымдаушы әсері ең ауыр салдарға апарып соғатын екі кезеңді ата 1) 2) Денсаулығы мықты ұрпақ туу үшін ата-ана тиіс Ер адамға темекі шегу және алкогольді ішімдіктер ішуді тоқтату ұсынылады Болашақ ана темекі шекпеуі, алкогольді ішімдік тиіс уақыт аралығы Эмбриогенездің ерте сатысында түсік тастауға апарып соғуы мүмкін жағдайлар Анасы жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішсе, онда дамуында дамуында ақауы бар баланың туылу ықтималдығы пайызы Анасы жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішсе, ондадене массасы өте аз, гипоксия, дамуы баяулаған бала туылу ықтималдығы пайызы Темекі шеккен анадан туған балада аутизмнің даму тәуекелі неше пайызды құрайды – Психомоторлық қызметке жауапты ерекше генге әсер етуі мүмін химиялық эмбриотоксин Жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішкен әйелден қандай бала туылуы мүмкін

№ 3-тапсырма Оқулықта берілген мәтін бойынша тест тапсырмалары Ұрыққа теріс әсер ететін факторлар эмбриотоксиндер Физикалық

10 слайд
№ 3-тапсырма Оқулықта берілген мәтін бойынша тест тапсырмалары Ұрыққа теріс әсер ететін факторлар эмбриотоксиндер Физикалық эмбриотоксиндер Радиация,иондаушы сәуле, жоғары электромагниттік өріс Химиялық эмбриотоксиндер Никотин, алкоголь, есірткілік заттар және көптеген медикаменттер Биологиялық эмбриотоксиндерді ата Вирустар мен бактериялардың тіршілік әрекетінің өнімдері, күйзеліс кезінде өндірілетін әйел гормондары Ұлттың денсаулығын сақтаудың маңызды факторы болып табылады 1)Әйелдердің гигиена ережелерін сақтауы 2)Медициналық бақылауды жүзеге асыру Сыртқы факторлардың зақымдаушы әсері ең ауыр салдарға апарып соғатын екі кезеңді ата 1)Жүктіліктің бірінші аптасының басы мен екінші аптаның басы 2)Үшінші аптасынан сегізінші аптаның аралығы Денсаулығы мықты ұрпақ туу үшін ата-ана тиіс Жүктілікті жоспарлауы тиіс Ер адамға темекі шегу және алкогольді ішімдіктер ішуді тоқтату ұсынылады Кем дегенде екі ай бұрын Болашақ ана темекі шекпеуі, алкогольді ішімдік тиіс уақыт аралығы 6 ай бұрын және жүктілік пен бала емізу кезінде Эмбриогенездің ерте сатысында түсік тастауға апарып соғуы мүмкін жағдайлар Алкоголь мен есірткілік заттарды пайдалану, темекі шегу Анасы жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішсе, онда дамуында дамуында ақауы бар баланың туылу ықтималдығы пайызы 50 % Анасы жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішсе, онда дене массасы өте аз, гипоксия, дамуы баяулаған бала туылу ықтималдығы пайызы 80 % Темекі шеккен анадан туған балада аутизмнің даму тәуекелі неше пайызды құрайды – 40 % Психомоторлық қызметке жауапты ерекше генге әсер етуі мүмін химиялық эмбриотоксин никотин Жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішкен әйелден қандай бала туылуы мүмкін Эмбриофетапия: зәршығару, жүрек және буын жүйесі, аяқ- қолында ақауы бар бала

10 слайд

№ 3-тапсырма Оқулықта берілген мәтін бойынша тест тапсырмалары Ұрыққа теріс әсер ететін факторлар эмбриотоксиндер Физикалық эмбриотоксиндер Радиация,иондаушы сәуле, жоғары электромагниттік өріс Химиялық эмбриотоксиндер Никотин, алкоголь, есірткілік заттар және көптеген медикаменттер Биологиялық эмбриотоксиндерді ата Вирустар мен бактериялардың тіршілік әрекетінің өнімдері, күйзеліс кезінде өндірілетін әйел гормондары Ұлттың денсаулығын сақтаудың маңызды факторы болып табылады 1)Әйелдердің гигиена ережелерін сақтауы 2)Медициналық бақылауды жүзеге асыру Сыртқы факторлардың зақымдаушы әсері ең ауыр салдарға апарып соғатын екі кезеңді ата 1)Жүктіліктің бірінші аптасының басы мен екінші аптаның басы 2)Үшінші аптасынан сегізінші аптаның аралығы Денсаулығы мықты ұрпақ туу үшін ата-ана тиіс Жүктілікті жоспарлауы тиіс Ер адамға темекі шегу және алкогольді ішімдіктер ішуді тоқтату ұсынылады Кем дегенде екі ай бұрын Болашақ ана темекі шекпеуі, алкогольді ішімдік тиіс уақыт аралығы 6 ай бұрын және жүктілік пен бала емізу кезінде Эмбриогенездің ерте сатысында түсік тастауға апарып соғуы мүмкін жағдайлар Алкоголь мен есірткілік заттарды пайдалану, темекі шегу Анасы жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішсе, онда дамуында дамуында ақауы бар баланың туылу ықтималдығы пайызы 50 % Анасы жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішсе, онда дене массасы өте аз, гипоксия, дамуы баяулаған бала туылу ықтималдығы пайызы 80 % Темекі шеккен анадан туған балада аутизмнің даму тәуекелі неше пайызды құрайды – 40 % Психомоторлық қызметке жауапты ерекше генге әсер етуі мүмін химиялық эмбриотоксин никотин Жүктілік кезінде алкогольді ішімдік ішкен әйелден қандай бала туылуы мүмкін Эмбриофетапия: зәршығару, жүрек және буын жүйесі, аяқ- қолында ақауы бар бала

«Еркін микрофон» әдісі. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пі

11 слайд
«Еркін микрофон» әдісі. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

11 слайд

«Еркін микрофон» әдісі. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

«Жапондық бағалау» әдісі «Дұрыс келісемін» «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар» «Менің сұрағым бар» Сонымен қатар 1-10 баллд

12 слайд
«Жапондық бағалау» әдісі «Дұрыс келісемін» «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар» «Менің сұрағым бар» Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

12 слайд

«Жапондық бағалау» әдісі «Дұрыс келісемін» «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар» «Менің сұрағым бар» Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

13 слайд

13 слайд