Презентация: "Табиғат және менің қауіпсіздігім" 3 сынып

1 слайд
Кербұлақ ауданы Сарыөзек ауылы
«Күреңбел қазақ орта мектебінің»
Бастауыш сынып мұғалімі:
Рахимбаева Айгерим
Нурахимжановна
1 слайд
Кербұлақ ауданы Сарыөзек ауылы «Күреңбел қазақ орта мектебінің» Бастауыш сынып мұғалімі: Рахимбаева Айгерим Нурахимжановна
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Табиғат және менің қауіпсіздігім
Оқу мақсаты:
3.2.3.2 геологиялық және климаттық апаттар
туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру.
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушы: Табиғи қауіп-қатерлердің, апаттың түрлерін,
себептерін атау, өзін-өзі ұстау туралы әңгімелеу
Оқушының көпшілігі: Адам өмірінде табиғи қауіп-қатер, төтенше
жағдай болғанда, өзін-өзі ұстау туралы бірнеше мысал ұсыну
Оқушылардың кейбірі: Табиғи қауіп-қатерлер кезінде болатын сақтық
ережелерін құрастыру.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Табиғат және менің қауіпсіздігім Оқу мақсаты: 3.2.3.2 геологиялық және климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру. Сабақ мақсаты: Барлық оқушы: Табиғи қауіп-қатерлердің, апаттың түрлерін, себептерін атау, өзін-өзі ұстау туралы әңгімелеу Оқушының көпшілігі: Адам өмірінде табиғи қауіп-қатер, төтенше жағдай болғанда, өзін-өзі ұстау туралы бірнеше мысал ұсыну Оқушылардың кейбірі: Табиғи қауіп-қатерлер кезінде болатын сақтық ережелерін құрастыру.
3 слайд
Б елсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау» әдісі.
2-тапсырма.
«Сұрақ қою және талқылау» әдісі арқылы барлық оқушылардың пікірталасқа қатысып отырғанына көз жеткізуіме болады.
Түсініктеме беруін сұрап,оқушыларға жауап берудің алдыңда ойлануға уақыт беремін.
Оқушылардың жауаптарын мұқият тыңдап, олардың білімін дамыту үшін сындарлы әрекет етемін.
Оқушыларға қозғау салып, ойлануына түрткі жасаймын.
Адам өмірінде табиғи қауіп-қатерден төтенше жағдай
пайда болады. Оның басты себебі неде? Сызбаға қара.
Сыныптасыңмен табиғи апаттың түрлері туралы
пікірлес.
Вставка рисункаТабиғи қауіп-
қатердің түрлері Себептері
Жер сілкінісі Жерастылық
дүмпулер мен жер
бетінің тербелістері
Өрт Өрттің түрлеріне
қарай тұрмыстық
электр-тоқ
заттарының
қауіпсіздігін сақтамау,
тұтанатын заттардың
дұрыс пайдаланбау
себебінен т.с.с
Су тасқыны, сел,
көшкін Нөсер жауындар,
қардың қарқынды
еруі, су деңгейінің
қарқынды көтерілуі,
су қоймалардың
бұзылуы, жер
сілкіністері т.б
Дауыл, жел, боран Желдің жылдамдығы
3 слайд
Б елсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау» әдісі. 2-тапсырма. «Сұрақ қою және талқылау» әдісі арқылы барлық оқушылардың пікірталасқа қатысып отырғанына көз жеткізуіме болады. Түсініктеме беруін сұрап,оқушыларға жауап берудің алдыңда ойлануға уақыт беремін. Оқушылардың жауаптарын мұқият тыңдап, олардың білімін дамыту үшін сындарлы әрекет етемін. Оқушыларға қозғау салып, ойлануына түрткі жасаймын. Адам өмірінде табиғи қауіп-қатерден төтенше жағдай пайда болады. Оның басты себебі неде? Сызбаға қара. Сыныптасыңмен табиғи апаттың түрлері туралы пікірлес. Вставка рисункаТабиғи қауіп- қатердің түрлері Себептері Жер сілкінісі Жерастылық дүмпулер мен жер бетінің тербелістері Өрт Өрттің түрлеріне қарай тұрмыстық электр-тоқ заттарының қауіпсіздігін сақтамау, тұтанатын заттардың дұрыс пайдаланбау себебінен т.с.с Су тасқыны, сел, көшкін Нөсер жауындар, қардың қарқынды еруі, су деңгейінің қарқынды көтерілуі, су қоймалардың бұзылуы, жер сілкіністері т.б Дауыл, жел, боран Желдің жылдамдығы
4 слайд
Саралау әдісінің «Қарқын» мен «Диалог және қолдау
көрсету»тәсілі
3-тапсырма.
Су тасқыны, өрт, дауыл кездеріндегі іс-әрекет ережесін құрастыру.
• Үшінші тапсырма бойынша
Саралаудың «Қарқын» мен «Диалог
және қолдау көрсету» әдісін
қолданамын. Оқушыларға бірдей
тапсырма беріп, бірақ оларды аяқтауға
уақыты жетпеген жағдайда қосымша
уақыт беру арқылы қолдау көрсетемін.
4 слайд
Саралау әдісінің «Қарқын» мен «Диалог және қолдау көрсету»тәсілі 3-тапсырма. Су тасқыны, өрт, дауыл кездеріндегі іс-әрекет ережесін құрастыру. • Үшінші тапсырма бойынша Саралаудың «Қарқын» мен «Диалог және қолдау көрсету» әдісін қолданамын. Оқушыларға бірдей тапсырма беріп, бірақ оларды аяқтауға уақыты жетпеген жағдайда қосымша уақыт беру арқылы қолдау көрсетемін.
5 слайд
Критериалды бағалау
3-тапсырма
Қалыптастырушы бағалау:
Кері байланыс: Әр тапсырма бойынша дескриптор қадамдарынан өткеннен
кейін оқушылардың күтілетін нәтижеге жеткенін анықтау мақсатында
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» әдісі арқылы оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне жабыстырады.Сол арқылы балалардың қаншалықты
сабақты түсінгенін білетін боламын. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме
сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін»,
«Нашар» деп аталады .
Ынталандырушы бағалау: Әр тапсырманы
орындағаннан кейін «Бас бармақ» әдісі арқылы
оқушыларды ынталандырып отырамын. Бағалау критерийі Дескриптор:
*Табиғи қауіп-
қатерлер кезінде
болатын сақтық
ережелерін
құрастырады; *Табиғи қауіп-
қатер түрін
таңдайды;
*Сақтық
ережелерін
құрастырады;
5 слайд
Критериалды бағалау 3-тапсырма Қалыптастырушы бағалау: Кері байланыс: Әр тапсырма бойынша дескриптор қадамдарынан өткеннен кейін оқушылардың күтілетін нәтижеге жеткенін анықтау мақсатында «Менің көңіл-күйім баспалдағы» әдісі арқылы оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады.Сол арқылы балалардың қаншалықты сабақты түсінгенін білетін боламын. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады . Ынталандырушы бағалау: Әр тапсырманы орындағаннан кейін «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушыларды ынталандырып отырамын. Бағалау критерийі Дескриптор: *Табиғи қауіп- қатерлер кезінде болатын сақтық ережелерін құрастырады; *Табиғи қауіп- қатер түрін таңдайды; *Сақтық ережелерін құрастырады;
6 слайд
Ықшамсабақтың ықпалы туралы
қорытындысы
Мен курс барысында 3-сынып «Дүниетану» пәнінен «Табиғат және менің қауіпсіздігім» тақырыбында ҚМЖ жазуды тренеріміз бен әріптестерімнің берген ұсыныстары мен пікірлерін негізге ала отырып, ұйымдастырдым. Осы ықшамсабақтың мен үшін тиімділігі әріптестеріммен тәжірибе алмастым.
Тренерім Арай Байжанқызының ұсынысы: сабақ мақсатын дұрыс құруда,сабақ жоспарын сабақтың тақырыбына сай құрастырудың маңыздылығы.
Әріптесім Анламасова Салтанат апай сабақ жоспарын құруда саралаудың «Қарқын» мен «Диалог және қолдау көрсету» әдісінің тиімділігі жөнінде өз пікірін айтты.
Осы аталған ұсыныс пен пікірлерді негізге алып, болашақта өз тәжірибемде оқушыларға білім беруде, олардың бойына рухани құндылықтар мен дағдыларды қалыптастыра отырып оқытуды жоспарлаймын.
6 слайд
Ықшамсабақтың ықпалы туралы қорытындысы Мен курс барысында 3-сынып «Дүниетану» пәнінен «Табиғат және менің қауіпсіздігім» тақырыбында ҚМЖ жазуды тренеріміз бен әріптестерімнің берген ұсыныстары мен пікірлерін негізге ала отырып, ұйымдастырдым. Осы ықшамсабақтың мен үшін тиімділігі әріптестеріммен тәжірибе алмастым. Тренерім Арай Байжанқызының ұсынысы: сабақ мақсатын дұрыс құруда,сабақ жоспарын сабақтың тақырыбына сай құрастырудың маңыздылығы. Әріптесім Анламасова Салтанат апай сабақ жоспарын құруда саралаудың «Қарқын» мен «Диалог және қолдау көрсету» әдісінің тиімділігі жөнінде өз пікірін айтты. Осы аталған ұсыныс пен пікірлерді негізге алып, болашақта өз тәжірибемде оқушыларға білім беруде, олардың бойына рухани құндылықтар мен дағдыларды қалыптастыра отырып оқытуды жоспарлаймын.













