Презентация .Табиғи жарық көздері дегеніміз не ?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация .Табиғи жарық көздері дегеніміз не ?

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алматы облысы Іле ауданы Жаңадауір ауылы №5 орта мектеп

#1 слайд
Алматы облысы Іле ауданы Жаңадауір ауылы №5 орта мектеп

1 слайд

Алматы облысы Іле ауданы Жаңадауір ауылы №5 орта мектеп

Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2. Күні: 12.05.2017 Сынып: 1 сынып Мұғалім : Камбарова Анель

#2 слайд
Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2. Күні: 12.05.2017 Сынып: 1 сынып Мұғалім : Камбарова Анель

2 слайд

Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2. Күні: 12.05.2017 Сынып: 1 сынып Мұғалім : Камбарова Анель

Сабақ тақырыбы: Өсімдік бөлімдері. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.1.2 Өсімдіктердің негізгі бөл

#3 слайд
Сабақ тақырыбы: Өсімдік бөлімдері. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.1.2 Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату 1.1.2.1 Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады Басым бөлігі қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды Кейбір оқушылар жаңа сабақтан алған білімдерін өмірде қолданады

3 слайд

Сабақ тақырыбы: Өсімдік бөлімдері. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.1.2 Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату 1.1.2.1 Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады Басым бөлігі қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды Кейбір оқушылар жаңа сабақтан алған білімдерін өмірде қолданады

Бағалау критерийлері: ● Өсімдіктердің қандай бөліктерден тұратынын білетін болады. Суретте көрсетілген өсімдік бөлектерін (та

#4 слайд
Бағалау критерийлері: ● Өсімдіктердің қандай бөліктерден тұратынын білетін болады. Суретте көрсетілген өсімдік бөлектерін (тамыр, сабақ, жеміс, тұқым) танып ажырата алады. Тұқымдар қалай өнеді? зерттеуін жүргізуде оқушылар бақылау, талдау, қорытындылау дағдыларын жетілдіреді.

4 слайд

Бағалау критерийлері: ● Өсімдіктердің қандай бөліктерден тұратынын білетін болады. Суретте көрсетілген өсімдік бөлектерін (тамыр, сабақ, жеміс, тұқым) танып ажырата алады. Тұқымдар қалай өнеді? зерттеуін жүргізуде оқушылар бақылау, талдау, қорытындылау дағдыларын жетілдіреді.

Тілдік мақсат: Үш тілде Өсімдіктер Растение Plant Құндылықтарды дарыту: Балаларды өсімдіктерді дұрыс күтіп баптап, бойындағы

#5 слайд
Тілдік мақсат: Үш тілде Өсімдіктер Растение Plant Құндылықтарды дарыту: Балаларды өсімдіктерді дұрыс күтіп баптап, бойындағы табиғатты қорғау құндылықтарын дарыту. Пәнаралық байланыс: Дүниетану, математика АКТ қолдану дағдылары:Power Point Бастапқы білім: Өсімдіктердің түрлерін ажырата алады, өсімдіктерге күтім жасай алады.

5 слайд

Тілдік мақсат: Үш тілде Өсімдіктер Растение Plant Құндылықтарды дарыту: Балаларды өсімдіктерді дұрыс күтіп баптап, бойындағы табиғатты қорғау құндылықтарын дарыту. Пәнаралық байланыс: Дүниетану, математика АКТ қолдану дағдылары:Power Point Бастапқы білім: Өсімдіктердің түрлерін ажырата алады, өсімдіктерге күтім жасай алады.

Сабақ барысы Сабақтың басы: Психологиялық дайындық Таңертең көбелек оянды, тартылды, Қанаттарын бұлғады, терең тыныс алды, Азға

#6 слайд
Сабақ барысы Сабақтың басы: Психологиялық дайындық Таңертең көбелек оянды, тартылды, Қанаттарын бұлғады, терең тыныс алды, Азғана айналып, барлығына күліп, Қайта гүліне оралды. Өсімдік бөліктері бейнеленген қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлу. - Өсімдік түрлерін ата? - мәдени өсімдіктер мен жабайы өсімдіктердің қандай айырмашылығы бар? - Оқулықтағы өсімдік бөліктері бейнеленген суреттерге қарауды ұсынамын. - Оқушылардан бұл өсімдіктерді бұрын қай жерден көргенін және оның бөліктерін атап көрсетулері сұралады. - Олар әр суретті мұқият қарап, әр бөліктің атауын оқып немесе тыңдап, оның ерекшеліктері мен орналасуын есте сақтаулары тиіс. - топара бір-біріне өсімдік бөліктеріне қатысты сұрақ қоюды ұсынамын. - Өсімдік бөліктерін нөмірімен атап, суреттерімен сәйкестендіру керек. Мысалы, 1-тамыр, 2-сабақ, 3- жапырақ, 4-гүл, 5-жеміс (Оқушылар өсімдік бөліктерін атап айтуын өзара бағдаршам түстері арқылы бағалап отырады

6 слайд

Сабақ барысы Сабақтың басы: Психологиялық дайындық Таңертең көбелек оянды, тартылды, Қанаттарын бұлғады, терең тыныс алды, Азғана айналып, барлығына күліп, Қайта гүліне оралды. Өсімдік бөліктері бейнеленген қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлу. - Өсімдік түрлерін ата? - мәдени өсімдіктер мен жабайы өсімдіктердің қандай айырмашылығы бар? - Оқулықтағы өсімдік бөліктері бейнеленген суреттерге қарауды ұсынамын. - Оқушылардан бұл өсімдіктерді бұрын қай жерден көргенін және оның бөліктерін атап көрсетулері сұралады. - Олар әр суретті мұқият қарап, әр бөліктің атауын оқып немесе тыңдап, оның ерекшеліктері мен орналасуын есте сақтаулары тиіс. - топара бір-біріне өсімдік бөліктеріне қатысты сұрақ қоюды ұсынамын. - Өсімдік бөліктерін нөмірімен атап, суреттерімен сәйкестендіру керек. Мысалы, 1-тамыр, 2-сабақ, 3- жапырақ, 4-гүл, 5-жеміс (Оқушылар өсімдік бөліктерін атап айтуын өзара бағдаршам түстері арқылы бағалап отырады

Сабақтың ортасы Оқулықпен жұмыс Әр топқа берілген тапсырмалар: 1-топ: суреттерге қар

#7 слайд
Сабақтың ортасы Оқулықпен жұмыс Әр топқа берілген тапсырмалар: 1-топ: суреттерге қара жемістердің суретін сал 2-топ: суреттегі тұқымдар мен жемістер несімен ерекшеленеді? 3-топ: Өсімдік гүлінің орнына не пайда болады? (иә,жоқ стратегиясы арқылы бағаланып отырады) Дәптермен жұмыс Үш топқа берілген ортақ тапсырмалар: - Әр жемістің атауын сәйкес суретпен байланыстырып сыз. - Әр жемістің тұқымдарының суретін салып, оларды боя. Көңілді кірпі биін бирге орындау Зерттейік. Шағын тәжірибелік жұмыс жүргізу. Жұмыс барысында оқушылар “Тұқым қалай өнеді?” деген сұраққа жауап берулері тиіс. Бұл жұмыстың нәтижелері біраз уақыт күтуді қажет етеді. Сондықтан да мен алдын ала тәжірибе жасап, осы сабақта нәтижелерін көрсетуім керек. Кейін оқушылар өз жұмысының нәтижелерін мұғалімнің нәтижесімен салыстыра алады. Оқушыларды 3 топта орындайды Әр топқа қажетті заттар беріледі: үрмебұршақ, кішігірім құтылар, мақта, су, стақан. Оқушыларға мынадай нұсқаулар беріледі: •Шағын ыдысты алып, түбіне мақта саламын. •Мақта ылғалданатындай, бірақ тұқымдардың бетін жаппайтындай етіп, аздап су құямын. •Егер тұқымдардың бетін су жауып тұрса, олар бөртеді, бірақ өнбейді, себебі су ауаның өтуіне кедергі жасайды. •Бірнеше тұқымды мақтаның үстіне қойып, қақпақты жап. Қақпақта ауа өтетіндей тесіктер болуы керек. •Тұқымды жылы жерге қойылуын қадағалау. Шамамен үш күннен кейін тұқымдар бөртіп, бір аптадан кейін өнеді. Алдын ала осы екі нұсқаны жасап қоюға болады. Ойлан! Тұқымдардың өнуіне ылғал қажет, сондықтан олар ылғалды мақтада өнеді. Егер мақта құрғақ болса, тұқым өне алмайды. Егер тұқымды суға батырып қойса, олар өнбейді, себебі тыныс алуға қажетті оттек жетіспей қалады.

7 слайд

Сабақтың ортасы Оқулықпен жұмыс Әр топқа берілген тапсырмалар: 1-топ: суреттерге қара жемістердің суретін сал 2-топ: суреттегі тұқымдар мен жемістер несімен ерекшеленеді? 3-топ: Өсімдік гүлінің орнына не пайда болады? (иә,жоқ стратегиясы арқылы бағаланып отырады) Дәптермен жұмыс Үш топқа берілген ортақ тапсырмалар: - Әр жемістің атауын сәйкес суретпен байланыстырып сыз. - Әр жемістің тұқымдарының суретін салып, оларды боя. Көңілді кірпі биін бирге орындау Зерттейік. Шағын тәжірибелік жұмыс жүргізу. Жұмыс барысында оқушылар “Тұқым қалай өнеді?” деген сұраққа жауап берулері тиіс. Бұл жұмыстың нәтижелері біраз уақыт күтуді қажет етеді. Сондықтан да мен алдын ала тәжірибе жасап, осы сабақта нәтижелерін көрсетуім керек. Кейін оқушылар өз жұмысының нәтижелерін мұғалімнің нәтижесімен салыстыра алады. Оқушыларды 3 топта орындайды Әр топқа қажетті заттар беріледі: үрмебұршақ, кішігірім құтылар, мақта, су, стақан. Оқушыларға мынадай нұсқаулар беріледі: •Шағын ыдысты алып, түбіне мақта саламын. •Мақта ылғалданатындай, бірақ тұқымдардың бетін жаппайтындай етіп, аздап су құямын. •Егер тұқымдардың бетін су жауып тұрса, олар бөртеді, бірақ өнбейді, себебі су ауаның өтуіне кедергі жасайды. •Бірнеше тұқымды мақтаның үстіне қойып, қақпақты жап. Қақпақта ауа өтетіндей тесіктер болуы керек. •Тұқымды жылы жерге қойылуын қадағалау. Шамамен үш күннен кейін тұқымдар бөртіп, бір аптадан кейін өнеді. Алдын ала осы екі нұсқаны жасап қоюға болады. Ойлан! Тұқымдардың өнуіне ылғал қажет, сондықтан олар ылғалды мақтада өнеді. Егер мақта құрғақ болса, тұқым өне алмайды. Егер тұқымды суға батырып қойса, олар өнбейді, себебі тыныс алуға қажетті оттек жетіспей қалады.

Зерттейік. Шағын тәжірибелік жұмыс жүргізу. Жұмыс барысында оқушылар “Тұқым қалай өнеді?”

#8 слайд
Зерттейік. Шағын тәжірибелік жұмыс жүргізу. Жұмыс барысында оқушылар “Тұқым қалай өнеді?” деген сұраққа жауап берулері тиіс. Бұл жұмыстың нәтижелері біраз уақыт күтуді қажет етеді. Сондықтан да мен алдын ала тәжірибе жасап, осы сабақта нәтижелерін көрсетуім керек. Кейін оқушылар өз жұмысының нәтижелерін мұғалімнің нәтижесімен салыстыра алады. Оқушыларды 3 топта орындайды Әр топқа қажетті заттар беріледі: үрмебұршақ, кішігірім құтылар, мақта, су, стақан. Оқушыларға мынадай нұсқаулар беріледі: •Шағын ыдысты алып, түбіне мақта саламын. •Мақта ылғалданатындай, бірақ тұқымдардың бетін жаппайтындай етіп, аздап су құямын. •Егер тұқымдардың бетін су жауып тұрса, олар бөртеді, бірақ өнбейді, себебі су ауаның өтуіне кедергі жасайды. •Бірнеше тұқымды мақтаның үстіне қойып, қақпақты жап. Қақпақта ауа өтетіндей тесіктер болуы керек. •Тұқымды жылы жерге қойылуын қадағалау. Шамамен үш күннен кейін тұқымдар бөртіп, бір аптадан кейін өнеді. Алдын ала осы екі нұсқаны жасап қоюға болады.

8 слайд

Зерттейік. Шағын тәжірибелік жұмыс жүргізу. Жұмыс барысында оқушылар “Тұқым қалай өнеді?” деген сұраққа жауап берулері тиіс. Бұл жұмыстың нәтижелері біраз уақыт күтуді қажет етеді. Сондықтан да мен алдын ала тәжірибе жасап, осы сабақта нәтижелерін көрсетуім керек. Кейін оқушылар өз жұмысының нәтижелерін мұғалімнің нәтижесімен салыстыра алады. Оқушыларды 3 топта орындайды Әр топқа қажетті заттар беріледі: үрмебұршақ, кішігірім құтылар, мақта, су, стақан. Оқушыларға мынадай нұсқаулар беріледі: •Шағын ыдысты алып, түбіне мақта саламын. •Мақта ылғалданатындай, бірақ тұқымдардың бетін жаппайтындай етіп, аздап су құямын. •Егер тұқымдардың бетін су жауып тұрса, олар бөртеді, бірақ өнбейді, себебі су ауаның өтуіне кедергі жасайды. •Бірнеше тұқымды мақтаның үстіне қойып, қақпақты жап. Қақпақта ауа өтетіндей тесіктер болуы керек. •Тұқымды жылы жерге қойылуын қадағалау. Шамамен үш күннен кейін тұқымдар бөртіп, бір аптадан кейін өнеді. Алдын ала осы екі нұсқаны жасап қоюға болады.

Ойлан! Тұқымдардың өнуіне ылғал қажет, сондықтан олар ылғалды мақтада өнеді. Егер мақта құрғақ б

#9 слайд
Ойлан! Тұқымдардың өнуіне ылғал қажет, сондықтан олар ылғалды мақтада өнеді. Егер мақта құрғақ болса, тұқым өне алмайды. Егер тұқымды суға батырып қойса, олар өнбейді, себебі тыныс алуға қажетті оттек жетіспей қалады.

9 слайд

Ойлан! Тұқымдардың өнуіне ылғал қажет, сондықтан олар ылғалды мақтада өнеді. Егер мақта құрғақ болса, тұқым өне алмайды. Егер тұқымды суға батырып қойса, олар өнбейді, себебі тыныс алуға қажетті оттек жетіспей қалады.

Сабақтың соңы: "Еркін микрофон" әдісі бойынша басқа топтарды бағалайды Кері байланыс Әр топқа қалыптастырушы бағалаудың тапсыр

#10 слайд
Сабақтың соңы: "Еркін микрофон" әдісі бойынша басқа топтарды бағалайды Кері байланыс Әр топқа қалыптастырушы бағалаудың тапсырмаларын орындату.

10 слайд

Сабақтың соңы: "Еркін микрофон" әдісі бойынша басқа топтарды бағалайды Кері байланыс Әр топқа қалыптастырушы бағалаудың тапсырмаларын орындату.

Сергіту сәті Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кім-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі. (1 минут)

#11 слайд
Сергіту сәті Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кім-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі. (1 минут)

11 слайд

Сергіту сәті Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кім-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі. (1 минут)

Сабақтың соңы Кері байланыс 2 минут

#12 слайд
Сабақтың соңы Кері байланыс 2 минут

12 слайд

Сабақтың соңы Кері байланыс 2 минут

Файл форматы:
pptx
14.12.2018
1441
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі