Материалдар / презентация тақырыбы "Сын тұрғысынан ойлау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация тақырыбы "Сын тұрғысынан ойлау"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Сын тұрғысынан ойлау" тақырыбына байланысты мәліметтер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2019
1329
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг-сабақ тақырыбы: Сы н тұрғысынан ойлауға үйрету Мақсат: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мақсаты, негізгі түсінік

1 слайд
Коучинг-сабақ тақырыбы: Сы н тұрғысынан ойлауға үйрету Мақсат: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мақсаты, негізгі түсініктері және әдіс- тәсілдерімен таныстыру. Тәжірибе жүзінде іске асыруға жағдай туғызу. Күтілетін натиже: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының әдіс -тәсілдерін біледі және оны оқыту процесінде қолданады.

1 слайд

Коучинг-сабақ тақырыбы: Сы н тұрғысынан ойлауға үйрету Мақсат: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мақсаты, негізгі түсініктері және әдіс- тәсілдерімен таныстыру. Тәжірибе жүзінде іске асыруға жағдай туғызу. Күтілетін натиже: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының әдіс -тәсілдерін біледі және оны оқыту процесінде қолданады.

Миға шабуыл Осы технология бойынша сұрақтар : 1) «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы туралы не білеміз? 2) Блум

2 слайд
Миға шабуыл Осы технология бойынша сұрақтар : 1) «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы туралы не білеміз? 2) Блум таксономиясы туралы не білеміз ? 3) Сын тұрғысынан ойлаудың қандай әдіс- тәсілдерін білесіздер? Топтарда талқылау, стикерлерге сөздерді жазып, постерге жапсыру Рефлексия Барлық сөздер ойлау іс- әрекетімен байланысты. Талқылау, жағдаяттарды шешу, пайымдау, тұжырым жасау, ойластырылған әрі рефлексиялық тәсілмен қалай істеуге болатындығын анықтап беру барлық кезде орын алатыны туралы пікірлер айтылады

2 слайд

Миға шабуыл Осы технология бойынша сұрақтар : 1) «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы туралы не білеміз? 2) Блум таксономиясы туралы не білеміз ? 3) Сын тұрғысынан ойлаудың қандай әдіс- тәсілдерін білесіздер? Топтарда талқылау, стикерлерге сөздерді жазып, постерге жапсыру Рефлексия Барлық сөздер ойлау іс- әрекетімен байланысты. Талқылау, жағдаяттарды шешу, пайымдау, тұжырым жасау, ойластырылған әрі рефлексиялық тәсілмен қалай істеуге болатындығын анықтап беру барлық кезде орын алатыны туралы пікірлер айтылады

Теориялық материал Сы н тұрғысынан ойлауға үйрету

3 слайд
Теориялық материал Сы н тұрғысынан ойлауға үйрету

3 слайд

Теориялық материал Сы н тұрғысынан ойлауға үйрету

Сын тұрғысынан ойлаудың негіздерін қандай балалармен дамытуға болады? Кішкентай балалармен жұмыс барысында

4 слайд
Сын тұрғысынан ойлаудың негіздерін қандай балалармен дамытуға болады? Кішкентай балалармен жұмыс барысында

4 слайд

Сын тұрғысынан ойлаудың негіздерін қандай балалармен дамытуға болады? Кішкентай балалармен жұмыс барысында

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту жолдағы ең оңтайлы тәсіл - Балалардың жеке басының тәжірибесіндегі дәлелдерге мән беруге ынт

5 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту жолдағы ең оңтайлы тәсіл - Балалардың жеке басының тәжірибесіндегі дәлелдерге мән беруге ынталандыру

5 слайд

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту жолдағы ең оңтайлы тәсіл - Балалардың жеке басының тәжірибесіндегі дәлелдерге мән беруге ынталандыру

Сын тұрғысынан ойлау әдісі қандай үдеріс ретінде бейнеленеді? Дәлелдер мен мәнмәтіндерді, тұжырымдар мен әдістер және критер

6 слайд
Сын тұрғысынан ойлау әдісі қандай үдеріс ретінде бейнеленеді? Дәлелдер мен мәнмәтіндерді, тұжырымдар мен әдістер және критерийлерді қолдана білетін, нысаналы, өзін реттей алатын ой үдерісі ретінде бейнеленіп отыр.

6 слайд

Сын тұрғысынан ойлау әдісі қандай үдеріс ретінде бейнеленеді? Дәлелдер мен мәнмәтіндерді, тұжырымдар мен әдістер және критерийлерді қолдана білетін, нысаналы, өзін реттей алатын ой үдерісі ретінде бейнеленіп отыр.

Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктері: • Ұтымдылық • Сыңаржақтылықтың болмауы • Пайым • Тәртіп • Өзіндік

7 слайд
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктері: • Ұтымдылық • Сыңаржақтылықтың болмауы • Пайым • Тәртіп • Өзіндік сана-сезім

7 слайд

Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктері: • Ұтымдылық • Сыңаржақтылықтың болмауы • Пайым • Тәртіп • Өзіндік сана-сезім

C ыни тұр ғы дан ойлау дағдылары Бағалау Т үсіну Интер претац ия Жинақтау Талдау Қолдану Сыни тұрғыдан ойлау

8 слайд
C ыни тұр ғы дан ойлау дағдылары Бағалау Т үсіну Интер претац ия Жинақтау Талдау Қолдану Сыни тұрғыдан ойлау

8 слайд

C ыни тұр ғы дан ойлау дағдылары Бағалау Т үсіну Интер претац ия Жинақтау Талдау Қолдану Сыни тұрғыдан ойлау

Сыни тұрғыдан ойлаудың болашағы • Сыни тұрғыдан ойлау белгілі ретпен жасалатын әрекеттерге емес, тұжырымдама мен қағидаттарға

9 слайд
Сыни тұрғыдан ойлаудың болашағы • Сыни тұрғыдан ойлау белгілі ретпен жасалатын әрекеттерге емес, тұжырымдама мен қағидаттарға негізделеді. • Сыни тұрғыдан ойлау адам шындыққа не қорытындыға қол жеткізетіндігіне кепілдік бермейді . • Сыни тұрғыдан ойлау бұл ұзақ үдеріс және әдетте түпкі қорытындыға әкелмейді . • Сыни тұрғыдан ойлау бұл күрделі ой еңбегі. • Сыни тұрғыдан ойлау бұл зерделеуге және жетілдіруге болатын (жетілдірілуге тиіс) зияткерлік шеберлік.

9 слайд

Сыни тұрғыдан ойлаудың болашағы • Сыни тұрғыдан ойлау белгілі ретпен жасалатын әрекеттерге емес, тұжырымдама мен қағидаттарға негізделеді. • Сыни тұрғыдан ойлау адам шындыққа не қорытындыға қол жеткізетіндігіне кепілдік бермейді . • Сыни тұрғыдан ойлау бұл ұзақ үдеріс және әдетте түпкі қорытындыға әкелмейді . • Сыни тұрғыдан ойлау бұл күрделі ой еңбегі. • Сыни тұрғыдан ойлау бұл зерделеуге және жетілдіруге болатын (жетілдірілуге тиіс) зияткерлік шеберлік.

Сыни тұрғыдан ойлау неге соншалықты маңызды? • Оқу - ойлау деген ді білдіреді. • Жаман ойлау дегеніміз - жаман оқу . • Жақсы о

10 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау неге соншалықты маңызды? • Оқу - ойлау деген ді білдіреді. • Жаман ойлау дегеніміз - жаман оқу . • Жақсы ойлау дегеніміз - жақсы оқу . • Оқып үйренуге қажетті барлық мазмұн зияткерлікпен құрастырылуы керек. • Еске сақтау - оқу ЕМЕС.

10 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау неге соншалықты маңызды? • Оқу - ойлау деген ді білдіреді. • Жаман ойлау дегеніміз - жаман оқу . • Жақсы ойлау дегеніміз - жақсы оқу . • Оқып үйренуге қажетті барлық мазмұн зияткерлікпен құрастырылуы керек. • Еске сақтау - оқу ЕМЕС.

«День и ночь»бейнеролигі бойынша өз ойларын жеткізу (6 ойлау шляпасы) Топтарда жұмыс жасау • 1-топ: Ақ (ақ бұлттар) - факті

11 слайд
«День и ночь»бейнеролигі бойынша өз ойларын жеткізу (6 ойлау шляпасы) Топтарда жұмыс жасау • 1-топ: Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру • 2-топ: Қызыл (от) – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру • 3-топ: Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....” • 4-топ: Сары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы: «неге, бұл міндетті түрде орындалады!» • 5-топ: Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар • 6-топ: Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды.

11 слайд

«День и ночь»бейнеролигі бойынша өз ойларын жеткізу (6 ойлау шляпасы) Топтарда жұмыс жасау • 1-топ: Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру • 2-топ: Қызыл (от) – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру • 3-топ: Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....” • 4-топ: Сары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы: «неге, бұл міндетті түрде орындалады!» • 5-топ: Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар • 6-топ: Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды.

Тәжірибеде қолдану Әр топ СТО стратегиясымен тапсырмалар орындайды. Қорытынды «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» туралы тақырыпқа п

12 слайд
Тәжірибеде қолдану Әр топ СТО стратегиясымен тапсырмалар орындайды. Қорытынды «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» туралы тақырыпқа презентация, видеоролик көру. Рефлексия Басқа топтардың сұрақтарына жауап беру немесе өз ойларын бір сөйлеммен жеткізу Сергіту «Ойна да , күл...»

12 слайд

Тәжірибеде қолдану Әр топ СТО стратегиясымен тапсырмалар орындайды. Қорытынды «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» туралы тақырыпқа презентация, видеоролик көру. Рефлексия Басқа топтардың сұрақтарына жауап беру немесе өз ойларын бір сөйлеммен жеткізу Сергіту «Ойна да , күл...»