Материалдар / Презентация "Тиімді сыншы дос"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Тиімді сыншы дос"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал тренерге арналады , іс-әрекетті зерттеуге арналған жұмыс түрі ұсынылып отыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2018
2798
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тиімді сыншы дос дегеніміз кім?

1 слайд
Тиімді сыншы дос дегеніміз кім?

1 слайд

Тиімді сыншы дос дегеніміз кім?

Ол қандай адам? • сіз сенетін және құрметтейтін • сізбен тығыз қарым-қатынаста болатын • сізге әділ ,сыни кері байланыс ұсынат

2 слайд
Ол қандай адам? • сіз сенетін және құрметтейтін • сізбен тығыз қарым-қатынаста болатын • сізге әділ ,сыни кері байланыс ұсынатын • мұқият қадағалайтын , оң мен теріс жағын көре алатын , сізді тыңдайтын • мұғалімнің тәжірибесін жетілдіруге бағытталған әдіс –тәсілдерді тиімді пайдалана білуге бағыттайтын • қажетті деңгейде қолдау көрсетіп , міндет қоя алатын • сізді және сіздің мектебіңіздің, сыныбыңыздың жағдайын өте жақсы түсінетін • өзіндік көзқарасын ұсынатын • жоғары деңгейде ойлау дағдыларын қолдана отырып , сын айтатын • қолжетімді адам

2 слайд

Ол қандай адам? • сіз сенетін және құрметтейтін • сізбен тығыз қарым-қатынаста болатын • сізге әділ ,сыни кері байланыс ұсынатын • мұқият қадағалайтын , оң мен теріс жағын көре алатын , сізді тыңдайтын • мұғалімнің тәжірибесін жетілдіруге бағытталған әдіс –тәсілдерді тиімді пайдалана білуге бағыттайтын • қажетті деңгейде қолдау көрсетіп , міндет қоя алатын • сізді және сіздің мектебіңіздің, сыныбыңыздың жағдайын өте жақсы түсінетін • өзіндік көзқарасын ұсынатын • жоғары деңгейде ойлау дағдыларын қолдана отырып , сын айтатын • қолжетімді адам

Майкл Фуллан “ Көшбасшылық және тұрақтылық “ атты кітабында тұрақты ,мақсатты түрде тәжірибе алмасуға мүмкіндік болған жағда

3 слайд
Майкл Фуллан “ Көшбасшылық және тұрақтылық “ атты кітабында тұрақты ,мақсатты түрде тәжірибе алмасуға мүмкіндік болған жағдайда адамдардың өз әріптестерінен үйренетіндігі , ал сыншы дос пен мұғалімдер арасындағы қарым-қатынас – осындай тәжірибе алмасуға толық мүмкіндік беретін үдеріс.

3 слайд

Майкл Фуллан “ Көшбасшылық және тұрақтылық “ атты кітабында тұрақты ,мақсатты түрде тәжірибе алмасуға мүмкіндік болған жағдайда адамдардың өз әріптестерінен үйренетіндігі , ал сыншы дос пен мұғалімдер арасындағы қарым-қатынас – осындай тәжірибе алмасуға толық мүмкіндік беретін үдеріс.

Сыни достық қандай болмауы керек ?

4 слайд
Сыни достық қандай болмауы керек ?

4 слайд

Сыни достық қандай болмауы керек ?

Сыни достық қандай болмауы керек ? • нұсқау беру нысанында жүретін • проблеманың шешімін жылдам ұсынатын • мін табуға асығатын

5 слайд
Сыни достық қандай болмауы керек ? • нұсқау беру нысанында жүретін • проблеманың шешімін жылдам ұсынатын • мін табуға асығатын • мектептің ішкі ахуалын жақсы білемін деп дандайситын • жұмыс тәртібін жеке өзі белгілейтін • басқалардың беделіне нұқсан келтіретін

5 слайд

Сыни достық қандай болмауы керек ? • нұсқау беру нысанында жүретін • проблеманың шешімін жылдам ұсынатын • мін табуға асығатын • мектептің ішкі ахуалын жақсы білемін деп дандайситын • жұмыс тәртібін жеке өзі белгілейтін • басқалардың беделіне нұқсан келтіретін

Сыншы досты қалай таңдаймыз? мұғалім өзі немесе мектеп басшысы- ұсыныс – өтініш

6 слайд
Сыншы досты қалай таңдаймыз? мұғалім өзі немесе мектеп басшысы- ұсыныс – өтініш

6 слайд

Сыншы досты қалай таңдаймыз? мұғалім өзі немесе мектеп басшысы- ұсыныс – өтініш

Сыншы дос кім?

7 слайд
Сыншы дос кім?

7 слайд

Сыншы дос кім?

Сыншы дос кім? • тәлімгер • коучинг өткізген адам • оқытушы • ғылыми ұйымның өкілі • әріптес • зейнеткер • мектеп кеңесінің

8 слайд
Сыншы дос кім? • тәлімгер • коучинг өткізген адам • оқытушы • ғылыми ұйымның өкілі • әріптес • зейнеткер • мектеп кеңесінің төрағасы • мұғалім • кәсіби коуч • бизнес құрылымының көшбасшысы тб

8 слайд

Сыншы дос кім? • тәлімгер • коучинг өткізген адам • оқытушы • ғылыми ұйымның өкілі • әріптес • зейнеткер • мектеп кеңесінің төрағасы • мұғалім • кәсіби коуч • бизнес құрылымының көшбасшысы тб

Сыншы дос • Сыншы ----- үдеріс • дос --- тұлға

9 слайд
Сыншы дос • Сыншы ----- үдеріс • дос --- тұлға

9 слайд

Сыншы дос • Сыншы ----- үдеріс • дос --- тұлға

Сыншы доспен жұмыс істеу • құпия • пікір – ой-тұжырым ---- кәсіби проблема • қолжетімділік, адалдық, іске берілгендік, сені

10 слайд
Сыншы доспен жұмыс істеу • құпия • пікір – ой-тұжырым ---- кәсіби проблема • қолжетімділік, адалдық, іске берілгендік, сенімділік ---алға ілгерілеу , бағалау --- талқылау+келісім • жұмыс тәртібі+үдеріс+ұстаным • жұмыс табысы , нәтиже , пікірталас ............ • келіспеушілік , шиеленіс , тартыстар ----келісім • келісім жасасу не нәрсеге көмектеседі ? (күтілетін нәтиже, міндеттер анықтау)

10 слайд

Сыншы доспен жұмыс істеу • құпия • пікір – ой-тұжырым ---- кәсіби проблема • қолжетімділік, адалдық, іске берілгендік, сенімділік ---алға ілгерілеу , бағалау --- талқылау+келісім • жұмыс тәртібі+үдеріс+ұстаным • жұмыс табысы , нәтиже , пікірталас ............ • келіспеушілік , шиеленіс , тартыстар ----келісім • келісім жасасу не нәрсеге көмектеседі ? (күтілетін нәтиже, міндеттер анықтау)

Диалог орнату Кездейсоқ чат , дебат , тәжірибе алмасу Александр: “Диалогтік оқу оқушылар үшін жарамды болса, мұғалімдер үш

11 слайд
Диалог орнату Кездейсоқ чат , дебат , тәжірибе алмасу Александр: “Диалогтік оқу оқушылар үшін жарамды болса, мұғалімдер үшін де пайдалы “ деп айтады

11 слайд

Диалог орнату Кездейсоқ чат , дебат , тәжірибе алмасу Александр: “Диалогтік оқу оқушылар үшін жарамды болса, мұғалімдер үшін де пайдалы “ деп айтады

Кәсіби әңгімеге негіз болатын сұрақтар: (сыншы дос пен мұғалім немесе екі мұғалім) • Бір-бірінің сөзін бөлмей тыңдай ма? • Бір-

12 слайд
Кәсіби әңгімеге негіз болатын сұрақтар: (сыншы дос пен мұғалім немесе екі мұғалім) • Бір-бірінің сөзін бөлмей тыңдай ма? • Бір-бірінің көзқарастарын құрметтей ма? • Олар проблеманы бірігіп шеше ма? • Олар қарастырылып жатқан тақырыптан ауытқымай ма? • Бір-біріне таза теориялық ой ұсынатындарына сенімді ме? • Пікірталас кезінде алға жылжи ма ? тб

12 слайд

Кәсіби әңгімеге негіз болатын сұрақтар: (сыншы дос пен мұғалім немесе екі мұғалім) • Бір-бірінің сөзін бөлмей тыңдай ма? • Бір-бірінің көзқарастарын құрметтей ма? • Олар проблеманы бірігіп шеше ма? • Олар қарастырылып жатқан тақырыптан ауытқымай ма? • Бір-біріне таза теориялық ой ұсынатындарына сенімді ме? • Пікірталас кезінде алға жылжи ма ? тб

Сыншы доспен байланыс • жүзбе-жүз кездесу ( қалай байланыс жасаймыз?) • телефон арқылы жүйелі байланысу (жазып алу, рефл күнде

13 слайд
Сыншы доспен байланыс • жүзбе-жүз кездесу ( қалай байланыс жасаймыз?) • телефон арқылы жүйелі байланысу (жазып алу, рефл күнделік) • интерактивті журнал ( кәсіби әңгіме-рефл журнал) • Колб циклі (бірлесіп ақпарат жинау, байланыс орнатып қорытынды жасап, теория мен модель құру, идеяларды өмірде тексеріп , жоспарлап, іске асыру ) • жүйелі бет-бет кездесу (кездесу орны , мерзімі)

13 слайд

Сыншы доспен байланыс • жүзбе-жүз кездесу ( қалай байланыс жасаймыз?) • телефон арқылы жүйелі байланысу (жазып алу, рефл күнделік) • интерактивті журнал ( кәсіби әңгіме-рефл журнал) • Колб циклі (бірлесіп ақпарат жинау, байланыс орнатып қорытынды жасап, теория мен модель құру, идеяларды өмірде тексеріп , жоспарлап, іске асыру ) • жүйелі бет-бет кездесу (кездесу орны , мерзімі)

Сыни достық үдерісі • Коста мен Каллик ---20 минут (алғашқы кездесу) • Кейін – уақыт қысқарады Тиімді тәсілдер : - мұғ тәжі

14 слайд
Сыни достық үдерісі • Коста мен Каллик ---20 минут (алғашқы кездесу) • Кейін – уақыт қысқарады Тиімді тәсілдер : - мұғ тәжірибесін сипаттап болып кері байланыс сұрайды - сыншы дос мұғалімге сұрақ қояды -Күтілетін нәтиже - сыншы дос ненің маңызды болатыны туралы кері байланыс ұсынады (Сіздің оқушылардан проблеманың шешімін табуды сұрауыңыз өте дұрыс деп ойлаймын, себебі бұл оның өз бетінше шешім қабылдай алатын адам болып өсуіне көмектеседі) - сыншы дос –жетелеуші ( Оқушыларыңыздың жұмыстарындағы қандай дәлелдер сізге олардың бойында проблема шешу дағдысы қалыптасқанын көруге мүмкіндік береді?) - Үдеріске қатысқан екі жақ та рефлексия жасап , қорытынды шығарады

14 слайд

Сыни достық үдерісі • Коста мен Каллик ---20 минут (алғашқы кездесу) • Кейін – уақыт қысқарады Тиімді тәсілдер : - мұғ тәжірибесін сипаттап болып кері байланыс сұрайды - сыншы дос мұғалімге сұрақ қояды -Күтілетін нәтиже - сыншы дос ненің маңызды болатыны туралы кері байланыс ұсынады (Сіздің оқушылардан проблеманың шешімін табуды сұрауыңыз өте дұрыс деп ойлаймын, себебі бұл оның өз бетінше шешім қабылдай алатын адам болып өсуіне көмектеседі) - сыншы дос –жетелеуші ( Оқушыларыңыздың жұмыстарындағы қандай дәлелдер сізге олардың бойында проблема шешу дағдысы қалыптасқанын көруге мүмкіндік береді?) - Үдеріске қатысқан екі жақ та рефлексия жасап , қорытынды шығарады