Презентация Тіктөртбұрш пен шаршының ауданын табу 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация Тіктөртбұрш пен шаршының ауданын табу 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу. Ежелгі уақытта ауданды қалай өлшеген?

#1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу. Ежелгі уақытта ауданды қалай өлшеген?

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу. Ежелгі уақытта ауданды қалай өлшеген?

ОҚУДЫҢ МАҚСАТТАРЫ 3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап ал

#2 слайд
ОҚУДЫҢ МАҚСАТТАРЫ 3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу 3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы,тіктөртбұрыш ауданы формуласын: S= (a·b):2, S=a 2 ,S=a·b шығарып алу және қолдану, қоршаған орта обьектілері 3.1.3.2 мм, км/ г, т/см 2 , дм 2 , м 2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу

2 слайд

ОҚУДЫҢ МАҚСАТТАРЫ 3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу 3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы,тіктөртбұрыш ауданы формуласын: S= (a·b):2, S=a 2 ,S=a·b шығарып алу және қолдану, қоршаған орта обьектілері 3.1.3.2 мм, км/ г, т/см 2 , дм 2 , м 2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу

САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: Білімділік:Оқушыларға тіктөртбұрыш пен шаршының қасиеттеріне сүйене отырып олардың перимтері мен ауд

#3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: Білімділік:Оқушыларға тіктөртбұрыш пен шаршының қасиеттеріне сүйене отырып олардың перимтері мен ауданын табуға,есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық:шығармашылық қабілеттерін ,ой-өрісіндамыту.Жазбаша және ауызша есептеудағдыларын арттыру,өз бетінше жұмыс ңстеуге дағдалырндыру. Тәрбиелік: Сауаттылыққа тәрбиелей отырып, алғырлыққа тәрбиелеу.

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: Білімділік:Оқушыларға тіктөртбұрыш пен шаршының қасиеттеріне сүйене отырып олардың перимтері мен ауданын табуға,есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық:шығармашылық қабілеттерін ,ой-өрісіндамыту.Жазбаша және ауызша есептеудағдыларын арттыру,өз бетінше жұмыс ңстеуге дағдалырндыру. Тәрбиелік: Сауаттылыққа тәрбиелей отырып, алғырлыққа тәрбиелеу.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: Барлық оқушылар: ауданы болатын нысандарды атайды және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралд

#4 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: Барлық оқушылар: ауданы болатын нысандарды атайды және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алады, палеткамен өлшейді Оқушылардың басымбөлігі: Тіктөртбұрыштың (S=a·b), шаршының (S=a 2 )ауданын табу формулаларын құрады және қолданады. Кейбір оқушылар: Тіктөртбұрыштар мен шаршының ауданын табу формуласын қалай құру және қолдану керек екенін түсіндіреді.

4 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ: Барлық оқушылар: ауданы болатын нысандарды атайды және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алады, палеткамен өлшейді Оқушылардың басымбөлігі: Тіктөртбұрыштың (S=a·b), шаршының (S=a 2 )ауданын табу формулаларын құрады және қолданады. Кейбір оқушылар: Тіктөртбұрыштар мен шаршының ауданын табу формуласын қалай құру және қолдану керек екенін түсіндіреді.

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ  Ауданның өлшем бірліктерін анықта 1.6дм 2 =

#5 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ  Ауданның өлшем бірліктерін анықта 1.6дм 2 = а) 300 см 2 в)600см 2 c)900см 2  2. 6 м 2 = а)900дм 2 в)200дм 2 c)600дм 2  3.3 м 2 = а)400дм 2 в)200дм 2 c)300дм 2  4.3дм 2 = а)300см 2 в)600см 2 с)800см 2  5.5дм 2 = а)300см 2 в)500см 2 с)700см 2  6.5м 2 = а)500дм 2 в)800дм 2 с)900дм 2

5 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ  Ауданның өлшем бірліктерін анықта 1.6дм 2 = а) 300 см 2 в)600см 2 c)900см 2  2. 6 м 2 = а)900дм 2 в)200дм 2 c)600дм 2  3.3 м 2 = а)400дм 2 в)200дм 2 c)300дм 2  4.3дм 2 = а)300см 2 в)600см 2 с)800см 2  5.5дм 2 = а)300см 2 в)500см 2 с)700см 2  6.5м 2 = а)500дм 2 в)800дм 2 с)900дм 2

1 ТАПСЫРМА

#6 слайд
1 ТАПСЫРМА

6 слайд

1 ТАПСЫРМА

2 ТАПСЫРМА Тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын есепте Ұзындығы Ені Периметрі Ауданы 8см 9см ?см ?см 2 7м 6м ?м ?м 2 х

#7 слайд
2 ТАПСЫРМА Тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын есепте Ұзындығы Ені Периметрі Ауданы 8см 9см ?см ?см 2 7м 6м ?м ?м 2 х м в м ?м ?м 2

7 слайд

2 ТАПСЫРМА Тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын есепте Ұзындығы Ені Периметрі Ауданы 8см 9см ?см ?см 2 7м 6м ?м ?м 2 х м в м ?м ?м 2

2 ТАПСЫРМА Ұзындығы Ені Периметрі Ауданы 8см 9см 34 см 72 см 2 7м 6м 26 м 42 м 2 х м в м ?м ?м 2 Тік төртбұрыштың периметрі

#8 слайд
2 ТАПСЫРМА Ұзындығы Ені Периметрі Ауданы 8см 9см 34 см 72 см 2 7м 6м 26 м 42 м 2 х м в м ?м ?м 2 Тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын есепте

8 слайд

2 ТАПСЫРМА Ұзындығы Ені Периметрі Ауданы 8см 9см 34 см 72 см 2 7м 6м 26 м 42 м 2 х м в м ?м ?м 2 Тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын есепте

3 ТАПСЫРМА АУДАННЫҢ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІН САЛЫСТЫР 3 см 2 < 3дм 2 5м 2 > 5см 2 9м 2 = 900м 2 9дм 2 = 900см 2 10дм 2 = 100

#9 слайд
3 ТАПСЫРМА АУДАННЫҢ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІН САЛЫСТЫР 3 см 2 < 3дм 2 5м 2 > 5см 2 9м 2 = 900м 2 9дм 2 = 900см 2 10дм 2 = 100см 2 9м 2 = 90дм 2 5м 2 > 500дм 2 200дм 2 = 2м 2 100м 2 = 100дм 2

9 слайд

3 ТАПСЫРМА АУДАННЫҢ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІН САЛЫСТЫР 3 см 2 < 3дм 2 5м 2 > 5см 2 9м 2 = 900м 2 9дм 2 = 900см 2 10дм 2 = 100см 2 9м 2 = 90дм 2 5м 2 > 500дм 2 200дм 2 = 2м 2 100м 2 = 100дм 2

СЕРГІТУ СӘТІ

#10 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ

10 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

4 ТАПСЫРМА

#13 слайд
4 ТАПСЫРМА

13 слайд

4 ТАПСЫРМА

5 ТАПСЫРМА

#14 слайд
5 ТАПСЫРМА

14 слайд

5 ТАПСЫРМА

5 ТАПРСЫМА 6м*6м=36м 2 5м*6м=30м2 6м*8м=48м 2 2м*2м=4м 2 2м*3м=6м 2 4м*3м=12м 2 36м-4м=32м 2 30м-6м=24м 2 48м-12м=36м 2

#15 слайд
5 ТАПРСЫМА 6м*6м=36м 2 5м*6м=30м2 6м*8м=48м 2   2м*2м=4м 2 2м*3м=6м 2 4м*3м=12м 2   36м-4м=32м 2 30м-6м=24м 2 48м-12м=36м 2  

15 слайд

5 ТАПРСЫМА 6м*6м=36м 2 5м*6м=30м2 6м*8м=48м 2   2м*2м=4м 2 2м*3м=6м 2 4м*3м=12м 2   36м-4м=32м 2 30м-6м=24м 2 48м-12м=36м 2  

6 ТАПСЫРМА. ТЕҢДЕУДІ ШЕШ: 35+х=200-140 490-x=100+210

#16 слайд
6 ТАПСЫРМА. ТЕҢДЕУДІ ШЕШ: 35+х=200-140 490-x=100+210

16 слайд

6 ТАПСЫРМА. ТЕҢДЕУДІ ШЕШ: 35+х=200-140 490-x=100+210

6 ТАПСЫРМА. ТЕҢДЕУЛЕРДІ ШЕШ: 35+х=200-140 490-x=100+210 35+х = 60 4

#17 слайд
6 ТАПСЫРМА. ТЕҢДЕУЛЕРДІ ШЕШ: 35+х=200-140 490-x=100+210 35+х = 60 490-x=310 X=60-35 x=490-310 X=25 x=180 35+25=200-140 490-180=100+210 60=60 310=310

17 слайд

6 ТАПСЫРМА. ТЕҢДЕУЛЕРДІ ШЕШ: 35+х=200-140 490-x=100+210 35+х = 60 490-x=310 X=60-35 x=490-310 X=25 x=180 35+25=200-140 490-180=100+210 60=60 310=310

7 ТАПСЫРМА Балалар қалашығы құрылысына тіктөртбұрыш және шаршы пішінді екі алаң бөлінді.Шаршы пішінді алаңның ұзындығы 7м.

#18 слайд
7 ТАПСЫРМА Балалар қалашығы құрылысына тіктөртбұрыш және шаршы пішінді екі алаң бөлінді.Шаршы пішінді алаңның ұзындығы 7м.Ал тіктөртбұрыш пішінді алаңның ұзындығы 5м,ені 3м.Қай алаңның ауданы артық және нешеге артық?

18 слайд

7 ТАПСЫРМА Балалар қалашығы құрылысына тіктөртбұрыш және шаршы пішінді екі алаң бөлінді.Шаршы пішінді алаңның ұзындығы 7м.Ал тіктөртбұрыш пішінді алаңның ұзындығы 5м,ені 3м.Қай алаңның ауданы артық және нешеге артық?

РЕФЛЕКСИЯ

#19 слайд
РЕФЛЕКСИЯ

19 слайд

РЕФЛЕКСИЯ

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Жұмыс дәптеріндегі 13 беттегі 1 тапсырманы орындау

#20 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Жұмыс дәптеріндегі 13 беттегі 1 тапсырманы орындау

20 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Жұмыс дәптеріндегі 13 беттегі 1 тапсырманы орындау

Файл форматы:
pptx
05.12.2018
802
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі