ПРЕЗЕНТАЦИЯ (Тұсаукесер) Қазақ тілін оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды тиімді қолданып, білім сапасын арттыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілін оқытуда заманауи
педагогикалық технологияларды
тиімді қолданып, білім сапасын
арттыру
Баяндамашы: «Фрунзе жалпы білім беретін мектебі» КММ
Дауренбекова Карлыгаш Рымбековна, қазақ тілі мен әдебиеті
мұғалімі
1 слайд
Қазақ тілін оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды тиімді қолданып, білім сапасын арттыру Баяндамашы: «Фрунзе жалпы білім беретін мектебі» КММ Дауренбекова Карлыгаш Рымбековна, қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
2 слайд
«… бала әуелі тәжірибеге
талпынып, бір нәрсемен танысып,
сонан кейін сол нәрсе туралы
сөйлесін, тыңдасын, жазсын,
оқысын, тілге үйренсін»
Ж.Аймауытов
2 слайд
«… бала әуелі тәжірибеге талпынып, бір нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін» Ж.Аймауытов
3 слайд
Семинарға не үшін қатысып отырсыз?
Күнделікті сабақтарда жиі қолданатын
әдіс - тәсілдеріңіз қандай?
Бір сабақ үстінде қанша әдіс түрлерін
пайдаланасыз ?
Әдіс-тәсілдерді түрлендіру нәтиже
береді деп ойлайсыз ба?
Сабақтың сапалы өтуі әдіс-тәсілге
тәуелді ме ?
(қағазға жазып қойыңыздар)
3 слайд
Семинарға не үшін қатысып отырсыз? Күнделікті сабақтарда жиі қолданатын әдіс - тәсілдеріңіз қандай? Бір сабақ үстінде қанша әдіс түрлерін пайдаланасыз ? Әдіс-тәсілдерді түрлендіру нәтиже береді деп ойлайсыз ба? Сабақтың сапалы өтуі әдіс-тәсілге тәуелді ме ? (қағазға жазып қойыңыздар)
4 слайд
«Көңілді сәлемдесу»
4 слайд
«Көңілді сәлемдесу»
5 слайд
Коммуникативті оқыту ұстанымы:
тілдік дағдыларды дамыту
тыңдалым
оқылым жазылымайтылым
5 слайд
Коммуникативті оқыту ұстанымы: тілдік дағдыларды дамыту тыңдалым оқылым жазылымайтылым
6 слайд
Қазіргі білім беру бағдарламасында
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
берілуі оқушының 4 тілдік
дағдысын: (тыңдалым, айтылым ,
оқылым, жазылым ) жетілдіруге
бағытталған.
6 слайд
Қазіргі білім беру бағдарламасында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің берілуі оқушының 4 тілдік дағдысын: (тыңдалым, айтылым , оқылым, жазылым ) жетілдіруге бағытталған.
7 слайд
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдердің
шарттары:
- Сабақты белсенді өткізіп, әр баланың
еркін жауап беруіне жағдай жасау
- Оқушыны сенімділікке баулу үшін,
жауабын үнемі бағалап отыру керек
- Қиялын дамыту үшін “Менің ойымша .. ”
деген жауапқа дағдыландыру
- Әр түрлі жауапқа бірдей қарау, жақсысын
мадақтап, жаманын сынамау
- Тіл байлығын дамыту үшін қалайда
жауабын соңына дейін тыңдау
7 слайд
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдердің шарттары: - Сабақты белсенді өткізіп, әр баланың еркін жауап беруіне жағдай жасау - Оқушыны сенімділікке баулу үшін, жауабын үнемі бағалап отыру керек - Қиялын дамыту үшін “Менің ойымша .. ” деген жауапқа дағдыландыру - Әр түрлі жауапқа бірдей қарау, жақсысын мадақтап, жаманын сынамау - Тіл байлығын дамыту үшін қалайда жауабын соңына дейін тыңдау
8 слайд
І топ « Білім, Уақыт, Бақыт, Сүйіспеншілік,
Байлық »
ІІ топ « Көбелек »
ІІІ топ Сарапшы топ
Сарапшы топ әр топтың жұмысын саралап,
бағалайды.
Дескриптор : Әркім ақылға қонымды мәлімет
ұсынады
Әркімнің пікірі құнды идея ретінде бағаланады
Өз пікірін негіздейді
Топтар әңгіме бойынша өз ойларын ортаға салады .
8 слайд
І топ « Білім, Уақыт, Бақыт, Сүйіспеншілік, Байлық » ІІ топ « Көбелек » ІІІ топ Сарапшы топ Сарапшы топ әр топтың жұмысын саралап, бағалайды. Дескриптор : Әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады Әркімнің пікірі құнды идея ретінде бағаланады Өз пікірін негіздейді Топтар әңгіме бойынша өз ойларын ортаға салады .
9 слайд
1 - мәтін 2 - мәтін
Білім, Уақыт, Бақыт, Сүйіспеншілік, Байлық
Баяғы өткен заманда бір аралда түрлі сезімдер
өмір сүріпті. Олар: Білім, Уақыт, Бақыт,
Сүйіспеншілік, Байлық екен. Бір күні аралды су
басатын болып, олар кемеге отыруға әзірленіпті.
Барлығы кемемен кетіп, аралда тек Сүйіспеншілік
қана қалыпты. Сүйіспеншілік мәңгі қалғысы
келеді. Бірақ, аралды су түгел басқан шақта
Сүйіспеншілік Байлықты көмекке шақырады.
Сүйіспеншілік одан кемесіне отырғызуын өтінді.
Байлық әдемі кемемен келіп:
– Менің кемемде ақша мен алтындарым көп,
саған орын жоқ, сені ала алмаймын,– деді.
Сүйіспеншілік арал жанынан Бақыттың өтіп бара
жатқанын көрді. Бақыттың бақытты болғаны
сонша, Сүйіспеншілікті естімеді.
Бір кезде бір дауыс естілді: «Сүйіспеншілік, кел,
мен сені бірге алып кетемін» – деді. Мұны айтқан
қария еді. Сүйіспеншілік өзін қуанышты сезінгені
сонша, қарияның атын сұрауға да ұмытып кетті.
Олар құрғақ жерге жеткен соң, қария кетіп қалды.
Сүйіспеншілік жанына отырған Білімнен оған
көмектескен адамның кім екенін сұрады. Сонда
Білім: Ол «Уақыт» – деді.
– Уақыт? – деді Сүйіспеншілік, - онда маған
уақыт неге көмектесті?
Білім күліп, ақылмен сөйлей: Тек «Уақыт» қана
Сүйіспеншіліктің осы өмірге аса қажет екенін
біледі,– деді. Көбелек
Бірде бір адам келе жатып өз
қуыршағынан шығуға тырысқан
көбелекті көріп таң қалды . Оның
таңырқағандығы соншалықты,
бірнеше сағат көбелекті
тапжылмай тұрып қадағалайды.
Біраз уақыт өткен соң көбелек
шаршағандай сыңай танытып
қозғалыссыз қалды . Сырт қараған
адамға көбелек қолынан келгеннің
бәрін жасаған, одан әрі еш шамасы
жоқтай көрінді. Сол кезде адам
көбелекке көмектеспек болып,
қолына пышақ алды да, қуыршақты
кесіп жіберіп еді, көбелек атып
шықты. Бірақ оның денесі әлсіз,
денесі қатаймаған еді. Адам
көбелектің қанаты ашылып, ұшып
кетеді деген сеніммен қадағалауды
жалғастыра берді . Бірақ ол олай
бола қоймады ! Ендігі кезде
көбелектің басына қалған өмірін
қанатын сүйретіп өту жазылды. Ол
енді ешқашан ұша алмайтын
болды. Мұның бәріне көбелектің
кедергіден өз бетімен жол табуына
мүмкіндік бермеген адам кінәлі еді.
Көбелек қуыршақтың ішінен өз
бетімен шыққанда ғана еркін
дамып, өсе алады екен.
9 слайд
1 - мәтін 2 - мәтін Білім, Уақыт, Бақыт, Сүйіспеншілік, Байлық Баяғы өткен заманда бір аралда түрлі сезімдер өмір сүріпті. Олар: Білім, Уақыт, Бақыт, Сүйіспеншілік, Байлық екен. Бір күні аралды су басатын болып, олар кемеге отыруға әзірленіпті. Барлығы кемемен кетіп, аралда тек Сүйіспеншілік қана қалыпты. Сүйіспеншілік мәңгі қалғысы келеді. Бірақ, аралды су түгел басқан шақта Сүйіспеншілік Байлықты көмекке шақырады. Сүйіспеншілік одан кемесіне отырғызуын өтінді. Байлық әдемі кемемен келіп: – Менің кемемде ақша мен алтындарым көп, саған орын жоқ, сені ала алмаймын,– деді. Сүйіспеншілік арал жанынан Бақыттың өтіп бара жатқанын көрді. Бақыттың бақытты болғаны сонша, Сүйіспеншілікті естімеді. Бір кезде бір дауыс естілді: «Сүйіспеншілік, кел, мен сені бірге алып кетемін» – деді. Мұны айтқан қария еді. Сүйіспеншілік өзін қуанышты сезінгені сонша, қарияның атын сұрауға да ұмытып кетті. Олар құрғақ жерге жеткен соң, қария кетіп қалды. Сүйіспеншілік жанына отырған Білімнен оған көмектескен адамның кім екенін сұрады. Сонда Білім: Ол «Уақыт» – деді. – Уақыт? – деді Сүйіспеншілік, - онда маған уақыт неге көмектесті? Білім күліп, ақылмен сөйлей: Тек «Уақыт» қана Сүйіспеншіліктің осы өмірге аса қажет екенін біледі,– деді. Көбелек Бірде бір адам келе жатып өз қуыршағынан шығуға тырысқан көбелекті көріп таң қалды . Оның таңырқағандығы соншалықты, бірнеше сағат көбелекті тапжылмай тұрып қадағалайды. Біраз уақыт өткен соң көбелек шаршағандай сыңай танытып қозғалыссыз қалды . Сырт қараған адамға көбелек қолынан келгеннің бәрін жасаған, одан әрі еш шамасы жоқтай көрінді. Сол кезде адам көбелекке көмектеспек болып, қолына пышақ алды да, қуыршақты кесіп жіберіп еді, көбелек атып шықты. Бірақ оның денесі әлсіз, денесі қатаймаған еді. Адам көбелектің қанаты ашылып, ұшып кетеді деген сеніммен қадағалауды жалғастыра берді . Бірақ ол олай бола қоймады ! Ендігі кезде көбелектің басына қалған өмірін қанатын сүйретіп өту жазылды. Ол енді ешқашан ұша алмайтын болды. Мұның бәріне көбелектің кедергіден өз бетімен жол табуына мүмкіндік бермеген адам кінәлі еді. Көбелек қуыршақтың ішінен өз бетімен шыққанда ғана еркін дамып, өсе алады екен.
10 слайд
1 топ 2 топ
«Атаулар туралы үш сұрақ»
әдісі
Берілген мәтін бойынша үш сөзді
таңдап, оларға мына төмендегі
сұрақтар бойынша жауап
берулері қажет.
Қайда? Аңыздағы тірек сөздерді
Сіз бұрынырақта қайда және қай
мағынада кездестірдіңіз?
Қашан? Өз тәжірибеңізде осы
атаулардың кездескеніне қарай
мысалдар келтіре аласыз ба?
Қандай? Аңыздағы “түрлі
сезімдер” туралы қандай пікір
айта аласыз (өмірмен
байланыстыра)? «Детальдарын қосу» әдісі
Бастапқы сөйлем: Қыс түсті.
Кеңейтілген сөйлем үлгісі: Қыс
биыл ерте түсті. Биыл біздің
жаққа қыс ерте түсті, бірақ күн
әлі де жылы (оқушылар сөйлемге
детальдарды суреттер немесе
кеспе сөздер, жаңа сөздер
арқылы қосуына болады)
Бастапқы сөйлем: Адам
көбелекке көмектесті.
Кеңейтілген сөйлем
үлгісі:......................................
10 слайд
1 топ 2 топ «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі Берілген мәтін бойынша үш сөзді таңдап, оларға мына төмендегі сұрақтар бойынша жауап берулері қажет. Қайда? Аңыздағы тірек сөздерді Сіз бұрынырақта қайда және қай мағынада кездестірдіңіз? Қашан? Өз тәжірибеңізде осы атаулардың кездескеніне қарай мысалдар келтіре аласыз ба? Қандай? Аңыздағы “түрлі сезімдер” туралы қандай пікір айта аласыз (өмірмен байланыстыра)? «Детальдарын қосу» әдісі Бастапқы сөйлем: Қыс түсті. Кеңейтілген сөйлем үлгісі: Қыс биыл ерте түсті. Биыл біздің жаққа қыс ерте түсті, бірақ күн әлі де жылы (оқушылар сөйлемге детальдарды суреттер немесе кеспе сөздер, жаңа сөздер арқылы қосуына болады) Бастапқы сөйлем: Адам көбелекке көмектесті. Кеңейтілген сөйлем үлгісі:......................................
11 слайд
1 топ 2 топ
«5-5-1» формуласы
/дәйексөз Мәтіндегі ақпараттарды « Оқиға
картасы » әдісі
-Өтілген аңыз желісі
бойынша түйінді 5 сөйлем
жазады;
-5 сөйлемді 5 сөзге
қысқартады;
-5 сөзді 1 сөзге
қысқартқанда, аңызға
байланысты ДӘЙЕКСӨЗ
шығады. Бұл әдіс бойынша оқиғаны рет -ретімен диаграммаға
орналастырып жаз ады .
Сөйлемдер Реті
Адам көбелектің қанаты ашылып, ұшып кетеді деген
сеніммен қадағалауды жалғастыра берді .
Көбелек енді ешқашан ұша алмайтын болды.
Адам көбелекке көмектеспек болып, қолына пышақ алды
да, қуыршақты кесіп жіберіп еді, көбелек атып шықты.
Бір адам келе жатып өз қуышағынан шығуға тырысқан
көбелекті көріп таң қалды
11 слайд
1 топ 2 топ «5-5-1» формуласы /дәйексөз Мәтіндегі ақпараттарды « Оқиға картасы » әдісі -Өтілген аңыз желісі бойынша түйінді 5 сөйлем жазады; -5 сөйлемді 5 сөзге қысқартады; -5 сөзді 1 сөзге қысқартқанда, аңызға байланысты ДӘЙЕКСӨЗ шығады. Бұл әдіс бойынша оқиғаны рет -ретімен диаграммаға орналастырып жаз ады . Сөйлемдер Реті Адам көбелектің қанаты ашылып, ұшып кетеді деген сеніммен қадағалауды жалғастыра берді . Көбелек енді ешқашан ұша алмайтын болды. Адам көбелекке көмектеспек болып, қолына пышақ алды да, қуыршақты кесіп жіберіп еді, көбелек атып шықты. Бір адам келе жатып өз қуышағынан шығуға тырысқан көбелекті көріп таң қалды
12 слайд
ПОПС әдісі:
(Немесе «Төрт сөйлем әдісі»).
Оқушылардың айтылым дағдысын
жетілдіруде ПОПС әдісі өте тиімді.
Өйткені бұл әдіс берілген жетекші
сөйлемдерді жалғастыра отырып,
тақырыптан ауытқымай жүйелі сөйлеуге
және өзіндік көзқарасын дәлелді, нақты
жеткізуге септігін тигізеді. (Сабақта жиі
қолданамын, оқушыларымның сыныпқа
қарай 60-70 пайызы қолдана алады)
12 слайд
ПОПС әдісі: (Немесе «Төрт сөйлем әдісі»). Оқушылардың айтылым дағдысын жетілдіруде ПОПС әдісі өте тиімді. Өйткені бұл әдіс берілген жетекші сөйлемдерді жалғастыра отырып, тақырыптан ауытқымай жүйелі сөйлеуге және өзіндік көзқарасын дәлелді, нақты жеткізуге септігін тигізеді. (Сабақта жиі қолданамын, оқушыларымның сыныпқа қарай 60-70 пайызы қолдана алады)
13 слайд
«Егер ..., онда не болар еді?»
Оқушылардың бірі жүйрік қиялмен бір
жағдаят айтады, қалғандары соның
шешімін тауып жалғастыру керек.
Мысалы: «Егер мен бай болсам, онда не
болар еді?»
«Егер Сүйіспеншілік аралда қалып қойса,
онда ...»
«Егер көбелекке адам көмектеспесе ,
онда...»
Бұл тәсіл оқушылардың қиялын дамытып,
мидың ойлау белсенділігін арттырады.
13 слайд
«Егер ..., онда не болар еді?» Оқушылардың бірі жүйрік қиялмен бір жағдаят айтады, қалғандары соның шешімін тауып жалғастыру керек. Мысалы: «Егер мен бай болсам, онда не болар еді?» «Егер Сүйіспеншілік аралда қалып қойса, онда ...» «Егер көбелекке адам көмектеспесе , онда...» Бұл тәсіл оқушылардың қиялын дамытып, мидың ойлау белсенділігін арттырады.
14 слайд
Өз сабақтарымда тиімді
қолданылатын
әдіс-тәсілдер (стратегиялар)
14 слайд
Өз сабақтарымда тиімді қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар)
15 слайд
« Ментальды карта» әдісі
Бейнежазбаны көріп отырған кезде
қажетті сөздерді (сурет атауларын)
дәптерлеріне жазып отыру
тапсырылады.
Тапсырма: ментальды карта дайындап,
сол арқылы өз ұғынғандарын ортаға
салу
(таныстырылым) (жанры, та қырыбы,
идеясы, оқиға орны, кейіпкері, мақал,
тәрбиелік мәні )
15 слайд
« Ментальды карта» әдісі Бейнежазбаны көріп отырған кезде қажетті сөздерді (сурет атауларын) дәптерлеріне жазып отыру тапсырылады. Тапсырма: ментальды карта дайындап, сол арқылы өз ұғынғандарын ортаға салу (таныстырылым) (жанры, та қырыбы, идеясы, оқиға орны, кейіпкері, мақал, тәрбиелік мәні )
16 слайд
« Оқиға картасы » әдісі
Бұл әдіс бойынша оқиғаны рет - ретімен
диаграммаға орналастырып жаз ады .
16 слайд
« Оқиға картасы » әдісі Бұл әдіс бойынша оқиғаны рет - ретімен диаграммаға орналастырып жаз ады .
17 слайд
«Бірге ойлаймыз» әдісі
Оқушылар көршілері естімейтіндей
етіп, мұғалімнің сұрағына жауапты
талқылайды;
мұғалім 1 – 4 дейін санды таңдайды;
осы санға сәйкес келетін оқушы жауап
береді;
талқылау және саралау үшін тамаша
тәсіл.
17 слайд
«Бірге ойлаймыз» әдісі Оқушылар көршілері естімейтіндей етіп, мұғалімнің сұрағына жауапты талқылайды; мұғалім 1 – 4 дейін санды таңдайды; осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
18 слайд
«Сократ стиліндегі әңгіме» әдісі -
белсенді оқытудың анық көрінісі.
Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге
бір –біріне бетпе –бет орналасады.
Алдымен ішкі шеңберде тұрған
оқушылар тақырыпты талқылудағы
өзінің пікірін жеткізеді.Мұғалімнің
бағыт беруімен сыртқы шеңбер сағат
тілімен ауысып отырады. Екі шеңберді
кезекпен сөйлетіп отыруға болады.
18 слайд
«Сократ стиліндегі әңгіме» әдісі - белсенді оқытудың анық көрінісі. Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге бір –біріне бетпе –бет орналасады. Алдымен ішкі шеңберде тұрған оқушылар тақырыпты талқылудағы өзінің пікірін жеткізеді.Мұғалімнің бағыт беруімен сыртқы шеңбер сағат тілімен ауысып отырады. Екі шеңберді кезекпен сөйлетіп отыруға болады.
19 слайд
«Баяндама» әдісі (постер қорғау)
Берілген аңыз мазмұнын сурет,
сызба түрінде беруді ұсынады. Бұл
«шпаргалканы» әріптес оң жағындағы
көршісіне береді. Енді әрқайсысы өз
көршісінің сурет не сызбаларын
қолданып, әрі толықтырады, соңында
бір спикер осы мәтін бойынша
«баяндама» жасайды.
19 слайд
«Баяндама» әдісі (постер қорғау) Берілген аңыз мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді ұсынады. Бұл «шпаргалканы» әріптес оң жағындағы көршісіне береді. Енді әрқайсысы өз көршісінің сурет не сызбаларын қолданып, әрі толықтырады, соңында бір спикер осы мәтін бойынша «баяндама» жасайды.
20 слайд
«Ромб» әдісі негізінде мәтін құрау
(Жиі қолданамын)
постер ромб түрінде болады, отырған
қатысушылар, ромб негізінде постерді
айналдыра отырып, бір-бір сөйлемнен
бүгінгі сабақ бойынша мәтін құрайды,
мәтінге ашық және жабық сұрақтар
әзірлейді (2/2)
20 слайд
«Ромб» әдісі негізінде мәтін құрау (Жиі қолданамын) постер ромб түрінде болады, отырған қатысушылар, ромб негізінде постерді айналдыра отырып, бір-бір сөйлемнен бүгінгі сабақ бойынша мәтін құрайды, мәтінге ашық және жабық сұрақтар әзірлейді (2/2)
21 слайд
«Егер ..., онда не болар еді?»
Оқушылардың бірі жүйрік қиялмен бір
ситуация айтады, қалғандары соның
шешімін тауып жалғастыру керек.
Мысалы,
«Егер мен бай болсам, онда ............»
«Егер ..., онда ...»
Бұл тәсіл оқушылардың қиялын
дамытып, мидың ойлау белсенділігін
арттырады.
21 слайд
«Егер ..., онда не болар еді?» Оқушылардың бірі жүйрік қиялмен бір ситуация айтады, қалғандары соның шешімін тауып жалғастыру керек. Мысалы, «Егер мен бай болсам, онда ............» «Егер ..., онда ...» Бұл тәсіл оқушылардың қиялын дамытып, мидың ойлау белсенділігін арттырады.
22 слайд
АВС стратегиясы:
(оқушылар 3-тен жұмыс жасайды)
А: айтушы
В: тыңдаушы
С: бақылаушы
Айтушы сөзін «Мен қазір сіздерге…
тақырыбында сөйлейін деп жатырмын»
деп бастайды. Тыңдаушы негізгі
идеяларды түртіп алады. Бақылаушы
үрдістің қалай жүзеге асып жатырғанын
бақылайды.(рөл ауысады)
22 слайд
АВС стратегиясы: (оқушылар 3-тен жұмыс жасайды) А: айтушы В: тыңдаушы С: бақылаушы Айтушы сөзін «Мен қазір сіздерге… тақырыбында сөйлейін деп жатырмын» деп бастайды. Тыңдаушы негізгі идеяларды түртіп алады. Бақылаушы үрдістің қалай жүзеге асып жатырғанын бақылайды.(рөл ауысады)
23 слайд
«Таңдау» әдісі.
1. Мен сабақ қызықты / қызықсыз болды деп
ойлаймын.
2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені /үйренгенім
аз болды.
3. Мен басқаларды мұқият / зейінсіз тыңдадым.
4. Мен пікірсайыстарға жиі /сирек қатыстым
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын /риза
емеспін.Бұл карточканы таратып бергенде
оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен
сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің
бірінің тұсына « +» белгісін қою тапсырылады.
23 слайд
«Таңдау» әдісі. 1. Мен сабақ қызықты / қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені /үйренгенім аз болды. 3. Мен басқаларды мұқият / зейінсіз тыңдадым. 4. Мен пікірсайыстарға жиі /сирек қатыстым 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын /риза емеспін.Бұл карточканы таратып бергенде оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою тапсырылады.
24 слайд
«Серпілген сауал» әдісі
Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау
дағдыларын дамытуға қол жеткізу
үшін сыныптағы оқушылардың
арасында сұрақтарды
лақтырыңыз. Мысалы, «Саша,
Максимнің жауабы туралы сен не
ойлайсың?» «Анель, Катяның
жауабын барынша кеңейту үшін
оны қалай дамытуға болады?»
24 слайд
«Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. Мысалы, «Саша, Максимнің жауабы туралы сен не ойлайсың?» «Анель, Катяның жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады?»
25 слайд
«Жарнама аялдамасы» әдісі
Белгілі бір тақырыпқа байланысты
жарнама жасау.
25 слайд
«Жарнама аялдамасы» әдісі Белгілі бір тақырыпқа байланысты жарнама жасау.
26 слайд
«Моншақ тізу» әдісі
Жаңа сөздерді қайталағанда
қолданғануға болады
26 слайд
«Моншақ тізу» әдісі Жаңа сөздерді қайталағанда қолданғануға болады
27 слайд
Семинарға не үшін келдіңіз?
27 слайд
Семинарға не үшін келдіңіз?
28 слайд
«Моншақ тізу» әдісі арқылы
қолдарындағы стикерге сабақ
барысы бойынша тілек-
ұсыныстарын жазып, моншақ тізеді
көк – ұнады
қызыл – тәжірибемде қолданамын
сары – ұнамады – дей келе тақтадағы тізбекке өз
«моншақтарын» тізеді
28 слайд
«Моншақ тізу» әдісі арқылы қолдарындағы стикерге сабақ барысы бойынша тілек- ұсыныстарын жазып, моншақ тізеді көк – ұнады қызыл – тәжірибемде қолданамын сары – ұнамады – дей келе тақтадағы тізбекке өз «моншақтарын» тізеді
29 слайд
Назарларыңызға рақмет!
29 слайд
Назарларыңызға рақмет!