Материалдар / Презентация ҰБТ есептерінің ең тиімді әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация ҰБТ есептерінің ең тиімді әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын слайдты кез келген математика пәні мұғалімі қолдана алады. Мұнда ҰБТ-да кездесетін есептердің өзім білетін тиімді әдістері салынған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2019
904
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Эйлер шеңбері

1 слайд
Эйлер шеңбері

1 слайд

Эйлер шеңбері

1. Балабақшадағы 32 баланың әрқайсысы не шелпек, не бауырсақ жақсы көреді. Бауырсақ жейтіні 20 бала, ал он бала бауырсақ та, ш

2 слайд
1. Балабақшадағы 32 баланың әрқайсысы не шелпек, не бауырсақ жақсы көреді. Бауырсақ жейтіні 20 бала, ал он бала бауырсақ та, шелпек те жейді. Сонда шелпек жейтіні неше? Төменгі есептерді белгілі әдіспен шығару күрделі. Сондықтан ерекше әдіс: «Эйлер шеңберлері» қолданылады. 20 х Х-10 12 10 10 а) ә) ә) а) Шеңбер а)-бауырсақ ұнататын балалар саны. Шеңбер ә)-шелпек ұнататын балалар саны. Шеңберлер қиылысқан аудан 10 баланың бауырсақты да, шелпекті де жақсы көретінін анықтайды. Балалар саны 32 32=20+x-10, x=22. Жауабы: 32 баланың 20-сы бауырсақ, 22-і шелпек, ал 10 бала бауырсақ та, шелпек те ұнатады. 12 бала тек шелпек, ал 10-ы тек бауырсақ ұнатады.

2 слайд

1. Балабақшадағы 32 баланың әрқайсысы не шелпек, не бауырсақ жақсы көреді. Бауырсақ жейтіні 20 бала, ал он бала бауырсақ та, шелпек те жейді. Сонда шелпек жейтіні неше? Төменгі есептерді белгілі әдіспен шығару күрделі. Сондықтан ерекше әдіс: «Эйлер шеңберлері» қолданылады. 20 х Х-10 12 10 10 а) ә) ә) а) Шеңбер а)-бауырсақ ұнататын балалар саны. Шеңбер ә)-шелпек ұнататын балалар саны. Шеңберлер қиылысқан аудан 10 баланың бауырсақты да, шелпекті де жақсы көретінін анықтайды. Балалар саны 32 32=20+x-10, x=22. Жауабы: 32 баланың 20-сы бауырсақ, 22-і шелпек, ал 10 бала бауырсақ та, шелпек те ұнатады. 12 бала тек шелпек, ал 10-ы тек бауырсақ ұнатады.

2. Сыныптағы әр бала не ән салу, не би үйірмесіне қатысады. 16 бала тек би үйірмесінде, 8 бала тек ән үйірмесінде. Әнге де, би

3 слайд
2. Сыныптағы әр бала не ән салу, не би үйірмесіне қатысады. 16 бала тек би үйірмесінде, 8 бала тек ән үйірмесінде. Әнге де, биге де 6 бала барады. Сонда сыныпта барлығы неше бала бар? Би Ән 86 16 Жауабы: 16+8+6=30 бала. 22 бала биді, 14 бала ән салуды ұнатады.

3 слайд

2. Сыныптағы әр бала не ән салу, не би үйірмесіне қатысады. 16 бала тек би үйірмесінде, 8 бала тек ән үйірмесінде. Әнге де, биге де 6 бала барады. Сонда сыныпта барлығы неше бала бар? Би Ән 86 16 Жауабы: 16+8+6=30 бала. 22 бала биді, 14 бала ән салуды ұнатады.

3. 6-сыныпта 25 бала қазақша жақсы біледі, 20-сы орысша, ал 18 бала орысша да, қазақша да сөйлейді. Сыныпта барлығы неше бала

4 слайд
3. 6-сыныпта 25 бала қазақша жақсы біледі, 20-сы орысша, ал 18 бала орысша да, қазақша да сөйлейді. Сыныпта барлығы неше бала бар? Мәтіндегі мәліметтердің шамаларына сәйкес шеңберлер салынады және қиылысу ауданын мөлшерлеп, шеңберлер орналастырылады. Берілген шартты сақтап, сандарды орналастырады. қазақша орысша 187 2 Жауабы: 7 бала тек қазақша, 2 бала тек орысша, екі тілде 18 оқушы сөйлейді. Сыныпта барлығы 7+18+2=27 оқушы.

4 слайд

3. 6-сыныпта 25 бала қазақша жақсы біледі, 20-сы орысша, ал 18 бала орысша да, қазақша да сөйлейді. Сыныпта барлығы неше бала бар? Мәтіндегі мәліметтердің шамаларына сәйкес шеңберлер салынады және қиылысу ауданын мөлшерлеп, шеңберлер орналастырылады. Берілген шартты сақтап, сандарды орналастырады. қазақша орысша 187 2 Жауабы: 7 бала тек қазақша, 2 бала тек орысша, екі тілде 18 оқушы сөйлейді. Сыныпта барлығы 7+18+2=27 оқушы.

4. Бір шаруашылықтағы 35 адамның бәрі де маман. 24 кісі – тракторшы, 18-і – шофер, 12-сі – комбайншы. Кейбіреуі екі, ал біреул

5 слайд
4. Бір шаруашылықтағы 35 адамның бәрі де маман. 24 кісі – тракторшы, 18-і – шофер, 12-сі – комбайншы. Кейбіреуі екі, ал біреулері үш мамандық игереді. Демек, 10 адам тракторды да, автомобильді де жүргізеді, 8-і трактор мен комбайнды, 5 кісі комбайн мен автомобильді де жүргізеді. Неше кісі үш мамандықты игереді? х – үш мамандық игеретін адамдар саны. Берілген сандарға сәйкес шеңберлер сызып, оларды өзара орналастырамыз. Үш шеңбер қиылысқан аудан – үш мамандық игеретін адамдар санын (х) анықтайды. Сонда екі мамандық игеретін адамдар сандарын көрсететін аудандар: - (10-х) – тракторшы және шоферлар; - (8-х) – тракторшы және комбайншылар; - (5-х) – комбайншы және шоферлар. Т,Ш,К – тек бір ғана (тракторшы, не шофер, не комбайншы) мамандық игерген кісілер сандары. T =35-(18+12-5)=10, Ш =35-(24+12-8)=7, K =35-(24+18-10)=3 Барлық мамандар 35. Ал үш мамандықты игеретін адамдар саны: x =35-( T + Ш + K )-(10- x )-(5- x )-(8- x ), x =35-(10+7+3)-(10- x )-(5- x )-(8- x ), x =4.

5 слайд

4. Бір шаруашылықтағы 35 адамның бәрі де маман. 24 кісі – тракторшы, 18-і – шофер, 12-сі – комбайншы. Кейбіреуі екі, ал біреулері үш мамандық игереді. Демек, 10 адам тракторды да, автомобильді де жүргізеді, 8-і трактор мен комбайнды, 5 кісі комбайн мен автомобильді де жүргізеді. Неше кісі үш мамандықты игереді? х – үш мамандық игеретін адамдар саны. Берілген сандарға сәйкес шеңберлер сызып, оларды өзара орналастырамыз. Үш шеңбер қиылысқан аудан – үш мамандық игеретін адамдар санын (х) анықтайды. Сонда екі мамандық игеретін адамдар сандарын көрсететін аудандар: - (10-х) – тракторшы және шоферлар; - (8-х) – тракторшы және комбайншылар; - (5-х) – комбайншы және шоферлар. Т,Ш,К – тек бір ғана (тракторшы, не шофер, не комбайншы) мамандық игерген кісілер сандары. T =35-(18+12-5)=10, Ш =35-(24+12-8)=7, K =35-(24+18-10)=3 Барлық мамандар 35. Ал үш мамандықты игеретін адамдар саны: x =35-( T + Ш + K )-(10- x )-(5- x )-(8- x ), x =35-(10+7+3)-(10- x )-(5- x )-(8- x ), x =4.

тракторшы шофер комбайншы10 10-х 7 х 8-х 5-х 3

6 слайд
тракторшы шофер комбайншы10 10-х 7 х 8-х 5-х 3

6 слайд

тракторшы шофер комбайншы10 10-х 7 х 8-х 5-х 3

5. Алтыншы сыныптың А тобындағы балалардың 16-сы қазақша, 14-і орысша, 11-і ағылшынша жетік сөйлейді. 7 бала қазақша да, орыс

7 слайд
5. Алтыншы сыныптың А тобындағы балалардың 16-сы қазақша, 14-і орысша, 11-і ағылшынша жетік сөйлейді. 7 бала қазақша да, орысша да, 6 бала орысша және ағылшынша, 5 бала қазақша және ағылшынша біледі. Үш бала үш тілді де біледі. Сыныпта барлығы қанша бала бар? Мәтіндегі берілген сандар шамаларына сәйкес 3 шеңбер сызып оларды өзара орналастырамыз. Үш шеңбер бірдей қиылысқан ауданы – үш тілді білетін балалар саны 3. Енді екі тіл білетін балалар санын табу мүмкін болды: қазақша-орысшаны (7-3) =4 ; қазақша-ағылшыншаны (5-3)=2; орысша-ағылшыншаны (6-3)=3. Тек бір ғана тіл білетін балалар: қазақша (16-4-3-2)=7; орысша (14-4-3-3)=4; ағылшынша (11-2-3-3)=3.   Барлық балалар саны: 7+4+3+4+3+2+3=26.  

7 слайд

5. Алтыншы сыныптың А тобындағы балалардың 16-сы қазақша, 14-і орысша, 11-і ағылшынша жетік сөйлейді. 7 бала қазақша да, орысша да, 6 бала орысша және ағылшынша, 5 бала қазақша және ағылшынша біледі. Үш бала үш тілді де біледі. Сыныпта барлығы қанша бала бар? Мәтіндегі берілген сандар шамаларына сәйкес 3 шеңбер сызып оларды өзара орналастырамыз. Үш шеңбер бірдей қиылысқан ауданы – үш тілді білетін балалар саны 3. Енді екі тіл білетін балалар санын табу мүмкін болды: қазақша-орысшаны (7-3) =4 ; қазақша-ағылшыншаны (5-3)=2; орысша-ағылшыншаны (6-3)=3. Тек бір ғана тіл білетін балалар: қазақша (16-4-3-2)=7; орысша (14-4-3-3)=4; ағылшынша (11-2-3-3)=3.   Барлық балалар саны: 7+4+3+4+3+2+3=26.  

қазақша орысша ағылшынша7 4 4 3 32 3

8 слайд
қазақша орысша ағылшынша7 4 4 3 32 3

8 слайд

қазақша орысша ағылшынша7 4 4 3 32 3

ҰБТ есептерінің ең тиімді әдістері

9 слайд
ҰБТ есептерінің ең тиімді әдістері

9 слайд

ҰБТ есептерінің ең тиімді әдістері

1-мысал :3 3 2 2 3 5 5 * 2 3 * 4        x x x x                  ; 3 ) ; 2 ) 0; ) ; 0

10 слайд
1-мысал :3 3 2 2 3 5 5 * 2 3 * 4        x x x x                  ; 3 ) ; 2 ) 0; ) ; 0 ) ; 1 ) E D C B A 2 2 3 5 1 * 2 1 * 4) 98 14 27 125 25 * 2 9 * 4) 16 2 9 25 5 * 2 3 * 4)              D B A

10 слайд

1-мысал :3 3 2 2 3 5 5 * 2 3 * 4        x x x x                  ; 3 ) ; 2 ) 0; ) ; 0 ) ; 1 ) E D C B A 2 2 3 5 1 * 2 1 * 4) 98 14 27 125 25 * 2 9 * 4) 16 2 9 25 5 * 2 3 * 4)              D B A

9 2 2 2 2 2 1 1 2         x x x x2-мысал:                 ; 2 ) ; 3 ) ; 1 ) ; 1 ) 2; )

11 слайд
9 2 2 2 2 2 1 1 2         x x x x2-мысал:                 ; 2 ) ; 3 ) ; 1 ) ; 1 ) 2; ) E D C B A            9 18 9 2 4 16 32) 9 9 9 1 2 8 16) B A

11 слайд

9 2 2 2 2 2 1 1 2         x x x x2-мысал:                 ; 2 ) ; 3 ) ; 1 ) ; 1 ) 2; ) E D C B A            9 18 9 2 4 16 32) 9 9 9 1 2 8 16) B A

3-мысал: Өрнектің мәнін табыңыз1 2 3 ) 1 3 2 ) 2 3 ) 1 3 2 ) 3 3 2 )      E D C B A 2 6 19  2 3

12 слайд
3-мысал: Өрнектің мәнін табыңыз1 2 3 ) 1 3 2 ) 2 3 ) 1 3 2 ) 3 3 2 )      E D C B A 2 6 19  2 3

12 слайд

3-мысал: Өрнектің мәнін табыңыз1 2 3 ) 1 3 2 ) 2 3 ) 1 3 2 ) 3 3 2 )      E D C B A 2 6 19  2 3

4-мысал: Өрнектің мәнін табыңыз2 3 1) 1 3 4 ) 1 2 12) 3 2 4 ) 4 2 3 )      E D C B A 2 24 34  ) 6 2( ) 2 2 6(

13 слайд
4-мысал: Өрнектің мәнін табыңыз2 3 1) 1 3 4 ) 1 2 12) 3 2 4 ) 4 2 3 )      E D C B A 2 24 34  ) 6 2( ) 2 2 6( ) 1 2 12( 41 ) 3 2 4( 34 ) 4 2 3( 2 12         

13 слайд

4-мысал: Өрнектің мәнін табыңыз2 3 1) 1 3 4 ) 1 2 12) 3 2 4 ) 4 2 3 )      E D C B A 2 24 34  ) 6 2( ) 2 2 6( ) 1 2 12( 41 ) 3 2 4( 34 ) 4 2 3( 2 12         

5-мысал: Жүйенің [ 0;4 π ] аралығындағы түбірлерінің қосындысын табыңыз :3 7 ) 5) 3 8 ) 3 16 ) 4 )      E

14 слайд
5-мысал: Жүйенің [ 0;4 π ] аралығындағы түбірлерінің қосындысын табыңыз :3 7 ) 5) 3 8 ) 3 16 ) 4 )      E D C B A        2 1 cos 0 sin x x 3  3 11 2 3 5      ++- -

14 слайд

5-мысал: Жүйенің [ 0;4 π ] аралығындағы түбірлерінің қосындысын табыңыз :3 7 ) 5) 3 8 ) 3 16 ) 4 )      E D C B A        2 1 cos 0 sin x x 3  3 11 2 3 5      ++- -

6-мысал: Жүйенің [0;4 π ] аралығындағы түбірлерінің қосындысын табыңыз:        0 cos 2 1 sin x x 3 16 ) 3 1

15 слайд
6-мысал: Жүйенің [0;4 π ] аралығындағы түбірлерінің қосындысын табыңыз:        0 cos 2 1 sin x x 3 16 ) 3 14 ) 3 13 ) 3 11 ) 3 10 )      E D C B A 6 5 6            4; 2 2; 0 4; 0  3 11 6 22 6 17 2 6 5        

15 слайд

6-мысал: Жүйенің [0;4 π ] аралығындағы түбірлерінің қосындысын табыңыз:        0 cos 2 1 sin x x 3 16 ) 3 14 ) 3 13 ) 3 11 ) 3 10 )      E D C B A 6 5 6            4; 2 2; 0 4; 0  3 11 6 22 6 17 2 6 5        

7-мысал: а-ның қандай мәнінде түзуі функциясының графигіне жанама болады?a x y 

16 слайд
7-мысал: а-ның қандай мәнінде түзуі функциясының графигіне жанама болады?a x y    22 2 4 3 2    x x y А) -5 В) -14 С) -27 D) -12 E) -29 29 22 66 22 37 ) 3 ( * 22 37 37 2 12 27 3 18 6 22 4 6 '                      x x x y y x x x y

16 слайд

7-мысал: а-ның қандай мәнінде түзуі функциясының графигіне жанама болады?a x y    22 2 4 3 2    x x y А) -5 В) -14 С) -27 D) -12 E) -29 29 22 66 22 37 ) 3 ( * 22 37 37 2 12 27 3 18 6 22 4 6 '                      x x x y y x x x y

8-мысал: а-ның қандай мәнінде түзуі функциясына жанама болады?a x y   13

17 слайд
8-мысал: а-ның қандай мәнінде түзуі функциясына жанама болады?a x y   13 4 3 2    x x y А) -27 В) -28 С) -29 D) -30 E) -31 29 13 65 13 36 ) 5 ( 13 36 36 4 15 25 5 13 3 2 '                 x x x y y x x y

17 слайд

8-мысал: а-ның қандай мәнінде түзуі функциясына жанама болады?a x y   13 4 3 2    x x y А) -27 В) -28 С) -29 D) -30 E) -31 29 13 65 13 36 ) 5 ( 13 36 36 4 15 25 5 13 3 2 '                 x x x y y x x y

9-мысал: Теңдеулер жүйесінің (х+у) шешімін көрсетіңіз:         7 4 * 2 5 41 4 5 y x y x 5 4 25 16 12

18 слайд
9-мысал: Теңдеулер жүйесінің (х+у) шешімін көрсетіңіз:         7 4 * 2 5 41 4 5 y x y x 5 4 25 16 125 84 625 256x=2 y=2A) 3 B) 4 C) 5 D) 6 E) -7

18 слайд

9-мысал: Теңдеулер жүйесінің (х+у) шешімін көрсетіңіз:         7 4 * 2 5 41 4 5 y x y x 5 4 25 16 125 84 625 256x=2 y=2A) 3 B) 4 C) 5 D) 6 E) -7

10-мысал: Теңдеулер жүйесінен (2х+3у) шешімін табыңыз:        6 3 24 3 * 2 2 2 y x y x 2 3 4 9 8 27 16 81 x=

19 слайд
10-мысал: Теңдеулер жүйесінен (2х+3у) шешімін табыңыз:        6 3 24 3 * 2 2 2 y x y x 2 3 4 9 8 27 16 81 x=3 y+2=1 y=-1A) 1 B) 2 C) 3 D) 4 E) 5

19 слайд

10-мысал: Теңдеулер жүйесінен (2х+3у) шешімін табыңыз:        6 3 24 3 * 2 2 2 y x y x 2 3 4 9 8 27 16 81 x=3 y+2=1 y=-1A) 1 B) 2 C) 3 D) 4 E) 5

11-мысал: y=4-6x функциясы үшін графигі М(-1;-3) нүктесі арқылы өтетін алғашқы функцияны табыңыз.2 4 3) 3 4 3 4 4 3 4) 4 3

20 слайд
11-мысал: y=4-6x функциясы үшін графигі М(-1;-3) нүктесі арқылы өтетін алғашқы функцияны табыңыз.2 4 3) 3 4 3 4 4 3 4) 4 3 4 4 3 4) 3 4 3 3 4 3) 1 3 4 1 3 4) 2 2 2 2 2                            x x E x x D x x C x x B x x A

20 слайд

11-мысал: y=4-6x функциясы үшін графигі М(-1;-3) нүктесі арқылы өтетін алғашқы функцияны табыңыз.2 4 3) 3 4 3 4 4 3 4) 4 3 4 4 3 4) 3 4 3 3 4 3) 1 3 4 1 3 4) 2 2 2 2 2                            x x E x x D x x C x x B x x A

12-мысал: деп алып мәнін есептеп табыңыз. 3 2   tg     sin cos 4 cos 3 sin 2

21 слайд
12-мысал: деп алып мәнін есептеп табыңыз. 3 2   tg     sin cos 4 cos 3 sin 2   17 13 ) 10 13 ) 10 17 ) 17 10 ) 10 13 ) E D C B A  10 13 2 12 9 4 3 2 cos sin         tg

21 слайд

12-мысал: деп алып мәнін есептеп табыңыз. 3 2   tg     sin cos 4 cos 3 sin 2   17 13 ) 10 13 ) 10 17 ) 17 10 ) 10 13 ) E D C B A  10 13 2 12 9 4 3 2 cos sin         tg

13-мысал: Егер болса, мәнін табыңыз. 2   ctg x x x x sin 2 cos cos sin 5   4 3

22 слайд
13-мысал: Егер болса, мәнін табыңыз. 2   ctg x x x x sin 2 cos cos sin 5   4 3 2 2 2 5 1 2 sin cos       1) 2 3 ) 4 3 ) 3 2 ) 3 4 ) E D C B A  

22 слайд

13-мысал: Егер болса, мәнін табыңыз. 2   ctg x x x x sin 2 cos cos sin 5   4 3 2 2 2 5 1 2 sin cos       1) 2 3 ) 4 3 ) 3 2 ) 3 4 ) E D C B A  

14-мысал: Есептеңіз: егер , 147 log 3 a  7 log 3 A) 1+2a B) 1-2a C) 2a D) 1+a E) 1+3a 147 log 49 log 3 log 7

23 слайд
14-мысал: Есептеңіз: егер , 147 log 3 a  7 log 3 A) 1+2a B) 1-2a C) 2a D) 1+a E) 1+3a 147 log 49 log 3 log 7 log * 2 1 3 3 3 3    

23 слайд

14-мысал: Есептеңіз: егер , 147 log 3 a  7 log 3 A) 1+2a B) 1-2a C) 2a D) 1+a E) 1+3a 147 log 49 log 3 log 7 log * 2 1 3 3 3 3    

15-мысал: Берілгені: табыңыз.b a   5 log , 7 log 14 14 28 log 5 a b E a b D a b C b B b a A 2

24 слайд
15-мысал: Берілгені: табыңыз.b a   5 log , 7 log 14 14 28 log 5 a b E a b D a b C b B b a A 2 ) 2 ) 2 ) 4 2 ) 2 )      28 log 5 log 28 log 5 log 7 log 196 log ) 5 log 7 log 196 log 5 log 7 log 2 ) 5 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14       B A

24 слайд

15-мысал: Берілгені: табыңыз.b a   5 log , 7 log 14 14 28 log 5 a b E a b D a b C b B b a A 2 ) 2 ) 2 ) 4 2 ) 2 )      28 log 5 log 28 log 5 log 7 log 196 log ) 5 log 7 log 196 log 5 log 7 log 2 ) 5 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14       B A

16-мысал: функциясының графигіне нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз. 3

25 слайд
16-мысал: функциясының графигіне нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз. 3 cos ) ( x x f  0 0  x A) y=2 B) y=-2 C) y=-1 D) y=1 E) y=3 1 0 cos ) (   x f

25 слайд

16-мысал: функциясының графигіне нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз. 3 cos ) ( x x f  0 0  x A) y=2 B) y=-2 C) y=-1 D) y=1 E) y=3 1 0 cos ) (   x f

17-мысал: функциясының графигіне нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін табыңыз. 4

26 слайд
17-мысал: функциясының графигіне нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін табыңыз. 4 3 2    x x y 5 0  x A) y=12x+13 B) y=10x-19 C) y=13x-29 D) y=10x+19 E) y=12x+29 y(5)=25+15-4=36

26 слайд

17-мысал: функциясының графигіне нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін табыңыз. 4 3 2    x x y 5 0  x A) y=12x+13 B) y=10x-19 C) y=13x-29 D) y=10x+19 E) y=12x+29 y(5)=25+15-4=36

18-мысал: Егер болса, онда қосындысын табыңыз.14 25 25    x x x

27 слайд
18-мысал: Егер болса, онда қосындысын табыңыз.14 25 25    x x x x   5 5 A) 10 B) -10 C) 4 D) -4 E) 15 4 16 

27 слайд

18-мысал: Егер болса, онда қосындысын табыңыз.14 25 25    x x x x   5 5 A) 10 B) -10 C) 4 D) -4 E) 15 4 16 

19-мысал:        1 cos cos y x x y                                       

28 слайд
19-мысал:        1 cos cos y x x y                                                                     n n n E n n n n n D n n n n n C n n n B n n n A , 6 ; ) , 2 3 4 ; 2 6 ; 2 3 4 ; 2 6 ) , 2 3 2 ; 2 3 ; 2 3 4 ; 2 3 ) , 2 3 ; 2 ) , 6 5 ; 2 )                          

28 слайд

19-мысал:        1 cos cos y x x y                                                                     n n n E n n n n n D n n n n n C n n n B n n n A , 6 ; ) , 2 3 4 ; 2 6 ; 2 3 4 ; 2 6 ) , 2 3 2 ; 2 3 ; 2 3 4 ; 2 3 ) , 2 3 ; 2 ) , 6 5 ; 2 )                          

20-мысал: Өрнекті ықшамдаңыз:  0 cos sin 2 cos sin 2         A) 2 B) 0 C) 0,5 D) -1 E) 1

29 слайд
20-мысал: Өрнекті ықшамдаңыз:  0 cos sin 2 cos sin 2         A) 2 B) 0 C) 0,5 D) -1 E) 1

29 слайд

20-мысал: Өрнекті ықшамдаңыз:  0 cos sin 2 cos sin 2         A) 2 B) 0 C) 0,5 D) -1 E) 1