Материалдар / Презентация "Ярдәмчи сөзләр"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация "Ярдәмчи сөзләр"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жалпы білім беретін мектептің ұйғыр тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері "Ярдәмчи сөзләр" туралы тақырып өткенде презентация қолдануында керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2019
869
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Һаят гөзәл, бирақ мурәккәп, Һесапсиз көп көп чиғир йоллири. Қанчә әждат уни нәқишләп, Қадақ болуп кәткә

1 слайд
Һаят гөзәл, бирақ мурәккәп, Һесапсиз көп көп чиғир йоллири. Қанчә әждат уни нәқишләп, Қадақ болуп кәткән қоллири. Лекин һаят дилиға дилраба, Аңа ашиқ соққан һәр жүрәк. У йеқимлиқ жошқунлуқ нава, Хуш пурақлиқ нәпси гүл – чечәк. Һаят – солмас гүл, бәргидә – чечәк. Чечәклири гүлләп түгимәс, Шу карамәт хислити билән У һәммигә әзиз муқәддәс.

І – басқуч.І – басқуч. Ким көп билиду? Ким көп билиду? ІІ – басқуч.ІІ – басқуч. Шеирийәт гүлзари. Шеирийәт

2 слайд
І – басқуч.І – басқуч. Ким көп билиду? Ким көп билиду? ІІ – басқуч.ІІ – басқуч. Шеирийәт гүлзари. Шеирийәт гүлзари. ІІІ – басқучІІІ – басқуч .. Оқуп чиқиң қизиқ Оқуп чиқиң қизиқ (дәрислик билән иш).(дәрислик билән иш). ІІ VV – басқуч. – басқуч. Билимиңни синап көр. Билимиңни синап көр. VV –– басқуч. басқуч. Һаят вә тәбиәт Һаят вә тәбиәт VV І – басқуч.І – басқуч. Нахша көңүл арами Нахша көңүл арами

3 слайд

4 слайд

5 слайд

6 слайд

7 слайд

8 слайд

Мәйли, достлар той төкүндә болмаймән, Мәшрәпләргә чақирмаяқ қоюңлар, Меһманларниң тизимиди болмай һәм, Мениңсизму өтидиғу тоюң

9 слайд
Мәйли, достлар той төкүндә болмаймән, Мәшрәпләргә чақирмаяқ қоюңлар, Меһманларниң тизимиди болмай һәм, Мениңсизму өтидиғу тоюңлар. Мәнғу рази ойнап-күлүп жүрүңлар Шатлиқ күни мәйли чәттә қалай мән. Лекин, достлар шуни аңлап қелиңлар, Қайғу чүшсә тәң бөлүшүп алай мән. Аял қоли мени пәпләп ухлатқан, Жиғлиғанда мени бәзләп тохтатқан. Йөләп жүрүп, меңишқиму үгитип Чөчүтмәстин мени сийпап охатқан. Шу тавлиған кәтмән билән қәләмгә, Аял қоли әсли қимәт адәмгә. Әгәр достлар аял қоли болмиса, Гөзәлликму болмас еди аләмдә. Чидайдиған у жүриги һәммигә, Һерип қалған охшайду. Әтималим баридиған пәллигә, Берип қалған охшайду. Шаирларға шерик болуп, билсиңиз, Жүрәк билән ойнимаң. Бир илтимас, соқуп турсун десиңиз, Мүмкүн болса қийнимаң.

10 слайд

1- тапшуруқ, 149- көнүкмә 150- көнүкмә

11 слайд
1- тапшуруқ, 149- көнүкмә 150- көнүкмә

12 слайд

13 слайд

Аләмни миң өзгәртсә әгәр тәбиәтАләмни миң өзгәртсә әгәр тәбиәт Мән аңа миң ашиқ болдум та әбәтМән аңа миң ашиқ болдум та әбәт Гө

14 слайд
Аләмни миң өзгәртсә әгәр тәбиәтАләмни миң өзгәртсә әгәр тәбиәт Мән аңа миң ашиқ болдум та әбәтМән аңа миң ашиқ болдум та әбәт Гөзәллик, есил сирлиқ мөжүзиси Гөзәллик, есил сирлиқ мөжүзиси Қәлбимдә можут әтти пак муһәббәт Қәлбимдә можут әтти пак муһәббәт

Һаят солмас гүл, бәргидә чечәк, Чечәклири гүлләп түгимәс Шу карамәт хислити билән У һәммигә әзиз вә муқәддәсҺаят солмас гүл, бә

15 слайд
Һаят солмас гүл, бәргидә чечәк, Чечәклири гүлләп түгимәс Шу карамәт хислити билән У һәммигә әзиз вә муқәддәсҺаят солмас гүл, бәргидә чечәк, Чечәклири гүлләп түгимәс Шу карамәт хислити билән У һәммигә әзиз вә муқәддәс

Аққудәк интилар қанитин керип, Булутқа тақашқан ақ баш тағлириң Тағлар етигидә турар чайқилип, Барақсан алмизар вә бағлириңАққ

16 слайд
Аққудәк интилар қанитин керип, Булутқа тақашқан ақ баш тағлириң Тағлар етигидә турар чайқилип, Барақсан алмизар вә бағлириңАққудәк интилар қанитин керип, Булутқа тақашқан ақ баш тағлириң Тағлар етигидә турар чайқилип, Барақсан алмизар вә бағлириң

Мән аләмни сөйүш үчүн, Халар едим муһәббәтни. Һәм бәхитлик болуш үчүн, Алар едим муһәббәтни.Мән аләмни сөйүш үчүн, Халар ед

17 слайд
Мән аләмни сөйүш үчүн, Халар едим муһәббәтни. Һәм бәхитлик болуш үчүн, Алар едим муһәббәтни.Мән аләмни сөйүш үчүн, Халар едим муһәббәтни. Һәм бәхитлик болуш үчүн, Алар едим муһәббәтни.

Өмүргә яхшилиқ әкелип Гүлнима пәқәт адәм терипту. “ Һәммигә мән ғожа” - дәп келип, Һаятқа гөзәллик бериптуӨмүргә яхшилиқ ә

18 слайд
Өмүргә яхшилиқ әкелип Гүлнима пәқәт адәм терипту. “ Һәммигә мән ғожа” - дәп келип, Һаятқа гөзәллик бериптуӨмүргә яхшилиқ әкелип Гүлнима пәқәт адәм терипту. “ Һәммигә мән ғожа” - дәп келип, Һаятқа гөзәллик берипту

Өмүр шундақ бәзи йәрдә шу керәк, Мәнму адәмләрниң биримән Лекин мени демәңлара “Таш жүрәк” Тәбиәтни мән интайин сөйүмән.Өмү

19 слайд
Өмүр шундақ бәзи йәрдә шу керәк, Мәнму адәмләрниң биримән Лекин мени демәңлара “Таш жүрәк” Тәбиәтни мән интайин сөйүмән.Өмүр шундақ бәзи йәрдә шу керәк, Мәнму адәмләрниң биримән Лекин мени демәңлара “Таш жүрәк” Тәбиәтни мән интайин сөйүмән.

Вақит дегән, һаят дегән қизиққу, Жиллар келип утуғини тизипту. Чоқуп жүрүп мән бир дастан язғичә, Һаят өзи талай дастан йезипт

20 слайд
Вақит дегән, һаят дегән қизиққу, Жиллар келип утуғини тизипту. Чоқуп жүрүп мән бир дастан язғичә, Һаят өзи талай дастан йезипту Вақит дегән, һаят дегән қизиққу, Жиллар келип утуғини тизипту. Чоқуп жүрүп мән бир дастан язғичә, Һаят өзи талай дастан йезипту

21 слайд

“ И.Бәхтия сөйүмлүк шаирим” мәтин йезиш 146- көнүкмә, ярдәмчи сөзләрни пайдилнип, жүмлә йезиш 145- көнүкмә ярдәмчи сөзлә

22 слайд
“ И.Бәхтия сөйүмлүк шаирим” мәтин йезиш 146- көнүкмә, ярдәмчи сөзләрни пайдилнип, жүмлә йезиш 145- көнүкмә ярдәмчи сөзләрни түркүмләргә бөлүп йезиш