Презентация.Жазба жұмыстары арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Жазба жұмыстары арқылы оқушылардың
шығармашылық қабілетін арттыру
Мақсаты: Қазақ тілі және қазақ әдебиеті пәнінің
базалық мазмұны негізінде оқушылардың жазылым
дағдыларын қалыптастыру арқылы шығармашылық
ойлауларын дамыту.
1 слайд
Тақырыбы: Жазба жұмыстары арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру Мақсаты: Қазақ тілі және қазақ әдебиеті пәнінің базалық мазмұны негізінде оқушылардың жазылым дағдыларын қалыптастыру арқылы шығармашылық ойлауларын дамыту.
2 слайд
Оқу мақсаттары:
Ж1.Жоспар құру
Ж2. Әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру
Ж3.Жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсыну
Ж4. Эссе жазу
Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары
негізінде жинақы мәтін жазу
Ж6. Мәтіндерді түзету және редакциялау
Бала жоспар құрудан бастап, әртүрлі формада жазылған мәтінін
өзі тексеріп, түзете алатын деңгейге жетуі тиіс
2 слайд
Оқу мақсаттары: Ж1.Жоспар құру Ж2. Әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру Ж3.Жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсыну Ж4. Эссе жазу Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу Ж6. Мәтіндерді түзету және редакциялау Бала жоспар құрудан бастап, әртүрлі формада жазылған мәтінін өзі тексеріп, түзете алатын деңгейге жетуі тиіс
3 слайд
Жазылым төрт дағдының ішінде оқушының
нәтиже көрсететін, мұғалімнің өнім алатын
дағдысы болып табылады.
Жазу құмырашының балшығы секілді
пайдаға асқанша бірнеше түзетулерден өтеді.
Көп оқитын адам ғана жақсы жазады .
3 слайд
Жазылым төрт дағдының ішінде оқушының нәтиже көрсететін, мұғалімнің өнім алатын дағдысы болып табылады. Жазу құмырашының балшығы секілді пайдаға асқанша бірнеше түзетулерден өтеді. Көп оқитын адам ғана жақсы жазады .
4 слайд
Қазақ тілін оқытуда жазылым дағдыларын дамыту барысында екеру керек:
1.Тақырыптың қызықты болуы
2. Тақырыптың оқушының танымына лайық өмірмен байланысты болуы
3.Оқушыға таңдау еркін беру
4. Грамматикалық нормаларды оқу дағыларымен бірге кіріктіріп оқыту
5. Жұмыс сындарлы ойлауға бағытталған,шығармашылыққа баулитын болғаны
дұрыс
6. Құрылымдық нұсқаулықтар беру
7.Стильдердің ерекшеліктерін үйрететін көмекші құрал ұсыну
8.Тиімді кері байланыс жасау
4 слайд
Қазақ тілін оқытуда жазылым дағдыларын дамыту барысында екеру керек: 1.Тақырыптың қызықты болуы 2. Тақырыптың оқушының танымына лайық өмірмен байланысты болуы 3.Оқушыға таңдау еркін беру 4. Грамматикалық нормаларды оқу дағыларымен бірге кіріктіріп оқыту 5. Жұмыс сындарлы ойлауға бағытталған,шығармашылыққа баулитын болғаны дұрыс 6. Құрылымдық нұсқаулықтар беру 7.Стильдердің ерекшеліктерін үйрететін көмекші құрал ұсыну 8.Тиімді кері байланыс жасау
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақ жазуы
Сабақтың мақсаты:
Ж2. Әр түрлі жанрда мәтіндер құрастыру. Жанрлық және
стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды
қолданып, мақала, аннотация, тезис құрастырып жазу.
Тапсырма: Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай
тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация
құрастырып жазыңдар.
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақ жазуы Сабақтың мақсаты: Ж2. Әр түрлі жанрда мәтіндер құрастыру. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, аннотация, тезис құрастырып жазу. Тапсырма: Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация құрастырып жазыңдар.
6 слайд
Аннотация-
кітаптың,мақаланың,қолжазба-
ның мазмұнын, саяси-идеялық
бағытын,құндылығын түсіндіретін
қысқаша сипаттама
Кітапқа берілетін аннотация
Кітаптың аты
Авторы
Туындының жанры
Тақырыптың қысқаша мазмұны
Кітаптың басылымға берілуі
Аудиториясы
Көлемі жарты немесе бір бет Құрылымдық нұсқаулықтар арқылы
жаздырту оқушыға әрі бағыт береді, әрі
жазуға дағдыландырады. Себебі,
құрылымдық нұсқаулықтардың әрбір
бөлігі жазба жұмысының кіріспесін,
негізгі бөлімдерін, қорытындысын,
болмаса ретін, жүйесін нұсқап тұрады.
Мақалаға берілетін аннотация
Ғылыми мақаланың аннотациясы үш тілде жазылады
Құрамындағы баяндауыштар етістіктің келер шағында
жазылады
Мазмұны тақырыптың қысқаша сипаттамасын қамтиды
Көлемі жеті-сегіз сөйлем
Кітапқа аннотация жазуда қолданылатын тілдік нормалар
Бұл кітапта немесе мақалада... тақырып сөз етілген
Бұл кітапта немесе мақалада... мәселе көтерілген.
Бұл кітапта немесе мақала... зерттеулерге негізделген.
Автордың ерекше назар аударған мәселесі-....
Бұл кітап немесе мақала .... арналады
6 слайд
Аннотация- кітаптың,мақаланың,қолжазба- ның мазмұнын, саяси-идеялық бағытын,құндылығын түсіндіретін қысқаша сипаттама Кітапқа берілетін аннотация Кітаптың аты Авторы Туындының жанры Тақырыптың қысқаша мазмұны Кітаптың басылымға берілуі Аудиториясы Көлемі жарты немесе бір бет Құрылымдық нұсқаулықтар арқылы жаздырту оқушыға әрі бағыт береді, әрі жазуға дағдыландырады. Себебі, құрылымдық нұсқаулықтардың әрбір бөлігі жазба жұмысының кіріспесін, негізгі бөлімдерін, қорытындысын, болмаса ретін, жүйесін нұсқап тұрады. Мақалаға берілетін аннотация Ғылыми мақаланың аннотациясы үш тілде жазылады Құрамындағы баяндауыштар етістіктің келер шағында жазылады Мазмұны тақырыптың қысқаша сипаттамасын қамтиды Көлемі жеті-сегіз сөйлем Кітапқа аннотация жазуда қолданылатын тілдік нормалар Бұл кітапта немесе мақалада... тақырып сөз етілген Бұл кітапта немесе мақалада... мәселе көтерілген. Бұл кітапта немесе мақала... зерттеулерге негізделген. Автордың ерекше назар аударған мәселесі-.... Бұл кітап немесе мақала .... арналады
7 слайд
Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері
«Тақырып таңдау» әдісі Тақырып таңдау не үшін керек деп ойлайсыздар?
Отбасы құндылығы тақырыбына мәтін құрап жазыңдар
Жұмыс барысында оқушылардың қандай дағдылары дамиды деп ойлайсыздар?
7 слайд
Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері «Тақырып таңдау» әдісі Тақырып таңдау не үшін керек деп ойлайсыздар? Отбасы құндылығы тақырыбына мәтін құрап жазыңдар Жұмыс барысында оқушылардың қандай дағдылары дамиды деп ойлайсыздар?
8 слайд
«Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз» әдісі арқылы мәтіндегі
ойға бір сөйлеммен тұжырым жазыңыз.
Ахмет Байтұрсынұлы "Қазақ" газетінің алғашқы
редакторы болған. Басылымның үш мыңнан астам
оқырманы болды және оны қазақ даласында, Қытай
мен Ресейде оқыды. Газет беттерінде Ахмет
Байтұрсынұлы өзінің пікірлестерімен бірге қазақ
тілінің даму мәселесін көтеріп, халықты бірлікке
және саяси күреске шақырған.
Жұмыс барысында оқушылардың қандай дағдылары дамиды деп ойлайсыздар?
8 слайд
«Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз» әдісі арқылы мәтіндегі ойға бір сөйлеммен тұжырым жазыңыз. Ахмет Байтұрсынұлы "Қазақ" газетінің алғашқы редакторы болған. Басылымның үш мыңнан астам оқырманы болды және оны қазақ даласында, Қытай мен Ресейде оқыды. Газет беттерінде Ахмет Байтұрсынұлы өзінің пікірлестерімен бірге қазақ тілінің даму мәселесін көтеріп, халықты бірлікке және саяси күреске шақырған. Жұмыс барысында оқушылардың қандай дағдылары дамиды деп ойлайсыздар?
9 слайд
«Чатқа немесе блогқа жазу» әдісі
Өміріңіздің сапасы,ойыңыздың сапасына тікелей байланысты
Тапсырма: Суреттердің және ақын пікірінің астына қандай комментарий жазар едіңіз?
Жұмыс барысында оқушылардың қандай дағдылары дамиды деп ойлайсыздар? Тіл үшін күрестің
шекара үшін күрестен
айырмашылығы жоқ.
Мемлекеттік тілін
күзетпеу-шекарасын
күзетпеумен бірдей.
Мұратхан Шоқан
9 слайд
«Чатқа немесе блогқа жазу» әдісі Өміріңіздің сапасы,ойыңыздың сапасына тікелей байланысты Тапсырма: Суреттердің және ақын пікірінің астына қандай комментарий жазар едіңіз? Жұмыс барысында оқушылардың қандай дағдылары дамиды деп ойлайсыздар? Тіл үшін күрестің шекара үшін күрестен айырмашылығы жоқ. Мемлекеттік тілін күзетпеу-шекарасын күзетпеумен бірдей. Мұратхан Шоқан
10 слайд
Тапсырма: Графиктік ақпаратты жинақтап,тұтас мәтін жазыңыздар.
Жұмыс барысында оқушылардың қандай дағдылары дамиды деп ойлайсыздар?
10 слайд
Тапсырма: Графиктік ақпаратты жинақтап,тұтас мәтін жазыңыздар. Жұмыс барысында оқушылардың қандай дағдылары дамиды деп ойлайсыздар?
11 слайд
Публицистикалық стильдің ерекшеліктері
11 слайд
Публицистикалық стильдің ерекшеліктері
12 слайд
Тапсырма. Дыбыссыз бейнефильмді көргеннен
кейін осыған журналист ретінде репортаж
мәтінін жазыңдар
•
Сіз бейнефильмді көзбен көрген журналистсіз. Жұмыс
орныңызға келдіңіз де түсірген кадрларыңызға мәтін
жазуға отырдыңыз. Жазуды бастаңыз!
•
https://www.youtube.com/watch?v=m5f-_AS7TZk
12 слайд
Тапсырма. Дыбыссыз бейнефильмді көргеннен кейін осыған журналист ретінде репортаж мәтінін жазыңдар • Сіз бейнефильмді көзбен көрген журналистсіз. Жұмыс орныңызға келдіңіз де түсірген кадрларыңызға мәтін жазуға отырдыңыз. Жазуды бастаңыз! • https://www.youtube.com/watch?v=m5f-_AS7TZk
13 слайд
Жазлымнан кейінгі тапсырма
Оқушылар репортаж мәтінін жазып болғаннан кейін
алдыңғы көрген дыбыссыз бейнефильмді енді
дыбысын қосып тыңдайды. Тыңдаған репортажын өз
жазған мәтінімен салыстырады. Қайта жазу. Өз
жазғандарының ішінен өзіне ұнамаған сөздерді
тыңдалған репортаждағы сөздермен алмастырып,
мәтіндерін қайта өңдеп жазып шығады
13 слайд
Жазлымнан кейінгі тапсырма Оқушылар репортаж мәтінін жазып болғаннан кейін алдыңғы көрген дыбыссыз бейнефильмді енді дыбысын қосып тыңдайды. Тыңдаған репортажын өз жазған мәтінімен салыстырады. Қайта жазу. Өз жазғандарының ішінен өзіне ұнамаған сөздерді тыңдалған репортаждағы сөздермен алмастырып, мәтіндерін қайта өңдеп жазып шығады
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!