Материалдар / Презентация:Мембраналық рецепторлар арқылы гормондық сигналдардың берілуі

Презентация:Мембраналық рецепторлар арқылы гормондық сигналдардың берілуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал анатомия, биология пәніне көмекші құрал ретінде пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2021
7635
24 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МЕМБРАНАЛЫҚ РЕЦЕПТОРЛАР АРҚЫЛЫ ГОРМОНДЫҚ СИГНАЛДАРДЫҢ БЕРІЛУІ

1 слайд
МЕМБРАНАЛЫҚ РЕЦЕПТОРЛАР АРҚЫЛЫ ГОРМОНДЫҚ СИГНАЛДАРДЫҢ БЕРІЛУІ

1 слайд

МЕМБРАНАЛЫҚ РЕЦЕПТОРЛАР АРҚЫЛЫ ГОРМОНДЫҚ СИГНАЛДАРДЫҢ БЕРІЛУІ

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: • Биологиялық мембрананның молекулалық құрылысы мен қызметіне жалпылама түсінік

2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: • Биологиялық мембрананның  молекулалық құрылысы   мен қызметіне  жалпылама  түсінік

2 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: • Биологиялық мембрананның  молекулалық құрылысы   мен қызметіне  жалпылама  түсінік

Биологиялық мембрана — жасушаның және жасуша ішіндегі бөлшектердің (ядро, митохондрии, хлоропластар, пласти

3 слайд
     Биологиялық  мембрана  —  жасушаның  және  жасуша  ішіндегі  бөлшектердің   (ядро,   митохондрии,   хлоропластар,   пластидтер)   бетінде   орналасқан   молекулалық   мөлшердегі   (қалыңдығы   5   —   10   нм),   ақуызды-липидтік   құрылымды  жұқа  қабықша.  

3 слайд

     Биологиялық  мембрана  —  жасушаның  және  жасуша  ішіндегі  бөлшектердің   (ядро,   митохондрии,   хлоропластар,   пластидтер)   бетінде   орналасқан   молекулалық   мөлшердегі   (қалыңдығы   5   —   10   нм),   ақуызды-липидтік   құрылымды  жұқа  қабықша.  

Биологиялық мембрана өткізгіштік қасиетіне байланысты жасушада тұздардың, қанттың, амин қышқылдарының, иондардың

4 слайд
Биологиялық мембрана өткізгіштік қасиетіне байланысты жасушада тұздардың, қанттың, амин қышқылдарының, иондардың, т.б. заттардың алмасу өнімдерінің концентрациясын, олардың тасымалын және алмасуын реттейді. Клетканың протоплазмасын қоршап тұрған биологиялық мембрана жасушалық мембрана деп аталады.

4 слайд

Биологиялық мембрана өткізгіштік қасиетіне байланысты жасушада тұздардың, қанттың, амин қышқылдарының, иондардың, т.б. заттардың алмасу өнімдерінің концентрациясын, олардың тасымалын және алмасуын реттейді. Клетканың протоплазмасын қоршап тұрған биологиялық мембрана жасушалық мембрана деп аталады.

КЛЕТКАЛЫҚ МЕМБРАНА ҚОС ҚАБАТТЫ АҚУЫЗДЫ-ЛИПИДТІ МОЛЕКУЛАЛАРДАН ТҰРАДЫ. БИОЛОГИЯЛЫҚ МЕМБРАНАНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ЕРЕКШЕЛІГ

5 слайд
КЛЕТКАЛЫҚ МЕМБРАНА  ҚОС  ҚАБАТТЫ  АҚУЫЗДЫ-ЛИПИДТІ  МОЛЕКУЛАЛАРДАН  ТҰРАДЫ.   БИОЛОГИЯЛЫҚ  МЕМБРАНАНЫҢ  ҚҰРЫЛЫМЫ  МЕН  ЕРЕКШЕЛІГІ  ТУРАЛЫ  НАҚТЫ  ҒЫЛЫМИ  МӘЛІМЕТТЕР   20  ҒАСЫРДЫҢ  БАСЫНДА  БЕЛГІЛІ  БОЛДЫ. • 1902  ж.  неміс  ғалымы  Э.  Овертон   мембрананың  құрамында  май   тектес  заттар  болады  деген  пікір   айтты. • 1926  ж.  америкалық  биологтар  Э.   Гортер  мен  Ф.Грендел  адам   эритроцитінің  қабықшасынан  сол   затты  бөліп  шығарды. Э.  Овертон   Э.  Гортер Ф.Грендел  

5 слайд

КЛЕТКАЛЫҚ МЕМБРАНА  ҚОС  ҚАБАТТЫ  АҚУЫЗДЫ-ЛИПИДТІ  МОЛЕКУЛАЛАРДАН  ТҰРАДЫ.   БИОЛОГИЯЛЫҚ  МЕМБРАНАНЫҢ  ҚҰРЫЛЫМЫ  МЕН  ЕРЕКШЕЛІГІ  ТУРАЛЫ  НАҚТЫ  ҒЫЛЫМИ  МӘЛІМЕТТЕР   20  ҒАСЫРДЫҢ  БАСЫНДА  БЕЛГІЛІ  БОЛДЫ. • 1902  ж.  неміс  ғалымы  Э.  Овертон   мембрананың  құрамында  май   тектес  заттар  болады  деген  пікір   айтты. • 1926  ж.  америкалық  биологтар  Э.   Гортер  мен  Ф.Грендел  адам   эритроцитінің  қабықшасынан  сол   затты  бөліп  шығарды. Э.  Овертон   Э.  Гортер Ф.Грендел  

• Ал 1935 ж. ағылшын ғалымдары Л.Даниелли мен Г.Даусон және америкалық биолог Дж. Робертсон биологиялы

6 слайд
• Ал  1935   ж.   ағылшын   ғалымдары   Л.Даниелли   мен   Г.Даусон   және   америкалық   биолог   Дж.   Робертсон   биологиялық   мембрананың   құрылымдық   моделін   ұсынды.   Кейін   электрондық   микроскоп   және   рентгендік   анықтау   әдістерін   қолдану   нәтижесінде   жасушаның   барлық   бөліктеріндегі   биологиялық   мембрана   табиғатының   ұқсас   болатыны  анықталды.

6 слайд

• Ал  1935   ж.   ағылшын   ғалымдары   Л.Даниелли   мен   Г.Даусон   және   америкалық   биолог   Дж.   Робертсон   биологиялық   мембрананың   құрылымдық   моделін   ұсынды.   Кейін   электрондық   микроскоп   және   рентгендік   анықтау   әдістерін   қолдану   нәтижесінде   жасушаның   барлық   бөліктеріндегі   биологиялық   мембрана   табиғатының   ұқсас   болатыны  анықталды.

Жасушаның жасушалық оранелінің өмір сүруінің басты шарттары мыналар: • Біріншіден – қоршаған ортамен с

7 слайд
Жасушаның жасушалық  оранелінің  өмір  сүруінің  басты  шарттары  мыналар: • Біріншіден  – қоршаған  ортамен  салыстырғанда  автономдығы,  яғни  жасушаның  заттары   қоршаған  ортаның  заттарымен  арласпауы  керек,  жасушада  және  оның  жеке  бөліктерінде   өтетін  химиялық  рекацияның  өзін-өзі  автономды  басқару  мүмкіншілігі  сақталуы  қажет. • Екіншіден  –  қоршаған  ортамен  байланыс.  Жасуша  мен  қоршаған  ортаның  арасындағы   байланыс  энергия  мен  зат  алмасудың  реттелген  түрде  үздіксіз  жүруі. • Үшіншіден  –  қоршаған  ортадан  оқшаулануы  және  сол  ортамен  тығыз  байланысының   бірлестігі  –  тірі  ағзаның  барлық  деңгейдегі  ұйымдасу  қызметінің  басты  шарты.   Сондықтан  жасушаның  өмір  сүруінің  басты  шарты  –  ол  биологиялық  мембраналар.

7 слайд

Жасушаның жасушалық  оранелінің  өмір  сүруінің  басты  шарттары  мыналар: • Біріншіден  – қоршаған  ортамен  салыстырғанда  автономдығы,  яғни  жасушаның  заттары   қоршаған  ортаның  заттарымен  арласпауы  керек,  жасушада  және  оның  жеке  бөліктерінде   өтетін  химиялық  рекацияның  өзін-өзі  автономды  басқару  мүмкіншілігі  сақталуы  қажет. • Екіншіден  –  қоршаған  ортамен  байланыс.  Жасуша  мен  қоршаған  ортаның  арасындағы   байланыс  энергия  мен  зат  алмасудың  реттелген  түрде  үздіксіз  жүруі. • Үшіншіден  –  қоршаған  ортадан  оқшаулануы  және  сол  ортамен  тығыз  байланысының   бірлестігі  –  тірі  ағзаның  барлық  деңгейдегі  ұйымдасу  қызметінің  басты  шарты.   Сондықтан  жасушаның  өмір  сүруінің  басты  шарты  –  ол  биологиялық  мембраналар.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

• Гормон нысанада болатын нәруыз - рецептормен байланысады. Осы рецепторлар гормонның деңгейінің кішкене ғана ауытқуын сезіп, і

11 слайд
• Гормон нысанада болатын нәруыз - рецептормен байланысады. Осы рецепторлар гормонның деңгейінің кішкене ғана ауытқуын сезіп, ішкі секреция бездеріне сигналдар жібереді, нәтижесінде олар өздерінің белсенділіктерін арттырады немесе бәсеңдетеді. Нәтижесінде гормонның мөлшері қалыпты жағдайға түседі

11 слайд

• Гормон нысанада болатын нәруыз - рецептормен байланысады. Осы рецепторлар гормонның деңгейінің кішкене ғана ауытқуын сезіп, ішкі секреция бездеріне сигналдар жібереді, нәтижесінде олар өздерінің белсенділіктерін арттырады немесе бәсеңдетеді. Нәтижесінде гормонның мөлшері қалыпты жағдайға түседі

,,,, ,,, ,,,,, ,РЕБУСТЫ ШЕШІҢІЗДЕР:

12 слайд
,,,, ,,, ,,,,, ,РЕБУСТЫ ШЕШІҢІЗДЕР:

12 слайд

,,,, ,,, ,,,,, ,РЕБУСТЫ ШЕШІҢІЗДЕР:

ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҢЫЗДАР: КӨРСЕТІЛГЕН СУРЕТТЕРДЕГІ МЕМБРАННЫ ДӘПТЕРГЕ САЛЫҢЫЗДАР

13 слайд
ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҢЫЗДАР: КӨРСЕТІЛГЕН СУРЕТТЕРДЕГІ МЕМБРАННЫ ДӘПТЕРГЕ САЛЫҢЫЗДАР

13 слайд

ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАҢЫЗДАР: КӨРСЕТІЛГЕН СУРЕТТЕРДЕГІ МЕМБРАННЫ ДӘПТЕРГЕ САЛЫҢЫЗДАР

ТАПСЫРМА №2: СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП ІЗДЕП ДӘПТЕРГЕ ЖАЗАМЫЗ.

14 слайд
ТАПСЫРМА №2: СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП ІЗДЕП ДӘПТЕРГЕ ЖАЗАМЫЗ.

14 слайд

ТАПСЫРМА №2: СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП ІЗДЕП ДӘПТЕРГЕ ЖАЗАМЫЗ.

ӘДЕБИЕТ: АРЫЗХАНОВ Б. «БИОЛОГИЯ»

15 слайд
ӘДЕБИЕТ: АРЫЗХАНОВ Б. «БИОЛОГИЯ»  

15 слайд

ӘДЕБИЕТ: АРЫЗХАНОВ Б. «БИОЛОГИЯ»  

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ