Программалау жүйелері презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Программалау жүйелері презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу мақсаты Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар Құндылықтарды дарыту Сабақ мақсаты 7.

#1 слайд
Оқу мақсаты Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар Құндылықтарды дарыту Сабақ мақсаты 7.1.2.1 – « программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу. 1. Программалау жүйелері туралы негізгі бағдарламалық бөліктерімен танысады 2. Программалау жүйесінің мүмкіндіктерін ажырата алады 3. Программалау жүйелері мен программалау тілдерін ажырата алады Пәндік лексика және терминология: Программалау тілдері- Fortran, Cobol, Algol, Pascal, Basic, C(Си), C++, Java, Lazarus т.б. ассемблер тілі , Short Code Транслятор, компиляторлар және интерпретаторлар. Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығына сүйене отырып, зайырлыққа, отансүйгіштікке, дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу . Барлық оқушылар: Программалау жүйелері туралы негізгі бағдарламалық бөліктерімен танысуы Оқушылардың басым бөлігі: Программалау жүйесінің мүмкіндіктерін ажырата алуы Кейбір оқушылар: Программалау жүйелері мен программалау тілдерін ажырата алуы Білу, түсіну, қолдану, жинақтау Шымкент қаласы А.Назарбеков атындағы №87 жалпы орта мектеп Информатика пәнінің мұғалімі Елемесова Айжамал Асановна Сабақтың тақырыбы: Программалау жүйелері

1 слайд

Оқу мақсаты Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар Құндылықтарды дарыту Сабақ мақсаты 7.1.2.1 – « программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу. 1. Программалау жүйелері туралы негізгі бағдарламалық бөліктерімен танысады 2. Программалау жүйесінің мүмкіндіктерін ажырата алады 3. Программалау жүйелері мен программалау тілдерін ажырата алады Пәндік лексика және терминология: Программалау тілдері- Fortran, Cobol, Algol, Pascal, Basic, C(Си), C++, Java, Lazarus т.б. ассемблер тілі , Short Code Транслятор, компиляторлар және интерпретаторлар. Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығына сүйене отырып, зайырлыққа, отансүйгіштікке, дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу . Барлық оқушылар: Программалау жүйелері туралы негізгі бағдарламалық бөліктерімен танысуы Оқушылардың басым бөлігі: Программалау жүйесінің мүмкіндіктерін ажырата алуы Кейбір оқушылар: Программалау жүйелері мен программалау тілдерін ажырата алуы Білу, түсіну, қолдану, жинақтау Шымкент қаласы А.Назарбеков атындағы №87 жалпы орта мектеп Информатика пәнінің мұғалімі Елемесова Айжамал Асановна Сабақтың тақырыбы: Программалау жүйелері

Белсенді оқу әдістері Психологиялық ахуал Топқа бөлу мазайка” әдісі Үй тапсырмасын тексеру «Доп лақтыру» әдісі Оқылым, білу,

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері Психологиялық ахуал Топқа бөлу мазайка” әдісі Үй тапсырмасын тексеру «Доп лақтыру» әдісі Оқылым, білу, түсіну, «Джигсо әдісі «Ойлан, тап » әдісі Жұптық жұмыс «Сәйкесін тап» әдісі Жеке жұмыс Сергіту сәті. «Ыстық лебіз» Венн диаграммасы Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі Үйге тапсырма беру Тақырыбы Программалау жүйелері

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Психологиялық ахуал Топқа бөлу мазайка” әдісі Үй тапсырмасын тексеру «Доп лақтыру» әдісі Оқылым, білу, түсіну, «Джигсо әдісі «Ойлан, тап » әдісі Жұптық жұмыс «Сәйкесін тап» әдісі Жеке жұмыс Сергіту сәті. «Ыстық лебіз» Венн диаграммасы Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі Үйге тапсырма беру Тақырыбы Программалау жүйелері

-Дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалау. -Көңіл күй смайликтері, геометриялық фигуралар, бағдаршам әдістерін жалпы топтық

#3 слайд
-Дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалау. -Көңіл күй смайликтері, геометриялық фигуралар, бағдаршам әдістерін жалпы топтық жұмыстарда пайдалану. Оқушылардың өтілетін тақырыпқа түсінік беру үшін психологиялық ақуал туғызамын. Оқушылардан үй тапсырмасы «Доп лақтыру» әдісімен жалпы қамтып сұралады. Бұл әдіспен өтілген тақырыпты пысықтап, оқушыларға ой түрткі жасадым. «Джигсо» әдісімен топтық жұмыстар жүргізіліп, постер қорғалады. Оқулықпен жұмыс талқыланып, дәптерге жазылады. Қабілеті жоғары оқушыларға «Ойлан, тап» әдісі арқылы Тапсырма.2 жұптық жұмыс беріледі оқушылар өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдаланады және қабілеті төмен оқушыларды мадақтай отырып, қолдау жүргізіп, мақсатқа жетелейді. Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру. Осы сабақта қолданылатын «Ыстық лебіз» сергіту жаттығулары мен топтық, жекелей жұмыстарда зайырлыққа, отансүйгіштікке, дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Саралау Бағалау Қауіпсіздік және еңбекті қорғау

3 слайд

-Дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалау. -Көңіл күй смайликтері, геометриялық фигуралар, бағдаршам әдістерін жалпы топтық жұмыстарда пайдалану. Оқушылардың өтілетін тақырыпқа түсінік беру үшін психологиялық ақуал туғызамын. Оқушылардан үй тапсырмасы «Доп лақтыру» әдісімен жалпы қамтып сұралады. Бұл әдіспен өтілген тақырыпты пысықтап, оқушыларға ой түрткі жасадым. «Джигсо» әдісімен топтық жұмыстар жүргізіліп, постер қорғалады. Оқулықпен жұмыс талқыланып, дәптерге жазылады. Қабілеті жоғары оқушыларға «Ойлан, тап» әдісі арқылы Тапсырма.2 жұптық жұмыс беріледі оқушылар өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдаланады және қабілеті төмен оқушыларды мадақтай отырып, қолдау жүргізіп, мақсатқа жетелейді. Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру. Осы сабақта қолданылатын «Ыстық лебіз» сергіту жаттығулары мен топтық, жекелей жұмыстарда зайырлыққа, отансүйгіштікке, дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Саралау Бағалау Қауіпсіздік және еңбекті қорғау

Файл форматы:
pptx
07.02.2018
805
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі