Программалау жүйелері презентация
Программалау жүйелері презентация

#1 слайд
Оқу мақсаты
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Бағалау
критерийлері
Тілдік мақсаттар
Құндылықтарды
дарыту
Сабақ мақсаты
7.1.2.1 – « программалау жүйесі» және «программалау тілдері»
ұғымдарын ажырата білу.
1. Программалау жүйелері туралы негізгі бағдарламалық бөліктерімен танысады
2. Программалау жүйесінің мүмкіндіктерін ажырата алады
3. Программалау жүйелері мен программалау тілдерін ажырата алады
Пәндік лексика және терминология:
Программалау тілдері- Fortran, Cobol, Algol, Pascal, Basic, C(Си),
C++, Java, Lazarus т.б. ассемблер тілі , Short Code
Транслятор, компиляторлар және интерпретаторлар.
Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығына сүйене отырып,
зайырлыққа, отансүйгіштікке, дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу .
Барлық оқушылар: Программалау жүйелері туралы негізгі бағдарламалық
бөліктерімен танысуы
Оқушылардың басым бөлігі: Программалау жүйесінің мүмкіндіктерін
ажырата алуы
Кейбір оқушылар: Программалау жүйелері мен программалау тілдерін
ажырата алуы
Білу, түсіну, қолдану, жинақтау
Шымкент қаласы А.Назарбеков атындағы
№87 жалпы орта мектеп
Информатика пәнінің мұғалімі Елемесова Айжамал Асановна
Сабақтың тақырыбы: Программалау жүйелері
1 слайд
Оқу мақсаты Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар Құндылықтарды дарыту Сабақ мақсаты 7.1.2.1 – « программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу. 1. Программалау жүйелері туралы негізгі бағдарламалық бөліктерімен танысады 2. Программалау жүйесінің мүмкіндіктерін ажырата алады 3. Программалау жүйелері мен программалау тілдерін ажырата алады Пәндік лексика және терминология: Программалау тілдері- Fortran, Cobol, Algol, Pascal, Basic, C(Си), C++, Java, Lazarus т.б. ассемблер тілі , Short Code Транслятор, компиляторлар және интерпретаторлар. Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығына сүйене отырып, зайырлыққа, отансүйгіштікке, дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу . Барлық оқушылар: Программалау жүйелері туралы негізгі бағдарламалық бөліктерімен танысуы Оқушылардың басым бөлігі: Программалау жүйесінің мүмкіндіктерін ажырата алуы Кейбір оқушылар: Программалау жүйелері мен программалау тілдерін ажырата алуы Білу, түсіну, қолдану, жинақтау Шымкент қаласы А.Назарбеков атындағы №87 жалпы орта мектеп Информатика пәнінің мұғалімі Елемесова Айжамал Асановна Сабақтың тақырыбы: Программалау жүйелері
#2 слайд
Белсенді оқу
әдістері
Психологиялық
ахуал
Топқа бөлу
мазайка” әдісі
Үй тапсырмасын
тексеру
«Доп лақтыру»
әдісі
Оқылым,
білу, түсіну,
«Джигсо әдісі
«Ойлан, тап »
әдісі
Жұптық жұмыс
«Сәйкесін тап»
әдісі
Жеке жұмыс
Сергіту сәті.
«Ыстық лебіз»
Венн
диаграммасы
Кері байланыс
«Бес саусақ»
әдісі
Үйге тапсырма
беру
Тақырыбы
Программалау жүйелері
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Психологиялық ахуал Топқа бөлу мазайка” әдісі Үй тапсырмасын тексеру «Доп лақтыру» әдісі Оқылым, білу, түсіну, «Джигсо әдісі «Ойлан, тап » әдісі Жұптық жұмыс «Сәйкесін тап» әдісі Жеке жұмыс Сергіту сәті. «Ыстық лебіз» Венн диаграммасы Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі Үйге тапсырма беру Тақырыбы Программалау жүйелері
#3 слайд
-Дескрипторлар
арқылы өзін-өзі
бағалау.
-Көңіл күй
смайликтері,
геометриялық
фигуралар,
бағдаршам
әдістерін
жалпы топтық
жұмыстарда
пайдалану.
Оқушылардың өтілетін
тақырыпқа түсінік беру үшін
психологиялық ақуал
туғызамын. Оқушылардан үй
тапсырмасы «Доп лақтыру»
әдісімен жалпы қамтып
сұралады. Бұл әдіспен өтілген
тақырыпты пысықтап,
оқушыларға ой түрткі жасадым.
«Джигсо» әдісімен топтық
жұмыстар жүргізіліп, постер
қорғалады. Оқулықпен жұмыс
талқыланып, дәптерге
жазылады.
Қабілеті жоғары оқушыларға
«Ойлан, тап» әдісі арқылы
Тапсырма.2 жұптық жұмыс
беріледі оқушылар өз ойларын
баяндағанда ғылыми
терминологияны пайдаланады
және қабілеті төмен
оқушыларды мадақтай отырып,
қолдау жүргізіп, мақсатқа
жетелейді.
Қауіпсіздік
техникасы
ережелерінің
тармақтарын
ескеру.
Осы сабақта
қолданылатын
«Ыстық лебіз»
сергіту
жаттығулары мен
топтық, жекелей
жұмыстарда
зайырлыққа,
отансүйгіштікке,
дәлдікке,
ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Саралау Бағалау
Қауіпсіздік және
еңбекті қорғау
3 слайд
-Дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалау. -Көңіл күй смайликтері, геометриялық фигуралар, бағдаршам әдістерін жалпы топтық жұмыстарда пайдалану. Оқушылардың өтілетін тақырыпқа түсінік беру үшін психологиялық ақуал туғызамын. Оқушылардан үй тапсырмасы «Доп лақтыру» әдісімен жалпы қамтып сұралады. Бұл әдіспен өтілген тақырыпты пысықтап, оқушыларға ой түрткі жасадым. «Джигсо» әдісімен топтық жұмыстар жүргізіліп, постер қорғалады. Оқулықпен жұмыс талқыланып, дәптерге жазылады. Қабілеті жоғары оқушыларға «Ойлан, тап» әдісі арқылы Тапсырма.2 жұптық жұмыс беріледі оқушылар өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдаланады және қабілеті төмен оқушыларды мадақтай отырып, қолдау жүргізіп, мақсатқа жетелейді. Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру. Осы сабақта қолданылатын «Ыстық лебіз» сергіту жаттығулары мен топтық, жекелей жұмыстарда зайырлыққа, отансүйгіштікке, дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Саралау Бағалау Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
шағым қалдыра аласыз













