Материалдар / Психологтың қазіргі заманғы диагностикалық тәрбие жұмыстары

Психологтың қазіргі заманғы диагностикалық тәрбие жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
«Диагностика» термині гректің dia – арасында, сонан соң жəне gnosis – білім деген екі ұғымынан құралады. Ғылыми əдебиеттерде термин түрлі мазмұнда аударылады. Жалпы «диагностика» адам, ұжым, құбылыс, процесс туралы жинақталған білім негізінде жүзеге асырылатын іс-əрекет ретінде түсіндірілсе, ал «психодиагностика» жеке адамның психологиялық құрылымын тұтасымен танып білуге жəне белгілі бір психологиялық ерекшеліктерін анықтауда қолданылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2022
290
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПСИХОЛОГТЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫ

1 слайд
ПСИХОЛОГТЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫ

1 слайд

ПСИХОЛОГТЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫ

• «ДИАГНОСТИКА» ТЕРМИНІ ГРЕКТІҢ DIA – АРАСЫНДА, СОНАН СОҢ Ж Ə НЕ GNOSIS – БІЛІМ ДЕГЕН ЕКІ ҰҒЫМЫНАН ҚҰРАЛАДЫ. ҒЫЛЫМИ Ə ДЕБИ

2 слайд
• «ДИАГНОСТИКА» ТЕРМИНІ ГРЕКТІҢ DIA – АРАСЫНДА, СОНАН СОҢ Ж Ə НЕ GNOSIS – БІЛІМ ДЕГЕН ЕКІ ҰҒЫМЫНАН ҚҰРАЛАДЫ. ҒЫЛЫМИ Ə ДЕБИЕТТЕРДЕ ТЕРМИН ТҮРЛІ МАЗМҰНДА АУДАРЫЛАДЫ. ЖАЛПЫ «ДИАГНОСТИКА» АДАМ, ҰЖЫМ, ҚҰБЫЛЫС, ПРОЦЕСС ТУРАЛЫ ЖИНАҚТАЛҒАН БІЛІМ НЕГІЗІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАТЫН ІС- Ə РЕКЕТ РЕТІНДЕ ТҮСІНДІРІЛСЕ, АЛ «ПСИХОДИАГНОСТИКА» ЖЕКЕ АДАМНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫН ТҰТАСЫМЕН ТАНЫП БІЛУГЕ Ж Ə НЕ БЕЛГІЛІ БІР ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН АНЫҚТАУДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ. ҒЫЛЫМНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МАЗМҰНЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТЕСТТЕР, Ə ДІСТЕМЕЛЕРДІ МЕҢГЕРТУ Ж Ə НЕ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІ БАРЫСЫНДА М Ə ЛІМЕТТЕРДІ ӨҢДЕУ, ТАЛДАУ Т Ə СІЛДЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУДЫ КӨЗДЕЙДІ

2 слайд

• «ДИАГНОСТИКА» ТЕРМИНІ ГРЕКТІҢ DIA – АРАСЫНДА, СОНАН СОҢ Ж Ə НЕ GNOSIS – БІЛІМ ДЕГЕН ЕКІ ҰҒЫМЫНАН ҚҰРАЛАДЫ. ҒЫЛЫМИ Ə ДЕБИЕТТЕРДЕ ТЕРМИН ТҮРЛІ МАЗМҰНДА АУДАРЫЛАДЫ. ЖАЛПЫ «ДИАГНОСТИКА» АДАМ, ҰЖЫМ, ҚҰБЫЛЫС, ПРОЦЕСС ТУРАЛЫ ЖИНАҚТАЛҒАН БІЛІМ НЕГІЗІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАТЫН ІС- Ə РЕКЕТ РЕТІНДЕ ТҮСІНДІРІЛСЕ, АЛ «ПСИХОДИАГНОСТИКА» ЖЕКЕ АДАМНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫН ТҰТАСЫМЕН ТАНЫП БІЛУГЕ Ж Ə НЕ БЕЛГІЛІ БІР ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН АНЫҚТАУДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ. ҒЫЛЫМНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МАЗМҰНЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТЕСТТЕР, Ə ДІСТЕМЕЛЕРДІ МЕҢГЕРТУ Ж Ə НЕ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІ БАРЫСЫНДА М Ə ЛІМЕТТЕРДІ ӨҢДЕУ, ТАЛДАУ Т Ə СІЛДЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУДЫ КӨЗДЕЙДІ

• ЖОҒАРЫ Д Ə РЕЖЕЛІ ПСИХОЛОГ КЕҢЕСШІ БОЛУ ҮШІН ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫҢ Т Ə ЖІРИБЕЛІК Ж Ə НЕ ТЕОРИЯЛЫҚ САЛАСЫН ЖЕТКІЛІКТІ БІЛУ ШАРТ

3 слайд
• ЖОҒАРЫ Д Ə РЕЖЕЛІ ПСИХОЛОГ КЕҢЕСШІ БОЛУ ҮШІН ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫҢ Т Ə ЖІРИБЕЛІК Ж Ə НЕ ТЕОРИЯЛЫҚ САЛАСЫН ЖЕТКІЛІКТІ БІЛУ ШАРТ. БҰЛ ДЕҢГЕЙДЕ ПСИХОЛОГ ПРАКТИКАЛЫҚ ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫ ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ, КЕҢЕС БЕРУ БАРЫСЫНДА Ж Ə НЕ ҚОЛДАНБАЛЫ ПСИХОЛОГИЯ, ПЕДАГОГИКА САЛАЛАРЫНДА КЕҢІНЕН ҚОЛДАНАДЫ. • ПСИХОДИАГНОСТИКАЛЫҚ Ə ДІС ТҮРЛЕРІН ДҰРЫС ПАЙДАЛАНА БІЛУ ҮШІН ЖЕКЕ АДАМНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН, ПСИХОАНАЛИТИКАНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН ТОЛЫҚ МЕҢГЕРУ ҚАЖЕТ, СОЛ ЖАҒДАЙДА ҒАНА ЖЕКЕ ПСИХИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІ БАҒАЛАУ НЕМЕСЕ ӨЛШЕУ БАРЫСЫНДА НАҚТЫ ӨЛШЕМДЕРГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ БОЛАДЫ

3 слайд

• ЖОҒАРЫ Д Ə РЕЖЕЛІ ПСИХОЛОГ КЕҢЕСШІ БОЛУ ҮШІН ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫҢ Т Ə ЖІРИБЕЛІК Ж Ə НЕ ТЕОРИЯЛЫҚ САЛАСЫН ЖЕТКІЛІКТІ БІЛУ ШАРТ. БҰЛ ДЕҢГЕЙДЕ ПСИХОЛОГ ПРАКТИКАЛЫҚ ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫ ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ, КЕҢЕС БЕРУ БАРЫСЫНДА Ж Ə НЕ ҚОЛДАНБАЛЫ ПСИХОЛОГИЯ, ПЕДАГОГИКА САЛАЛАРЫНДА КЕҢІНЕН ҚОЛДАНАДЫ. • ПСИХОДИАГНОСТИКАЛЫҚ Ə ДІС ТҮРЛЕРІН ДҰРЫС ПАЙДАЛАНА БІЛУ ҮШІН ЖЕКЕ АДАМНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН, ПСИХОАНАЛИТИКАНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН ТОЛЫҚ МЕҢГЕРУ ҚАЖЕТ, СОЛ ЖАҒДАЙДА ҒАНА ЖЕКЕ ПСИХИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІ БАҒАЛАУ НЕМЕСЕ ӨЛШЕУ БАРЫСЫНДА НАҚТЫ ӨЛШЕМДЕРГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ БОЛАДЫ

• Б. Г. АНАНЬЕВ ЖІКТЕУЛЕРІ БОЙЫНША ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕР ТӨРТ ТОПҚА БӨЛІНЕДІ: • 1. ҰЙЫМДАСТЫРУ, ЛАНГИТЮДТІ САЛЫСТЫРУ Ж Ə НЕ

4 слайд
• Б. Г. АНАНЬЕВ ЖІКТЕУЛЕРІ БОЙЫНША ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕР ТӨРТ ТОПҚА БӨЛІНЕДІ: • 1. ҰЙЫМДАСТЫРУ, ЛАНГИТЮДТІ САЛЫСТЫРУ Ж Ə НЕ ЖИНАҚТАУ Ə ДІСІ. • 2. ТОПТЫҚ М Ə ЛІМЕТТЕРДІ ЖИНАҚТАУДЫҢ ЭМПИРИКАЛЫҚ Т Ə СІЛДЕРІ; БАҚЫЛАУ Ж Ə НЕ ӨЗІН-ӨЗІ БАҚЫЛАУ, ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТ Ж Ə НЕ ПСИХОДИАГНОСТИКАЛЫҚ Ə ДІС (ТЕСТ, АНКЕТА, САУАЛНАМА, СҰХБАТТТАСУ): А) ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАУ БАРЫСЫНДА ІС- Ə РЕКЕТТІ БАҒАЛАУ Ж Ə НЕ ОҒАН САПАЛЫҚ ТАЛДАУ ЖАСАУ; Ə) ЖОБАЛАУ (МАТЕМАТИКАЛЫҚ, КИБЕРНЕТИКАЛЫҚ); Б) БИОГРАФИЯЛЫҚ Ə ДІС ( АДАМНЫҢ ӨМІР ЖОЛЫН ЗЕРТТЕУ, ҚҰЖАТТЫҚ ТАЛДАУ). 3. ЭКСПЕРИМЕНТ Ж Ə НЕ БАҚЫЛАУ Н Ə ТИЖЕЛЕРІН ТАЛДАУ, М Ə ЛІМЕТТЕРДІ СТАТИСТИКАЛЫҚ ӨҢДЕУ Ж Ə НЕ САПАЛЫҚ СИПАТТАМА БЕРУ. • 4. ТАЛДАУ Ə ДІСІ: А) ГЕНЕТИКАЛЫҚ (ЖАЛПЫ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН КӨРСЕТЕТІН МАТЕРИАЛДАРДЫ ТАЛДАУ); Ə) ҚҰРЫЛЫМДЫҚ ( ЖЕКЕ АДАММЕН ТОПТЫ Ж Ə НЕ ӨЗГЕДЕ ТҰЛҒАЛАР МЕН БАЙЛАНЫСТЫ СИПАТТАУ).

4 слайд

• Б. Г. АНАНЬЕВ ЖІКТЕУЛЕРІ БОЙЫНША ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕР ТӨРТ ТОПҚА БӨЛІНЕДІ: • 1. ҰЙЫМДАСТЫРУ, ЛАНГИТЮДТІ САЛЫСТЫРУ Ж Ə НЕ ЖИНАҚТАУ Ə ДІСІ. • 2. ТОПТЫҚ М Ə ЛІМЕТТЕРДІ ЖИНАҚТАУДЫҢ ЭМПИРИКАЛЫҚ Т Ə СІЛДЕРІ; БАҚЫЛАУ Ж Ə НЕ ӨЗІН-ӨЗІ БАҚЫЛАУ, ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТ Ж Ə НЕ ПСИХОДИАГНОСТИКАЛЫҚ Ə ДІС (ТЕСТ, АНКЕТА, САУАЛНАМА, СҰХБАТТТАСУ): А) ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАУ БАРЫСЫНДА ІС- Ə РЕКЕТТІ БАҒАЛАУ Ж Ə НЕ ОҒАН САПАЛЫҚ ТАЛДАУ ЖАСАУ; Ə) ЖОБАЛАУ (МАТЕМАТИКАЛЫҚ, КИБЕРНЕТИКАЛЫҚ); Б) БИОГРАФИЯЛЫҚ Ə ДІС ( АДАМНЫҢ ӨМІР ЖОЛЫН ЗЕРТТЕУ, ҚҰЖАТТЫҚ ТАЛДАУ). 3. ЭКСПЕРИМЕНТ Ж Ə НЕ БАҚЫЛАУ Н Ə ТИЖЕЛЕРІН ТАЛДАУ, М Ə ЛІМЕТТЕРДІ СТАТИСТИКАЛЫҚ ӨҢДЕУ Ж Ə НЕ САПАЛЫҚ СИПАТТАМА БЕРУ. • 4. ТАЛДАУ Ə ДІСІ: А) ГЕНЕТИКАЛЫҚ (ЖАЛПЫ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН КӨРСЕТЕТІН МАТЕРИАЛДАРДЫ ТАЛДАУ); Ə) ҚҰРЫЛЫМДЫҚ ( ЖЕКЕ АДАММЕН ТОПТЫ Ж Ə НЕ ӨЗГЕДЕ ТҰЛҒАЛАР МЕН БАЙЛАНЫСТЫ СИПАТТАУ).

• МЕКТЕП ЖАСЫНА ДАЙІНГІ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ КОРРЕКЦИЯЛЫҚ, ДАМЫТУШЫ Ə СЕРІ ДЕ ОҒАН ПАРЕЛЛЕЛЬ БОЛУЫ

5 слайд
• МЕКТЕП ЖАСЫНА ДАЙІНГІ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ КОРРЕКЦИЯЛЫҚ, ДАМЫТУШЫ Ə СЕРІ ДЕ ОҒАН ПАРЕЛЛЕЛЬ БОЛУЫ КЕРЕК ДЕП САНАЙМЫЗ. АЛ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ КЕЗЕҢДЕГІ «БАЛА-БАЛА» ЖҮЙЕСІ В. С. МУХИНА ЕҢБЕКТЕРІНДЕ СИПАТТАЛАДЫ. ЗЕРТТЕУШІ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚҰРУЫ ОНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫНА ЖАҒДАЙ ЖАСАЙТЫНДЫҒЫН АТАП КӨРСЕТЕДІ

5 слайд

• МЕКТЕП ЖАСЫНА ДАЙІНГІ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ КОРРЕКЦИЯЛЫҚ, ДАМЫТУШЫ Ə СЕРІ ДЕ ОҒАН ПАРЕЛЛЕЛЬ БОЛУЫ КЕРЕК ДЕП САНАЙМЫЗ. АЛ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ КЕЗЕҢДЕГІ «БАЛА-БАЛА» ЖҮЙЕСІ В. С. МУХИНА ЕҢБЕКТЕРІНДЕ СИПАТТАЛАДЫ. ЗЕРТТЕУШІ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚҰРУЫ ОНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫНА ЖАҒДАЙ ЖАСАЙТЫНДЫҒЫН АТАП КӨРСЕТЕДІ

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

6 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ