Python программалау тілінде 2D ойынын құру
Python программалау тілінде 2D ойынын құру

#1 слайд
№ 125 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН
МЕКТЕП
Информатика пәні мұғалімі:
Амангельдиева Г.Б.
1 слайд
№ 125 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП Информатика пәні мұғалімі: Амангельдиева Г.Б.
#2 слайд
V бөлім. Python программалау тілінде 2D ойынын құру
5.1. PYGAME кітапханасы
Оқу мақсаты:
9.3.3.3 - PyGame; PyGame кітапханасын қосуЖаңа сабақ
2 слайд
V бөлім. Python программалау тілінде 2D ойынын құру 5.1. PYGAME кітапханасы Оқу мақсаты: 9.3.3.3 - PyGame; PyGame кітапханасын қосуЖаңа сабақ
#3 слайд
Ойын – адам ойлап тапқан ең үздік өнертабыстардың
бірі.
Соңғы 25 – 30 жыл ішінде компьютер техникасының
дамуымен бірге компьютерлік ойындардың да сан алуан
түрлері пайда болды. Десек те, өзің құрған сценарий және
ережелер бойынша ойын жасағанға не жетсін!
Ойын жасау үшін компьютерде графиканы құру (оған
дыбыс қосу) оңай шаруа емес. Ойын жасауға қолайлы
ортаның бірі Python программалау тілінің Pygame модулі
болып саналады.
PyGame модулі 2000 жылы шыққан. PyGame модулі
арқылы түрлі қызықты компьютерлік және андройд
ойындарын және түрлі вебсайттарды жасауға болады.
3 слайд
Ойын – адам ойлап тапқан ең үздік өнертабыстардың бірі. Соңғы 25 – 30 жыл ішінде компьютер техникасының дамуымен бірге компьютерлік ойындардың да сан алуан түрлері пайда болды. Десек те, өзің құрған сценарий және ережелер бойынша ойын жасағанға не жетсін! Ойын жасау үшін компьютерде графиканы құру (оған дыбыс қосу) оңай шаруа емес. Ойын жасауға қолайлы ортаның бірі Python программалау тілінің Pygame модулі болып саналады. PyGame модулі 2000 жылы шыққан. PyGame модулі арқылы түрлі қызықты компьютерлік және андройд ойындарын және түрлі вебсайттарды жасауға болады.
#4 слайд
PyGame кітапханасы – 2D ойындарын және басқа
мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған Рython
программалау тілінің модулі. РyGame көптеген платформалар
мен операциялық жүйелерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін
SDL (Simple DirectMedia Layer) ойындарын жасау үшін басқа
кітапхана негізінде жасалды. PyGame – Python
программалаушыларына осы қуатты кітапхананы
пайдалануға мүмкіндік беретін SDL байланысы.
4 слайд
PyGame кітапханасы – 2D ойындарын және басқа мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған Рython программалау тілінің модулі. РyGame көптеген платформалар мен операциялық жүйелерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін SDL (Simple DirectMedia Layer) ойындарын жасау үшін басқа кітапхана негізінде жасалды. PyGame – Python программалаушыларына осы қуатты кітапхананы пайдалануға мүмкіндік беретін SDL байланысы.
#5 слайд
PyGame өте ыңғайлы болғанымен Python-ның
стандартты кітапханасына кірмейді, яғни ол орнату
бумасымен бірге жеткізілмейді, оны бөлек орнату
қажет. Ол үшін өзіміз қолданып отырған Python 3.4.
нұсқасына сәйкес PyGame кітапханасын
www.pygame.org сайтынан жүктей аламыз немесе
мына әрекеттерді орындаймыз
5 слайд
PyGame өте ыңғайлы болғанымен Python-ның стандартты кітапханасына кірмейді, яғни ол орнату бумасымен бірге жеткізілмейді, оны бөлек орнату қажет. Ол үшін өзіміз қолданып отырған Python 3.4. нұсқасына сәйкес PyGame кітапханасын www.pygame.org сайтынан жүктей аламыз немесе мына әрекеттерді орындаймыз
#6 слайд
Pyton программасында PYGAME кітапханасын орнату
Командалық қатарға pip install
pygame командасын теріп ,
enter пернесін басамыз.
Бастау Барлық
программалар Стандартты Командалық жол
Пуск Все
программы Стандартные Командная строка
6 слайд
Pyton программасында PYGAME кітапханасын орнату Командалық қатарға pip install pygame командасын теріп , enter пернесін басамыз. Бастау Барлық программалар Стандартты Командалық жол Пуск Все программы Стандартные Командная строка
#7 слайд
Тиісті буманы орнатқаннан кейін Python интерпретаторын ашып, мына
команданы енгізу арқылы оны тексеруге болады: import pygame.
Егер кітапхана дұрыс орнатылса, сендер РyGame-нің 30- суреттегі үлгісін
көресіңдер.
7 слайд
Тиісті буманы орнатқаннан кейін Python интерпретаторын ашып, мына команданы енгізу арқылы оны тексеруге болады: import pygame. Егер кітапхана дұрыс орнатылса, сендер РyGame-нің 30- суреттегі үлгісін көресіңдер.
#8 слайд
Pygame.draw.circle(screen,color,pos,radius,width)
screen - бетті таңдау, color - шеңбердің түсін таңдау [R,G,B],
pos- шеңбердің центрін белгілеу, pos=[x,y]
radius- шеңбердің радиусы R, width – сызықтың қалыңдығы,егер
width=0 болса,онда салынған фигура іші толық боялып,шеңбер
емес,дөңгелекке айналады (3-код , 3-сурет,125-126 бет)
Программада жазылуы : pygame.draw.circle(screen,[93,68,255],
[170,60],50,0) ШЕҢБЕР САЛУ
8 слайд
Pygame.draw.circle(screen,color,pos,radius,width) screen - бетті таңдау, color - шеңбердің түсін таңдау [R,G,B], pos- шеңбердің центрін белгілеу, pos=[x,y] radius- шеңбердің радиусы R, width – сызықтың қалыңдығы,егер width=0 болса,онда салынған фигура іші толық боялып,шеңбер емес,дөңгелекке айналады (3-код , 3-сурет,125-126 бет) Программада жазылуы : pygame.draw.circle(screen,[93,68,255], [170,60],50,0) ШЕҢБЕР САЛУ
#9 слайд
pygame.draw.rect(screen,color,rect,width)
Rect[x1,y1,x2,y2]- сол жақ жоғарғы және оң жақ төменгі
ұштарының координаталары бойынша тіктөртбұрышты фигураны
салады (3-код, 3-сурет,125-126 бет)
Программада жазылуы:
pygame.draw.rect (screen,[255,0,0],[80,130,180,180,]0)ТІКТӨРТБҰРЫШ САЛУ
9 слайд
pygame.draw.rect(screen,color,rect,width) Rect[x1,y1,x2,y2]- сол жақ жоғарғы және оң жақ төменгі ұштарының координаталары бойынша тіктөртбұрышты фигураны салады (3-код, 3-сурет,125-126 бет) Программада жазылуы: pygame.draw.rect (screen,[255,0,0],[80,130,180,180,]0)ТІКТӨРТБҰРЫШ САЛУ
#10 слайд
pygame.draw.line(screen,color,start,end,width)
start=[x 1 ,y 1 ] - түзу сызық басталатын нүктенің координатасы.
end=[x 2 ,y 2 ]- түзу сызық аяқталатын нүктенің координатасы.
Программада жазылуы:
pygame.draw.line (screen,[0,255,33],[50,100],[50,300],5) ТҮЗУ САЛУ
10 слайд
pygame.draw.line(screen,color,start,end,width) start=[x 1 ,y 1 ] - түзу сызық басталатын нүктенің координатасы. end=[x 2 ,y 2 ]- түзу сызық аяқталатын нүктенің координатасы. Программада жазылуы: pygame.draw.line (screen,[0,255,33],[50,100],[50,300],5) ТҮЗУ САЛУ
#11 слайд
ШЕҢБЕР, ТІКТӨРТБҰРЫШ, ТҮЗУ
11 слайд
ШЕҢБЕР, ТІКТӨРТБҰРЫШ, ТҮЗУ
#12 слайд
Pygame модулінің қызметі..........................................................
Pygame модулін іске қосу …………… .......................................
Геометриялық фигураларды салу үшін .....................................
командаларымен таныстым
Pygame -де түстер.............................. арқылы таңдаладыСөйлемді толықтыр:
12 слайд
Pygame модулінің қызметі.......................................................... Pygame модулін іске қосу …………… ....................................... Геометриялық фигураларды салу үшін ..................................... командаларымен таныстым Pygame -де түстер.............................. арқылы таңдаладыСөйлемді толықтыр:
#13 слайд
Сабақ барысында
естіген
2 маңызды
ұғым жазыңыз. Талқылау
барысында
туындаған
1 сұрақ
жазыңыз.1 2 3 Сабақ барысында
естіген
2 маңызды
ұғым жазыңыз. Талқылау
барысында
туындаған
1 сұрақ
жазыңыз.
13 слайд
Сабақ барысында естіген 2 маңызды ұғым жазыңыз. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.1 2 3 Сабақ барысында естіген 2 маңызды ұғым жазыңыз. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.
#14 слайд
Үйге тапсырма
2. Pygame кітапханасында жоғарыда
көрсетілген фигураларды салу. 1. Уйдегі компьютерімізге Python
программалау тілінің Pygame кітапханасын
орнату
14 слайд
Үйге тапсырма 2. Pygame кітапханасында жоғарыда көрсетілген фигураларды салу. 1. Уйдегі компьютерімізге Python программалау тілінің Pygame кітапханасын орнату
#15 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
САУ БОЛЫҢЫЗДАР!
15 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ! САУ БОЛЫҢЫЗДАР!
шағым қалдыра аласыз













