Python программалау тілінде 2D ойынын құру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Python программалау тілінде 2D ойынын құру

Материал туралы қысқаша түсінік
PyGame кітапханасы – 2D ойындарын және басқа мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған Рython программалау тілінің модулі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 125 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП Информатика пәні мұғалімі: Амангельдие

#1 слайд
№ 125 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП Информатика пәні мұғалімі: Амангельдиева Г.Б.

1 слайд

№ 125 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП Информатика пәні мұғалімі: Амангельдиева Г.Б.

V бөлім. Python программалау тілінде 2D ойынын құру 5.1. PYGAME кітапханасы  Оқу мақсаты:  9.3.3.3 - PyGame; PyGame кі

#2 слайд
V бөлім. Python программалау тілінде 2D ойынын құру 5.1. PYGAME кітапханасы  Оқу мақсаты:  9.3.3.3 - PyGame; PyGame кітапханасын қосуЖаңа сабақ

2 слайд

V бөлім. Python программалау тілінде 2D ойынын құру 5.1. PYGAME кітапханасы  Оқу мақсаты:  9.3.3.3 - PyGame; PyGame кітапханасын қосуЖаңа сабақ

Ойын – адам ойлап тапқан ең үздік өнертабыстардың бірі. Соңғы 25 – 30 жыл ішінде компьютер техникасының дамуымен бірге компьют

#3 слайд
Ойын – адам ойлап тапқан ең үздік өнертабыстардың бірі. Соңғы 25 – 30 жыл ішінде компьютер техникасының дамуымен бірге компьютерлік ойындардың да сан алуан түрлері пайда болды. Десек те, өзің құрған сценарий және ережелер бойынша ойын жасағанға не жетсін! Ойын жасау үшін компьютерде графиканы құру (оған дыбыс қосу) оңай шаруа емес. Ойын жасауға қолайлы ортаның бірі Python программалау тілінің Pygame модулі болып саналады. PyGame модулі 2000 жылы шыққан. PyGame модулі арқылы түрлі қызықты компьютерлік және андройд ойындарын және түрлі вебсайттарды жасауға болады.

3 слайд

Ойын – адам ойлап тапқан ең үздік өнертабыстардың бірі. Соңғы 25 – 30 жыл ішінде компьютер техникасының дамуымен бірге компьютерлік ойындардың да сан алуан түрлері пайда болды. Десек те, өзің құрған сценарий және ережелер бойынша ойын жасағанға не жетсін! Ойын жасау үшін компьютерде графиканы құру (оған дыбыс қосу) оңай шаруа емес. Ойын жасауға қолайлы ортаның бірі Python программалау тілінің Pygame модулі болып саналады. PyGame модулі 2000 жылы шыққан. PyGame модулі арқылы түрлі қызықты компьютерлік және андройд ойындарын және түрлі вебсайттарды жасауға болады.

PyGame кітапханасы – 2D ойындарын және басқа мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған Рython программалау тілінің модул

#4 слайд
PyGame кітапханасы – 2D ойындарын және басқа мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған Рython программалау тілінің модулі. РyGame көптеген платформалар мен операциялық жүйелерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін SDL (Simple DirectMedia Layer) ойындарын жасау үшін басқа кітапхана негізінде жасалды. PyGame – Python программалаушыларына осы қуатты кітапхананы пайдалануға мүмкіндік беретін SDL байланысы.

4 слайд

PyGame кітапханасы – 2D ойындарын және басқа мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған Рython программалау тілінің модулі. РyGame көптеген платформалар мен операциялық жүйелерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін SDL (Simple DirectMedia Layer) ойындарын жасау үшін басқа кітапхана негізінде жасалды. PyGame – Python программалаушыларына осы қуатты кітапхананы пайдалануға мүмкіндік беретін SDL байланысы.

PyGame өте ыңғайлы болғанымен Python-ның стандартты кітапханасына кірмейді, яғни ол орнату бумасымен бірге жеткізілмейді, оны

#5 слайд
PyGame өте ыңғайлы болғанымен Python-ның стандартты кітапханасына кірмейді, яғни ол орнату бумасымен бірге жеткізілмейді, оны бөлек орнату қажет. Ол үшін өзіміз қолданып отырған Python 3.4. нұсқасына сәйкес PyGame кітапханасын www.pygame.org сайтынан жүктей аламыз немесе мына әрекеттерді орындаймыз

5 слайд

PyGame өте ыңғайлы болғанымен Python-ның стандартты кітапханасына кірмейді, яғни ол орнату бумасымен бірге жеткізілмейді, оны бөлек орнату қажет. Ол үшін өзіміз қолданып отырған Python 3.4. нұсқасына сәйкес PyGame кітапханасын www.pygame.org сайтынан жүктей аламыз немесе мына әрекеттерді орындаймыз

Pyton программасында PYGAME кітапханасын орнату  Командалық қатарға pip install pygame командасын теріп , ent

#6 слайд
Pyton программасында PYGAME кітапханасын орнату  Командалық қатарға pip install pygame командасын теріп , enter пернесін басамыз. Бастау Барлық программалар Стандартты Командалық жол Пуск Все программы Стандартные Командная строка

6 слайд

Pyton программасында PYGAME кітапханасын орнату  Командалық қатарға pip install pygame командасын теріп , enter пернесін басамыз. Бастау Барлық программалар Стандартты Командалық жол Пуск Все программы Стандартные Командная строка

Тиісті буманы орнатқаннан кейін Python интерпретаторын ашып, мына команданы енгізу арқылы оны тексеруге болады: import pygame

#7 слайд
Тиісті буманы орнатқаннан кейін Python интерпретаторын ашып, мына команданы енгізу арқылы оны тексеруге болады:   import pygame.  Егер кітапхана дұрыс орнатылса, сендер РyGame-нің 30- суреттегі үлгісін көресіңдер.

7 слайд

Тиісті буманы орнатқаннан кейін Python интерпретаторын ашып, мына команданы енгізу арқылы оны тексеруге болады:   import pygame.  Егер кітапхана дұрыс орнатылса, сендер РyGame-нің 30- суреттегі үлгісін көресіңдер.

 Pygame.draw.circle(screen,color,pos,radius,width)  screen - бетті таңдау, color - шеңбердің түсін таңдау [R,G,B],  pos- шең

#8 слайд
 Pygame.draw.circle(screen,color,pos,radius,width)  screen - бетті таңдау, color - шеңбердің түсін таңдау [R,G,B],  pos- шеңбердің центрін белгілеу, pos=[x,y]  radius- шеңбердің радиусы R, width – сызықтың қалыңдығы,егер  width=0 болса,онда салынған фигура іші толық боялып,шеңбер емес,дөңгелекке айналады (3-код , 3-сурет,125-126 бет)  Программада жазылуы : pygame.draw.circle(screen,[93,68,255], [170,60],50,0) ШЕҢБЕР САЛУ

8 слайд

 Pygame.draw.circle(screen,color,pos,radius,width)  screen - бетті таңдау, color - шеңбердің түсін таңдау [R,G,B],  pos- шеңбердің центрін белгілеу, pos=[x,y]  radius- шеңбердің радиусы R, width – сызықтың қалыңдығы,егер  width=0 болса,онда салынған фигура іші толық боялып,шеңбер емес,дөңгелекке айналады (3-код , 3-сурет,125-126 бет)  Программада жазылуы : pygame.draw.circle(screen,[93,68,255], [170,60],50,0) ШЕҢБЕР САЛУ

 pygame.draw.rect(screen,color,rect,width)  Rect[x1,y1,x2,y2]- сол жақ жоғарғы және оң жақ төменгі ұштарының координаталары б

#9 слайд
 pygame.draw.rect(screen,color,rect,width)  Rect[x1,y1,x2,y2]- сол жақ жоғарғы және оң жақ төменгі ұштарының координаталары бойынша тіктөртбұрышты фигураны салады (3-код, 3-сурет,125-126 бет)  Программада жазылуы:  pygame.draw.rect (screen,[255,0,0],[80,130,180,180,]0)ТІКТӨРТБҰРЫШ САЛУ

9 слайд

 pygame.draw.rect(screen,color,rect,width)  Rect[x1,y1,x2,y2]- сол жақ жоғарғы және оң жақ төменгі ұштарының координаталары бойынша тіктөртбұрышты фигураны салады (3-код, 3-сурет,125-126 бет)  Программада жазылуы:  pygame.draw.rect (screen,[255,0,0],[80,130,180,180,]0)ТІКТӨРТБҰРЫШ САЛУ

 pygame.draw.line(screen,color,start,end,width)  start=[x 1 ,y 1 ] - түзу сызық басталатын нүктенің координатасы.  end=[x 2

#10 слайд
 pygame.draw.line(screen,color,start,end,width)  start=[x 1 ,y 1 ] - түзу сызық басталатын нүктенің координатасы.  end=[x 2 ,y 2 ]- түзу сызық аяқталатын нүктенің координатасы.  Программада жазылуы:  pygame.draw.line (screen,[0,255,33],[50,100],[50,300],5) ТҮЗУ САЛУ

10 слайд

 pygame.draw.line(screen,color,start,end,width)  start=[x 1 ,y 1 ] - түзу сызық басталатын нүктенің координатасы.  end=[x 2 ,y 2 ]- түзу сызық аяқталатын нүктенің координатасы.  Программада жазылуы:  pygame.draw.line (screen,[0,255,33],[50,100],[50,300],5) ТҮЗУ САЛУ

ШЕҢБЕР, ТІКТӨРТБҰРЫШ, ТҮЗУ

#11 слайд
ШЕҢБЕР, ТІКТӨРТБҰРЫШ, ТҮЗУ

11 слайд

ШЕҢБЕР, ТІКТӨРТБҰРЫШ, ТҮЗУ

 Pygame модулінің қызметі..........................................................  Pygame модулін іске қосу …………… ........

#12 слайд
 Pygame модулінің қызметі..........................................................  Pygame модулін іске қосу …………… .......................................  Геометриялық фигураларды салу үшін ..................................... командаларымен таныстым  Pygame -де түстер.............................. арқылы таңдаладыСөйлемді толықтыр:

12 слайд

 Pygame модулінің қызметі..........................................................  Pygame модулін іске қосу …………… .......................................  Геометриялық фигураларды салу үшін ..................................... командаларымен таныстым  Pygame -де түстер.............................. арқылы таңдаладыСөйлемді толықтыр:

Сабақ барысында естіген 2 маңызды ұғым жазыңыз. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.1 2 3

#13 слайд
Сабақ барысында естіген 2 маңызды ұғым жазыңыз. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.1 2 3 Сабақ барысында естіген 2 маңызды ұғым жазыңыз. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.

13 слайд

Сабақ барысында естіген 2 маңызды ұғым жазыңыз. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.1 2 3 Сабақ барысында естіген 2 маңызды ұғым жазыңыз. Талқылау барысында туындаған 1 сұрақ жазыңыз.

Үйге тапсырма 2. Pygame кітапханасында жоғарыда көрсетілген фигураларды салу. 1. Уйдегі компьютерімізге Python программа

#14 слайд
Үйге тапсырма 2. Pygame кітапханасында жоғарыда көрсетілген фигураларды салу. 1. Уйдегі компьютерімізге Python программалау тілінің Pygame кітапханасын орнату

14 слайд

Үйге тапсырма 2. Pygame кітапханасында жоғарыда көрсетілген фигураларды салу. 1. Уйдегі компьютерімізге Python программалау тілінің Pygame кітапханасын орнату

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ! САУ БОЛЫҢЫЗДАР!

#15 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ! САУ БОЛЫҢЫЗДАР!

15 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ! САУ БОЛЫҢЫЗДАР!

Файл форматы:
pptx
16.05.2020
5120
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі