Қайнау, меншiктi булану жылуы. Қайнау температурасының атмосфералық қысымға байланыстылығын анықтау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қайнау, меншiктi булану жылуы. Қайнау температурасының атмосфералық қысымға байланыстылығын анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қайнау, меншiктi булану жылуы. Қайнау температурасының атмосфералық қысымға байланыстылығын анықтау таныстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Успен ауданы « Қаратай ЖОББМ» Физика пәні мұғалімі Шапиев Дастан Мадениетұлы Сабақ тақырыбы: Қайнау, меншiктi булану жылуы

#1 слайд
Успен ауданы « Қаратай ЖОББМ» Физика пәні мұғалімі Шапиев Дастан Мадениетұлы Сабақ тақырыбы: Қайнау, меншiктi булану жылуы. Қайнау температурасының атмосфералық қысымға байланыстылығын анықтау Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 8 сынып Жылу физикасы Оқу мақсаты (Ұзақ мерзімді жоспардан) Тілдік мақсаты: Сабақ мақсаты: 8.3.2.15 –меншікті булану жылуын анықтау; 8.3.2.16 – қайнау температурасының сыртқы қысымға тәуелділігін түсіндіру Қайнау кезіндегі жылу мөлшерін, меншікті булану жылуын есеп шығару барысында анықтау,қайнау температурасының сыртқы қысымға тәуелділігін тәжірибе арқылы түсіну. Заттың агрегаттық күйлерін,қайнау, менш i кт i булану жылуы туралы біледі; жоғары қысым қайнау температурасының жоғарылауына, төмен қысым төмендеуіне ықпал ететін болжайды.

1 слайд

Успен ауданы « Қаратай ЖОББМ» Физика пәні мұғалімі Шапиев Дастан Мадениетұлы Сабақ тақырыбы: Қайнау, меншiктi булану жылуы. Қайнау температурасының атмосфералық қысымға байланыстылығын анықтау Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 8 сынып Жылу физикасы Оқу мақсаты (Ұзақ мерзімді жоспардан) Тілдік мақсаты: Сабақ мақсаты: 8.3.2.15 –меншікті булану жылуын анықтау; 8.3.2.16 – қайнау температурасының сыртқы қысымға тәуелділігін түсіндіру Қайнау кезіндегі жылу мөлшерін, меншікті булану жылуын есеп шығару барысында анықтау,қайнау температурасының сыртқы қысымға тәуелділігін тәжірибе арқылы түсіну. Заттың агрегаттық күйлерін,қайнау, менш i кт i булану жылуы туралы біледі; жоғары қысым қайнау температурасының жоғарылауына, төмен қысым төмендеуіне ықпал ететін болжайды.

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСІ Сабақтың басы:  Үй жұмысын «Қораптағы сұрақ »әдісі арқылы тексеру  Сабақтың тақырыбына бейне көрініс

#2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСІ Сабақтың басы:  Үй жұмысын «Қораптағы сұрақ »әдісі арқылы тексеру  Сабақтың тақырыбына бейне көрініс бойынша сұрақтар арқылы шығу https ://yandex.kz/video/search?filmId= 1007587868301150493&text=%D 0%B2%D0%B8%D0%B4%D0% B5%D0%BE%20%D0%BA%D0 %B8%D0%BF%D0%B5%D0%B D%D0%B8%D1%8F%20%D0% B2%D0%BE%D0%B4%D1%8B Сабақтың ортасы :  Топпен жұмыс. «Ойлан.Бірік.Бөліс» әдісі. «Сізде әрбір тапсырмаға 60 секундыңыз бар...» әдісі  Жұппен жұмыс: «Сауда палатасы» әдісі “есептерді шығару” Сабақтың соңы:  «Идея туралы пікір» әдісі арқылы шығармашылық тапсырма беріледі  Рефлексия

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСІ Сабақтың басы:  Үй жұмысын «Қораптағы сұрақ »әдісі арқылы тексеру  Сабақтың тақырыбына бейне көрініс бойынша сұрақтар арқылы шығу https ://yandex.kz/video/search?filmId= 1007587868301150493&text=%D 0%B2%D0%B8%D0%B4%D0% B5%D0%BE%20%D0%BA%D0 %B8%D0%BF%D0%B5%D0%B D%D0%B8%D1%8F%20%D0% B2%D0%BE%D0%B4%D1%8B Сабақтың ортасы :  Топпен жұмыс. «Ойлан.Бірік.Бөліс» әдісі. «Сізде әрбір тапсырмаға 60 секундыңыз бар...» әдісі  Жұппен жұмыс: «Сауда палатасы» әдісі “есептерді шығару” Сабақтың соңы:  «Идея туралы пікір» әдісі арқылы шығармашылық тапсырма беріледі  Рефлексия

САРАЛАУ Тапсырмалар бойынша: Сабақ ортасында физикалық есептер шығару (Білу, түсіну қолдану, талдау, жинақтау, бағалау)Қолдау

#3 слайд
САРАЛАУ Тапсырмалар бойынша: Сабақ ортасында физикалық есептер шығару (Білу, түсіну қолдану, талдау, жинақтау, бағалау)Қолдау мен ресурстар арқылы Сабақ басында бір ресурспен Нәтиже бойынша: Сабақ соңында «Идея туралы пікір» әдісі арқылы шығармашылық тапсырма беру І нұсқа № 1. Егер ғарышкер ғарыш кемесінен ашық ғарышқа шығып, суы бар ыдысты ашып жәберсе не болады? № 2. Температурасы 57·С, массасы 200 г сынапты буға айналдыру үшін қанша жылу мөлшері қажет? ІІ нұсқа № 3. Қайнау температурасында тұрған спиртті буға айналдыру үшін360 кДж энергия жұмсалды. Буланған спирттің массасын анықтандар. № 5.Графиктің (51-сурет) әр бөлігінде затпен жүріп жатқан процестерді атаңдар ІІІ нұсқа № 6.Температурасы 300 С-ке дейін қыздырылған глицериннің салқындау графигін салыңдар. Қоршаған ортаның температурасы 15 С. Графиктегі барлық бөлікті әріптермен белгілендер.Әр бөліктегі молекулалардың өзара әрекетін және қозғалысын МКТ негізінде сипаттандар. Әр бөлікте 1 кг глицерин үшін бөлінген жылу мөлшерін салыстырыңдар.Құрал жабдықтармен эксперимент жасау (жұптық жұмыс);

3 слайд

САРАЛАУ Тапсырмалар бойынша: Сабақ ортасында физикалық есептер шығару (Білу, түсіну қолдану, талдау, жинақтау, бағалау)Қолдау мен ресурстар арқылы Сабақ басында бір ресурспен Нәтиже бойынша: Сабақ соңында «Идея туралы пікір» әдісі арқылы шығармашылық тапсырма беру І нұсқа № 1. Егер ғарышкер ғарыш кемесінен ашық ғарышқа шығып, суы бар ыдысты ашып жәберсе не болады? № 2. Температурасы 57·С, массасы 200 г сынапты буға айналдыру үшін қанша жылу мөлшері қажет? ІІ нұсқа № 3. Қайнау температурасында тұрған спиртті буға айналдыру үшін360 кДж энергия жұмсалды. Буланған спирттің массасын анықтандар. № 5.Графиктің (51-сурет) әр бөлігінде затпен жүріп жатқан процестерді атаңдар ІІІ нұсқа № 6.Температурасы 300 С-ке дейін қыздырылған глицериннің салқындау графигін салыңдар. Қоршаған ортаның температурасы 15 С. Графиктегі барлық бөлікті әріптермен белгілендер.Әр бөліктегі молекулалардың өзара әрекетін және қозғалысын МКТ негізінде сипаттандар. Әр бөлікте 1 кг глицерин үшін бөлінген жылу мөлшерін салыстырыңдар.Құрал жабдықтармен эксперимент жасау (жұптық жұмыс);

Критериалды бағалау Өз ара бағалау Шығарған есептерді дискриптор бойынша нәтижелерін бағалау Өзін-өзі бағалау Шығарылған тапс

#4 слайд
Критериалды бағалау Өз ара бағалау Шығарған есептерді дискриптор бойынша нәтижелерін бағалау Өзін-өзі бағалау Шығарылған тапсырмаларды дескрипторға сәйкестігін тексеру Жұмыстарын қорғау және стикерлер арқылы бағалау 1-топ 2-топқа, ал 2- топ 3-топқа және керісінше қорғайды . Тапсырма №2 (Жұппен жұмыс) І нұсқа 1,2 есеп ІІ нұсқа 3,5 есеп ІІІ нұсқа 6 есеп Бағалау критерийлері Дескриптор Есеп шығару үлгісін басшылыққа алып, қайнау кезіндегі жылу мөлшерін, меншікті булану жылуын анықтайды, графикті сипаттайды.   1.Есепте берілген физикалық шамаларды, анықталатын шаманы дұрыс белгіледі. 2.Шамаларды ХБЖ-ға айналдыра алды. 3.Формуланы түрлендіріп, есептеу жүргізді. 4.Графиктегі процессті түсіндіре алды .

4 слайд

Критериалды бағалау Өз ара бағалау Шығарған есептерді дискриптор бойынша нәтижелерін бағалау Өзін-өзі бағалау Шығарылған тапсырмаларды дескрипторға сәйкестігін тексеру Жұмыстарын қорғау және стикерлер арқылы бағалау 1-топ 2-топқа, ал 2- топ 3-топқа және керісінше қорғайды . Тапсырма №2 (Жұппен жұмыс) І нұсқа 1,2 есеп ІІ нұсқа 3,5 есеп ІІІ нұсқа 6 есеп Бағалау критерийлері Дескриптор Есеп шығару үлгісін басшылыққа алып, қайнау кезіндегі жылу мөлшерін, меншікті булану жылуын анықтайды, графикті сипаттайды.   1.Есепте берілген физикалық шамаларды, анықталатын шаманы дұрыс белгіледі. 2.Шамаларды ХБЖ-ға айналдыра алды. 3.Формуланы түрлендіріп, есептеу жүргізді. 4.Графиктегі процессті түсіндіре алды .

Файл форматы:
pptx
27.03.2019
1073
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі