Қайнау, меншiктi булану жылуы. Қайнау температурасының атмосфералық қысымға байланыстылығын анықтау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Успен ауданы « Қаратай
ЖОББМ»
Физика пәні мұғалімі
Шапиев Дастан
Мадениетұлы
Сабақ тақырыбы: Қайнау, меншiктi булану жылуы. Қайнау
температурасының атмосфералық қысымға байланыстылығын анықтау Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы
8 сынып
Жылу физикасы
Оқу мақсаты
(Ұзақ мерзімді
жоспардан)
Тілдік мақсаты: Сабақ мақсаты: 8.3.2.15 –меншікті булану жылуын
анықтау;
8.3.2.16 – қайнау температурасының
сыртқы қысымға тәуелділігін түсіндіру
Қайнау кезіндегі жылу мөлшерін,
меншікті булану жылуын есеп шығару
барысында анықтау,қайнау
температурасының сыртқы қысымға
тәуелділігін тәжірибе арқылы түсіну.
Заттың агрегаттық күйлерін,қайнау,
менш i кт i булану жылуы туралы біледі;
жоғары қысым қайнау
температурасының жоғарылауына,
төмен қысым төмендеуіне ықпал ететін
болжайды.
1 слайд
Успен ауданы « Қаратай ЖОББМ» Физика пәні мұғалімі Шапиев Дастан Мадениетұлы Сабақ тақырыбы: Қайнау, меншiктi булану жылуы. Қайнау температурасының атмосфералық қысымға байланыстылығын анықтау Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 8 сынып Жылу физикасы Оқу мақсаты (Ұзақ мерзімді жоспардан) Тілдік мақсаты: Сабақ мақсаты: 8.3.2.15 –меншікті булану жылуын анықтау; 8.3.2.16 – қайнау температурасының сыртқы қысымға тәуелділігін түсіндіру Қайнау кезіндегі жылу мөлшерін, меншікті булану жылуын есеп шығару барысында анықтау,қайнау температурасының сыртқы қысымға тәуелділігін тәжірибе арқылы түсіну. Заттың агрегаттық күйлерін,қайнау, менш i кт i булану жылуы туралы біледі; жоғары қысым қайнау температурасының жоғарылауына, төмен қысым төмендеуіне ықпал ететін болжайды.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСІ
Сабақтың басы:
Үй жұмысын
«Қораптағы
сұрақ »әдісі
арқылы тексеру
Сабақтың
тақырыбына бейне
көрініс бойынша
сұрақтар арқылы
шығу
https
://yandex.kz/video/search?filmId=
1007587868301150493&text=%D
0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%
B5%D0%BE%20%D0%BA%D0
%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B
D%D0%B8%D1%8F%20%D0%
B2%D0%BE%D0%B4%D1%8B Сабақтың ортасы :
Топпен жұмыс.
«Ойлан.Бірік.Бөліс»
әдісі. «Сізде әрбір
тапсырмаға 60
секундыңыз бар...» әдісі
Жұппен жұмыс:
«Сауда палатасы»
әдісі “есептерді
шығару” Сабақтың соңы:
«Идея туралы пікір»
әдісі арқылы
шығармашылық
тапсырма беріледі
Рефлексия
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСІ Сабақтың басы: Үй жұмысын «Қораптағы сұрақ »әдісі арқылы тексеру Сабақтың тақырыбына бейне көрініс бойынша сұрақтар арқылы шығу https ://yandex.kz/video/search?filmId= 1007587868301150493&text=%D 0%B2%D0%B8%D0%B4%D0% B5%D0%BE%20%D0%BA%D0 %B8%D0%BF%D0%B5%D0%B D%D0%B8%D1%8F%20%D0% B2%D0%BE%D0%B4%D1%8B Сабақтың ортасы : Топпен жұмыс. «Ойлан.Бірік.Бөліс» әдісі. «Сізде әрбір тапсырмаға 60 секундыңыз бар...» әдісі Жұппен жұмыс: «Сауда палатасы» әдісі “есептерді шығару” Сабақтың соңы: «Идея туралы пікір» әдісі арқылы шығармашылық тапсырма беріледі Рефлексия
3 слайд
САРАЛАУ
Тапсырмалар бойынша:
Сабақ ортасында физикалық есептер
шығару
(Білу, түсіну қолдану, талдау, жинақтау,
бағалау)Қолдау мен
ресурстар
арқылы
Сабақ
басында бір
ресурспен Нәтиже бойынша:
Сабақ соңында
«Идея туралы пікір» әдісі
арқылы шығармашылық
тапсырма беру
І нұсқа
№ 1. Егер ғарышкер ғарыш кемесінен ашық ғарышқа шығып, суы бар
ыдысты ашып жәберсе не болады?
№ 2. Температурасы 57·С, массасы 200 г сынапты буға айналдыру үшін
қанша жылу мөлшері қажет?
ІІ нұсқа
№ 3. Қайнау температурасында тұрған спиртті буға айналдыру үшін360
кДж энергия жұмсалды. Буланған спирттің массасын анықтандар.
№ 5.Графиктің (51-сурет) әр бөлігінде затпен жүріп жатқан процестерді
атаңдар
ІІІ нұсқа
№ 6.Температурасы 300 С-ке дейін қыздырылған глицериннің салқындау
графигін салыңдар. Қоршаған ортаның температурасы 15 С. Графиктегі
барлық бөлікті әріптермен белгілендер.Әр бөліктегі молекулалардың өзара
әрекетін және қозғалысын МКТ негізінде сипаттандар. Әр бөлікте 1 кг
глицерин үшін бөлінген жылу мөлшерін салыстырыңдар.Құрал
жабдықтармен
эксперимент жасау
(жұптық жұмыс);
3 слайд
САРАЛАУ Тапсырмалар бойынша: Сабақ ортасында физикалық есептер шығару (Білу, түсіну қолдану, талдау, жинақтау, бағалау)Қолдау мен ресурстар арқылы Сабақ басында бір ресурспен Нәтиже бойынша: Сабақ соңында «Идея туралы пікір» әдісі арқылы шығармашылық тапсырма беру І нұсқа № 1. Егер ғарышкер ғарыш кемесінен ашық ғарышқа шығып, суы бар ыдысты ашып жәберсе не болады? № 2. Температурасы 57·С, массасы 200 г сынапты буға айналдыру үшін қанша жылу мөлшері қажет? ІІ нұсқа № 3. Қайнау температурасында тұрған спиртті буға айналдыру үшін360 кДж энергия жұмсалды. Буланған спирттің массасын анықтандар. № 5.Графиктің (51-сурет) әр бөлігінде затпен жүріп жатқан процестерді атаңдар ІІІ нұсқа № 6.Температурасы 300 С-ке дейін қыздырылған глицериннің салқындау графигін салыңдар. Қоршаған ортаның температурасы 15 С. Графиктегі барлық бөлікті әріптермен белгілендер.Әр бөліктегі молекулалардың өзара әрекетін және қозғалысын МКТ негізінде сипаттандар. Әр бөлікте 1 кг глицерин үшін бөлінген жылу мөлшерін салыстырыңдар.Құрал жабдықтармен эксперимент жасау (жұптық жұмыс);
4 слайд
Критериалды бағалау
Өз ара бағалау
Шығарған есептерді
дискриптор бойынша
нәтижелерін бағалау Өзін-өзі бағалау
Шығарылған
тапсырмаларды
дескрипторға
сәйкестігін тексеру Жұмыстарын қорғау
және стикерлер
арқылы бағалау
1-топ 2-топқа, ал 2-
топ 3-топқа және
керісінше қорғайды .
Тапсырма №2
(Жұппен жұмыс)
І нұсқа 1,2 есеп
ІІ нұсқа 3,5 есеп
ІІІ нұсқа 6 есеп
Бағалау критерийлері Дескриптор
Есеп шығару үлгісін басшылыққа
алып, қайнау кезіндегі жылу
мөлшерін, меншікті булану жылуын
анықтайды, графикті сипаттайды.
1.Есепте берілген физикалық шамаларды,
анықталатын шаманы дұрыс белгіледі.
2.Шамаларды ХБЖ-ға айналдыра алды.
3.Формуланы түрлендіріп, есептеу жүргізді.
4.Графиктегі процессті түсіндіре алды .
4 слайд
Критериалды бағалау Өз ара бағалау Шығарған есептерді дискриптор бойынша нәтижелерін бағалау Өзін-өзі бағалау Шығарылған тапсырмаларды дескрипторға сәйкестігін тексеру Жұмыстарын қорғау және стикерлер арқылы бағалау 1-топ 2-топқа, ал 2- топ 3-топқа және керісінше қорғайды . Тапсырма №2 (Жұппен жұмыс) І нұсқа 1,2 есеп ІІ нұсқа 3,5 есеп ІІІ нұсқа 6 есеп Бағалау критерийлері Дескриптор Есеп шығару үлгісін басшылыққа алып, қайнау кезіндегі жылу мөлшерін, меншікті булану жылуын анықтайды, графикті сипаттайды. 1.Есепте берілген физикалық шамаларды, анықталатын шаманы дұрыс белгіледі. 2.Шамаларды ХБЖ-ға айналдыра алды. 3.Формуланы түрлендіріп, есептеу жүргізді. 4.Графиктегі процессті түсіндіре алды .