Қалдықпен бөлу формуласы презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қалдықпен бөлу формуласы презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сыныпқа математикадан презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Математика 3 - сынып

#1 слайд
Математика 3 - сынып

1 слайд

Математика 3 - сынып

Психологиялық дайындық Шырылдады қоңырау Біз сабақты бастаймыз. Партамызға отырып, Табыс тілеп көзбенен Жаңа білім алуға Алға қ

#2 слайд
Психологиялық дайындық Шырылдады қоңырау Біз сабақты бастаймыз. Партамызға отырып, Табыс тілеп көзбенен Жаңа білім алуға Алға қадам бастаймыз.

2 слайд

Психологиялық дайындық Шырылдады қоңырау Біз сабақты бастаймыз. Партамызға отырып, Табыс тілеп көзбенен Жаңа білім алуға Алға қадам бастаймыз.

Әріпті өрнек 1)Гүлнарда 15, ал Сәуледе одан а есе кем ашықхаты бар. Сәуледе қанша ашықхат бар? 2)Бидонда 20 л сүт бар. Бұл бан

#3 слайд
Әріпті өрнек 1)Гүлнарда 15, ал Сәуледе одан а есе кем ашықхаты бар. Сәуледе қанша ашықхат бар? 2)Бидонда 20 л сүт бар. Бұл банкадағы сүттен а есе артық.Банкада неше литр сүт бар? 3)17 кг кәмпитті теңдей етіп а қорапқа салды. Бір қорапта қанша килограмм кәмпит бар?

3 слайд

Әріпті өрнек 1)Гүлнарда 15, ал Сәуледе одан а есе кем ашықхаты бар. Сәуледе қанша ашықхат бар? 2)Бидонда 20 л сүт бар. Бұл банкадағы сүттен а есе артық.Банкада неше литр сүт бар? 3)17 кг кәмпитті теңдей етіп а қорапқа салды. Бір қорапта қанша килограмм кәмпит бар?

Әріпті өрнек 15:а 20:а 17:а

#4 слайд
Әріпті өрнек 15:а 20:а 17:а

4 слайд

Әріпті өрнек 15:а 20:а 17:а

Топтық жұмыс 13=5·2+3

#5 слайд
Топтық жұмыс 13=5·2+3

5 слайд

Топтық жұмыс 13=5·2+3

Топтық жұмыс А) 16=3•5+1 а=□ b=□ c=□ r=□ Ә) 17=6•2+5 a=□ b=□ c=□ r=□ Б) 15=4•3+3 a=□ b=□ c=□ r=□

#6 слайд
Топтық жұмыс А) 16=3•5+1 а=□ b=□ c=□ r=□ Ә) 17=6•2+5 a=□ b=□ c=□ r=□ Б) 15=4•3+3 a=□ b=□ c=□ r=□

6 слайд

Топтық жұмыс А) 16=3•5+1 а=□ b=□ c=□ r=□ Ә) 17=6•2+5 a=□ b=□ c=□ r=□ Б) 15=4•3+3 a=□ b=□ c=□ r=□

Топтық жұмыс А)16=3•5+1 а=16 b=3 c=5 r=1 Ә)17=6•2+5 a=17 b=6 c=2 r=5 Б)15=4•3+3 a=15 b=4 c=3

#7 слайд
Топтық жұмыс А)16=3•5+1 а=16 b=3 c=5 r=1 Ә)17=6•2+5 a=17 b=6 c=2 r=5 Б)15=4•3+3 a=15 b=4 c=3 r=3

7 слайд

Топтық жұмыс А)16=3•5+1 а=16 b=3 c=5 r=1 Ә)17=6•2+5 a=17 b=6 c=2 r=5 Б)15=4•3+3 a=15 b=4 c=3 r=3

а = b ∙ c + r, r < b Қалдықпен бөлудің формуласы

#8 слайд
а = b ∙ c + r, r < b Қалдықпен бөлудің формуласы

8 слайд

а = b ∙ c + r, r < b Қалдықпен бөлудің формуласы

Жұптық жұмыс 1)b=7, c =4, r =1 2)b=8, c =9, r =6 7·4+1=29 8·9+6=78

#9 слайд
Жұптық жұмыс 1)b=7, c =4, r =1 2)b=8, c =9, r =6 7·4+1=29 8·9+6=78

9 слайд

Жұптық жұмыс 1)b=7, c =4, r =1 2)b=8, c =9, r =6 7·4+1=29 8·9+6=78

Орындап көр Қалдық 0 болған жағдайдағы формуланы жаз. Ол кезде a, b, c мәндерін қалай айтамыз? a= b · c

#10 слайд
Орындап көр Қалдық 0 болған жағдайдағы формуланы жаз. Ол кезде a, b, c мәндерін қалай айтамыз? a= b · c

10 слайд

Орындап көр Қалдық 0 болған жағдайдағы формуланы жаз. Ол кезде a, b, c мәндерін қалай айтамыз? a= b · c

Есепті шығар а) Қоймаға 48т астықты жеткізу керек. Ол үшін 5 тонналық қанша жүк машинасы қажет болады және қанша тонна астық

#11 слайд
Есепті шығар а) Қоймаға 48т астықты жеткізу керек. Ол үшін 5 тонналық қанша жүк машинасы қажет болады және қанша тонна астық артылып қалды? ә) Бір қап қант 49кг болды. Осы қантты әрқайсысы 2кг –дық қанша қалтаға салуға болады және неше килограмм қант артылып қалады?

11 слайд

Есепті шығар а) Қоймаға 48т астықты жеткізу керек. Ол үшін 5 тонналық қанша жүк машинасы қажет болады және қанша тонна астық артылып қалды? ә) Бір қап қант 49кг болды. Осы қантты әрқайсысы 2кг –дық қанша қалтаға салуға болады және неше килограмм қант артылып қалады?

Есепті шығар Ш:48:5=9(қалд.3) Жауабы:9 машина керек және 3 т артылып қалды. Ш:49:2=24(қалд.1) Жауабы:24 қалта қажет және 1 кг

#12 слайд
Есепті шығар Ш:48:5=9(қалд.3) Жауабы:9 машина керек және 3 т артылып қалды. Ш:49:2=24(қалд.1) Жауабы:24 қалта қажет және 1 кг артылып қалды.

12 слайд

Есепті шығар Ш:48:5=9(қалд.3) Жауабы:9 машина керек және 3 т артылып қалды. Ш:49:2=24(қалд.1) Жауабы:24 қалта қажет және 1 кг артылып қалды.

Ойлан, жұптас, бөліс 25:3= 34:8= 37:7= 44:6= 17:2= 83:9= 8(қалд.1) 4(қалд

#13 слайд
Ойлан, жұптас, бөліс 25:3= 34:8= 37:7= 44:6= 17:2= 83:9= 8(қалд.1) 4(қалд.2) 5(қалд.2) 7(қалд.2) 8(қалд.1) 9(қалд.2)

13 слайд

Ойлан, жұптас, бөліс 25:3= 34:8= 37:7= 44:6= 17:2= 83:9= 8(қалд.1) 4(қалд.2) 5(қалд.2) 7(қалд.2) 8(қалд.1) 9(қалд.2)

Тест 1)Бөліндінің мәнін тап: 8:3 а) 2(қалдық 2) б) 2 (қалдық 1) в) 2 (қалдық 3) 2) Қай мысалдың жауабы дұрыс? а)1

#14 слайд
Тест 1)Бөліндінің мәнін тап: 8:3 а) 2(қалдық 2) б) 2 (қалдық 1) в) 2 (қалдық 3) 2) Қай мысалдың жауабы дұрыс? а)15:7=2 (қалдық1) б)15:7=2(қалдық2) в)15:7=3(қалдық1) 3) Қалдықпен бөлудің формуласын тап а) а= b∙c+r б) а= b∙c в) Р= а•в•с 4) Қалдық бөлгіштен қандай болу керек? а) r >b б) r<b в) r=b 5) Бөлгіш -15, бөлінді-6, қалдығы -9. Бөлінгішті тап. а) 90 б) 99 в) 30

14 слайд

Тест 1)Бөліндінің мәнін тап: 8:3 а) 2(қалдық 2) б) 2 (қалдық 1) в) 2 (қалдық 3) 2) Қай мысалдың жауабы дұрыс? а)15:7=2 (қалдық1) б)15:7=2(қалдық2) в)15:7=3(қалдық1) 3) Қалдықпен бөлудің формуласын тап а) а= b∙c+r б) а= b∙c в) Р= а•в•с 4) Қалдық бөлгіштен қандай болу керек? а) r >b б) r<b в) r=b 5) Бөлгіш -15, бөлінді-6, қалдығы -9. Бөлінгішті тап. а) 90 б) 99 в) 30

Тест 1)Бөліндінің мәнін тап: 8:3 а) 2(қалдық 2) 2) Қай мысалдың жауабы дұрыс? а)15:7=2 (қалдық1) 3) Қалдықпен бөлу

#15 слайд
Тест 1)Бөліндінің мәнін тап: 8:3 а) 2(қалдық 2) 2) Қай мысалдың жауабы дұрыс? а)15:7=2 (қалдық1) 3) Қалдықпен бөлудің формуласын тап а) а= b∙c+r 4) Қалдық бөлгіштен қандай болу керек? б) r<b 5) Бөлгіш -15, бөлінді-6, қалдығы -9. Бөлінгішті тап. б) 99

15 слайд

Тест 1)Бөліндінің мәнін тап: 8:3 а) 2(қалдық 2) 2) Қай мысалдың жауабы дұрыс? а)15:7=2 (қалдық1) 3) Қалдықпен бөлудің формуласын тап а) а= b∙c+r 4) Қалдық бөлгіштен қандай болу керек? б) r<b 5) Бөлгіш -15, бөлінді-6, қалдығы -9. Бөлінгішті тап. б) 99

Рефлексия Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. «Ашық микрофон»

#16 слайд
Рефлексия Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. «Ашық микрофон» әдісі

16 слайд

Рефлексия Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. «Ашық микрофон» әдісі

Файл форматы:
pptx
09.02.2019
1733
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі