Қалыптастырушы бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қалыптастырушы бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жас мұғалімдерге және ата-аналар үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қалыптастырушы бағалау

#1 слайд
Қалыптастырушы бағалау

1 слайд

Қалыптастырушы бағалау

 Қалыптастырушы бағалау-оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуг

#2 слайд
 Қалыптастырушы бағалау-оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.  Қалыптастырушы бағалау оқу нәтижесін жақсартуға бағытталған.

2 слайд

 Қалыптастырушы бағалау-оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.  Қалыптастырушы бағалау оқу нәтижесін жақсартуға бағытталған.

 Күнделікті алған білімнің меңгеру деңгейін анықтайды;  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді;  Кездескен қиыншы

#3 слайд
 Күнделікті алған білімнің меңгеру деңгейін анықтайды;  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді;  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.

3 слайд

 Күнделікті алған білімнің меңгеру деңгейін анықтайды;  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді;  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері:  Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды;  ҚБ тоқсандық бағаға әсер етпейді;

#4 слайд
Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері:  Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды;  ҚБ тоқсандық бағаға әсер етпейді;  Оқушылардың оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;  Әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі.  Сабақ соңында берілетін тапсырма

4 слайд

Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері:  Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды;  ҚБ тоқсандық бағаға әсер етпейді;  Оқушылардың оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;  Әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі.  Сабақ соңында берілетін тапсырма

Жаңа сабақ: Алғашқы адамдардың өмірі 1. Тақырыпты оқып, танысады. Бір-біріне мазмұндайды, түсіндіреді. 2.Топтық жұмыс: 1-топ:

#5 слайд
Жаңа сабақ: Алғашқы адамдардың өмірі 1. Тақырыпты оқып, танысады. Бір-біріне мазмұндайды, түсіндіреді. 2.Топтық жұмыс: 1-топ: Алғашқы адамдар. 2-топ: Саналы адам 3. Жұппен жұмыс: Адамның пайда болуы туралы көзқарастар. 4. Жеке жұмыс: Кесте толтыру. Адамзаттың даму барысы

5 слайд

Жаңа сабақ: Алғашқы адамдардың өмірі 1. Тақырыпты оқып, танысады. Бір-біріне мазмұндайды, түсіндіреді. 2.Топтық жұмыс: 1-топ: Алғашқы адамдар. 2-топ: Саналы адам 3. Жұппен жұмыс: Адамның пайда болуы туралы көзқарастар. 4. Жеке жұмыс: Кесте толтыру. Адамзаттың даму барысы

Тапсырманың жауабы:  1. Архантроп – ең ежелгі маймыл тектес адам. Маймылдан айырмашылығы ми көлемінің 650 см 3 асып түскен.

#6 слайд
Тапсырманың жауабы:  1. Архантроп – ең ежелгі маймыл тектес адам. Маймылдан айырмашылығы ми көлемінің 650 см 3 асып түскен.  2. Палеоантроп – епті адам, австралопитек түріне жататын ең алғашқы адамдар. Тастан құрал жасаған. Қару-жарақ жасай білді.  3. Синантроп пен питекантроп – тік жүретін адамдар. Неандерталдықтарға жататын алғашқы адамдар. 1 млн жыл бұрын Қазақстанда өмір сүрген.  4. Неандерталь – күркелерде тұрды, от жақты, діни түсініктері қалыптасқан. Тас дәуірінің соңында жойылып кеткен.  5. Кроманьон – Франциядан табылды. 40-35 мың жыл бұрын қалыптасқан. Алғашқы саналы адам.

6 слайд

Тапсырманың жауабы:  1. Архантроп – ең ежелгі маймыл тектес адам. Маймылдан айырмашылығы ми көлемінің 650 см 3 асып түскен.  2. Палеоантроп – епті адам, австралопитек түріне жататын ең алғашқы адамдар. Тастан құрал жасаған. Қару-жарақ жасай білді.  3. Синантроп пен питекантроп – тік жүретін адамдар. Неандерталдықтарға жататын алғашқы адамдар. 1 млн жыл бұрын Қазақстанда өмір сүрген.  4. Неандерталь – күркелерде тұрды, от жақты, діни түсініктері қалыптасқан. Тас дәуірінің соңында жойылып кеткен.  5. Кроманьон – Франциядан табылды. 40-35 мың жыл бұрын қалыптасқан. Алғашқы саналы адам.

Кері байланыстың тиімділігі

#7 слайд
Кері байланыстың тиімділігі

7 слайд

Кері байланыстың тиімділігі

Бұрын Қазір Мұғалім бағалайды Өзін-өзі бағалайды, өзара бағалау, топтық бағалау Қатесін мұғалім жөндейді Өз қатесін іздеп тауы

#8 слайд
Бұрын Қазір Мұғалім бағалайды Өзін-өзі бағалайды, өзара бағалау, топтық бағалау Қатесін мұғалім жөндейді Өз қатесін іздеп тауып, жөндейді, соның негізінде күнделікті алған білімінің деңгейін анықтайды Баға қойылады Баға, балл қойылмайды Баға тоқсандық бағаға әсер етеді тоқсандық бағаға әсер етпейді Қатесін жөндеуге мүмкіндік болмайды Қателерін жөндеуге мүмкіндік беріледі Әр сабақта үнемі қолданылмайтын Әр сабақта үздіксіз қолданылады

8 слайд

Бұрын Қазір Мұғалім бағалайды Өзін-өзі бағалайды, өзара бағалау, топтық бағалау Қатесін мұғалім жөндейді Өз қатесін іздеп тауып, жөндейді, соның негізінде күнделікті алған білімінің деңгейін анықтайды Баға қойылады Баға, балл қойылмайды Баға тоқсандық бағаға әсер етеді тоқсандық бағаға әсер етпейді Қатесін жөндеуге мүмкіндік болмайды Қателерін жөндеуге мүмкіндік беріледі Әр сабақта үнемі қолданылмайтын Әр сабақта үздіксіз қолданылады

#9 слайд

9 слайд

Файл форматы:
pptx
18.04.2021
660
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі