Материалдар / Қалыптастырушы бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қалыптастырушы бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жас мұғалімдерге және ата-аналар үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2021
573
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қалыптастырушы бағалау

1 слайд
Қалыптастырушы бағалау

1 слайд

Қалыптастырушы бағалау

 Қалыптастырушы бағалау-оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуг

2 слайд
 Қалыптастырушы бағалау-оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.  Қалыптастырушы бағалау оқу нәтижесін жақсартуға бағытталған.

2 слайд

 Қалыптастырушы бағалау-оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.  Қалыптастырушы бағалау оқу нәтижесін жақсартуға бағытталған.

 Күнделікті алған білімнің меңгеру деңгейін анықтайды;  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді;  Кездескен қиыншы

3 слайд
 Күнделікті алған білімнің меңгеру деңгейін анықтайды;  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді;  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.

3 слайд

 Күнделікті алған білімнің меңгеру деңгейін анықтайды;  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді;  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері:  Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды;  ҚБ тоқсандық бағаға әсер етпейді;

4 слайд
Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері:  Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды;  ҚБ тоқсандық бағаға әсер етпейді;  Оқушылардың оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;  Әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі.  Сабақ соңында берілетін тапсырма

4 слайд

Қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктері:  Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды;  ҚБ тоқсандық бағаға әсер етпейді;  Оқушылардың оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;  Әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі.  Сабақ соңында берілетін тапсырма

Жаңа сабақ: Алғашқы адамдардың өмірі 1. Тақырыпты оқып, танысады. Бір-біріне мазмұндайды, түсіндіреді. 2.Топтық жұмыс: 1-топ:

5 слайд
Жаңа сабақ: Алғашқы адамдардың өмірі 1. Тақырыпты оқып, танысады. Бір-біріне мазмұндайды, түсіндіреді. 2.Топтық жұмыс: 1-топ: Алғашқы адамдар. 2-топ: Саналы адам 3. Жұппен жұмыс: Адамның пайда болуы туралы көзқарастар. 4. Жеке жұмыс: Кесте толтыру. Адамзаттың даму барысы

5 слайд

Жаңа сабақ: Алғашқы адамдардың өмірі 1. Тақырыпты оқып, танысады. Бір-біріне мазмұндайды, түсіндіреді. 2.Топтық жұмыс: 1-топ: Алғашқы адамдар. 2-топ: Саналы адам 3. Жұппен жұмыс: Адамның пайда болуы туралы көзқарастар. 4. Жеке жұмыс: Кесте толтыру. Адамзаттың даму барысы

Тапсырманың жауабы:  1. Архантроп – ең ежелгі маймыл тектес адам. Маймылдан айырмашылығы ми көлемінің 650 см 3 асып түскен.

6 слайд
Тапсырманың жауабы:  1. Архантроп – ең ежелгі маймыл тектес адам. Маймылдан айырмашылығы ми көлемінің 650 см 3 асып түскен.  2. Палеоантроп – епті адам, австралопитек түріне жататын ең алғашқы адамдар. Тастан құрал жасаған. Қару-жарақ жасай білді.  3. Синантроп пен питекантроп – тік жүретін адамдар. Неандерталдықтарға жататын алғашқы адамдар. 1 млн жыл бұрын Қазақстанда өмір сүрген.  4. Неандерталь – күркелерде тұрды, от жақты, діни түсініктері қалыптасқан. Тас дәуірінің соңында жойылып кеткен.  5. Кроманьон – Франциядан табылды. 40-35 мың жыл бұрын қалыптасқан. Алғашқы саналы адам.

6 слайд

Тапсырманың жауабы:  1. Архантроп – ең ежелгі маймыл тектес адам. Маймылдан айырмашылығы ми көлемінің 650 см 3 асып түскен.  2. Палеоантроп – епті адам, австралопитек түріне жататын ең алғашқы адамдар. Тастан құрал жасаған. Қару-жарақ жасай білді.  3. Синантроп пен питекантроп – тік жүретін адамдар. Неандерталдықтарға жататын алғашқы адамдар. 1 млн жыл бұрын Қазақстанда өмір сүрген.  4. Неандерталь – күркелерде тұрды, от жақты, діни түсініктері қалыптасқан. Тас дәуірінің соңында жойылып кеткен.  5. Кроманьон – Франциядан табылды. 40-35 мың жыл бұрын қалыптасқан. Алғашқы саналы адам.

Кері байланыстың тиімділігі

7 слайд
Кері байланыстың тиімділігі

7 слайд

Кері байланыстың тиімділігі

Бұрын Қазір Мұғалім бағалайды Өзін-өзі бағалайды, өзара бағалау, топтық бағалау Қатесін мұғалім жөндейді Өз қатесін іздеп тауы

8 слайд
Бұрын Қазір Мұғалім бағалайды Өзін-өзі бағалайды, өзара бағалау, топтық бағалау Қатесін мұғалім жөндейді Өз қатесін іздеп тауып, жөндейді, соның негізінде күнделікті алған білімінің деңгейін анықтайды Баға қойылады Баға, балл қойылмайды Баға тоқсандық бағаға әсер етеді тоқсандық бағаға әсер етпейді Қатесін жөндеуге мүмкіндік болмайды Қателерін жөндеуге мүмкіндік беріледі Әр сабақта үнемі қолданылмайтын Әр сабақта үздіксіз қолданылады

8 слайд

Бұрын Қазір Мұғалім бағалайды Өзін-өзі бағалайды, өзара бағалау, топтық бағалау Қатесін мұғалім жөндейді Өз қатесін іздеп тауып, жөндейді, соның негізінде күнделікті алған білімінің деңгейін анықтайды Баға қойылады Баға, балл қойылмайды Баға тоқсандық бағаға әсер етеді тоқсандық бағаға әсер етпейді Қатесін жөндеуге мүмкіндік болмайды Қателерін жөндеуге мүмкіндік беріледі Әр сабақта үнемі қолданылмайтын Әр сабақта үздіксіз қолданылады

9 слайд

9 слайд