Қамқорлық жасау” дегенді қалай түсінесің бе?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қамқорлық жасау” дегенді қалай түсінесің бе?

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге дайын слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“Қамқорлық жасау” дегенді қалай түсінесің? мектепалды даярлық «а» тобы Абдешева Т.Б. Жалпы білім беретін №28 орта мектеп

#1 слайд
“Қамқорлық жасау” дегенді қалай түсінесің? мектепалды даярлық «а» тобы Абдешева Т.Б. Жалпы білім беретін №28 орта мектеп

1 слайд

“Қамқорлық жасау” дегенді қалай түсінесің? мектепалды даярлық «а» тобы Абдешева Т.Б. Жалпы білім беретін №28 орта мектеп

Мақсаты: •0.4.3.3. Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың тәсілдерін түсіндіру, оларды атай білу.

#2 слайд
Мақсаты: •0.4.3.3. Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың тәсілдерін түсіндіру, оларды атай білу.

2 слайд

Мақсаты: •0.4.3.3. Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың тәсілдерін түсіндіру, оларды атай білу.

Жоспар: 1.Амандасу. •2.Миға шабуыл: Табиғат дегеніміз не? •3. Жаңа сабақ тақырыбына мақсат қою.Ойын өлең “Торғай”. Суреттерді

#3 слайд
Жоспар: 1.Амандасу. •2.Миға шабуыл: Табиғат дегеніміз не? •3. Жаңа сабақ тақырыбына мақсат қою.Ойын өлең “Торғай”. Суреттерді жинау. •4. Топтастыру. •А.Вивальди “Табиғаттың оянуы” Көктем - аудиожазбасын тыңдау. •5. Б. Соқпақпаевтың «Қамқорлық» әңгімесі. Болжам жасату -Табиғатқа қамқорлыққа не жатады? •6. Презентация бойынша жұмыс • 7 «Бұрыштар» сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Қамқорлық жасау керек пе, керек емес пе? Топтарда түсіндірту. Тірек сөздер• ықтимал • болжамдайық • мүмкін • солай дейік • ал, егер… •8. д/о -«Егер де не болар еді?» •9. Сергіту •10. Шығармашылық жұмыстар Әліппе-дәптермен жұмыс 1 топ-1-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді; 2 -топ Суреттер бойынша әңгіме құрастырады, 3- топ ережелер құрастырады •11. д/о - «Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс?» Өзекті мәселе. Зерттеу. •12. Болжамдар ұсынуды сұрау. Қорытындылау. •13 Рефлексивті бағалау. Бағдаршам әдісі.

3 слайд

Жоспар: 1.Амандасу. •2.Миға шабуыл: Табиғат дегеніміз не? •3. Жаңа сабақ тақырыбына мақсат қою.Ойын өлең “Торғай”. Суреттерді жинау. •4. Топтастыру. •А.Вивальди “Табиғаттың оянуы” Көктем - аудиожазбасын тыңдау. •5. Б. Соқпақпаевтың «Қамқорлық» әңгімесі. Болжам жасату -Табиғатқа қамқорлыққа не жатады? •6. Презентация бойынша жұмыс • 7 «Бұрыштар» сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Қамқорлық жасау керек пе, керек емес пе? Топтарда түсіндірту. Тірек сөздер• ықтимал • болжамдайық • мүмкін • солай дейік • ал, егер… •8. д/о -«Егер де не болар еді?» •9. Сергіту •10. Шығармашылық жұмыстар Әліппе-дәптермен жұмыс 1 топ-1-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді; 2 -топ Суреттер бойынша әңгіме құрастырады, 3- топ ережелер құрастырады •11. д/о - «Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс?» Өзекті мәселе. Зерттеу. •12. Болжамдар ұсынуды сұрау. Қорытындылау. •13 Рефлексивті бағалау. Бағдаршам әдісі.

Амандасу. “Миға шабуыл” •Арайлап таң атты •Алтын сәуле таратты •Қайырлы таң, балалар! •Сәлеметсіздер ме! •Миға шабуыл: Табиғат д

#4 слайд
Амандасу. “Миға шабуыл” •Арайлап таң атты •Алтын сәуле таратты •Қайырлы таң, балалар! •Сәлеметсіздер ме! •Миға шабуыл: Табиғат дегеніміз не? •Табиғатты нешеге бөлеміз? Қандай-қандай? •Тірі табиғатқа не жатады? •Табиғат туралы не білесіңдер? •- Табиғат адам үшін жаралыпты Бар қызық табиғаттан таралыпты. • -Табиғат әсемдіктің төркінісің Ән саламын бір сенің көркің үшін. •-Табиғат -кенің ғой, ауырсаң емің ғой.

4 слайд

Амандасу. “Миға шабуыл” •Арайлап таң атты •Алтын сәуле таратты •Қайырлы таң, балалар! •Сәлеметсіздер ме! •Миға шабуыл: Табиғат дегеніміз не? •Табиғатты нешеге бөлеміз? Қандай-қандай? •Тірі табиғатқа не жатады? •Табиғат туралы не білесіңдер? •- Табиғат адам үшін жаралыпты Бар қызық табиғаттан таралыпты. • -Табиғат әсемдіктің төркінісің Ән саламын бір сенің көркің үшін. •-Табиғат -кенің ғой, ауырсаң емің ғой.

Қызығушылығын ояту •Ойын-өлең: Торғай •Торғай –торғай торғайсың •Жақын келіп қонғайсың •Жем шашайын тойып ал, •Сонда аязға тоңба

#5 слайд
Қызығушылығын ояту •Ойын-өлең: Торғай •Торғай –торғай торғайсың •Жақын келіп қонғайсың •Жем шашайын тойып ал, •Сонда аязға тоңбайсың. Суреттерді жинау. (Қамқорлық). Топтастыру

5 слайд

Қызығушылығын ояту •Ойын-өлең: Торғай •Торғай –торғай торғайсың •Жақын келіп қонғайсың •Жем шашайын тойып ал, •Сонда аязға тоңбайсың. Суреттерді жинау. (Қамқорлық). Топтастыру

Вивальди

#6 слайд
Вивальди

6 слайд

Вивальди

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

•Б. Соқпақпаевтың «Қамқорлық» әңгімесі. Болжам жасату -Табиғатқа қамқорлыққа не жатады?

#9 слайд
•Б. Соқпақпаевтың «Қамқорлық» әңгімесі. Болжам жасату -Табиғатқа қамқорлыққа не жатады?

9 слайд

•Б. Соқпақпаевтың «Қамқорлық» әңгімесі. Болжам жасату -Табиғатқа қамқорлыққа не жатады?

Қандай заң бұзылды?

#10 слайд
Қандай заң бұзылды?

10 слайд

Қандай заң бұзылды?

“Бұрыштар” сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Қамқорлық жасау керек пе, керек емес пе? Топтарда түсіндірту. Тірек сөздер• ықтимал

#11 слайд
“Бұрыштар” сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Қамқорлық жасау керек пе, керек емес пе? Топтарда түсіндірту. Тірек сөздер• ықтимал • болжамдайық • мүмкін • солай дейік • ал, егер…

11 слайд

“Бұрыштар” сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Қамқорлық жасау керек пе, керек емес пе? Топтарда түсіндірту. Тірек сөздер• ықтимал • болжамдайық • мүмкін • солай дейік • ал, егер…

д/о -«Егер де ...не болар еді?» •Егер күн шықпаса не болар еді? •Егер ағаш отырғызбасақ, оларды күтпесек не болар еді? •Ағаштар

#12 слайд
д/о -«Егер де ...не болар еді?» •Егер күн шықпаса не болар еді? •Егер ағаш отырғызбасақ, оларды күтпесек не болар еді? •Ағаштарды кесіп тастасақ не болар еді? •Егер қоқыстарды жинамасақ не болар еді?

12 слайд

д/о -«Егер де ...не болар еді?» •Егер күн шықпаса не болар еді? •Егер ағаш отырғызбасақ, оларды күтпесек не болар еді? •Ағаштарды кесіп тастасақ не болар еді? •Егер қоқыстарды жинамасақ не болар еді?

#13 слайд

13 слайд

Шығармашылық жұмыстар •Әліппе-дәптермен жұмыс • 1 топ-1-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді; •2 -топ Суреттер бойынша

#14 слайд
Шығармашылық жұмыстар •Әліппе-дәптермен жұмыс • 1 топ-1-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді; •2 -топ Суреттер бойынша әңгіме құрастырады; • 3- топ табиғатты қорғау туралы ережелер құрастырады .

14 слайд

Шығармашылық жұмыстар •Әліппе-дәптермен жұмыс • 1 топ-1-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді; •2 -топ Суреттер бойынша әңгіме құрастырады; • 3- топ табиғатты қорғау туралы ережелер құрастырады .

д/о - «Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс?» •Дұрысын сол жаққа, бұрысын оң жаққа ілу. /сурет бойынша/ Өзекті мәселе. Зерттеу.

#15 слайд
д/о - «Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс?» •Дұрысын сол жаққа, бұрысын оң жаққа ілу. /сурет бойынша/ Өзекті мәселе. Зерттеу.

15 слайд

д/о - «Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс?» •Дұрысын сол жаққа, бұрысын оң жаққа ілу. /сурет бойынша/ Өзекті мәселе. Зерттеу.

Қорытынды •Табиғатқа қамқорлық – табиғатты зиян заттардан қорғап, оны сақтап қалу. Пайдалы іс ­әрекет – нәтижесінде жақсы көр

#16 слайд
Қорытынды •Табиғатқа қамқорлық – табиғатты зиян заттардан қорғап, оны сақтап қалу. Пайдалы іс ­әрекет – нәтижесінде жақсы көрсеткіштер болатын іс- әрекет. Зиян келтіретін амалдар – өзінен кейін жамандық қана қалдыратын амалдар. •Жануарларға тіршілік үшін жылу, тамақ, су және ауа керек. Өсімдіктерге де осы компоненттер қажет. Жануарлар мен өсімдіктерді қорғау арқылы, біз табиғатты қорғаймыз. Сондықтан жануарлар мен өсімдіктер әлемін қорғау біздің парызымыз.

16 слайд

Қорытынды •Табиғатқа қамқорлық – табиғатты зиян заттардан қорғап, оны сақтап қалу. Пайдалы іс ­әрекет – нәтижесінде жақсы көрсеткіштер болатын іс- әрекет. Зиян келтіретін амалдар – өзінен кейін жамандық қана қалдыратын амалдар. •Жануарларға тіршілік үшін жылу, тамақ, су және ауа керек. Өсімдіктерге де осы компоненттер қажет. Жануарлар мен өсімдіктерді қорғау арқылы, біз табиғатты қорғаймыз. Сондықтан жануарлар мен өсімдіктер әлемін қорғау біздің парызымыз.

#17 слайд

17 слайд

Файл форматы:
pptx
13.06.2018
1034
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі