Қамқорлық жасау” дегенді қалай түсінесің бе?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“Қамқорлық жасау” дегенді
қалай түсінесің?
мектепалды
даярлық «а» тобы
Абдешева Т.Б.
Жалпы білім беретін №28 орта мектеп
1 слайд
“Қамқорлық жасау” дегенді қалай түсінесің? мектепалды даярлық «а» тобы Абдешева Т.Б. Жалпы білім беретін №28 орта мектеп
2 слайд
Мақсаты:
•0.4.3.3. Өсімдіктер мен жануарларға күтім
жасаудың тәсілдерін түсіндіру, оларды атай
білу.
2 слайд
Мақсаты: •0.4.3.3. Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың тәсілдерін түсіндіру, оларды атай білу.
3 слайд
Жоспар:
1.Амандасу.
•2.Миға шабуыл: Табиғат дегеніміз не?
•3. Жаңа сабақ тақырыбына мақсат қою.Ойын өлең “Торғай”. Суреттерді жинау.
•4. Топтастыру.
•А.Вивальди “Табиғаттың оянуы” Көктем - аудиожазбасын тыңдау.
•5. Б. Соқпақпаевтың «Қамқорлық» әңгімесі. Болжам жасату -Табиғатқа қамқорлыққа не жатады?
•6. Презентация бойынша жұмыс
•
7 «Бұрыштар» сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Қамқорлық жасау керек пе, керек емес пе?
Топтарда түсіндірту. Тірек сөздер• ықтимал • болжамдайық • мүмкін • солай дейік • ал, егер…
•8. д/о -«Егер де не болар еді?»
•9. Сергіту
•10. Шығармашылық жұмыстар Әліппе-дәптермен жұмыс 1 топ-1-тапсырма бойынша сұрақтарға
жауап береді; 2 -топ Суреттер бойынша әңгіме құрастырады, 3- топ ережелер құрастырады
•11. д/о - «Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс?» Өзекті мәселе. Зерттеу.
•12. Болжамдар ұсынуды сұрау. Қорытындылау.
•13 Рефлексивті бағалау. Бағдаршам әдісі.
3 слайд
Жоспар: 1.Амандасу. •2.Миға шабуыл: Табиғат дегеніміз не? •3. Жаңа сабақ тақырыбына мақсат қою.Ойын өлең “Торғай”. Суреттерді жинау. •4. Топтастыру. •А.Вивальди “Табиғаттың оянуы” Көктем - аудиожазбасын тыңдау. •5. Б. Соқпақпаевтың «Қамқорлық» әңгімесі. Болжам жасату -Табиғатқа қамқорлыққа не жатады? •6. Презентация бойынша жұмыс • 7 «Бұрыштар» сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Қамқорлық жасау керек пе, керек емес пе? Топтарда түсіндірту. Тірек сөздер• ықтимал • болжамдайық • мүмкін • солай дейік • ал, егер… •8. д/о -«Егер де не болар еді?» •9. Сергіту •10. Шығармашылық жұмыстар Әліппе-дәптермен жұмыс 1 топ-1-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді; 2 -топ Суреттер бойынша әңгіме құрастырады, 3- топ ережелер құрастырады •11. д/о - «Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс?» Өзекті мәселе. Зерттеу. •12. Болжамдар ұсынуды сұрау. Қорытындылау. •13 Рефлексивті бағалау. Бағдаршам әдісі.
4 слайд
Амандасу. “Миға шабуыл”
•Арайлап таң атты
•Алтын сәуле таратты
•Қайырлы таң, балалар!
•Сәлеметсіздер ме!
•Миға шабуыл: Табиғат дегеніміз не?
•Табиғатты нешеге бөлеміз? Қандай-қандай?
•Тірі табиғатқа не жатады?
•Табиғат туралы не білесіңдер?
•- Табиғат адам үшін жаралыпты
Бар қызық табиғаттан таралыпты.
• -Табиғат әсемдіктің төркінісің
Ән саламын бір сенің көркің үшін.
•-Табиғат -кенің ғой, ауырсаң емің ғой.
4 слайд
Амандасу. “Миға шабуыл” •Арайлап таң атты •Алтын сәуле таратты •Қайырлы таң, балалар! •Сәлеметсіздер ме! •Миға шабуыл: Табиғат дегеніміз не? •Табиғатты нешеге бөлеміз? Қандай-қандай? •Тірі табиғатқа не жатады? •Табиғат туралы не білесіңдер? •- Табиғат адам үшін жаралыпты Бар қызық табиғаттан таралыпты. • -Табиғат әсемдіктің төркінісің Ән саламын бір сенің көркің үшін. •-Табиғат -кенің ғой, ауырсаң емің ғой.
5 слайд
Қызығушылығын ояту
•Ойын-өлең: Торғай
•Торғай –торғай торғайсың
•Жақын келіп қонғайсың
•Жем шашайын тойып ал,
•Сонда аязға тоңбайсың.
Суреттерді жинау. (Қамқорлық). Топтастыру
5 слайд
Қызығушылығын ояту •Ойын-өлең: Торғай •Торғай –торғай торғайсың •Жақын келіп қонғайсың •Жем шашайын тойып ал, •Сонда аязға тоңбайсың. Суреттерді жинау. (Қамқорлық). Топтастыру
6 слайд
Вивальди
6 слайд
Вивальди
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
•Б. Соқпақпаевтың «Қамқорлық» әңгімесі.
Болжам жасату -Табиғатқа қамқорлыққа не
жатады?
9 слайд
•Б. Соқпақпаевтың «Қамқорлық» әңгімесі. Болжам жасату -Табиғатқа қамқорлыққа не жатады?
10 слайд
Қандай заң бұзылды?
10 слайд
Қандай заң бұзылды?
11 слайд
“Бұрыштар” сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы.
Қамқорлық жасау керек пе, керек емес пе? Топтарда түсіндірту. Тірек сөздер• ықтимал • болжамдайық • мүмкін • солай дейік • ал, егер…
11 слайд
“Бұрыштар” сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Қамқорлық жасау керек пе, керек емес пе? Топтарда түсіндірту. Тірек сөздер• ықтимал • болжамдайық • мүмкін • солай дейік • ал, егер…
12 слайд
д/о -«Егер де ...не болар еді?»
•Егер күн шықпаса не болар еді?
•Егер ағаш отырғызбасақ, оларды күтпесек
не болар еді?
•Ағаштарды кесіп тастасақ не болар еді?
•Егер қоқыстарды жинамасақ не болар еді?
12 слайд
д/о -«Егер де ...не болар еді?» •Егер күн шықпаса не болар еді? •Егер ағаш отырғызбасақ, оларды күтпесек не болар еді? •Ағаштарды кесіп тастасақ не болар еді? •Егер қоқыстарды жинамасақ не болар еді?
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Шығармашылық жұмыстар
•Әліппе-дәптермен жұмыс
• 1 топ-1-тапсырма бойынша сұрақтарға
жауап береді;
•2 -топ Суреттер бойынша әңгіме
құрастырады;
• 3- топ табиғатты қорғау туралы ережелер
құрастырады .
14 слайд
Шығармашылық жұмыстар •Әліппе-дәптермен жұмыс • 1 топ-1-тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді; •2 -топ Суреттер бойынша әңгіме құрастырады; • 3- топ табиғатты қорғау туралы ережелер құрастырады .
15 слайд
д/о - «Қайсысы дұрыс, қайсысы
бұрыс?»
•Дұрысын сол жаққа, бұрысын оң жаққа
ілу. /сурет бойынша/
Өзекті мәселе. Зерттеу.
15 слайд
д/о - «Қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс?» •Дұрысын сол жаққа, бұрысын оң жаққа ілу. /сурет бойынша/ Өзекті мәселе. Зерттеу.
16 слайд
Қорытынды
•Табиғатқа қамқорлық – табиғатты зиян заттардан
қорғап, оны сақтап қалу. Пайдалы іс
әрекет
–
нәтижесінде жақсы көрсеткіштер болатын іс-
әрекет. Зиян келтіретін амалдар – өзінен кейін
жамандық қана қалдыратын амалдар.
•Жануарларға тіршілік үшін жылу, тамақ, су және
ауа керек. Өсімдіктерге де осы компоненттер
қажет. Жануарлар мен өсімдіктерді қорғау
арқылы, біз табиғатты қорғаймыз. Сондықтан
жануарлар мен өсімдіктер әлемін қорғау біздің
парызымыз.
16 слайд
Қорытынды •Табиғатқа қамқорлық – табиғатты зиян заттардан қорғап, оны сақтап қалу. Пайдалы іс әрекет – нәтижесінде жақсы көрсеткіштер болатын іс- әрекет. Зиян келтіретін амалдар – өзінен кейін жамандық қана қалдыратын амалдар. •Жануарларға тіршілік үшін жылу, тамақ, су және ауа керек. Өсімдіктерге де осы компоненттер қажет. Жануарлар мен өсімдіктерді қорғау арқылы, біз табиғатты қорғаймыз. Сондықтан жануарлар мен өсімдіктер әлемін қорғау біздің парызымыз.
17 слайд
17 слайд