Материалдар / Қанайналым мүшелері- жануарлардағы тасымал
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қанайналым мүшелері- жануарлардағы тасымал

Материал туралы қысқаша түсінік
Буылтық құрттарда эффективті траспорттық жүйе пайда болады – қан тасымалдаушы. Ол бойлай орналасқан бір-бірімен сақина арқылы байланысқан қуыстардан тұрады. Ірі қуыстардан мүшелерге одан кішіргі таралады, олар тармақталып капиллярларды түзеді. Қантамырлары қанайналымды – қанның үздіксіз айналымын, қамтамасыз етеді. Тұйықталған қанайналым дегеніміз – қанның дене қуысына түспей тамырлар арқылы қозғалуын атаймыз. Буылтық құрттарда жүрек жоқ, алайда қанның қозғалысы арқа қуысының бұлшық етінің және ішектің алдыңғы жағындағы сақиналы қуыстардың жиырылуы арқылы жүзеге асырылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2018
1607
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
7.2.1.Заттардың тасмалдануы Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылттық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар Оқу м

1 слайд
7.2.1.Заттардың тасмалдануы Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылттық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар Оқу мақсаты 7.1.3.6- жануарларда заттар тасмалына қатысатын мүшелерді танып білу Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жануарларда заттар тасмалына қатысатын мүшелерді танып біледі Басым бөлігі: Жануарлардың заттар тасмалына қатысатын мүшелер жүйесінің қызметін суретімен сипаттап, талқылайды .   Кейбір оқушылар: Жануарлардың зат тасмалына қатысатын мүшелердің қызметін жіктеп, мысал келтіреді.Курганова Нагима Батировна № 228 Шәймерден Бәкіров атындағы орта мектеп Бағалау критерийі: Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі .Құндылықтарға баулу Мемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты экономикадағы өрлеудің, білім беру, денсаулық сақтау жүйесін дамытуға баулу.

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал туғызамын. Шеңбер бойымен Сағат тілімен оқушыларды жыл мезгіліне

2 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал туғызамын. Шеңбер бойымен Сағат тілімен оқушыларды жыл мезгіліне байланысты 4 топқа бөлемін. І- топ «Қыс» ІІ- топ «Көктем» ІІІ- топ «Жаз» ІV- топ «Күз» Сабақтың ортасы Үй тапсырмасын сұрау. «Конверт» әдісі . Әр топқа конверттер сұрақтар таратылып беріледі. Бағалау. «Попкорн» әдісі арқылы.   Жаңа сабақ материалын игерту.   «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі. (топтық жұмыс) І- топ «Қыс» . Жануарлар организмінде заттардың тасымалдануының маңызы ІІ- топ «Көктем» Қан айналу жүйесінің типтері ІІІ- топ «Жаз» Тыныс алу жүйесі ІV- топ «Күз» Зәр жығару жүйесі Жаңа тақырып бойынша мәтін 4 топқа бөлініп беріледі. «Галерея» әдісі арқылы постер қорғайды.   Бағалау. «Қолтаңба» әдісі   Сергіту сәті. «Көңілді күн» бейнежазба  

1-тапсырма. Ашық және тұйық қанайналым жүйесінің ұқсастығы мен айырмашылығын «Венн диаграммасын» толтыру . Дискриптор: 1.Ашық

3 слайд
1-тапсырма. Ашық және тұйық қанайналым жүйесінің ұқсастығы мен айырмашылығын «Венн диаграммасын» толтыру . Дискриптор: 1.Ашық қанайналым жүйесін сипаттайды 1 б 2.Тұйық қанайналым жүйесін сипаттайды 1 б 3.Ашық және тұйық қанайналым жүйесінің ұқсастықтарын сипаттайды 1 б 2-тапсырма. Кестеге мұқият қараңыз.Суреттерге сәйкес келетін затарды тасмалдауға қатысатын мүшелер жүйесін атын дұрыс тауып жазыңыз. Дискриптор: 1.Қан айналым жүйесін сәйкестендіреді 2.Тыныс алу мүшесін сәйкестендіреді 3.Зәр шығару жүйесін сәйкестендіреді

3-тапсырма. Кестеге мұқият қараңыз.Кестеде көрсетілген тыныс алу мен зәр шығару жүйесінің салыстыру кестесін толтырамыз. Д

4 слайд
3-тапсырма. Кестеге мұқият қараңыз.Кестеде көрсетілген тыныс алу мен зәр шығару жүйесінің салыстыру кестесін толтырамыз.   Дескриптор : 1.Қарапайымдардың зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 2.Жауынқұрттың зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 3.Жәндіктердің зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 4.Былқылдақденелілердің зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 5.Балықтардың зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 6.Сүтқоректілердің зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б Барлығы :12 балл   Бағалау: «ТОДҚ» әдісі

Сабақтың соңы Кері байланыс: «Борт журналы» Бұл тақырып бойынша бұр

5 слайд
Сабақтың соңы Кері байланыс: «Борт журналы» Бұл тақырып бойынша бұрыннан білетінім ……………………………………………  Жаңадан оқып үйренгенім ………………………… ..............................   Тың ақпарат ----------------------------------------------------- Бағалау. Үйге тапсырма:Осы тақырыпқа байланысты қызықты ақпарат жинап келу .