Материалдар / Қанайналым мүшелері- жануарлардағы тасымал

Қанайналым мүшелері- жануарлардағы тасымал

Материал туралы қысқаша түсінік
Буылтық құрттарда эффективті траспорттық жүйе пайда болады – қан тасымалдаушы. Ол бойлай орналасқан бір-бірімен сақина арқылы байланысқан қуыстардан тұрады. Ірі қуыстардан мүшелерге одан кішіргі таралады, олар тармақталып капиллярларды түзеді. Қантамырлары қанайналымды – қанның үздіксіз айналымын, қамтамасыз етеді. Тұйықталған қанайналым дегеніміз – қанның дене қуысына түспей тамырлар арқылы қозғалуын атаймыз. Буылтық құрттарда жүрек жоқ, алайда қанның қозғалысы арқа қуысының бұлшық етінің және ішектің алдыңғы жағындағы сақиналы қуыстардың жиырылуы арқылы жүзеге асырылады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
13 Ақпан 2018
1913
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
7.2.1.Заттардың тасмалдануы Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылттық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және ом

1 слайд
7.2.1.Заттардың тасмалдануы Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылттық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар Оқу мақсаты 7.1.3.6- жануарларда заттар тасмалына қатысатын мүшелерді танып білу Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жануарларда заттар тасмалына қатысатын мүшелерді танып біледі Басым бөлігі: Жануарлардың заттар тасмалына қатысатын мүшелер жүйесінің қызметін суретімен сипаттап, талқылайды.   Кейбір оқушылар: Жануарлардың зат тасмалына қатысатын мүшелердің қызметін жіктеп, мысал келтіреді. Курганова Нагима Батировна № 228 Шәймерден Бәкіров атындағы орта мектеп Бағалау критерийі: Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі. Құндылықтарға баулу Мемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты экономикадағы өрлеудің, білім беру, денсаулық сақтау жүйесін дамытуға баулу.

1 слайд

7.2.1.Заттардың тасмалдануы Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылттық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар Оқу мақсаты 7.1.3.6- жануарларда заттар тасмалына қатысатын мүшелерді танып білу Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жануарларда заттар тасмалына қатысатын мүшелерді танып біледі Басым бөлігі: Жануарлардың заттар тасмалына қатысатын мүшелер жүйесінің қызметін суретімен сипаттап, талқылайды.   Кейбір оқушылар: Жануарлардың зат тасмалына қатысатын мүшелердің қызметін жіктеп, мысал келтіреді. Курганова Нагима Батировна № 228 Шәймерден Бәкіров атындағы орта мектеп Бағалау критерийі: Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі. Құндылықтарға баулу Мемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты экономикадағы өрлеудің, білім беру, денсаулық сақтау жүйесін дамытуға баулу.

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал туғызамын. Шеңбер бойымен Сағат тілімен оқушыларды ж

2 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал туғызамын. Шеңбер бойымен Сағат тілімен оқушыларды жыл мезгіліне байланысты 4 топқа бөлемін. І- топ «Қыс» ІІ- топ «Көктем» ІІІ- топ «Жаз» ІV- топ «Күз» Сабақтың ортасы Үй тапсырмасын сұрау. «Конверт» әдісі . Әр топқа конверттер сұрақтар таратылып беріледі. Бағалау. «Попкорн» әдісі арқылы.  Жаңа сабақ материалын игерту.  «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі. (топтық жұмыс) І- топ «Қыс» .Жануарлар организмінде заттардың тасымалдануының маңызы ІІ- топ «Көктем» Қан айналу жүйесінің типтері ІІІ- топ «Жаз» Тыныс алу жүйесі ІV- топ «Күз» Зәр жығару жүйесі Жаңа тақырып бойынша мәтін 4 топқа бөлініп беріледі. «Галерея» әдісі арқылы постер қорғайды.  Бағалау. «Қолтаңба» әдісі   Сергіту сәті. «Көңілді күн» бейнежазба  

2 слайд

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал туғызамын. Шеңбер бойымен Сағат тілімен оқушыларды жыл мезгіліне байланысты 4 топқа бөлемін. І- топ «Қыс» ІІ- топ «Көктем» ІІІ- топ «Жаз» ІV- топ «Күз» Сабақтың ортасы Үй тапсырмасын сұрау. «Конверт» әдісі . Әр топқа конверттер сұрақтар таратылып беріледі. Бағалау. «Попкорн» әдісі арқылы.  Жаңа сабақ материалын игерту.  «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі. (топтық жұмыс) І- топ «Қыс» .Жануарлар организмінде заттардың тасымалдануының маңызы ІІ- топ «Көктем» Қан айналу жүйесінің типтері ІІІ- топ «Жаз» Тыныс алу жүйесі ІV- топ «Күз» Зәр жығару жүйесі Жаңа тақырып бойынша мәтін 4 топқа бөлініп беріледі. «Галерея» әдісі арқылы постер қорғайды.  Бағалау. «Қолтаңба» әдісі   Сергіту сәті. «Көңілді күн» бейнежазба  

1-тапсырма. Ашық және тұйық қанайналым жүйесінің ұқсастығы мен айырмашылығын «Венн диаграммасын» толтыру. Дискр

3 слайд
1-тапсырма. Ашық және тұйық қанайналым жүйесінің ұқсастығы мен айырмашылығын «Венн диаграммасын» толтыру. Дискриптор:1.Ашық қанайналым жүйесін сипаттайды 1 б 2.Тұйық қанайналым жүйесін сипаттайды 1 б 3.Ашық және тұйық қанайналым жүйесінің ұқсастықтарын сипаттайды 1 б 2-тапсырма. Кестеге мұқият қараңыз.Суреттерге сәйкес келетін затарды тасмалдауға қатысатын мүшелер жүйесін атын дұрыс тауып жазыңыз. Дискриптор:1.Қан айналым жүйесін сәйкестендіреді 2.Тыныс алу мүшесін сәйкестендіреді 3.Зәр шығару жүйесін сәйкестендіреді

3 слайд

1-тапсырма. Ашық және тұйық қанайналым жүйесінің ұқсастығы мен айырмашылығын «Венн диаграммасын» толтыру. Дискриптор:1.Ашық қанайналым жүйесін сипаттайды 1 б 2.Тұйық қанайналым жүйесін сипаттайды 1 б 3.Ашық және тұйық қанайналым жүйесінің ұқсастықтарын сипаттайды 1 б 2-тапсырма. Кестеге мұқият қараңыз.Суреттерге сәйкес келетін затарды тасмалдауға қатысатын мүшелер жүйесін атын дұрыс тауып жазыңыз. Дискриптор:1.Қан айналым жүйесін сәйкестендіреді 2.Тыныс алу мүшесін сәйкестендіреді 3.Зәр шығару жүйесін сәйкестендіреді

3-тапсырма. Кестеге мұқият қараңыз.Кестеде көрсетілген тыныс алу мен зәр шығару жүйесінің салыстыру кестесін то

4 слайд
3-тапсырма. Кестеге мұқият қараңыз.Кестеде көрсетілген тыныс алу мен зәр шығару жүйесінің салыстыру кестесін толтырамыз.  Дескриптор: 1.Қарапайымдардың зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 2.Жауынқұрттың зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 3.Жәндіктердің зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 4.Былқылдақденелілердің зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 5.Балықтардың зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 6.Сүтқоректілердің зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б Барлығы :12 балл  Бағалау: «ТОДҚ» әдісі

4 слайд

3-тапсырма. Кестеге мұқият қараңыз.Кестеде көрсетілген тыныс алу мен зәр шығару жүйесінің салыстыру кестесін толтырамыз.  Дескриптор: 1.Қарапайымдардың зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 2.Жауынқұрттың зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 3.Жәндіктердің зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 4.Былқылдақденелілердің зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 5.Балықтардың зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б 6.Сүтқоректілердің зат тасымалдау мүшесін жазады 1 б Барлығы :12 балл  Бағалау: «ТОДҚ» әдісі

Сабақтың соңы Кері байланыс: «Борт журналы» Бұл тақыры

5 слайд
Сабақтың соңы Кері байланыс: «Борт журналы» Бұл тақырып бойынша бұрыннан білетінім ……………………………………………  Жаңадан оқып үйренгенім ………………………… ..............................   Тың ақпарат ----------------------------------------------------- Бағалау. Үйге тапсырма:Осы тақырыпқа байланысты қызықты ақпарат жинап келу .

5 слайд

Сабақтың соңы Кері байланыс: «Борт журналы» Бұл тақырып бойынша бұрыннан білетінім ……………………………………………  Жаңадан оқып үйренгенім ………………………… ..............................   Тың ақпарат ----------------------------------------------------- Бағалау. Үйге тапсырма:Осы тақырыпқа байланысты қызықты ақпарат жинап келу .

Министірлікпен келісілген курстар тізімі