Материалдар / Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Наурыз 2021
1062
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Сабақтың мақсаты:  5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру  5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құ

2 слайд
Сабақтың мақсаты:  5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру  5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысымен танысады. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысына талдау жасай біледі Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап бере алады.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру  5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысымен танысады. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысына талдау жасай біледі Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар Қаңлылардың қоғамдық құрылысын сипаттап бере алады.

Сабақтың басы  Ұйымдастыру кезеңі:  1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

3 слайд
Сабақтың басы  Ұйымдастыру кезеңі:  1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

3 слайд

Сабақтың басы  Ұйымдастыру кезеңі:  1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Миға шабуыл  Қандай тайпалық қоғамдарды білесің?  Қаңлы мемлекетінің аумағын ата?  Қандай көрші елдермен шегаралас болды?

4 слайд
Миға шабуыл  Қандай тайпалық қоғамдарды білесің?  Қаңлы мемлекетінің аумағын ата?  Қандай көрші елдермен шегаралас болды?

4 слайд

Миға шабуыл  Қандай тайпалық қоғамдарды білесің?  Қаңлы мемлекетінің аумағын ата?  Қандай көрші елдермен шегаралас болды?

№ 1 -тапсырма: «Тарихи кейіпкерге мінездеме» жазыңдар : Сыма Цянь 1. Сол кейіпкер өмір сүріп отырған дәуірге то

5 слайд
№ 1 -тапсырма: «Тарихи кейіпкерге мінездеме» жазыңдар : Сыма Цянь 1. Сол кейіпкер өмір сүріп отырған дәуірге толық сипаттама жазу 2. Кейіпкердің өмір сүрген ортасы, өмірбаяны 3. Тарихи орны, іс-әрекеті, негізгі тұлға ретіндегі қызметі. Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1. «Тарихи кейіпкерге мінездеме» жазады.

5 слайд

№ 1 -тапсырма: «Тарихи кейіпкерге мінездеме» жазыңдар : Сыма Цянь 1. Сол кейіпкер өмір сүріп отырған дәуірге толық сипаттама жазу 2. Кейіпкердің өмір сүрген ортасы, өмірбаяны 3. Тарихи орны, іс-әрекеті, негізгі тұлға ретіндегі қызметі. Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1. «Тарихи кейіпкерге мінездеме» жазады.

№ 2-тапсырма: «Үйсін» мен «Қаңлы» тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырыңдар. Дескриптор: Ж

6 слайд
№ 2-тапсырма: «Үйсін» мен «Қаңлы» тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырыңдар. Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. «Үйсін» мен «Қаңлы» тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырады.

6 слайд

№ 2-тапсырма: «Үйсін» мен «Қаңлы» тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырыңдар. Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. «Үйсін» мен «Қаңлы» тайпаларының айырмашылығы мен ұқсастығын тауып толтырады.

 «Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікір

7 слайд
 «Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

7 слайд

 «Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

 Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд
 Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд

 Назарларыңызға рахмет!!!